۱۰/۱۷/۱۳۹۱

تعمیر تلفن موبایل سبب هلاکت 10 عضو حزب کارگران کردستان شد

در تاریخ 10 دسامبر 2012 نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 10 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی عملیات هدف داری در یک نقطه گشتند، پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات ضد تروریستی زوایای مختلف این عملیات مشخص شده است.
بنا به اخبار روزنامه حریت چاپ ترکیه به علت خرابی گوشی موبایل یکی از میلیتانهای حزب کارگران کردستان ناچاراً تروریستها به شهر نزدیک شده و یکی از میلیتانها گوشی موبایل را به تعییمرات موبالی ارائه می دهد، در همین حال نیروهای اطلاعاتی ترکیه از قضیه باخبر شده و قبل از تحویل گوشی به تروریست مذکور اقدام به جاسازی نرم افزار مکان یابی در داخل گوشی تلفن همراه می کنند که خوشبختانه پس از تحویل گوشی و اقدام به رفتن به پناه گاه بیرون شهری نیروهای ژاندارمری همراه با نیروهای کاماندو طی عملیات ویژه ای به مقر تروریستها نزدیک شده و علارغم خواست تسلیم شدن میلیتانهای حزب کارگران کوردستان با آتش جواب نیروهای نظامی ترکیه را می دهند و درگیریی شدیدی در منطقه ایجاد می شود و در نهایت نیروهای نظامی ترکیه به علت محاصره پناه گاه تروریست موفق به هلاکت رساندن 10 تروریست می گردند.
در بین 10 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ارتم قارابولوت با کد رمز سازمانی نومان نیز وجود داشته که وی یکی از مسئولین پ.ک.ک در شهر دیاربکیر ترکیه بوده است که به هلاکت رسیده. عملیات موفق آمیز ضد تروریستی فوق پس از چندین روز کار عملیاتی ارگانهای نظامی – امنیتی ترکیه حاصل شده است.      
پس از تثبیت تروریستها در غاری در وهله اول نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه سعی در دستگیری سالم اعضای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشتند که متاسفانه با گشودن آتش از سوی تروریستها درگیری سختی صورت می گیرد و 10 تروریست به هلاکت می رسند. بسیاری از تروریستهای به هلاکت رسیده قبلاً در عملیات های مختلفی شرکت داشته و سبب کشته شدن انسان های متعددی گشته بودند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/az5tzw3

