۸/۱۷/۱۳۹۱

ورود 1200 نیروی کاماندوی ترکیه به شمال عراق

بر اساس اخباری که در روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است امروز بیش از 1200 نیروی کاماندوی ترکیه برای مبارزه با حزب کارگرن کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) وارد شمال عراق شده اند. 
کاماندوهای وابسته به نیروی Maroon Berets در این عملیات وسیع برون مرزی شرکت داشته اند. بر اساس اولین اخبار منتشر شده نیروهای کاماندوی ترکیه به جهت تعقیب اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان مجبور به وارد شدن 5 کیلومتری به خاک شمال عراق گشته اند. 
عملیات نیروهای Maroon Berets بنا به منابع اطلاعاتی برای دستگیری یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کردستان صورت گرفته است و هدف این عملیات ضد تروریستی دقیقاً به مشابه عملیات دستگیری عثمانه بن لادن رهبر سازمان تروریستی القاعده بوده است، چند وقتی میباشد که آمریکا سخنانی مبتنبی بر انجام عملیاتهای مشترک به مانند آنچه که امروز گذشته است را به ترکیه پیشنهاد کرده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/avosk7l
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان در شمال عراق
بر اساس اخبار منتشر شده توسط سایت روزنامه استار چاپ ترکیه دیشب ساعت 22:30 جنگنده های نوع F-16 ترکیه عملیات وسیعی را بر علیه اردوگاه های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در شمال عراق را تحقق داده اند. 
بر این اساس 6 جنگنده نوع F-16 ترکیه از پایگاه نظامی شهر دیاربکیر برخواسته و اقدام به بمباران اهداف خود در شمال عراق که بیشتر کمپ های مهم و بزرگی به مانند قندیل، خاکورک، زاپ  .. می باشد را مورد هدف قرار داده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bamt4gh
درگیری با حزب کارگران کردستان: 3 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه بیت الشباب و کوههای چوپان داشته اند که در این درگیریها نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 3 تروریست گشته اند. درگیری در ساعت 14:00 به وقت محلی ترکیه اتفاق افتاده است و نیروهای کاماندوی ترکیه در جبهه مقابل درگیری بوده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/aqkebdf

اعتراف رهبر حزب کارگران کردستان: دولت ایران حمایت بی حد و حصری از پ.ک.ک داشت

شیمدین ساکیک (به ترکی ترکیه: Şemdin Sakık) در اظهار نظری بی سابقه از حمایت بی حد و حصر دولت ایران از حزب کارگران کوردستان پرده برداشت، او در جواب سوالی که آیا دولت ایران کمک مالی به حزب کارگران کردستان می رساند یا نه؟ چنین پاسخ داد: حمایت دولت ایران از پ.ک.ک به حدی بود که کم کم گوئی به پ.ک.ک هواپیما نیز می خواست بدهد.
شیمدین ساکیک که یکی از اعضای بلند پایه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد که پس از اظهار ندامت و برخورداری از ماده قانونی که برای تروریستها در قانون اساسی ترکیه در نظر گرفته شده است به ترکیه بازگشته و تسلیم شد و اکنون آزاد می باشد. وی در دادگاهی که در ارتباط با ادعای مافیای موجود بین ارتش ترکیه و سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به نام ارگنه کون در جریان می باشد حاضر شده و نکات بسیار تامل برانگیزی از عمق رابطه موجود بین دولت ایران و پ.ک.ک را بیان نمود. به نظر شیمدین ساکیک در شروع حزب کارگران کردستان با مبارزه مسلحانه آغاز شد، سپس به جنگ تغییر موضع داد ولی اکنون تماماً ترور و ترویسم می باشد. 
من به عنوان حمال وارد سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان شدم ولی در هنگام جدائی و تسلیم به دولت ترکیه یکی از بلند پایه ترین رهبران پ.ک.ک بودم. 18 سال از بهترین لحظات زندگیم در کوهها و در کنار حیوانات گذشت. 
قبل از آتش بس سال 1993 ایران بیش از 1 کامیون انواع اسلحه جنگی را به حزب کارگران کردستان تحویل داد. هدف و سخن دولت ایران از دادن سلاح نه فروختن آن همه سلاح به ما بلکه استفاده از تمامی سلاح ها بود و مقامات آن زمان دقیقاً سخنان فوق را که باید از سلاح ها استفاده نمایید را بر زبان آوردند. 
رفتار دولت ایران از قبل نیز چنین بود، حتی هدف دولت ایران از ایجاد درگیری با سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک تنها به سبب نگهداری مرزهای ایران صورت می گیرد، دولت ایران پژاک را به عنوان ابزاری برای کنترل مرزهای خود در دست داشت و اجازه فعالیت و یا رشد بی از شد حد این سازمان تروریستی را نیز با ابزارهائی که در دست داشت می گرفت.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ck665sx

