۱۰/۲۰/۱۳۹۱

کمک 1 میلیاردی مالکی و ایران به شاخه سوریه ای حزب کارگران کردستان

بر اساس ادعائی که در بسیاری از رسانه های منطقه و جهانی منتشر شده است دولت ایران و نوری المالکی حدود 1 میلیارد دلار و 50 سلاح به شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که با نام پ.ی.د (حزب دمکراتیک برابری ) فعالیت می کند یاری رسانده اند.
منابع عراقی کمک 1 میلیاردی را از سوی نوری المالکی و 50 کامیون سلاح را از سوی دولت ایران ادعا کرده اند. کمک های تجهیزاتی ایران از سوی مرزهای عراق و با اسکورت نیروهای نظامی حکومت مرکزی عراق راهی سوریه گشته است.
منبع ادعاهای فوق روزنامه 'Basnews' که در شمال عراق منتشر می گردد می باشد.
البته این اولین باری نیست که ادعاهای کمکهای مالی و تجهیزاتی دولت ایران و عراق به بشار اسد و شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در مدیای منطقه ای و جهانی منتشر می گردد و بیشتر چندین بار چنین خبرهائی منتشر شده است. براساس گفته تحلیل گران هدف دولتهای ایران و مالکی از کمک به شاخه سوریه ای پ.ک.ک عدم همراهی شاخه سوریه ای حزب کارگران کوردستان با مخالفین بشار اسد برای سرنگونی حکومت بعث در سوریه بیان می شود.
منبع ترجمه خبر:
 http://tinyurl.com/bcyn8yr

۱۰/۱۹/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 12 تروریست به هلاکت رسید، 1 شهید

دیشب گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در حوالی ساعت 20:10 در توابع منطقه چوکورجا از حوالی شهر حکاری ترکیه در پی ورود به منطقه حفاظتی ژاندارمری جهت انجام عملیات تروریستی را داشته اند که با نیروهای نظامی ژاندارمری درگیری سختی شکل می گیرد و نیروهای ترکیه ای موفق به به هلاکت رساندن 12 تروریست می شوند، متاسفانه در این عملیات تروریست 1 گروهبان ترکیه شهید و 2 سرباز دیگر زخمی می شوند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده گروهی 100 نفره از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دیشب با انواع سلاح های دوربرد از جمله راکت انداز، دوشگا، آرپی چی و .. به منطقه حفاظتی ژاندارمری وارد شده و قصد کشتار جدیدی را داشته اند که خوشبختانه با شلیک اولین گلوله از سوی تروریستها در آن واحد نیروهای ترکیه ای با آتش پاسخ داده اند و درگیری شدیدی مابین دو طرف صورت گرفته است، بر اساس اخبار روزنامه یئنی شافاق ترکیه در این حمله تروریستی نیروهای ژاندارمری ترکیه موفق به هلاکت رساندن 12 تروریست گشته اند.
پس از درگیری شدید صبح نیروهای نظامی ترکیه اقدام به جستجوی منطقه و پاک سازی پرداخته اند که با جسد 12 تروریست به هلاکت رسیده مواجه گشته اند. بر اساس تخمین های نظامی چندین تروریست دیگر نیز در عملیات تروریستی زخمی گشته و از طریق رودخانه زاپ گریخته و به شمال عراق منتقل شده اند.
برای دستگیری تروریستها عملیاتی در منطقه آغاز گشته است.
در حالی که دول ترکیه در حال مذاکره با عبدالله اوجالان رهبر پیشین سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) برای کنار گذاشتن سلاح ها می باشد وقوع حمله تروریستی به این سطح نشان از عدم رغبت پ.ک.ک برای کنار گذاشتن سلاح و تداوم کشتار انسانها می باشد. به نظر بسیاری از استراتژیست ها علارغم وجود فضای باز سیاسی در ترکیه و فرصت بیان هر گونه نظرات مخالف تداوم  کشتار، ترور، خشونت طلب، افراطی گری و ... که از سوی سازمانهای تروریستی کردی به مانند پ.ک.ک، تاک و .. بر علیه انسانها صورت می گیرد تنها نشان از بازیچه بودن این سازمان تروریستی در دست قدرت های منطقه ای و جهانی برای سرکوب ملتهای منطقه می باشد. سازمانهای تروریستی کوردی به مانند حزب کارگران کردستان، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک، شاهین های آزاد کردستان و .. صدها و صدها سازمان دیگر تروریستی تاکنون در منطقه سبب مرگ هزاران انسان بی گناه گشته اند. بسیاری از استراتژیست های پ.ک.ک را به مانند گروههای فاشیست تاریخ مصرف گذشته تعرف می کنند که تنها تفاوتش با دیگر رقبا تنها به علت کرد بودنش می باشد و در اعمال، ایدئولوژی، گفتمان و ... کوچکترین تفاوتی با دیگر گروههای فاشیست ندارد. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ah9bhns