۱۰/۱۶/۱۳۹۱

پ ک ک و گونئی آزربايجان تورک دوشمانچيليغی

اوغوز تورک
پ ک ک (Kurdistan Workers' Party) بيرله‌شيک ميللت‌له‌ر تشکيلاتی٬ اوروپا بيرليگی٬ و بوتون ناتو عضوو اولان اولکه‌له‌ر طرفينده‌ن تروريست تانينير. پ ک ک دونيانين اه‌ن چوخ اينسانليغا٬ اخلاقا٬ و مدنييته دوشمان اولان٬ اه‌لی مين‌له‌ر گناه سيز اينسانين قانينا به‌له‌نه‌ن ترور قورومودور.
پ ک ک ۱۹۷۸ده‌ن بويانا کوردوستانين ايشچی له‌ر پارتيسی اولاراق تانينير٬ آما بو اوزون و قانلی ايلله‌رده نه کورده نه کوردوستانا و نه ده بير تک ايشچييه ياراری دوخونموشدور. چئشيدلی ياساق يوللاردان٬ کورد و تورک اوشاق و گه‌لين‌له‌رينی ره‌هين آماقدان و آوروپانين و بولگه‌نين جوانلارينا هروئين ساتماقدان گه‌ليری بير بيليونا قدر دايانير. 
خاطرله‌تمه‌لی‌ييک کی پ ک ک دونيا پليسی (اينترپل) طرفينده‌ن آراما و گوز آلتيندادير. آشيری کومونيست قوروبو اولاراق يارانان و مارکسيست لنينيست دوشونجه‌له‌رينی گوده‌ن و اوراق- چه‌کيچ بايراقلی ‌پ ک ک, ايلک اونجه‌ده‌ن سووئيت‌له‌ر (روسلار) طرفينده‌ن و سونرا يونان٬ ايران٬ سوريه و ائرمنيستان طرفينده‌ن حمايت اولموشدور.
سووئيت‌له‌ر داغيلاندان سونرا و دونيانين ايديئولوژيک ده‌نگه‌سی مارکسيسم- لنينيسم‌ده‌ن اوزاقلاشديقجا٬ پ ک ک ده, بايراقدان اوراق- چه‌کيجی سالان کيمين ياواش ياواش اوزونو کورد (ايرقچی) ميليتچی‌ليگينه و حتی (گه‌ريجی) ايسلام دينجيليگينه ياناشميشدير.
پ ک ک نه قدر ده رنگ و شيوه دئيشديرسه ده آنجاق سالديرقانليغی و هر تورلو اينسانی و مدنی وارليغا و ده‌يه‌ره دوشمانچيليغی دئيشمه‌مه‌کدير.
تاريخی تورک دوشمانلارينين اه‌لينده قورخو٬ ترور٬ و وحشت يارادان و چاره‌سيز بير قولدورا دونه‌ن پ ک ک٬ آزربايجان و اوزه‌لليکله ده گونئی آزربايجاندا پژاک آدی آلتيندا٬ سوچسوز و ساوونماسيز اهالينی اولدوروب يئرينده‌ن يوردوندان سورمه‌يه چاليشماقداير.
وارليق ضرورتی و فلسفه‌سی ايشچي‌يه و کورد ايشچی سينه و کورد خلقينه ياراردان٬ تورک دوشمانچيليغينا (آنتی تورکيسم) چئوريله‌ن پ ک ک بولگه‌نين اينديکی شرط‌له‌رينده قودوز بير ايت کيمين ساغا سولا سالديراراق٬ منطقه‌ده تشنج و قيرقين يارادير. 
پ ک ک٬ ايسته‌ر ايسته‌مه‌ز روسلارين آزربايجان و اوزه‌لليکله گونئی آزربايجان تورک ميللتينی آنادولو قارداشلاريندان آييرماق آماجيلان و آرادا باشقا بير ميللتی تاريخی تورک توپراقلارا ايته‌له‌يه‌ن سياستينه٬ آشيري ميليتانت و شدت‌جی مزدورلاری اولموشدور.
سون ۳۰ ايلی آشان تورکيه حکومت‌له‌رينين آرد آردا باتی‌يا ياناشی و دوغو اونوتقانليق سياست‌له‌رينين سونوجوندا آنادولو و دوغو تورک و کورد ميللتينين گئچيم و سياسی باخيمسيزليغی دا هر خلق‌له‌رين حقينده‌ن دانيشانين اه‌لينده و بولگه‌ده شرارت يارادان تورک دوشمانلارينا بهانه‌له‌ر وئرميشدير.
پ ک ک‌نی ايداره ائده‌نله‌رين و فعال کادرينين آراسيندا هيچ ده ايشچی‌ده‌ن (کارگر) و ايشچيليک‌ده‌ن خبر يوخدور. هه‌له تورکيه‌نين اينديکی حکومتينين (آچيليم) سياسيتينين باشلانقيچيندان بويانا کوردچولوک بهانه‌سی ده اونلارين اه‌لينده‌ن آلينميشدير. 
ده‌رين اوزگونلوکله دئمه‌ک اولار کی اوز قانلی تاريخينده پ ک ک‌نين هم کورد و هم ده تورک ميللتينه ضرری توخونموشدور و هيچ بير باشاری هيچ بير سويه‌ده پ ک ک (Partiya Karkerên Kurdistan) آدينا يازيلابيلمه‌ز. هابئله دئمه‌ک اولار کی هر قبله‌سينی ايتيره‌ن ترورچو قوروب کيمين پ ک ک ده شاشيرميش٬ ايپينی قيرميش و بولگه‌ده ميللت‌له‌رين باريشدا و ياخچی ياشاماغينا بير مزاحم و انگل کيمين گورونور.
پ ک ک‌نی هر زامان روسلار٬ ارمنی له‌ر و يونان‌ليلار ده‌سته‌کله‌سه ده٬ اوزون سوره‌دير کی ايشقالچی ايران رژيمی بو تروريستی قوروبون اه‌ن اونه‌ملی لوژستيک و مالی يارديمجی‌سيدير. يوزله‌ر سند و به‌لگه پ ک ک‌نين ايران‌ين اه‌لينده تورک ‌دوشمانليغي ايچين قوللانيلان بير ماشا اولدوغونو اثبات ائدير.
پ ک ک روسلارين پيلانلاديغی و ايران- فارس حاکميتينين اويقولاديغی و تورکيه دولتينين غافل قالديغی ٬گونئي آزربايجان‌ين باتی‌سيندا آزربايجان تورکونون و تورکيه تورک ميلله‌تينين آراسيندا بير ملت دوواری چه‌کيلمه‌سينين نظامی اه‌لی اولموشدور.
گونئي آزربايجان تورکو اوز مييلی حرکتينده ايران دوليتينين اويناديغی تورکسوزله‌شديرمه و آزربايجان‌سيزلاشديرما سياست‌له‌رينی سه‌زمه‌لی و آزربايجان توپراقلاريندا و اوزه‌لليکله ده باتی بولگه‌له‌رينده کورد ياييمجيليغينا يول وئرمه‌سينله‌ر. پ ک ک تروريست‌له‌رينين قارشيسيندا سيلاحلانيب آنا يوردوموز آزريايجان‌دان و تورکلوک‌ده‌ن دفاع ائتسين‌له‌ر. 
سايقيلاريملا
2013
اومود امورمولو: البته رادیکال کورد حرکه تی یانلیز پ.ک.ک یاراندیقدان اولمامیش و 100 ایلله ر اونجه بولگه ده تورک کیملیینه قارشی چئشیدلی کورد فتنه له ری اولموشدور. 

