۱۱/۲۹/۱۳۹۱

براستی هدف گروههای نژادپرست و افراطی کرد چیست؟ - با مثال

همیشه اینجانب با توجه به مسائلی که در گروهی از جامعه رادیکال و به شدت افراطی کورد جریان دارد از وجود مفهومی به نام "فاشسیسم کرد" سخن به میان آورده ام، البته همچنان که یادآور شده و می شوم  فاشیسم کرد تفاوتهائی با دیگر گروههای نژادپرست موجود در دنیا داشته و دارد و مهمترین تفاوتش کودن بودن این حرکت افراطی به تمام معناست. حماقتی که هر روی برای اثباتش گروهها، مدیا ، انسانها و ... منتصب به این تفکر عملی جدید را باز نشر می کنند تا دیگر مردمان منطقه و دنیا به جد به عمق و حدت این حماقت پی برند. 
بارها از اعمال این گروههای نژادپرست کرد مطالبی را همراه با تصاویر و منابع عمل زشت و غیراخلاقی این گروهها منتشر کرده ام ولی متاسفانه تاکنون به جزء فحاشی و افزایش حماقت به صورت بالفعل شاهد عملی دیگر نبوده ام. شاید تکراری شده باشد از خرید دامین به نام شهرهای ترک نشین، کردستان خواندن نصف کره زمین به نامهای کردستان شرقی، کوردستان غربی، کردستان وسطی و بقیه کردستانها سخنی به میان آورم یا از لطف تلویزیون تیشک یا سایت کردستان مدیا به موسیقی و مناطق تاریخی - ملی ترک و آزربایجانی و یا دیگر گروههای غیرکرد سخنی به میان آورم و ... ولی سخن این دفعه نوع و نحوه حماقت به تمام معنائی هست که در عین خیره شدن به چشمان انسان از کردستانی بودن نصف کره زمین سخن به میان آورده میشود.
همانطور که در اسکرین شات منتشر شده مشاهده می شود اینبار گروههای به شدت نژادپرست و کودن کورد دست به عمل غیراخلاقی و راسیستی دیگری زده و می زنند آنهم در یوتیوب با آپلود کردن هر ویدئوئی اعمم از تصاویر مایکل جکسون، ماهتما گاندی، تروریست عبدالله اوجالان، تصاویر جزایر گینه بیسائو و جزایر قناری، خواننده هائی جهانی و ... منقش به نام اورمیه و کردستان می باشد. حالا شما رابطه مابین موارد مذکور با اورمیه و کوردستان را یافتید لطفاً ما را نیز مطلع سازید.
برایستی هدف گروههای نژادپرست و احمق به تمام معنای کورد چیست؟
آیا مثلاً آن شخصی که در فلان کشور خارجی با اینترنت پرسرعت نشسته و در عمرش نصف کره زمین را به صورت توهم آمیز کردستان متصور می کند به خیال باطل و حماقت آمیز خود با نشر چنین ویدئوها و اعمال به شدت نژادپرستانه ای قصد چه چیزی را در سر می پروراند؟ آیا این اعمال غیراخلاقی اوج نژادپرستی در قسمت عمده ای از جامعه کرد نیست؟ سکوت معنی دار رسانه ها و گروههای پرطمراق به اصطلاح دمکرات کورد در قبال این نوع نژادپرستی ها و دیگرستیزیها که به تولید نفرت و کینه مابین ملت ترک و دیگر گروههای ملی غیرکرد در منطقه می انجامد چیست؟ آیا سکوت معنی دار این گروهها حاکی از چراغ سبز به این نوع مدیا، گروه، رسانه، طیف و ... افراطی و نژادپرست کورد برای تداوم اعمال غیراخلاقی اینچنین نیست؟ مثلاً سخنم با توی نوعی که در فلان کشور دمکراتیک و آزاد دنیا در کنار اینترنت پرسرعت نشسته ای و دست به این اعمال غیراخلاقی می زنید می باشد، هدف از این نوع اعمال چیست؟ مثلاً با آپلود کردن و نامیدن اورمیه، ازمیر، گینه بیسائو، کبک، گوتنبرگ و ..به کردستان واهی خود این مناطق را به خیال باطل خود کوردستان خواهی کرد؟ اصلاً تاکنون متوجه زمان شده ای که در سال 2013 به سر می بریم و همین مناطقی که توی نوعی نژادپرست کوردستان می نامی در برگیرنده میلیونها میلیون انسان غیرکرد که ساکنان اصلی این مناطق اند چه خواهد شد؟ آیا به مانند تاریخ سرتاسر سیاه کرد که پر از کشتار، ترور، خشونت طلبی، تروریسم، رادیکالیسم، یاغیگری، ناامنی، غارت، چپاول و ...هست در فکر تحقق کشتار و نسل کشی دیگری برای کوردستانی کردن مناطق فوقی؟ آیا اصلاً امکان این عمل در واقعیت هست؟ انسان ها، گروهها، مدیا ، احزاب و .. افراطی و نژادپرست کردی که از چنین اعمال غیراخلاقی و به شدت نژادپرستانه حمایت می کنند تاکنون تامل کرده اند که برای کردستان سازی برای مثال اورمیه، سولدوز، قوشاچای، خوی، ماکو، قروه، بیجار و هزارن هزار شهر ترک نشین و آزربایجانی می باید چندین میلیون انسان کشته شود تا این مناطق غیرکرد لیاقت به یدک کشیدن نام کوردستان را داشته باشند؟ آیا گروههای نژادپرست کرد در پی تحقق هولوکاستی دیگر اند؟ اگر نیستند و پس چرا با سکوت خود چراغ سبزی را برای این نوع مدیا، احزاب، طیف و ... کورد فراهم می سازند؟ آیا ملت ترک و کرد منافع مشترکی باهم ندارند؟ بعضی از گروههای کرد اظهار می کنند که این اعمال از سوی سیستم اطلاعاتی دولت ایران صورت می یگرد، به فرض محال و مثال قبول کنیم، پس چرا از شما که دارای رسانه های متعدد و رنگارنگی هستند صدائی شنیده نمی شود؟ احزاب کرد که یدی طولانی در همکاری با اکثر سازمانهای اطلاعاتی دولت منطقه بر علیه ملتهای غیرکرد را دارند چرا در قبال این حرکت نژادپرستانه سکوت می کنند؟ آیا مثلاً Tishk tv، کردستان مدیا، نوروی تی وی و صدها مدیای رنگارنگ نیز از سوی سیستم اطلاعاتی ایران به روز رسانی می شوند یا مسئله چیز دیگری به نام شیوع افکار به شدت نژادپرستانه و فاشیسم وار در گروهی از جامعه کرد هست.
متاسفانه تعدد این اعمال افراطی نژادپرستانه در جامعه کرد به حدی زیاد می باشد که اگر روزانه به یک مورد از این نوع نژادپرستی ها بپردازیم آخر سر زمان کم می آوریم و کوچکترین تاثیری ندارد...
حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک، حزب اتحاد و برابری (پ.ی.د) در سوریه ، حزب شاهین های آزاد کردستان یا تاک و صدها و صدها سازمان تروریستی کرد موجود در منطقه تصویری که از جامعه کرد ارائه داده و می دهد تنها کشتار، یاغیگری، ترور، چپاول، خشونت طلبی، رادیکالیسم، تروریسم، قتل عام و .. می باشد و این تصویر باید به اصطلاح نخبگان (البته در صورت وجود) جامعه کرد را به تامل بیاندازد که تاکنون نیانداخته و به احتمال بسیار زیاد نخواهند انداخت...
مسئله تروریسم، فاشیسم و نژادپرستی موجود در جامعه کرد از دشمنی نسبه به ملت ترک و دیگر ملتهای منطقه اکنون به سطحی فراتر رسیده و خود را به نام القاعده و طالبان کورد جدید منطقه رونمایان تر می سازد.