۱۰/۱۷/۱۳۹۱

تعمیر تلفن موبایل سبب هلاکت 10 عضو حزب کارگران کردستان شد

در تاریخ 10 دسامبر 2012 نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 10 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی عملیات هدف داری در یک نقطه گشتند، پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات ضد تروریستی زوایای مختلف این عملیات مشخص شده است.
بنا به اخبار روزنامه حریت چاپ ترکیه به علت خرابی گوشی موبایل یکی از میلیتانهای حزب کارگران کردستان ناچاراً تروریستها به شهر نزدیک شده و یکی از میلیتانها گوشی موبایل را به تعییمرات موبالی ارائه می دهد، در همین حال نیروهای اطلاعاتی ترکیه از قضیه باخبر شده و قبل از تحویل گوشی به تروریست مذکور اقدام به جاسازی نرم افزار مکان یابی در داخل گوشی تلفن همراه می کنند که خوشبختانه پس از تحویل گوشی و اقدام به رفتن به پناه گاه بیرون شهری نیروهای ژاندارمری همراه با نیروهای کاماندو طی عملیات ویژه ای به مقر تروریستها نزدیک شده و علارغم خواست تسلیم شدن میلیتانهای حزب کارگران کوردستان با آتش جواب نیروهای نظامی ترکیه را می دهند و درگیریی شدیدی در منطقه ایجاد می شود و در نهایت نیروهای نظامی ترکیه به علت محاصره پناه گاه تروریست موفق به هلاکت رساندن 10 تروریست می گردند.
در بین 10 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ارتم قارابولوت با کد رمز سازمانی نومان نیز وجود داشته که وی یکی از مسئولین پ.ک.ک در شهر دیاربکیر ترکیه بوده است که به هلاکت رسیده. عملیات موفق آمیز ضد تروریستی فوق پس از چندین روز کار عملیاتی ارگانهای نظامی – امنیتی ترکیه حاصل شده است.      
پس از تثبیت تروریستها در غاری در وهله اول نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه سعی در دستگیری سالم اعضای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشتند که متاسفانه با گشودن آتش از سوی تروریستها درگیری سختی صورت می گیرد و 10 تروریست به هلاکت می رسند. بسیاری از تروریستهای به هلاکت رسیده قبلاً در عملیات های مختلفی شرکت داشته و سبب کشته شدن انسان های متعددی گشته بودند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/az5tzw3