۱۰/۱۵/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق

بنا به اخبار روزنامه یئنی شافاق ترکیه و بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده از سوی ارتش ترکیه حدود 12 هواپیمای جنگده نوع F-16 ترکیه اقدام به بمباران کمپهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شمال عراق نموده اند.
اطلاعات منتشر شده حاکی از هدف واقع شدن کمپ های زاپ و قندیل که جزء مهمترین پایگاه های پ.ک.ک در شمال عراق می باشد صورت گرفته است.
هواپیماهای جنگنده F-16 ترکیه از طریق فرودگاه نظامی شهر دیاربکیر عازم شمال عراق گشته و با موفقیت اهداف تثبیت شده را منهدم نموده اند.
بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پس از تثبیت تحرکات مشکوک پ.ک.ک در شمال عراق که توسط هواپیماهای بدون سرنشین (هرون) مشخص شده صورت گرفته است.
گروه مسلح و رادیکال حزب کارگران کوردستان بیش از 30 سال می باشد که به ترور و کشتار انسان ها در ترکیه دست می زند و بر اساس آمار رسمی سبب کشته شدن 30.000 شهروند ترکیه که اکثراً نظامی و هزاران غیرنظامی بوده اند گشته است، در بین قربانیان این سازمان خشونت طلب و فاناتیک کورد صدها کودک خردسال نیز جای گرفته اند.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/b298fy5