۱۱/۲۸/۱۳۹۱

حمله حزب کارگران کردستان به مدرسه ابتدائی و مرکز اورژانس

گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به علت 14 مین سالگرد دستگیری عبدالله اوجالان رهبر پیشین پ.ک.ک که اکنون در جزیره امرالی ترکیه بسر می برد با تجمعی غیرقانونی به مانند همیشه اوج اقدام به حمله به مدرسه ای ابتدائی و مرکز اورژانسی درشهر سیرت ترکیه نمودند.
حمله طرفداران ترور و تروریسم به 75 مین دبستان ابتدائی سیرت و مرکز درمانی خانواده ائوره ن صورت گرفته است. 
طرفداران حزب کارگران کردستان با روشن نمودن لاستیک های متعدد سب به آتش کشیده شدن محوطه گشتند و درصورت عدم رسیدگی آتش نشانی فاجعه ای انسانی تحقق می گشت.
گروههای نژادپرست کورد در ساعت 20:15 با تجمع در کوچه صلح اقدام به سردادن شعارهائی بر لیه رهبر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نمودند که با ورود پلیس به منطقه اقدام به آتش زدن چندین عدد لاستیک تراکتور نموده و منظره ای بسیار غیرانسانی را منعکس نمودند.
پلیس ترکیه پس از همکاری با آتش نشانی آتش را خاموش کرده و به تعقیب طرفداران ترور و تروریسم پرداخت که خوشبختانه موفق به دستگیری 3 نفر گردید.
سازمان تروریستی – فاشیستی حزب کارگران کردستان که ید طولانی در استفاده ابزاری از کودکان خانواده های کم بضاعت و سطح پائین کرد به عنوان ابزاری در ججهت پیشبرد اهداف شوم و سیاه خود دارا به مانند همیشه کودکان 12 الی 13 ساله در این تجمع نیز به عنوان ابزاری برای به هم زدن شهر استفاده میشود، بدون تردید میلیتانهای خبره ای که سالها به حرفه انسان کشی مشغول می باشند با سپر قرار دادن کودکان در مواقع لزوم اقدام به حملات تروریستی نسبه به نیروهای نظامی ترکیه می نمایند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cagv4yh

۱۱/۲۵/۱۳۹۱

ضربه ای دیگر بر منابع مادی حزب کارگران کردستان – اینبار آلمان

دادگاه فدرال شهر دوسردولف آلمان پرونده ای در رابطه با تخلفات مالی عبدالله.س 46 ساله که شهروند ترکیه می باشد و تابع آلمان به جرم دست داشتن در تامین منابع مادی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را ارائه کرده است.
دادستان آلمان طی بیانیه ای خبر از گشایش پرونده شخص مذکور درتاریه 23 ژانویه 2013 نموده است. در بیانیه عبدالله.س طبق منابع قابل دسترس وی از سال 2003 تا 2004 دست به اعمال غیرقانونی برای تامین منابع مادی برای پ.ک.ک نموده است. در کنار تامین منابع مادی وی به ایجاد پروپاگاندا و تبلیغ تروریسم نیز متهم می باشد.
نام سازمانی شخص دستگیر شده حمزه می باشد و چندی سالی نیز عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بوده است. وی از سال 2005 تا 2007 نیز رفت آمدهای متعددی به شمال عراق برای تامین منابع مادی پ.ک.ک داشته است. 
حکم دستگیری وی به جرمهای یاد شده از سوی دادستان آلمانی صادر شده است. 
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان در شمال عراق
بر اساس اخبار منتشر شده توسط سایت روزنامه استار چاپ ترکیه دیروز با تثبیت جابه جائی مشکوکی در کمپ های زاپ، قندیل و باسیان توسط هوایپماهای بدون سرنشین جنگنده های F-16 ترکیه به منطقه برای بمباران اهداف منتقل شده اند.
عملیات ضدتروریستی در ساعت 11:00 دیشب صورت گرفته است و هواپیماهای جنگنده از طریق پایگاه نظامی شهر حکاری ترکیه به پرواز درآمده اند. بیشتر اهداف منهدم شده در کمپ های قندیل، آاوسیان و زاپ که جزء مهمترین کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق می باشند بوده است. عملیات 2 ساعت به طول انجامیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ano6p3x
http://tinyurl.com/d5h6hna

دستگیری 7 عضو حزب کارگران کردستان در اسپانیا

پلیس اسپانیا طی عملیاتی که با نام کاپادوکیا معروف می باشد اقدام به دستگیری 7 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نموده است، اشخاص دستگیر شده در تامین منابع فاینانس پ.ک.ک در بیرون نقشی اساسی داشته اند.
دستگیری اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در اسپانیا طی کنفرانسی خبری از سوی وزیر امور داخلی اسپانیا بازگو گشت. 
اخبار منتشر شده حاکی از دستگیری 4 نفر از اعضای پ.ک.ک در مادرید، 1 نفر در بارسلونا و 1 نفر در مورسیا می باشد. دستگیر شده گان طی عملیات ضدتروریستی که بر علیه 11 نقطه متمایز صورت گرفته دستگیر شده اند. دایره ضدتروریستی اسپانیا جرم دستگیر شده گان را تامین منابع مادی پ.ک.ک، شرکت در عملیاتهای تروریستی در ترکیه، تبلیغ و ایجاد پروپاگاندا بر لیه حزب کارگران کوردستان و ..بیان گردیده است.
طی بازرسیهای صورت گرفته 28 هزار یورو پول نقد و 2 سلاح غیرقانونی کشف شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ctsneb6

