۱۰/۲۱/۱۳۹۴

ستاد ارتش ترکیه: 448 میلیتان حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده است

بر اساس بیانیه رسمی منتشر شده از سوی ستاد ارتش ترکیه طی عملیاتهای ضدتروریستی دیروز نیروهای نظامی موفق به هلاکت 20 میلیتان عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان گشته‌اند. 
یکی از میلیتانهای 18 ساله سازمان تررویستی حزب کارگران کردستان با نام ه.گ که در حال بکارگذاری بمب‌دست ساز در بنای پلیس امنیت دیاربکیر بود بمب در دستش منفجر گردید و نیروهای نظامی ترکیه با آمبولانس تروریست مذکور را جهت مداوا به بیمارستان منتقل ساختند.
ارگانهای نظامی ترکیه از حدود 30 روز پیش عملیات وسیعی بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در مناطق و شهرهای مرزی آغاز نموده‌اند که تاکنون موفق به هلاکت 448 تروریست گشته‌اند. 
مرگ 18 شهروند ترکیه
در دیگر سو بر اساس سخنان وزیر داخلی ترکیه تعداد دقیق میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان که به هلاکت رسیده است به قرار زیر می باشد:
شهر جیزره 173 میلیتان به هلاکت رسیده، 18 میلیتان به صورت زخمی دستگیر شده و 42 میلیتان بازداشت شده است.
شهر سیلوپی 27 میلیتان پ‌ک‌ک به هلاکت رسیده، 4 میلیتان زخمی شده و 94 نفر بازداشت گردیده‌اند.
در شهر سور 67 میلیتان عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده، 3 میلیتان زخمی دستگیر شده و 41 میلیتان بازداشت شده است.
در منطقه دارگئچید شهر ماردین 32 میلیتان به هلاکت رسیده، 3 میلیتان زخمی شده و 10 میلیتان بازداشت شده اند.
در شهر نصیبین نیز 3 میلیتان حزب کارگران کوردستان به هلاکت رسیده است.
در عملیاتهای ضدتروریستی ارگانهای نظامی ترکیه 14 هزار پرسنل در حال انجام وظیفه می باشند که از این 14 هزار نفر 6 هزار و 182 سرباز و 7 هزار 889 پلیس هستند. نیروهای نظامی ترکیه طی عملیاتهای ضدتروریستی 24 شهید داده‌اند که 16 نفر از کشته شده‌گان ارتشی، 7 نفر پلیس و 1 نفر نگهبانان محلی می باشند. طی این مدت 264 نیروی نظامی نیز زخمی شده است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به مانند دولت اسلامی یا داعش از شهروندان به عنوان سپر استفاده می کند که متاسفانه طی عملیاتهای ضدتروریستی 18 شهروند ترکیه کشته شده‌اند، به سبب کاهش میزان خسارات وارده به شهروندان نیروهای نظامی ترکیه با دقت تمام در حال اجرا عملیاتهای ضدتروریستی می باشند و علت به درازا کشیدن عملیاتها نیز این مسئله هست.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/zsvt6c9
http://tinyurl.com/jku72sr

۱۰/۲۰/۱۳۹۴

58 میلیتان‌ حزب کارگران کردستان در حین فرار با لباس زنانه دستگیر شدند

بر اساس بیانیه رسمی ستاد ارتش ترکیه 58 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ‌ک‌ک در حین فرار از مناطق تحت کنترل نیروهای نظامی ترکیه با لباسهای زنانه و پنهان شدن در میان مردم دستگیر شده‌اند.
در عین حال در بیانه ارتش ترکیه طی 9 هفته گذشته که عملیاتهای ضدتروریستی نیروهای نظامی ترکیه تداوم داشته 384 تروریست به هلاکت رسیده‌اند. 
18 میلیتان حزب کارگران کردستان به هلاکت رسید
ارتش ترکیه امروز نیز بیانیه‌ای صادر نمود، در بیانیه ت‌س‌ک ابراز شده که در پاک‌سازیهای شهرهای مرزی ترکیه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ارتش موفق به هلاکت 2 تروریست در جیرزه و 16 تروریست دیگر در منطقه جیزره شده است.
 در دیگر سوی 3 نفر به جرم همکاری و فراهم نمودن مهمات برای حزب کارگران کوردستان در شهر آغری دستگیر شده‌اند، از محلهای مسکونی دستگیر شده‌گان 2 خشاب، 60 مرمی 7.62، 1 تفنگ شکار و ..کشف شده است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به مانند برادر ناتنی‌اش دولت اسلامی(داعش) از کودکان به عنوان ابزاری جهت پیش‌برد اهداف دانسانی خود بهره می برد. کودکانی بی‌بضاعت زیر 20 سال خانواده‌های کرد که می باید در مدارس و یا در پایگاه‌های علمی پیگیر فراگیری علوم مدرن باید به سبب تهدید و ارعاب و یا در بعضی اوقات همکاری خانواده‌ها در کمپهای حزب کارگران کوردستان ‌آموزش بمب‌گذاری، کاربرد اسلحه، ساخت مولوتف کوکتل و ... را می آموزند، اغلب کشته شده‌گان داخل شهری که عضو این سازمان مخوف کورد‌اند کودکان زیر 25 سال می باشند.
منابع ترجمه اخبار:
http://tinyurl.com/gmz99l6  
http://tinyurl.com/heyso4d 

۱۰/۱۶/۱۳۹۴

ت‌س‌ک: هلاکت 305 میلیتان عضو حزب کارگران کردستان یا پ‌ک‌ک

بر اساس اطلاعیه جدید ستاد نیروهای مسلح ترکیه طی عملیاتهای ضدتروریستی ارگانهای نظامی ترکیه در مناطق شیرناک، جیزره، سیلوپی، دیاربکیر، سور و ... تاکنون 305 میلیتان عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به هلاک ترسیده است.
تنها طی دیروز 2 میلیتان حزب کارگران کردستان در سور، 4 میلیتان در جیزره و 3 میلیتان در سیلوپی به هلاکت رسیده است. تا به امروز 62 میلیتان عضو حزب کارگران کوردستان در شهر سور دیاربکیر به هلاکت رسیده‌اند. تا به امروز نیز 207 میلیتان  حزب کارگران کردستان در منطقه مرزی جیزره از توابع شهر شیرناک و 36 میلیتان پ.‌ک‌.ک در منطقه سیلوپی به هلاکت رسیده‌اند.  
دیروز در عملیاتهای ضدتروریستی ارتش ترکیه 21 عدد بمب دست‌ساز، 1 عدد مهمات سلاح آنتی‌تانک، 2 تفنگ شکار، 100 عدد فشنگ، 1 عدد خشاب سلاح کلاشینکف، 2 ماسک گاز و ...از پناه‌گاههای میلیتانهای پ‌.ک‌.ک کشف و ضبط گردیده است.
به باور بسیاری از آنالیستها به سبب عدم وجود دولت مرکزی در سوریه و عراق که نتیجه‌اش ظهور انواع و اقسام گروه‌های تروریستی بوده و به طبع آن گسترش 186 درصدی مناطق تحت کنترل شاخه سوریه‌ای حزب کارگران کردستان(ی‌پ‌گ) بوده این سازمان مخوف کردی در پی ارائه تصویر مشابهی از چندین شهر مرزی ترکیه به مانند سوریه و عراق به مجامع جهانی می باشد تا مسئله را در سطحی دیگر پی بگیرد. امروز استیون وارن، سخنگوی ائتلاف بین المللی ضد دولت اسلامی(داعش) از دست دادن 30% خاک‌های دولت اسلامی در عراق و سوریه را اعلام نمود، سوال اینجاست که 30% خاک‌های آزاد شده از داعش اکنون در دست سازمانهای تروریستی همچون حزب کارگران کردستان یا گروه‌های مشابه می باشد یا نه؟ وگرنه چگونه از توسعه 186 درصدی قلمرو حزب کارگران کردستان در عراق و سوریه میتوان سخن گفت؟ آنچه که با توجه به مسائل یاد شده به ذهن انسان خطور می کند این هست که آیا در منطقه شاهد گذر از دولت اسلامی به سازمان‌های تروریستی همچون حزب کارگران کوردستان می باشیم، به  عبارت ساده‌تر تنها نام ارگانهای تروریستی دچار تغییر شده و ایدئولوژی دیگرستیز و یکسان‌ساز این سازمانها کماکان مهمترین تهدید دیگر ملل منطقه می باشد.         
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/hoh7h7c

۱۰/۱۵/۱۳۹۴

شهرداری‌های کرد در نقش تامین کننده سلاح حزب کارگران کردستان

پس از اطلاع‌رسانی یک شهروند ترکیه در شهر ماردین و منطقه دارگئچید نیروهای نظامی ترکیه اقدام به توقف تراکتوری متعلق به شهرداری منطقه می‌نمایند که در عین ناباوری در تراکتور شهرداری که متعلق به حزب ب‌د‌پ(حزب دست راست سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان) می باشد مهمات وسیعی کشف می گردد.
در تراکتور 7 عدد آرپی‌جی 7، 1 عدد تفنگ دوربرد، یک عدد تفنگ تک‌تیرآنداز کاناس، 2 عدد سلاح تمام اتوماتیک از نوع Bixi، 27 عدد خشاب کلاشینکف، 1 عدد خشاب سلاح MP5،5 خشاب تفنگ تک‌تیرانداز کاناس، 8 عدد خشاب سلاح تمام اتوماتیک Bixi، 27 عدد مهمات سلاح ضدتانک، 800 فشنگ سلاح Bixi، 744 فشنگ سلاح کلاشینکف، 30 فشنگ تفنگ تک‌تیرانداز کاناس، 5 فشنگ سلاح MP5، 2 عدد بی‌سیم، 8 کوله‌پشتی و ... کشف و از سوی نیروهای نظامی ترکیه ضبط گردید.
البته این اولین باری نیست که شهرداریهای متعلق به حزب ب‌د‌پ در ترکیه در قالب تامین کننده سلاح برای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ظاهر می شوند و بارها به اشکال مختلف ثابت شده که بودجه‌های دولتی، ابزارآلات شهرداریها و... در خدمت و در جهت سیاستهای حزب کارگران کوردستان بوده‌اند.
خالی از لطف نیست که یاد‌آوری کنیم سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به عنوان اهرمی غیراخلاقی از سوی کشورهای هم‌مرز و غیرهم‌مرز ترکیه جهت فشار آوردن بر ترکیه و جهت‌دهی دولت ترکیه سالهاست که بکار بسته می شود.    
منابع ترجمه: 
http://tinyurl.com/joddxlb