۳/۱۱/۱۳۹۳

درگیری با حزب کارگران کردستان: 3 سرباز ترکیه زخمی شد

پس از آنکه گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) اقدام به بستن راه مبادلاتی دیاربکیر- بینگؤل ترکیه نمودند نیروهای نظامی ترکیه به منطقه گسیل شدند که بر اساس اخبار اولیه منتشر شده از سوی اعضای سازمان تروریستی پ.ک.ک بر روی نیروهای نظامی ترکیه آتش گشوده شده که متاسفانه 1 سرباز ترکیه به صورت شدید و 3 سرباز دیگر دچار جراحاتی گردیده‌اند. سربازان مجروج ترکیه‌ای برای تداوی به بیمارستان دیجله جهت تداوی اعزام شده‌اند.
طی 8 روز گذشته بارها جاده‌های مبادلاتی دیاربکیر، بیگؤل، شیرناک و ... ترکیه از سوی دهها میلیتان مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مورد تعرض واقع شد که در این اقدام تروریستی چندین غیرنظامی و 1 سرباز ترکیه از سوی این سازمان خشونت طلب و افراطی کورد ربوده و به گروگان گرفته شدند. طی هفته گذشته راه مبادلاتی دیاربکیر – بینگؤل از سوی نیروهای نظامی ترکیه مسدود اعلام شده نیروهای ژاندارمری ترکیه به منطقه اعزام گردیده‌اند که با نیروهای شاخه جوان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان درگیریهائی به وجود آمده است.
شاخه جوانان داخل شهر سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با نام یئنی دئمۏکرات گنجلیک (YDG-H) به فعالیت ها و اقدامات تروریستی بر علیه شهروندان غیرنظامی به فعالیت می پردازد.
علارغم آتش بس از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی چند ماه اخیر فعالیتهای مسلحانه و تروریستی این سازمان خشونت طلب کورد به شدن افزایش یافته به طوریکه طی 1 ماه اخیر بیش از 20 کودک زیر بیست سال توسط این سازمان القاعده کردی ربوده و به گروگان گرفته شده‌اند، البته لازم به ذکر می باشد که طی 6 ماه اخیر بیش از 300 کودک زیر 20 سال توسط این سازمان برای آموزش نحوه سربریدن انسانها به کمپ های پ.ک.ک واقع در شما عراق ربوده شده‌اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ny98szr

۳/۱۰/۱۳۹۳

حزب کارگران کردستان 3 اتوبوس را به آتش کشیده و 3 کارگر را ربود

میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(پ.ک.ک) دیروز با بستن قسمتی از جاده شیرناک در منطقه بیت‌الشباب اقدام به آتش کشیدن کامیونهائی که حامل مواد ساختمانی بودند نموده و سپس 3 کارگر را ربوده و به گروگان گرفتند.
بر اساس اطلاعات رسمی که از سوی رئیس کل نیروهای مسلح ترکیه منتشر گردیده، کامیونهائی که برای حمل مواد ساختمانی جهت بازسازی بنای ژاندارمری در منطقه شیرناک مورد استفاده واقع می شده از سوی گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مورد هدف واقع شده و 3 کامیون به آتش کشیده شده است، در عین حال 3 کارگر نیز توسط این سازمان افراطی و تروریستی کرد دزدیده شده است.
یادآور شویم که تنها طی 1 ماه گذشته دهها شهروند ترکیه‌ای توسط میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با هدید و ارعاب ربوده شده‌اند، برای مثال طی 1 ماه گذشته بیش از 30 کودک زیر 20 سال به عناوین مختلف توسط پ.ک.ک ربوده و به گروگان گرفته شده‌اند که بیش از 40 خانواده نیز در دیاربکیر طی کمپینی روزهاست که در جلوی ساختمان ب.د.پ(حزب دست راست پ.ک.ک در مجلس ترکیه) نشسته‌اند. تنها طی 6 ماه گذشته بیش از 300 کودک نیز توسط این سازمان مخوف و افراطی کورد ربوده شده است. متاسفانه طی 8 روز گذشته نیز 4 سرباز ترکیه در درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی پ.ک.ک زخمی شده‌اند.    
پژاک یا حزب حیات آزاد کردستان شاخه ایرانی حزب کارگران کردستان می باشد که سالهاست که در غرب آزربایجان پاک سازی ائتنیکی وسیعی را بر علیه خلق ترک آغاز نموده و هزاران جوان ترک از سوی میلیتانهای این سازمان خشونت طلب و افراطی کرد سربریده شده‌اند.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/oqkq8km