۱۲/۱۳/۱۳۹۴

حمله انتحاری حزب کارگران کردستان: 2 کشته، 35 زخمی

حزب کارگران کوردستان در جدیدترین عملیات انتحاری خود اقدام به منفجر نمودن ماشینی در شهر ماردین و منطقه نسیبین ترکیه و در محل اقامت ماموران پلیس  راهنمائی و رانندگی نموده است.
بر اساس اخبار اولیه در حمله انتحاری پ‌ک‌ک 2 پلیس کشته شده و بیش از 35 نفر زخمی گردیده‌اند که 4 نفر از زخمی‌شده‌گان غیرنظامی میباشند.
حمله انتحاری حزب کارگران کردستان با استفاده از ماشین حامل بمب و سپس حمله راکتی توسط میلیتانهائی که در حمله تروریستی شرکت کرده‌اند صورت پذیرفته است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی 1 ماه گذشته بیش از 7 حمله انتحاری داشته که سبب کشته شدن دهها نیروی نظامی و چندین شهروند غیرنظامی ترکیه الخصوص 2 کودک زیر 5 سال گردیده است. شواهد حاکی از رقابت شدید حزب کارگران کردستان با دولت اسلامی(داعش) در حملات انتحاری می باشد و سخن از ربودن گوی سبقت توسط حزب کارگران کوردستان با توجه به کشتار غیرنظامیان  با توجه به کاربرد چندین تن انواع مواد منفجره برای وارد آوردن خسارت هر چه بیشتر سخنی گزاف نیست.
5000 میلیتان  پ‌ک‌ک/ ی‌پ‌گ جهت آزادسازی موصول
بر اساس اخبار منتشر شده میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان، نیروهای مدافع خلق یا شاخه سوریه‌ای پ‌ک‌ک(ی‌پ‌گ) و شبه‌نظامیان کردهای یزیدی(ی‌ب‌ش) در شنگال که توسط پ‌ک‌ک تجهیز گرده‌اند با چراغ سبز حکومت مرکزی عراق در عملیات آزادسازی موصول شرکت خواهند نمود. بسیاری از آنالیستها پشت پرده دعوت سازمانهای تروریستی به مانند پ‌ک‌ک، ی‌پ‌گ و ... تسوط حکومت مرکزی عراق را جهت وارد آوردن فشار به حکومت کردستان عراق و ترکیه و استفاده ابزاری از تروریسم مطرح می‌کنند.   
منابع ترجمه:
روزنامه سؤزجۆ:
http://tinyurl.com/zoz6kj4  
روزنامه ملیت:
http://tinyurl.com/gwmfdpz