۹/۲۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) مخالف کلاس های آموزش زبان کردی می باشد

پس از رسمیت یافتن زبان کردی در ترکیه و فراهم ساخت زیرساختهای آموزش زبان کردی در ترکیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از حرکت دولت ترکیه متضرر شد، پ.ک.ک که از ایدئولوژی کشتار انسانها در رابطه با عدم تحقق حقوق کردها تغذیه میشود با احقاق تمامی حقوق کوردهای ترکیه ای رفته رفته این سازمان رادیکال کرد مارژینال تر می گردد به طوریکه در ماههای اخیر شاهد کشتار چندین غیرنظامی و بمب گذاری در شهرها بوده ایم.
پس از آغاز تدریس زبان کوردی در مدارس ترکیه حدود 24.000 دانش آموز خواستار بهره داری از زبان کردی گشته بودند که با تهدید، پروپاگاندا و ... که مدیای رادیکال کورد منطقه به راه انداخت رقم 24.000 دانش اموز به یکباره 6.000 نفر کم شد و دانش اموزان از انتخاب آموزش زبان کردی انصراف دادند.
بر اساس کارشناسان آموزش و تحصیل و متخصصین ترور و تروریسم به علت ترس سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) از آلت دست زبان کردی تهدید و پروپاگاندای بسیار بزرگی در مدیای رادیکال کورد بر علیه کلاس های اموزش زبان کوردی شکل گرفت به طوریکه آموزش زبان کردی به عنوان مرگ ایدوولوژی این سازمان رادیکال کرد آشکار گشت.
درخواست کلاس های آموزش زبان کردی در ترکیه بسیار بیشتر از رقم 24.000 دانش آموز پیش بینی می شد ولی شرکت کننده گان در کلاس های اموزش زبان کردی بسیار پائین تر از میزان پیش بینی شده محقق گشت، کارشناسان متعددی و از جمله چندی نویسنده کرد علت این موضوع را اعمال پروپاگاندای شدید مدیای رادیکال کورد معرفی می کنند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c5zjj5f

۹/۲۲/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق

براساس اخباری که توسط سایت روزنامه یورد ترکیه منتشر شده است هواپیماهای جنگنده ترکیه عملیات ضدتروریستی را نسبت به کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق تحقق داده اند.
منابع اطلاعاتی جای گرفته در سایت حزب اتحاد میهنی کردستان عراق حاکی از بمباران کمپ های منطقه زاپ شمال عراق توسط جنگنده های ترکیه میباشد.
اخبار سایت Pukmedia حاکی از بمباران کمپ های پ.ک.ک در ساعت 19:30  بوده است. هواپیماهای جنگده ترکیه از طریق پایگاه نظامی شهر دیاربکیر به سمت شمال عراق حرکت کرده اند.    
مهمتریم کمپ های سازمان تروریستی در شمال عراق واقع شده است و بیشتر عملیاتهای بمب گذاری، ترور و ... از طریق تروریستهای تعلیم دیده در این کمپ ها صورت می گیرد.
منبع ترجمه خبر:  
http://tinyurl.com/btaxgqy
حزب کارگران کوردستان میلیتان های خود را مسموم کرده و می شکد
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که به مانند دیگر گروههای مسلح و تروریست کورد ید طولانی در انسان کشی، کشتار غیرنظامیان، نژادپرستی، بمب گذاری، خشونت طلبی، رادایکالیسم، فاناتیسم و ... دارد به علت عمق افکار فاشیستی داخل سازمانی حتی به میلیتانها و اعضای خود نیز رحم نمی کند و بارها و بارها در اخبار مدیای کورد شاهد آشکار شدن کشتارها و تصفیه حساب های سازمانی در این گروه بوده ایم. در جدیدترین این اعمال این سازمان مخوف کورد اقدام به مسموم نمودن 6 عضو جوان خود نموده به طوریکه متاسفانه 6 عضو جوان این سازمان رادیکال کرد به علت مسمومیت فوت شده اند.
اخبار فوق از طریق چندین عضو سابق تسلیم شده پ.ک.ک به بیرون درز کرده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cmr9b2a

۹/۱۹/۱۳۹۱

گزارش مستند حزب کارگران کردستان قاتل کودکان منتشر شد

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که یدی طولانی در کشتار غیرنظامیان دارد تاکنون سبب قتل هزاران شهروند غیرنظامی ترکیه گشته است که متاسفانه جزء مقتولین این سازمان فاناتیک کردی هزاران کودک خردسال نیز جای گرفته اند.
براساس اخبار سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه گزارش مستند سازمان تروریستی پ.ک.ک قاتل کودک در ترکیه توسط مرکز بین المللی مبارزه با ترور و تروریسم منتشر گردیده است.
بر اساس مانبع مستند سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان از سال 1984 تا به سال 2011 با انواع عملیات های تروریستی، انتحاری، بمب گذاری، مین های انفجاری و ... سبب کشتار 300 کودک بیگناه گشته است.
دکتر حسین آغ دوغان که یکی از زبده ترین کارشناسان مبارزه با ترور و تروریسم می باشد یکی از اعضای تهیه گزارش مستند مذکور می باشد، بر اساس منابع جای گرفته در این گزارش سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از سال 1984 تا 2011 در انواع عملیاتهای تروریست سبب کشته شدن 10 هزار و 800 انسان گشته است. 
طی 27 ساله گذشته به سبب عملیاتهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) حدود 5 هزار و 500 نظامی ترکیه شهید گشته است.
نکته قابل تامل و توجه که متاسفانه سازمانهای به اصطلاح حقوق بشر جهانی و منطقه ای چشم بر واقعیت وجود مفهومی به نام "فاشیسم کورد" که با اسلحه، ترور، بمب گذاری، نژادپرستی، فاناتیسم، خشونت و.. سعی در کشتار هزاران انسان و کردستانیزه کردن منطقه می باشد بسته اند کشتار 5 هزار و 300 غیرنظامی طی 27 سال گذشته توسط تنها پ.ک.ک در ترکیه نشان از عمق این فاجعه بشری دارد که در نهایت سکوت سازمانهای حقوق بشری جهانی صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bmxoely
البته موارد ذکر شده تنها گوشه ناچیزی از جنایتهای گروههای مسلح، تروریست و نژادپرست کورد بر علیه ملل منطقه میباشد، فراموش نکرده ایم که برادر کوچکتر پ.ک.ک در آزربایجان غربی ایجاد شده و تاکنون هزاران جوان ترک را سربریده است.

۹/۱۸/۱۳۹۱

یک عضو حزب کارگران کردستان در حین فرار دستگیر شد

بر اساس اخبار منتشر شده در سایت روزنامه استار چاپ ترکیه یکی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در عملیاتی تروریستی در سال 2010 و چندین عملیات تروریست دیگر شرکت کرده بود در حین فرار به خارج از کشور دستگیر شد. 
تروریست 34 ساله با کد سازمانی باران تاکنون سبب کشته شدن دهها انسان گشته است.
نیروهای نظامی ترکیه که در حال بررسی منطقه بوداکوغانجای ترکیه بودند شخصی مضنونی را دیده و مورد بازرسی و بازپرسی قرار می دهند که پس از ساعاتی هویت واقعی تروریست مشخص می گردد.
وی دارای پاسپورت قلابی آلمانی بوده است، محکمه شهر ارزروم ترکیه به علت شرکت تروریست مذکور در چندین عملیات تروریستی نام وی را ردر لیست سیاه قرار داده بود.
وی در بازپرسی اش در کمال خنده از کشتار انسانها و عملیات تروریستی که تاکنون انجام داده دفاع کرده و کوچکترین اظهار پیشیمانی در وی به هیچ وجه مشاهده نمی شد. 
تروریست مذکور تاکنون در گروگانگیری و ربایش چند کارگر از جمله کارگران فرودگاه بینگول ترکیه نیز دخالت داشته است، سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) برای عقب نگه داشتن مناطق کردنشین ترکیه از آدم ربائی، زور گیری، قتل، تهدید و ... استفاده می کند.
تروریست مذکور در کمپ های سازمان تروریستی پ.ک.ک در شمال عراق و کوه های قندیل آموزش نظامی و کشتار انسانها را فرا گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ca4dqcg

۹/۱۷/۱۳۹۱

طرفداران حزب کارگران کردستان سرویس دانشگاه را به آتش کشیدند

بر اساس اخبار سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دراقدامی با حمله به سرویس دانشگاه دجله شهر دیاربکیر ترکیه اقدام به آتش زدن اتوبوس نموده اند.
اتوبوس دانشگاه که پس از رساندن مسئولین دانشگاه در حال برگشت بوده توسط چندین فرد که دارای ماسک بوده اند متوقف گردید ه و پس از توقف اتوبوس دانشگاه با ریختن بنزین بر روی سرویس اقدام به آتش زدن اتوبوس نموده اند که اتوبوس تماماً در آتش نفرت این گروههای نژادپرست و فاناتیک کورد سوخت.
نیروهای آتش نشانی ترکیه نیز پس از چند دقیقه به محل اعزام شدند ولی اتوبوس دانشگاه تماماً سوخته بود و پلیس ترکیه اقدام به پیگیری و تعقیب طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که مسبب این حادثه بوده اند می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c8futvw
ضربه ای بر منابع فاینانس حزب کارگران کوردستان
گروههای مبارزه با مواد مخدر ترکیه موفق به کشف 11 کیلوگرپم انواع مواد مخدر منتسب به سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) گشته اند.
مواد مخدر منتسب به متفیای پ.ک.ک در کیسه های قهوه جاسازی شده بود و توسط سگ های مواد مخدر یاب کشف شده است. عملیات کسف مواد مخدر حزب کارگران کوردستان در ساعت 04:00 تا 07:00 و در یکی از جاده های اصلی شهر آنکارا – آدانا بوقوع پیوسته است.
یکی از مهمترین و عمده ترین منابع تامین فاینانس سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان تجارت انواع مواد مخدر می باشد به طوریکه آمارهای پلیس بین الملل حاکی از ترانزیت 70% مواد مخدره وارده به اروپا را توسط باندهای مافیای کردی نظیر پ.ک.ک، پژاک و دیگر گروههای تروریست و مسلح کورد صورت می گیرد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bzdgyx2