۱۰/۱۴/۱۳۹۱

منابع مادی حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

اورمولو – از مقاله سئدات لاچین اه ر در روزنامه استار چاپ ترکیه 
بسیاری از انسانها با فرض اینکه بعضی از عملیات های تروریستی با هزینه اندکی قابل انجام می باشد وجودمنابع عظیم مادی برای سازمان های تروریستی را نمی توانند تصور کنند. در حالیکه سازمان های تروریستی الخصوص به مانند حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که علاوه بر داشتن صدها میلیتان دارای شبکه وسیع تلویزیون ماهواره ای، سایت و ... برای پروپاگاندا سازی می باشد وجود منابع عظیم مادی جزئی از تعریف پ.ک.ک محسوب می شود.
آمارهای تحقیقی غیررسمی از لازومه وجود حداقل 1 میلیارد دلار برای تداوم حیات ننگین و سیاه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان حکایت دارد. در کنار نیازهای مادی نظیر 1 میلیارد دلار سازمانهای تروریستی به مانند محزب کارگران کوردستان به علت بافتشان و لازمه تداومشان منابع مادی وسیعی از تجارت انواع مواد مخدر، تجارت انسان، تجارت اسلحه، قاچاق و  ... را می طلبند که این حجم عظیم منابع مادی نه در زیرساتهای کشتار انسانها و انجام عملیاتهای تروریستی بلکه برای پروپاگانداسازی، کردستانیزه کردن منطقه، تاریخ سازی، نژادپرستی کوردی، ترویج خشونت طلبی، فاناتیسم دینی کردی (در پ.ک.ک تبلیغ زرتشتیت و ..) و ... بکار برده میشود. 
بیشتر منابع مادی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به ترتیب در موارد زیر خرج می شود:
خرید سلاح، خرید مواد منفجره، هزینه عملیات های تروریستی، حمل و نقل، لوجستیک، ارتباطات، انبار، کمپ، خورد و خوراک، کمک مادی به نیروهای داخل شهری، لباس، آموزش میلیتان، هزینه های رهبران، هزینه های سازمانی و ...
حتی در بعضی از سازمانهای تروریستی به مانند Irish Republican Army یا ارتش جمهوری خواه ایرلند هزینه ای نیز به هر یک از میلیتانها به عنوان ماهیانه اختصاص داده می شود. در سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) حق ماهیانه به میلیتانها پرداخت نمی شود ولی در عوض به خانواده میلیتانهائی که در مبارزات به هلاکت می رسند هزینه مادی از سوی زیرساختهای پ.ک.ک در شهرها اختصاص داده میشود، برای مثال منابع متعددی از حزب صلح و دمکراسی و شهرداری های منتخب از این حزب به خانواده های تروریستهای با عناوین مختلف اختصاص داده شده است. در دیگر سو در دنیا هیچ سازمان تروریستی به مانند حزب کارگران کردستان دارای این حجم از تلویزیون ماهواره ای نمی باشد، طبیعتاً هزینه این کانال های ماهواره ای میلیاردها دلار می باشد که از راه های یاد شده تامین می گردد.
منابع مادی و فاینانس
منابع مادی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نیز متفاوت می باشد. از جمله می توان به منابعی نظیر کمک های مادی از دیگر کشورهائی که خصومتی با ترکیه دارند، خراج از اصناف و سرمایه دارانی که در مناطق کردنشین فعالیت می کنند، کمک های مادی از کوردهای خارج و داخل که سمپاتی به ترور و خشونت دارند و .. تامین می گردد. در کنار موارد یاد شده یکی از مهمترین منابع مادی و فاینانس سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان انواع قاچاق، ترانزیت و تجارت مواد مخدر می باشد. بنا به گزارشات ارگانهای مبارزه با مواد مخدر جهانی پ.ک.ک دارای هزاران المان از جغرافیای خاورمیانه گرفته تا اروپا برای تجارت، ترانزیت و حمل و نقل انواع مواد مخدر و دیگر تجارت های غیرقانونی را دارا می باشد. مهمترین مرزهای این ترانیزیت ترکیه، ایران، سوریه، عراق می باشند.
در سالهای گذشته افزایش بسیار قابل توجهی در قاچاق سیگار و مشروبات الکلی مشاهده شده است که بسیاری از المانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیز در سطح وسیع در ترانزیت این موضوعات نقشی اساسی ایفا کرده اند، در کنار این موارد پ.ک.ک از تمامی قاچاقچیان سیگار، مشروبات الکلی و ...حقی به عنوان خراج یا مالیات عبور و مرور از مرزها را نیز دریافت می کند. بنا به گزارشات سازمانهیا مبارزه با مواد مخدر ترکیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در مرزهای کشورهای ترکیه ، ایران، سوریه و عراق اهالی کرد منطقه را به قاچاق تشویق می کند تا هم از نظر مادی خود و گروههای قاچاقچی را تامین مادی کند هم در راه سیاست های کوردستانیزه کردن منطقه و ایجاد رعب و وحشتی که دولت های در راه مبارزه با قاچاق تحقق می دهند نیز دیگر ملل منقه سهم خود را دریافت کنند.
در کنار تجارت و ترانزیت انواع مخدر یکی دیگر از منابع فاینانس پ.ک.ک تجارت و قاچاق انسان به اروپا می باشد. بسیاری از مهاجرین غیرقانونی پس از قاچاق به کشور مربوطه توسط المانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) مقداری از درآمد ماهیانه خود را به پ.ک.ک می رسانند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/baymvlj