۱۰/۱۶/۱۳۹۱

پ ک ک و گونئی آزربايجان تورک دوشمانچيليغی

اوغوز تورک
پ ک ک (Kurdistan Workers' Party) بيرله‌شيک ميللت‌له‌ر تشکيلاتی٬ اوروپا بيرليگی٬ و بوتون ناتو عضوو اولان اولکه‌له‌ر طرفينده‌ن تروريست تانينير. پ ک ک دونيانين اه‌ن چوخ اينسانليغا٬ اخلاقا٬ و مدنييته دوشمان اولان٬ اه‌لی مين‌له‌ر گناه سيز اينسانين قانينا به‌له‌نه‌ن ترور قورومودور.
پ ک ک ۱۹۷۸ده‌ن بويانا کوردوستانين ايشچی له‌ر پارتيسی اولاراق تانينير٬ آما بو اوزون و قانلی ايلله‌رده نه کورده نه کوردوستانا و نه ده بير تک ايشچييه ياراری دوخونموشدور. چئشيدلی ياساق يوللاردان٬ کورد و تورک اوشاق و گه‌لين‌له‌رينی ره‌هين آماقدان و آوروپانين و بولگه‌نين جوانلارينا هروئين ساتماقدان گه‌ليری بير بيليونا قدر دايانير. 
خاطرله‌تمه‌لی‌ييک کی پ ک ک دونيا پليسی (اينترپل) طرفينده‌ن آراما و گوز آلتيندادير. آشيری کومونيست قوروبو اولاراق يارانان و مارکسيست لنينيست دوشونجه‌له‌رينی گوده‌ن و اوراق- چه‌کيچ بايراقلی ‌پ ک ک, ايلک اونجه‌ده‌ن سووئيت‌له‌ر (روسلار) طرفينده‌ن و سونرا يونان٬ ايران٬ سوريه و ائرمنيستان طرفينده‌ن حمايت اولموشدور.
سووئيت‌له‌ر داغيلاندان سونرا و دونيانين ايديئولوژيک ده‌نگه‌سی مارکسيسم- لنينيسم‌ده‌ن اوزاقلاشديقجا٬ پ ک ک ده, بايراقدان اوراق- چه‌کيجی سالان کيمين ياواش ياواش اوزونو کورد (ايرقچی) ميليتچی‌ليگينه و حتی (گه‌ريجی) ايسلام دينجيليگينه ياناشميشدير.
پ ک ک نه قدر ده رنگ و شيوه دئيشديرسه ده آنجاق سالديرقانليغی و هر تورلو اينسانی و مدنی وارليغا و ده‌يه‌ره دوشمانچيليغی دئيشمه‌مه‌کدير.
تاريخی تورک دوشمانلارينين اه‌لينده قورخو٬ ترور٬ و وحشت يارادان و چاره‌سيز بير قولدورا دونه‌ن پ ک ک٬ آزربايجان و اوزه‌لليکله ده گونئی آزربايجاندا پژاک آدی آلتيندا٬ سوچسوز و ساوونماسيز اهالينی اولدوروب يئرينده‌ن يوردوندان سورمه‌يه چاليشماقداير.
وارليق ضرورتی و فلسفه‌سی ايشچي‌يه و کورد ايشچی سينه و کورد خلقينه ياراردان٬ تورک دوشمانچيليغينا (آنتی تورکيسم) چئوريله‌ن پ ک ک بولگه‌نين اينديکی شرط‌له‌رينده قودوز بير ايت کيمين ساغا سولا سالديراراق٬ منطقه‌ده تشنج و قيرقين يارادير. 
پ ک ک٬ ايسته‌ر ايسته‌مه‌ز روسلارين آزربايجان و اوزه‌لليکله گونئی آزربايجان تورک ميللتينی آنادولو قارداشلاريندان آييرماق آماجيلان و آرادا باشقا بير ميللتی تاريخی تورک توپراقلارا ايته‌له‌يه‌ن سياستينه٬ آشيري ميليتانت و شدت‌جی مزدورلاری اولموشدور.
سون ۳۰ ايلی آشان تورکيه حکومت‌له‌رينين آرد آردا باتی‌يا ياناشی و دوغو اونوتقانليق سياست‌له‌رينين سونوجوندا آنادولو و دوغو تورک و کورد ميللتينين گئچيم و سياسی باخيمسيزليغی دا هر خلق‌له‌رين حقينده‌ن دانيشانين اه‌لينده و بولگه‌ده شرارت يارادان تورک دوشمانلارينا بهانه‌له‌ر وئرميشدير.
پ ک ک‌نی ايداره ائده‌نله‌رين و فعال کادرينين آراسيندا هيچ ده ايشچی‌ده‌ن (کارگر) و ايشچيليک‌ده‌ن خبر يوخدور. هه‌له تورکيه‌نين اينديکی حکومتينين (آچيليم) سياسيتينين باشلانقيچيندان بويانا کوردچولوک بهانه‌سی ده اونلارين اه‌لينده‌ن آلينميشدير. 
ده‌رين اوزگونلوکله دئمه‌ک اولار کی اوز قانلی تاريخينده پ ک ک‌نين هم کورد و هم ده تورک ميللتينه ضرری توخونموشدور و هيچ بير باشاری هيچ بير سويه‌ده پ ک ک (Partiya Karkerên Kurdistan) آدينا يازيلابيلمه‌ز. هابئله دئمه‌ک اولار کی هر قبله‌سينی ايتيره‌ن ترورچو قوروب کيمين پ ک ک ده شاشيرميش٬ ايپينی قيرميش و بولگه‌ده ميللت‌له‌رين باريشدا و ياخچی ياشاماغينا بير مزاحم و انگل کيمين گورونور.
پ ک ک‌نی هر زامان روسلار٬ ارمنی له‌ر و يونان‌ليلار ده‌سته‌کله‌سه ده٬ اوزون سوره‌دير کی ايشقالچی ايران رژيمی بو تروريستی قوروبون اه‌ن اونه‌ملی لوژستيک و مالی يارديمجی‌سيدير. يوزله‌ر سند و به‌لگه پ ک ک‌نين ايران‌ين اه‌لينده تورک ‌دوشمانليغي ايچين قوللانيلان بير ماشا اولدوغونو اثبات ائدير.
پ ک ک روسلارين پيلانلاديغی و ايران- فارس حاکميتينين اويقولاديغی و تورکيه دولتينين غافل قالديغی ٬گونئي آزربايجان‌ين باتی‌سيندا آزربايجان تورکونون و تورکيه تورک ميلله‌تينين آراسيندا بير ملت دوواری چه‌کيلمه‌سينين نظامی اه‌لی اولموشدور.
گونئي آزربايجان تورکو اوز مييلی حرکتينده ايران دوليتينين اويناديغی تورکسوزله‌شديرمه و آزربايجان‌سيزلاشديرما سياست‌له‌رينی سه‌زمه‌لی و آزربايجان توپراقلاريندا و اوزه‌لليکله ده باتی بولگه‌له‌رينده کورد ياييمجيليغينا يول وئرمه‌سينله‌ر. پ ک ک تروريست‌له‌رينين قارشيسيندا سيلاحلانيب آنا يوردوموز آزريايجان‌دان و تورکلوک‌ده‌ن دفاع ائتسين‌له‌ر. 
سايقيلاريملا
2013
اومود امورمولو: البته رادیکال کورد حرکه تی یانلیز پ.ک.ک یاراندیقدان اولمامیش و 100 ایلله ر اونجه بولگه ده تورک کیملیینه قارشی چئشیدلی کورد فتنه له ری اولموشدور. 

