۸/۰۷/۱۳۹۳

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک): وضعیت وخیم 1 افسر ترکیه

در حالی چند روز پیش 3 سرباز ترکیه بدون سلاح در حال قدم‌زنی در شهر یۆکسک‌اوْای ترکیه بودند به صورت ناجونمردانه توسط 2 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از پشت و از ناحیه فرق سر مورد هدف واقع شده و هر دو سرباز در محل حادثه تروریستی جان باختند ساعاتی پیش نیز دقیقا حادثه‌ مشابهی اینبار در شهر دیاربکیر در حالی که بدون سلاح و با همسر خود در بازار به گشت مشغول بود از سوی 2 نفر از پشت سر و از ناحیه فرق سر مورد حمله تروریستی واقع شده و به بیمارستان منتقل گردید.
در حالیکه پس از قتل‌ 3 سرباز ترکیه‌ای توسط پ‌ک‌ک این سازمان مسلح و افراطی کردی از پذیرفتن مسئولیت کشتار سربازان بدون سلاح ترکیه‌ای سرباز زد مکالمات رد و بدل شده میان میلیتانهای حزب کارگران کردستان و شاخه داخلی شهری پ‌ک‌ک که از سوی ارگانهای اطلاعاتی ارتش ترکیه تثبیت گردیده حاکی از تحقق کشتار ناجوانمردانه 3 سرباز ترکیه‌ای توسط فرمان میلیتانی به نام فاضل چاغری که به اصطلاح مسئول منطقه یاد شده می باشد صورت پذیرفته است.
حمله تروریستی امروز که در منطقه باغلار دیاربکیر و جاده کؤرهات صورت پذیرفته از سوی 2 تروریستی که از پشت سر و با اسلحه مجهز به صدا خفه کن صورت پذیرفته تحقق یافته است. حمله تروریستی یاد شده در ساعت 16:30 به وقت محلی ترکیه صورت گرفته است، پلیس ترکیه براتی دستگیری قاتلین این حمله تروریستی عملیات وسیعی با استفاده از نیروهای کاماندوی مبارزه با ترور آغاز نموده است.
علارغم اینکه بنا به گفته مسئولین سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یا پ‌ک‌ک این سازمان افراطی، مسلح، نژادپرست کرد در حال آتس‌بس و مذاکره با ترکیه می باشد طی ماه‌های گذشته چندین عملیات بارز توسط میلیتانهای این سازمان تروریستی - فاشیستی کوردی صورت پذیرفته که سوالات متعددی را در رابطه با اهداف و نیات قتل‌عامهای یاد شده را با خود به همراه داشته است.    
یاد آور شویم حزب کارگران کردستان طی 30 سال جنگ با دولت ترکیه سبب کشتار بیش از 30 هزار انسان گردیده که نزدیک به 700 کودک خردسال نیز جزء کشته‌شده‌گان می باشند، پ‌ک‌ک دارای شاخه ایرانی همچون پژاک و شاخه سوریه‌یا همچون پ‌ی‌د می باشد. 
منبع خبر تثبیت میلیتانهای حزب کارگران کوردستان دست داشته در کشتار 2 سرباز غیرمسلح ترکیه‌ای:
http://tinyurl.com/kn5snwn 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/kqve6m3

۸/۰۳/۱۳۹۳

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک): 3 سرباز ترکیه شهید شد

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به مانند همیشه در حمله ناجوانمردانه و داعش واری از پشت سر به 3 سرباز ترکیه حمله نموده و متاسفانه 3 سرباز ترکیه را کشته‌اند.
بنا به اخبار اولیه منتشر شده حمله تروریستی یاد شده از سوی 2 مییلیتان که دارای ماسکی بوده‌اند در منطقه حکاری از توابع شهر یۇکسک‌اووْا و محله چنگیز توْ‌پل صورت پذیرفته است، زمان حمله تروریستی حزب کارگران کردستان ساعت 16:00 به وقت محلی بیان شده است.
نام 3 سربازی ترکیه‌ای که در این عمیلیات تروریستی کشته شده‌اند به قرار زیر می باشد:
1- رمضان گۆلله
2- یۇنۇس ییلماز
3- رمضان کؤسه
هر 3 سرباز از پشت سر و فاصله نزدیک کشته‌ شده‌اند. 
کشتار 3 سرباز ترکیه‌ای در حالی از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ‌ک‌ک صورت می‌پذیرد که این سازمان افراطی، مسلح و خشونت‌طلب، نژادپرست و رادیکال کرد بنا به گفته خود در حالت آتش‌بس با دولت ترکیه و مذاکره جهت پایان دادن به مبارزه مسلحانه می‌باشد و کشتار 3 سرباز ترکیه‌ای در ذهنها پایان دادن آتش‌بس و شروع حملات تروریستی از سوی حزب کارگران کردستان را القاء می‌کند.
در حالی که منطقه خاورمیانه شاهد جنگ‌های خانمان‌سوز ائتنیکی، مذهبی و فرقه‌ای می باشد نسیم گذرایی که از سوی دولتهای منطقه جهت دیزاین دوباره منطقه صورت گرفته به مذاق گروه‌های افراطی و مسلحی همچون حزب کارگران کردستان خوش آمده و شروع دوباره حملات تروریستی در کنار کشتار 40 شهروند ترکیه‌ای طی حوادثی که به نام حمایت از به اصطلاح عین‌العرب(کوبانی) صورت پذیرفت خود گویای واقعیت موج سواری این چنین سازمانهای مسلح افراطی کورد می باشد. در دیگر سو حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک که شاخه ایرانی این سازمان افراطی کردی می باشد نیز در کنار حزب مسلح جدیدی که زیر شاخه حزب به اصطلاح دمکرات کردستان ایران فعالیتهای مسلحانه را آغاز نموده در غرب آزربایجان جنوبی به کشتار سربازان وظیفه ترک سرعت بخشیده است. تمامی مسائل کوتاه یاد شده گویای واقعیت ظهور "داعش کردی" در منطقه می باشد، البته به باور راقم این سطور همانطور که پائولو فریر نیز در رابطه با رابطه سرکوبگر و سرکوب شده تاکید می‌کند در اغلب اوقات تصویر ذهنی که از "انسان" در جامعه سرکوب شده پدید می‌آید دقیقا همان "سرکوبگر" میباشد که مسائل موجود در جامعه کورد خود گویای تثبیت تئوری یاد شده هست. 
منبع ترجمه خبر:
بخش ترکی سایت الجزیره
http://tinyurl.com/oxfsz32