۷/۱۴/۱۳۹۲

ارتباط فریدون همتی کرد با حزب کارگران کوردستان بسیار عالی می باشد

اورمولو
پس از اینکه مقامات اطلاعاتی و امنیتی دولت ایران "فریدون همتی" که شخصی غیربومی و ایلامی می باشد را برای انتصاب استانداری آزربایجان غربی به زور تحمیل نمودند مدیای گروههای تروریستی و نژادپرست کرد تنها از کاندیداتوری فریدون همتی استفاده نموده و مقالات متعددی را در این باره منتشر نمودند که در زیر به ترجمه کوتاهی که شامل قسمت های مهم یکی از مقاله ها که از طریق سایت "روزگاری آنلاین" وابسته به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان منتشر شده خواهیم پرداخت. در متن مقاله سعی بر آن شده که ایدئولوژی و هدف سازمان تروریستی و نژادپرست کوردی همچون حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک از زبان خود سازمان بدون دخل و تصرف بیان گردد.
گشایش کوردی از حسن روحانی
حسن روحانی استاندار کردی را برای شهر اورمیه انتخاب نموده و در روژاوا (مناطق کردنشین سوریه) نیز نمایندگی خواهد گشود. در شهر اورمیه که اغلب ساکنین آن کورد می باشند حسن روحانی استاندار کردی را انتخاب نموده و بدین صورت رفرمی بزرگ در جهت اینکه در ایران علاوه بر شیعه ها نیز می توان استانداری را برگزید تحقق داده است.
از سال 1979 که دولت اسلامی ایران به سبب مسائل استراتژیک تنها به برگزیدن استانداران شیعه ارجحیت می داده با توجه به مسائل گروههای کرد موجود در عراق، سوریه و ترکیه سعی در ایجاد رفرمی نموده است.
رادیو و تلویزیون کوردی در ایران آزاد بوده و به مناطق پرجمعیت کردنشین ایالت کردستان گفته می شود. حسن روحانی قبل از سفر به نیویورک با کابینه خود نشستی برگزار نموده و از احتیاج به وجود رفرمیست کردی سخنانی بر زبان آورد در غیر اینصورت گروههای کرد خارج نشین به تحرک بر علیه کردهای ساکن ایران خواهند پرداخت. روحانی سعی بر استفاده از کردها در درون سیستم داشته و در بعضی از شهرها و مناطق اداره امور به دست کوردها و از جمله انتخاب استاندار کرد از همین جمله مسائل می باشد.
روحانی برای برقراری ارتباط با کردها با توجه به مطالب وزیر امور داخلی فریدون همتی را به سمت استاندار آزربایجان غربی انتصاب نمود. فریدون همتی از هفته پیش رو به کار خود با عنوان استاندار آزربایجان غربی شروع خواهد نمود. دولت ایران رفرم های کردی را تنها در داخل نه بلکه در بیرون از مرزها و مناطق کردنشین نیز ادامه خواهد داد. دولت ایران در همین اثنا نمایندگی در روژاوا و قامشلو ایجاد خواهد نمود. صالح مسلم رئیس حزب پ.ی.د (شاخه سوریه ای پ.ک.ک) طی ماه گذشته به تهران سفری داشته است و هیات ایران نیز گزارش کاملی از این سفر و مناطق کردنشین سوریه آماده نموده است. دولت ایران در فوریه 2014 در قامشلو نمایندگی را ایجاد خواهد نمود.
ارتباط فریدون همتی کرد با حزب کارگران کوردستان بسیار عالی می باشد.  
 فریدون همتی که اصالتی اورمیه ای داشته و کرد می باشد در سالهای 1998 تا 1999 یکی از اشخاصی می باشد که ارتباط مستقیمی با سران بلند پایه حزب کارگران کوردستان برقرار نموده و یکی از فیگورهای مهم این دیدارها و مذاکرات می باشد، حتی وی خواست عثمان اوجالان (بردار عبدالله اوجالان) مبتنی بر زندگی در شهر اورمیه را با همکاری دولت ایران نیز فراهم نموده بود. وی در شهر اورمیه فردی شناخته شده می باشد و در عین حال یکی از نزدیکترین دوستان کابینه حسن روحانی هست. (پایان ترجمه)
همانطور از متن این مقاله به شدت نژادپرستانه و سراسر دروغ مشاهده می شود گروههای تروریست و نژادپرست کرد تنها از تحمیل شخصی کرد به مانند فریدون همتی برای استانداری آزربایجان غربی نهایت بهره را به عنوان ابزار پروپاگاندا برده و در صورت انتخاب وی بی تردید خبر از وصل شدن اورمیه به کردستان عراق و یا قلب کردستان بودن اورمیه را نیز شاهد خواهیم بود، گرچه که انتخاب این شخص از سوی مقمات اطلاعاتی و امنیتی بالادست دولت ایران نیز بی تردید حاوی پیامی هم برای ملت ترک و هم برای گروههای تروریست و نژادپرست کرد می باشد. متاسفانه دولت و ملت حاکم طی 34 سال گذشته از کارت بازی گروههای تروریست و نژادپرست کورد به عناوین و شیوه های مختلف بر علیه ملت ترک بهره جسته و می جویند و حمایت استراتژیک و لوجستیک دولت و ملت حاکم از سازمانهای تروریستی کردی یدی طولانی به اندازه تاریخ حیات سیستم کنونی دارد.
متن اصلی مقاله در سایت وابسته به سازمان تروریستی – فاشیستی حزب کارگران کردستان، برای مشاهده مقاله در ابعاد واقعی روی تصویر کلیک کنید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر