۸/۰۷/۱۳۹۳

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک): وضعیت وخیم 1 افسر ترکیه

در حالی چند روز پیش 3 سرباز ترکیه بدون سلاح در حال قدم‌زنی در شهر یۆکسک‌اوْای ترکیه بودند به صورت ناجونمردانه توسط 2 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از پشت و از ناحیه فرق سر مورد هدف واقع شده و هر دو سرباز در محل حادثه تروریستی جان باختند ساعاتی پیش نیز دقیقا حادثه‌ مشابهی اینبار در شهر دیاربکیر در حالی که بدون سلاح و با همسر خود در بازار به گشت مشغول بود از سوی 2 نفر از پشت سر و از ناحیه فرق سر مورد حمله تروریستی واقع شده و به بیمارستان منتقل گردید.
در حالیکه پس از قتل‌ 3 سرباز ترکیه‌ای توسط پ‌ک‌ک این سازمان مسلح و افراطی کردی از پذیرفتن مسئولیت کشتار سربازان بدون سلاح ترکیه‌ای سرباز زد مکالمات رد و بدل شده میان میلیتانهای حزب کارگران کردستان و شاخه داخلی شهری پ‌ک‌ک که از سوی ارگانهای اطلاعاتی ارتش ترکیه تثبیت گردیده حاکی از تحقق کشتار ناجوانمردانه 3 سرباز ترکیه‌ای توسط فرمان میلیتانی به نام فاضل چاغری که به اصطلاح مسئول منطقه یاد شده می باشد صورت پذیرفته است.
حمله تروریستی امروز که در منطقه باغلار دیاربکیر و جاده کؤرهات صورت پذیرفته از سوی 2 تروریستی که از پشت سر و با اسلحه مجهز به صدا خفه کن صورت پذیرفته تحقق یافته است. حمله تروریستی یاد شده در ساعت 16:30 به وقت محلی ترکیه صورت گرفته است، پلیس ترکیه براتی دستگیری قاتلین این حمله تروریستی عملیات وسیعی با استفاده از نیروهای کاماندوی مبارزه با ترور آغاز نموده است.
علارغم اینکه بنا به گفته مسئولین سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یا پ‌ک‌ک این سازمان افراطی، مسلح، نژادپرست کرد در حال آتس‌بس و مذاکره با ترکیه می باشد طی ماه‌های گذشته چندین عملیات بارز توسط میلیتانهای این سازمان تروریستی - فاشیستی کوردی صورت پذیرفته که سوالات متعددی را در رابطه با اهداف و نیات قتل‌عامهای یاد شده را با خود به همراه داشته است.    
یاد آور شویم حزب کارگران کردستان طی 30 سال جنگ با دولت ترکیه سبب کشتار بیش از 30 هزار انسان گردیده که نزدیک به 700 کودک خردسال نیز جزء کشته‌شده‌گان می باشند، پ‌ک‌ک دارای شاخه ایرانی همچون پژاک و شاخه سوریه‌یا همچون پ‌ی‌د می باشد. 
منبع خبر تثبیت میلیتانهای حزب کارگران کوردستان دست داشته در کشتار 2 سرباز غیرمسلح ترکیه‌ای:
http://tinyurl.com/kn5snwn 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/kqve6m3