۱۰/۱۳/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق: 46 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سایت روزنامه حریت ترکیه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه طی عملیاتی موفق به بمباران حدود 20 هدف از جمله کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق نموده اند و پیش بینی های اطلاعاتی اولیه حاکی از به هلاکت رسیدن 46 تروریست می باشد.
علاوه بر بمباران کمپ های سازمان تروریستی پ.ک.ک درشمال عراق اهداف متعددی در مرز ترکیه – عراق نیز مورد هدف هواپیماهای جنگنده و تیم های کاماندوی ترکیه واقع شده اند، بسیاری از عملیات های تروریستی که طی چندماهه گذشته در نقاط مرزی ترکیه صورت می گرفته از میلیتانهای حزب کارگران کردستان واقع درهمین کمپ ها تحقق یافته است.
در بمباران کمپهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شمال عراق حدود 68 هدف از جمله پناه گاه، انبار مهمات و ..نیز با خاک یکسان شده است. هواپیماهائی که کمپ های پ.ک.ک را مورد هدف قرار داده اند از پایگاه نظامی شهر حکاری ترکیه به آسمان برخواسته اند و با موفقیت اهداف خود را ساقط نموده اند.
بر اساس اخبار روزنامه حریت چاپ ترکیه در این عملیات ضد تروریستی 46 تروریست به هلاکت رسیده و 22 تروریست دیگر موفق به فرار گردیده اند که تیم های کاماندوی موجود در نقاط مرزی ترکیه نیز پیگیر تروریستهای فراری می باشند. 
سازمان تروریستی پ.ک.ک که با بحران ایدئولوژیک مواجه شده و دوران بیماری را می گذراند تنها طی هفته گذشته 18 میلیتان از اعضایش تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه برای بهره برداری از فانون عفو ترکیه گردیده اند و فرارها همچنان ادامه دارد.
حزب کارگران کردستان به علاوه دیگر گروههای مسلح و تروریست کورد موجود در منطقه نقش القاعده و طالبان کردی را برای ملل منطقه بازی می کنند و تاکنون سبب مرگ هزاران انسان بی گناه گشته اند.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/b7ct4w4

۱۰/۱۲/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 10 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخبار سایت روزنامه جمهوریت ترکیه نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر دیاربکیر ترکیه و منطقه لیجه داشته اند که نیروهای نظامی ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 10 تروریست گشته اند.
مصطفی توپراق استاندار شهر دیاربکیر ترکیه طی بیانیه ای رسمی خبر به هلاکت رسیدن 10 تروریست را منتشر و تائید کرد.
درگیری با تروریستها در روستاهای بیرلیک و شنلیک صورت گرفته است، عملیات نیروهای نظامی ترکیه پس از اطلاع از انجام عملیات تروریستی صورت گرفته اس و نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در ساعت 06:00 طی عملیات مشترکی به پناه گاههای تروریستها حمله نموده اند که علاراغم خواست تسلیم شدن از سوی نیروهای نظامی ترکیه اعضای پ.ک.ک اقدام به گشودن آتش نموده اند که درگیری نیز صورت گرفته است. 
درگیری با تروریستها تا سعت 18:00 ادامه داشته و پس از به هلاکت رسیدن 10 تروریست باقی اعضای پ.ک.ک به مانند همیشه فرار نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/by5wo9h
حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک، تاک، ه.پ.گ، پ.ی.د، شاهین های آزاد کردستان و جزء صدها سازمان و گروهک تروریستی  کرد موجود در منطقه هستند که سالهاست دست به کشتار ملت های منطقه می زنند.