۸/۱۵/۱۳۹۱

کشتار فاریس 11 ساله نشانه ایدئولوژی سوخته حزب کارگران کردستان

بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه دیروز بمبی جاسازی شده در ماشینی که در محل های که اتفاقاً عروسی نیز در آن جریان داشته توسط اعضای سازمان تررویستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) جاسازی شده بود و با منفجر شدن این بمب متاسفانه فاریس کودک 11 ساله و چندین شهروند غیرنظامی ترکیه دچار جراحات عمیقی شده اند که بنا بر اخبار اولیه حال چندین نفر وخیم گزارش شده است.
بمب حزب کارگران کردستان در منطقه شیرناک از توابع شهر حکاری ترکیه در کوچه ای که عروسی نیز در حال جریان بود و در حین گذر ماشین زرهی پلیس منفجر شده است، در این حمله تروریستی در کنار فاریس 11 ساله 18 شهروند غیرنظامی ترکیه نیز آسیب دیده اند. پس از تحقق حمله تروریستی تمامی مجروحان حادثه با استفاده هلی کوپترهای نظامی به چندین بیمارستان منتقل گشتند. 
کشتار کودکان خردسال و شهروندان غیرنظامی به بهترین شکل ممکن نشان از ایدئولوژی سوخته این حزب رادیکال و خشونت طلب کورد می باشد جائی که تنها کشتن مفهوم می یابد. ساکنان منطقه شیمدینلی ترکیه که بارها هدف این چنین حملات تروریستی بوداند علت تحقق این چنین حملات حزب کارگران کردستان که غیرنظامیان را مورد هدف قرار می دهد بی تفاوتی و گریز مردم منطقه از هر گونه خشونت طلبی و رادیکالیسم بیان می دارند. 
بنا بر منابع اطلاعاتی تحقق این حمله تروریتی غیرانسانی از سوی دکتر باهوز اردال که رئیس اعضای سوریه ای پ.ک.ک می باشد صادر شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cltemnk
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 5 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخباری که چند ساعت پیش از مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در نواحی کوه جودی داشته اند که در این درگیری ها موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست گشته اند.
درگیریهای نظامیان ترکیه با اعضای پ.ک.ک در نواحی منطقه شیرناک از حوالی شهر حکاری و کوه جوی صورت گرفته است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c2k5bde
درگیری با حزب کارگران کردستان: 18 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اطلاعیه شهر شیرناک ترکیه طی درگیریهای چند روز گذشته نیروهای نظامی و امنتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در نواحی جودی و کاتو نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 18 تروریست گشته اند.
استاندار شهر شیرناک ترکیه خبر از ادامه عملیاتهای نیروهای نظامی ترکیه با توجه به حمایت مردمی از این عملیاتها خبرداده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bwgwekg
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان در شمال عراق
بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه دیروز 8 عدد از هواپیماهای جنگنده نوع F-16 ترکیه طی عملیاتی اقدام به بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شمال عراق نموده اند. 
بر اساس اخبار منتشر شده عملیات بمباران اردوگاه های پ.ک.ک در شمال عراق بیش از 2 ساعت طول کشیده است، هواپیماهای جنگنده ترکیه از طریق پایگاه نظامی شهر دیاربکیر برخواسته اند.
بیشتر هدف های هوایپاماهای ترکیه در این عملیات ضد تروریستی کمپهای خاکورک، خینره، زاپ و قندیل بوده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bsp2s3c

