۳/۲۸/۱۳۹۹

اعزام کاماندو‌های ارتش تورکیه برای پاک‌سازی حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)‌ در شمال عراق

در راستای عملیات پنجه-عقاب یگان‌های کاماندوی تورکیه از طریق شمال عراق وارد منطقه هافتانین که یکی از اصلی‌ترین کمپ‌های آموزشی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(Partiya Karkerên Kurdistanê) می‌باشند، شده‌اند.
بر اساس اخباری که از حساب رسمی توئیتر وزارت دفاع تورکیه منتشر شده پس از آغاز عملیات موفق هوایی در کمپ‌های مخمور، خاکورک، هفتانین، آواشین، باسیان و ... اکنون عملیات ضدتروریستی پنجه-عقاب وارد مرحله دوم شده و نیروهای یگان ویژه و ضدتروریستی تورکیه وارد منطقه هفتانین گشته‌اند.   
دیروز نیز طی عملیاتی که با همکاری سازمان اطلاعتی تورکیه و ارتش تورکیه صورت گرفته بود، طی عملیات هوایی 4 تروریست عضو حزل کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک) به هلاکت رسیده بودند.
منبع خبر:
https://tinyurl.com/y6urlnmv
پس از شروع جنگ داخلی در سوریه و حمایت تسلیحاتی، لوجستیک و مالی دول غربی و اروپایی از شاخه‌ی سوریه‌ای حزب کارگران کردستان که با نام یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) در سوریه به فعالیت می‌پردازد، حزب کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک) به عنوان ستون پنجم و ابزار دست دول غربی-اروپایی برای اجراء نقشه‌های استعماری در خاورمیانه به بهترین شکل ممکن بکار گرفته شد به طوریکه اکنون این سازمان تروریستی با تجهیز آمریکا و فرانسه به انواع سلاح‌های مدرن در قامت ارتش یک کشور چندمیلیونی سازمان‌دهی شده است. به یمن حمایت دول یاد شده اکنون حزب کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک) بیش از 30% مناطق ملی غیرکوردنشین سوریه را اشغال نموده است. طبیعتا برای اشغال 30% مناطق غیرکوردنشین سوریه نیز قتل‌عام، پاک‌سازی‌های ائتنیکی وسیع، کوچ اجباری اهالی غیرنظامی و ... نیز با توجه به مستندات سازمان‌های حقوق بشری به وفور صورت پذیرفته است.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر