۸/۲۶/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخبار سایت روزنامه بوگون ترکیه نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر تونجلی ترکیه شکل گرفته است که نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 2 تروریت گشته اند.
هدف نیروهای نظامی ترکیه از عملیات ضد تروریستی مذکور وارد ساختن ضربه به پ.ک.ک که با توجه به روند سردی هوا به زودی برای تامین نیرو، آموزش ، بازیابای و ..به کمپ های واقع در شمال عراق و نقاط 0 مرزی گسیل خواهد شد بیان گردیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnkv7vz
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان
بر اساس اخبار منتشر شده در سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه دیروز هواپیماهای جنگنده نوع F-16 چندین بار کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق را مورد هدف قرار داده اند، بر اساس اخبار منتشر شده مهمترین هدف هواپیماهای جنگی ترکیه هدف قرار دادن کمپ یکی از رهبران سوریه ای پ.ک.ک بوده است. 
حمله هوائی جنگنده های ترکیه در ساعت 23:00 و نسبت به کمپ های زاپ، متینا و .... صورت گرفته است. منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bths6oq
پاسگاه های مرزی سوریه در دست حزب کارگران کردستان
بر اساس منابع اطلاعاتی ترکیه – آمریکا بشار اسد و حزب بعث سوریه اکثر پاسگاه های مرزی تا حدود 30-35 کیلومتری نزدیک ترکیه را به میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) و شاخه سوریه ای پ.ک.ک با نام پ.ی.د واگذار کرده است. 
در گزارش اطلاعاتی منتشر شده شاخه سوریه حزب کارگران کوردستان در حال تحقق سیستمی مانند ک.ج.ک را در پیش گرفته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bhrdkto
حزب کارگران کوردستان کودکان ربوده شده را به شمال عراق می برد
بر اساس اعترافات یک کودک 16 ساله کورد که توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) ربوده و به گروگان گرفته شده بود رسوائی جدیدی بر تاریخ ننگ پ.ک.ک افزوده شد، این سازمان رادیکال و تروریست پس از ربوده و گروگانگیری کودکان خردسال کرد کودکان را برای تعلیم و تامین کادر خود به یکی از کمپ های واقع شده در شمال عراق از جمله کمپ زاپ منتقل می کند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d3njb8w

۸/۲۴/۱۳۹۱

طرفداران حزب کارگران کردستان سوپرمارکتی را به آتش کشیدند

طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اینبار در شهر مرسین ترکیه اقدام به آتش کشیدن سوپرمارکتی نمودند. 
طرفداران پ.ک.ک در حالی که در داخل سوپرمارکت چندین شهروند ترکیه حضور داشتند با پرتاب کردن مولوتف کوکتل اقدام به آتش زدن سوپرمارکت نمودند. تصاویر ویدئوی این حمله طرفداران تررو و تروریسم امروز در مدیای ترکیه منتشر گشته است که می توانید ویدئوی به آتش کشیدن سوپرمارکت را از طریق لینک زیر مشاهده کنید:
http://tinyurl.com/btbgy9w
خوشبختانه حمله طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای تحقق یک قتل عام واقعی صورت گرفته بود در صورتیکه شهروندان ترکیه ای داخل سوپرمارکت خونسردی خودرا حفظ نمی کردند عمل طرفداران ترور و تروریسم به فاجعه انسانی میبدل می گشت.
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 1 نگهبان روستا زخمی شد، 2 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخباری که دقایقی پیش سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه منتشر ساخت نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهربینگول ترکیه و منطقه گنج داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 نگهبان روستائی زخمی شده و نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست از اعضای پ.ک.ک گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c4jxfl6
حمله طرفداران حزب کارگران کردستان به یکی از دانشگاه های ترکیه
طی روزهای گذشته گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به مرکزیت شهر آنکارا در دانشگاه های ترکیه اقدام به ضرب و شتم دیگر دانش جویان مخالف افکار فاشیستی گروههای مذکور نموده اند. طی روزهای گذشته دانشگاه زبان، تاریخ و جغرافیای شهر آنکارا میزبان گروههای مذکور بود و گروه های طرفدا ترور و تروریسم تنها به سبب اختلاف فکری گروهی دیگر از دانش جویان اقدام به ضرب و شتم دانش جویان دیگر نموده اند، سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دارای شاخه داخل شهری به نام ک.ج.ک می باشد که نقش این سازمان تهیه عضو و ایجاد پروپاگاندا برای عضوگیری پ.ک.ک می باشد.
تصاویر ویدئوی این ضرب و شتم توسط مدیای ترکیه منتشر شده است که این تصاویر را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:
http://tinyurl.com/ch4df97
درگیری با پ.ک.ک : 1 تروریست به هلاکت رسید
طی عملیات ضد تروریستی نیروهای نظامی و امنیتیترکیه در مناطق مشخص نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت 1 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان در منطقه خاتای ترکیه گشته اند. از پناهگاه تروریتس مذکور 1 اسلحه کلاشینکف، 2 بمب دست ساز و مقدار بسیار زیادی انواع مواد منفجره و .. بدست آمده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dyt45ts
زلمی خلیل نژاد: بشار اسد و حزب بعث سوریه از حزب کارگران کردستان حمایت می کند
دیپلمات کهنه کار آمریکا در عراق و افغانستان و نماینده سازمان ملل در مصاحبه ای با روزنامه حرت ترکیه مسال جالبی از حمایت بی چون و چرای بشار اسد و حامیان وی از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) پرده برداشت.
به نظر وی بروز جنگ داخلی در سوریه بهترین فرصت را بازسازی سازمان تروریستی پ.ک.ک ایجاد کرد. او حمایت بشار اسد - حزب بعث سوریه و حامیان وی از پ.ک.ک را نیز برای ایجاد مشکلی برای همسایگان سوریه الخصوص ترکیه دانست و چرائی بازی با کارت همیشگی کوردها را دورنگه داشتن آنکارا از حمایت مخالفان بشار اسد عنوان کرد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d38pgzq

۸/۲۲/۱۳۹۱

نتایج تحقیقات جدید در مورد حزب کارگران کردستان

بر اساس نتایج تحقیقات تازه منتشر شده سن اعضائی که جدیداً به سازمانهای تروریستی حزب کارگران کوردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان پیوسته اند مابین 17-21 سال می باشد، که خود ناشی از بکارگیری کودکان خردسال و جوانان برای امر انسان کشی در بین سازمانهای تروریستهای مذکور را یک بار دیگر هویدا می سازد.
بر اساس تحقیقاتی که از سوی مرکز بین المللی مبارزه با تروریسم و اقدامات غیرقانونی منتشر گردیده است طی ماه های گذشته سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) فعالیت شدیدی در حوزه جذب نیرو با استفاده از مدارس و کودکان را آغاز کرده است .
بر اساس تحقیقات صورت گرفته کمترین رغبت به پیوستن به سازمان های تروریستی کرد در خانواده هائی که دارای فرزند کمتر می باشند مشاهده گردیده است. 
بر اساس تحقیقات :
بیش از 77% اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از مردان و 23% از زنان تشکیل می گردد.
بیش از 72% سطح سواد اعضای پ.ک.ک بی سواد یا دارای حداقل سواد (پنجم ابتدائی) می باشند.
اشخاصی که قبلاً دارای هیچ کاری نبوده و فعالیتی نداشته اند بیش از 78% اعضای حزب کارگران کردستان را تشکیل می دهند.
اگر از یک خانواده ای 1 عضو به سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان می پیوندند دیگر اعضا تمایلی به عضویت ندارند.
منبع ترجمه خبر:  
http://tinyurl.com/bnvg8wk
بمباران مواضع حزب کارگران کوردستان
بر اساس اخبار سایت روزنامه بوگون ترکیه هوایپماهای جنگنده ترکیه دیشب ساعت 22:30 مواضع سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) را مورد هدف قرار داده اند. هوایپماهای جنگنده نوع F-16 ترکیه در مثلث حکاری- شیرناک و عراق اقدام به هدف قرار دادن کمپ ها و مواضع سازمان تروریستی پ.ک.ک نمودهاند.
جنگنده های F-16 ترکیه از طریق پایگاه نظامی شهر دیاربکیر ترکیه برخواسته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cbbj55e 
درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخبار سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه نیروهای امنیتی نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه آغری از توابع دوغو بازید داشته اند که در این درگیری ها موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست گشته اند.
متاسفانه در این درگیریها 1 نیروی امنیتی ترکیه نیز دچار جراحات سطحی گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d57k84k

۸/۲۰/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 3 معلم را ربوده و به گروگان گرفت

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر ماردین ترکیه اقدام به ربودن و گروگانگیری 3 معلم نموده اند. 
میلیتانهای پ.ک.ک با متوقف ساخت اتوبوسی اقدام به ربودن و گروگانگیری 3 معلم موجود در اتوبوس نموده اند. این حادثه تروریستی- گروگانگیری دیروز در ساعت 18:30 و هنگامی که یک گروه از معلمین از سمت مدرسه به خانه می رفتند اتفاق افتاده است. 
برای نجات جان معلمین ربوده شده نیروهای نظامی ترکیه در منطقه عملیات ضد تروریستی را آغاز کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bh5xb6r
استاندار حکاری: بیش از 42 عضو حزب کارگران کوردستان به هلاکت رسیده است
بر اساس اخبار روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه طی عملیات های ضد تروریستی که نیروهای نظامی ترکیه طی چندروز گذشته در مناطقی از شهر حکاری ترکیه انجام داده اند طی چندین مرحله درگیریهائی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان داشته اند که بنا به اخبار رسمی که از سوی استاندار شهر حکاری ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 42 تروریست عضو پ.ک.ک کرده اند. متاسفانه در این درگیریها نیز یکی از سربازان ترکیه که زخمی شده بود در بیمارستان شهید گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/aft2kt4
بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق
دیروز در اواسط صبح چندین فروند هواپیمای جنگنده نوع F-16 ترکیه اقدام به بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شمال عراق نمودند.
بنا به اخبار منتشر شده اهداف منهدم شده بیشتر در مناطق متینا بوده و هواپیماهای جنگنده ترکیه نیز از پایگاه هوائی دیاربکیر ترکیه برخواسته اند. 
مهمترین کمپ های گروه خشونت طلب و افراطی کرد پ.ک.ک در شمال عراق واقع شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bd6e2uy
کمک مالی 2.7 میلیونی یکی از اعضای حزب کردها در ترکیه به پ.ک.ک
بر اساس اخبار روزنامه یئنی شافاق ترکیه یکی از شهردارهای حزب ب.د.پ که متعلق به اقلیت کرد ترکیه ای می باشد با استفاده از منابع دولتی که در اختیار داشته کمک 2.7 میلیون لیره ای را به سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) اهداء نموده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ar7w8n2