۸/۱۴/۱۳۹۱

بمب گذاری حزب کارگران کردستان: 1 کودک کشته و 18 زخمی

بر اساس اخباری که دقایقی پیش منتشر شده است متاسقانه بر اساس منفجر شدن بمبی در حین گذر ماشین زرهی پلیس و یک اتوبوس حامل شهروندان ترکیه بنا به اخبار اولیه 1 کودک خردسال کشته و بیش از 18 نفر دیگر از شهروندان ترکیه دچار جراحات متعددی گشته اند که از این تعداد حال چندین نفر وخیم گزارش شده است .
بمب گذاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر حکاری و منطقه شیمدینلی ترکیه صورت گرفته است. بر اساس اخبار اولیه بمب در ماشینی جا سازی شده بود و در حین عبور ماشین زرهی نظامی منفجر گردیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cvzo9tz
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 3 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخباری که توسط سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای امنیتی ترکیه طی درگیری که با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند موفق به هلاکت رساندن 3 تروریست گشته اند.
بر اساس اخبار منتشر شده درگیری های نیروهای نظامی ترکیه ای با میلیتانهای پ.ک.ک در نواحی شهر حکاری ترکیه صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c525egn

۸/۱۳/۱۳۹۱

حمله طرفداران حزب کارگران کردستان به مدرسه آمادگی را در شهر وان ترکیه

گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) برای چندمین بار مدرسه ای را در شهر زلزله زده وان ترکیه مورده حمله قرار دادند.
بنا به اخبار منتشر شده از سوی سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه تروریستها در شهر وان و محله حاجی بکیر اقدام به حمله با استفاده از سنگ و مولوتوف کوکتل به مدرسه ای نموده اند و متاسفانه به مدرسه خسارات متعددی را وار ساخته اند، خوشبختانه در این حمله تروریستی آسیب جانی به هیچ یک از معلمین و دانش آموزان وارد نشده است.
برای دستگیری طرفداران ترور و تروریسم نیروهای مبارزه با آشوب ترکیه به منطقه اعزام گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnhwtja
حمله حزب کارگران کوردستان به ماشین پلیس
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر عثمانیه ترکیه اقدام به حمله مسلحانه به ماشین زرهی پلیس موجود در محل نموده اند که  خوشبختانه خسارت جانی به پلیس ترکیه وارد نشده است. 
عملیاتی در منطقه برای دستگیری تروریستها آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cvxtff7
درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 تروریست به هلاکت رسید
طی عملیاتی ضد تروریستی که پلیس و نیروهای کاماندوی ترکیه در شهر بیتلیس ترکیه انجام داده اند موفق به هلاکت رساندن 1 تروریست از اعضای پ.ک.ک گشته اند. استاندار شهر بیتلیس ترکیه طی مکتوبی خبر به درگیری با میلیتانهای حزب کارگران کوردستان وهلاکت 1 تروریست را اعلام کرد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bn47qpd
درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 6 زخمی
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز طی حمله تروریستی که به یکی از پایگاه های ترکیه در منطقه دیاربکیر – بینگول انجام داده اند متاسفانه 1 سرباز ترکیه شهید و 6 سرباز دیگر زخمی گشته است.
حمله تروریستی مذکور در ساعت 16:00 صورت گرفته، میلیتانهای پ.ک.ک با استفاده از انواع سلاح های دوربرد به پایگاه نظامی ترکیه حمله کرده اند. بر اساس اخباری که از طریق روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای مبارزه مخصوص متعدد برای دستگیری تروریستها به منطقه اعزام گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/brm3s5d
گشودن آتش به سمت مامورین پلیس ترکیه در شهر قارص ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) اقدام به گشودن آتش به سمت ماشین پلیس ترکیه که در منطقه در حال گشت زنی بوده است نموده اند.
بر اساس اخباری که توسط روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است این حمله تروریستی در منطقه کاغیذمان از توابع شهر قارص ترکیه اتفاق افتاده است، خوشبختانه در این حمله تروریستی آسیبی به ماموریت پلیس ترکیه نرسیده است. عملیاتی برای دستگیری تروریستها در منطقه آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cpqnbue
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان در شمال عراق
بر اساس اخباری که توسط سایت حزب اتحاد میهینی کردستان (Patriotic Union of Kurdistan) منتشر گردیده است هواپیماهای ترکیه دیروز اقدام به بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در مناطق شمال عراق نموده اند.
بر اساس اخبار درز کرده 4 هوایپمای جنگنده ترکیه با استفاده از خطوط هوائی ترکیه – ایران- عراق اقدام به ورود به حریم هوائی شمال عراق نموده و بمباران یکی از مهمترین کمپ های سازمان تروریستی پ.ک.ک (Kurdistan Workers' Party) به نام حاکورک را به نتیجه رسانده است. عملیات ضد تروریستی ترکیه در حوالی ساعت 03:00 شب صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bo99nwy