۱۰/۱۵/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق

بنا به اخبار روزنامه یئنی شافاق ترکیه و بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده از سوی ارتش ترکیه حدود 12 هواپیمای جنگده نوع F-16 ترکیه اقدام به بمباران کمپهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شمال عراق نموده اند.
اطلاعات منتشر شده حاکی از هدف واقع شدن کمپ های زاپ و قندیل که جزء مهمترین پایگاه های پ.ک.ک در شمال عراق می باشد صورت گرفته است.
هواپیماهای جنگنده F-16 ترکیه از طریق فرودگاه نظامی شهر دیاربکیر عازم شمال عراق گشته و با موفقیت اهداف تثبیت شده را منهدم نموده اند.
بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پس از تثبیت تحرکات مشکوک پ.ک.ک در شمال عراق که توسط هواپیماهای بدون سرنشین (هرون) مشخص شده صورت گرفته است.
گروه مسلح و رادیکال حزب کارگران کوردستان بیش از 30 سال می باشد که به ترور و کشتار انسان ها در ترکیه دست می زند و بر اساس آمار رسمی سبب کشته شدن 30.000 شهروند ترکیه که اکثراً نظامی و هزاران غیرنظامی بوده اند گشته است، در بین قربانیان این سازمان خشونت طلب و فاناتیک کورد صدها کودک خردسال نیز جای گرفته اند.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/b298fy5