۱۱/۲۴/۱۳۹۱

یوروپل: درآمد 20 میلیون یوروئی حزب کارگران کردستان از تجارت مواد مخدر

گزارش سالیانه یوروپل در بخش تجارت مواد مخدر منتشر شد، مهمترین نکته در گزارش مذکور در بخش مافیای تجارت مواد مخدر گزارش تکان دهنده ای می باشد که ناشی از گستردگی مافیای گروههای رادیکال و مسلح کرد در رابطه با تجارت انواع مواد مخدر و دیگر تجارتهای از جمله تجارت اسلحه، تجارت انسان و کودک و ... می باشد.
بنابه گزارش Europol درآمد سالیانه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان تنها از تجارت انواع مخدر به صورت سالیانه حدود 20 میلیون یورو می باشد که بنا به آمار ارائه شده در گزارش یوروپل مافیای تجارت مواد مخدر پ.ک.ک به عنوان مهمترین مافیای اتحادیه اروپا در امر انواع تجارت های غیرقانونی مشخص گردیده است.
آماری یوروپل ناشی از استفاده مواد مخدر در بین مردمان اروپا در رنج سنی 16 تا 64 سال و تعداد مصرفین حدود 80.500 نفر می باشد. آمار فوق نشان از 23.7% کل جمعیت دنیا می باشد. 
نکته قابل توجه دیگر جایگیری نام ترکیه در لیست دوم کشف انواع مواد مخدر می باشد که دوباره ناشی از مافیای بسیار عظیم سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در داخل ترکیه برای ترانزیت به اروپا می باشد. ترکیه مهمترین مسیر ترانزیت انواع مواد مخدر به اروپا می باشد.
بیشتر تزانزیت سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به اروپا مواد مخدری همچون هروئین، کوکائین، آمفتامین،متافتامین، اکستازی و .. می باشد. 
در بخش حزب کارگران برای معرفی این سازمان مخوف کورد چنین می نویسد:
حزب کارگران کردستان یا یکی از سازمانهای رادیکال کرد می باشد که هر ساله حدود 20 میلیون یورو ناشی از قاچاق انواع مواد مخدر توسط زیرشاخه های مختلف در اروپا بدست می آورد. 
تعدد وجود گروههای تروریستی- فاشیستی کرد که از راه تجارت انواع قاچاق امورات خود را تامین می کنند یکی از مهمترین مشکلات را برای مردم منطقه بوجود آورده اند و افزایش رادیکالیسم و نژادپرستی در جامعه کرد بدون تردید ارتباط مستقیمی با پول های بادآورده ناشی از این تجارت غیرقانونی و غیرانسانی دارد. وجود صدها تلویزیون و ارگان رسمی – غیرسمی پروپاگاندا بی شک بدون حمایت مالی ناشی از این تجارت غیرممکن می باشد.  
منبع ترجمه گزارش:
http://tinyurl.com/d2cxc7d

حمله تروریستی در ترکیه: 13 کشته، 27 زخمی

دیروز حمله تروریستی در نقطه صفر مرزی ترکیه – سوریه صورت گرفته است که بنا به اخبار اولیه 13 نفر دراین عملیات تروریستی کشته و 27 نفر زخمی شده است. از 13 نفر کشته شده 3 نفر تابعیت ترکیه و 10 نفر تابعیت سوریه را دارند. 
حمله تروریستی مذکور در ساعت 15:00 به وقت ترکیه و با استفاده از بمبی که در داخل ماشینی با پلاک سوریه بوده جاسازی و منفجر شده است. حمله در گمرک جیلوه‌گؤزو صورت گرفته است. اتومبیل حامل مواد منفجره در 40 متری در ورودی پارک شده بوده که ناگهان منفجر می گردد. با استفاده از دوربین های مدار بسته در محل ماشین با پلاک سوریه وارد سامانه گمرکی ترکیه گشته و پس از دقایقی منفجر شده است. 
پس از وقوع انفجار عبدالله گول، رجب طیب اردوغان و بقیه مسئولین ذیربط خواستار بررسی سریع و دستگیری عامل این انفجار تروریستی گشته اند و 2 وزیر ترکیه نیز در اولین ساعات پس از حمله تروریستی در محل حاضر گشته اند.
بر اساس منابع اطلاعات هدف اصلی این حمله تروریستی آسیب رساندن به یکی از فرمانده هان گروههای ارتش آزاد سوریه می باشد که دقیقاً در همان ساعات دیداری با زیرگروههای خود در داخل سوریه در نقطه صفر مرزی خواهند داشت بوده است، البته منابع مستقلی تاکنون این مورد را تائید نکرده است.
هنوز هیچ گروه و یا سازمانی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است، ولی با توجه به بازیهای صورت گرفته در منطقه کار هر یک از طرفین دعوا و یا سازمانهای اطلاعاتی کشورههای هم مرز ترکیه می تواند باشد. گروهی دیگر از کارشناسان مبارزه با تروریسم نیز احتمال دست داشتن سازمان تروریستی به مانند حزب کارگران کردستان را چتیت عملیاتی منکر نمی شوند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cnow9xn