۸/۱۲/۱۳۹۱

هلاکت فرمانده شاخه سوریه ای حزب کارگران کردستان توسط ارتش آزاد سوریه

بر اساس اخباری که به تائید مدیای رادیکال کرد منقطه رسیده است فرمانده شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که با نام پ.ی.د در سوریه فعالیت می کند توسط معترضین سوریه ای به هلاکت رسیده است. 
شاخه ای سوریه ای پ.ک.ک با نام حزب اتحاد و برابری فعالیت می کند و به مانند دیگر جغرافیاهای کردنشین و گروههای رادیکال کورد دارای یک گروه مسلح زیرشاخه ای به نام ی.پ.گ که مخفف نیروهای به اصطلاح مدافع خلق می باشد نیز به فعالیت مسلحانه می پردازند، بر اساس اخباری که در مدیای رادیکال کرد منطقه منتشر شده است "نوژین دریک" فرمانده نیروهای مدافع خلق در درگیری هائی که با ارتش آزاد سوریه در شهر حلب داشته است به هلاکت رسیده است.
طی روزهای گذشته درگیری مابین نیروهای ارتش آزاد سوریه و میلیتانهای سوریه ای حزب کارگران کوردستان بوجود آمده بود که بنا به اخبار منتشر شده 4 نفر از نیروهای پ.ک.ک در سوریه به هلاکت رسیده بود، میلیتانهای پ.ک.ک نیز برای انتقام گیری اقدام به گذاشتن تله برای ارتش آزاد سوریه نموده بودند که بنا به اخبار منتشر شده 19 نفر از اعضای ارتش آزاد سوریه دراین درگیری کشته شدند و 1 نفر دیگری نیز به اسارت شاخه سوریه ای پ.ک.ک درآمده است.
پس از شروع اعتراضات در سوریه کردهای سوریه ای و شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) مورد حمایت حزب بعث و بشار اسد واقع شدند تا از پیوستن به انقلاب سوریه و معترضان جلوگیری شود، تاکتیک بشار اسد و حزب بعث تا اکنون گرفته است و متاسفانه کوردهای سوریه ای به عنوان کارت بازی بر علیه انقلاب سوریه مورد بهره برداری بشار اسد و حزب بعث واقع شده اند، به طوریکه مناطق با اقلیت کردنشین سوریه امروزه تحت کنترل شاخه مسلح و سوریه ای پ.ک.ک با نام پ.ی.د واقع شده است. کارشناسان وقوع درگیری و تنش مابین ارتش آزاد سوریه و نیروهای سوریه ای پ.ک.ک را پیش بینی کرده بودند و همانطور که دیده می شود روز به روز بر تنش و درگیری مابین ارتش آزاد سوریه و شاخه سوریه ای حزب کارگران کوردستان افزوده می شود. پ.ک.ک در 4 جغرافیای کوردنشین دارای شاخه ای می باشد که نام شاخه ایرانی ان پژاک یا حزب حیات آزاد کردستان می باشد.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bs4uuqc
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به پلیس ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) دیروز در اواخر شب در شهر دیاربکیر ترکیه اقدام به تیرانداز به سمت مامورین موجود در ماشین پلیس نموده اند که خوشبختانه خسارت جانی به پلیس ترکیه وارد نشده است ، حمله تروریستی فوق در ساعت 23:00 صورت گرفته و پلیس اکنون در پی تروریستها در منطقه می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c5rtgb9

۸/۱۱/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان مدرسه ای را به آتش کشیده و 1 معلم و 1 خدمتکار را ربود

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) دیشب در شهر حکاری ترکیه اقدام به آتش زدن مدرسه ای ابتدائی نمودند که متاسفانه مدرسه فاتح سلطان محمد تماماً در شعله های آتش سوخت و مسئولین آموزش و پرورش منطقه خبر از توقف امور آموزشی در مدرسه فوق خبردادند.
مدرسه ابتدائی فاتح سلطان محمد شهر حکاری و محله یئنی برای دومین بار می باشد که طی ماهه ای گذشته تماماً بدست میلیتانهای پ.ک.ک به آتش کشیده می شود. 
متاسفانه طی ماههای گذشته میلیتانهای سازمان تروریستی – فاشیستی حزب کارگران کردستان اقدام به آتش زدن، ربودن و گروگانگیری معلمین می نمایند و این مرحله به باور بسیاری از استراتژیست های نشان از مارژینالیزه شدن سازمان تروریستی پ.ک.ک می باشد، این کارشناسان مبارزه با ترور و تروریسم باور دارند سازمانهای رادیکال و تروریستی کرد موجود در منطقه به علت تغیرات جهانی و منطقه ای با بحران ایدئولوژیک در تعریف خویش مواجه شده اند.
در شهر نصایبین ترکیه گروهی دیگر از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با ورود به مدرسه ای اقدام به تهدید ناظم مدرسه و خدمتکار نموده و انان را ملزم به همراهی با خود کرده اند، بر اساس اخبار منتشر شده از دیروز 1 ناظم و 1 خدمتکار مدرسه توسط اعضای پ.ک.ک ربوده و به گروگان گرفته شده اند. 
برای دستگیری تروریستها و نجات ربوده شدگان در منطقه عملیات وسیعی آغاز گشته است.
منابع ترجمه اخبار فوق:
http://tinyurl.com/awdctgt
http://tinyurl.com/cw9uvqy
حمله طرفداران حزب کارگران کوردستان به دانشگاه شهر حکاری ترکیه
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) دیروز اقدام به حمله به دانشگاه شهر حکاری ترکیه نمودند، متاسفانه به علت این حمله تروریستی بنا دانشگاه شهر حکاری ترکیه دچار تخریب گشته است. هدف طرفداران سازمان تروریستی پ.ک.ک اعلام حمایت از تروریستهای دستگیر شده در زندان که شوی جدیدی را با نام روزه مرگ آغاز کرده اند بیان شده است. گروهی از میلیتانها و اعضای بلند پایه سازمان تروریستی پاژک و پ.ک.ک که اکنون در پی سپری کردن مدت محکومیت خود در زندان می باشند طی چند روز گذشته اقدام به اعتصاب غذای نمایشی کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ac6hs4w
مین حزب کارگران کردستان منفجر گشت، 2 شهروند ترکیه کشته شدند
متاسفانه مین های کاشته شده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دوباره سبب مرگ شهروندان غیرنظامی ترکیه گشت و 2 شهروند غیرنظامی که در حال تردد از جاده ای در شهر تونجلی ترکیه بوده اند با منفجر شدن مین های پ.ک.ک کنترل ماشین را از دست داده و سبب تصادف گشتند، متاسفانه هر دو شهروند غیرنظامی ترکیه ای در دم جان باختند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/axghowa
اعضای حزب کارگران کردستان 3 ترانزیت را به آتش کشیدند
یک گروه از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) با بستن قسمت کوچکی از راه مبادلاتی شهر شیرناک ترکیه اقدام به متوقف نمودن 3 ترانزیت که حامل مواد لازم صنعت نفتی بودند کرده اند و پس از تهدید به کشتن رانندگان اقدام به آتش زدن هر 3 ترانزیت نموده اند.
بنا به اخبار اولیه منتشر شده پس از اتش زدن ترانزیت ها اعضای پ.ک.ک اقدام به ربودن و گروگانگیری یکی از رانندگان ماشین ها نموده اند، برای دستگیری تروریستها و نجات راننده ربوده شده عملیاتی در منطقه مذکور آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ccq8xro
طرفداران حزب کارگران کوردستان پلیسی را به آتش کشیدند
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) برای حمایت از اعتصاب کنندگان پ.ک.ک در زندان اقدام به تجمع غیرقانونی و آتش زدن مکان های عمومی و دولتی در شهر آدانای ترکیه نمودند که در حین پرتاب مولوتوف کوکتل به پلیس با برخورد مولوتوف کوکتل به یکی از پلیس هائی که در محل برای جلوگیری از خسارت آوردن طرفداران ترور و تروریسم در حال انجام ماموریت بود دچا حریق شد و سبب وارد آمدن جراحاتی گشت.
تصویر به آتش کشیدن پلیس ترکیه توسط طرفداران ترور و تروریسم:
http://tinyurl.com/c9dp9pg
ویدئوی به آتش کشیدن ماموری پلیس ترکیه توسط طرفداران پ.ک.ک:
http://tinyurl.com/ctxz495