۸/۰۸/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 8 تروریست به هلاکت رسید

درگیریهائی که نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر شیرناک ترکیه و منطقه بیت الشباب داشته اند با به هلاکت رسیدن 8 تروریست خاتمه یافته است.
استادار شهر شیرناک ترکیه طی متنی از به هلاکت رسیدن 8 تروریست پس از انجام حمله تروریستی که متاسفانه منجر به کشته شدن 1 ماموری پلیس ترکیه و زخمی شدن 3 نفر گشته بود خبر داد. 
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/9cn9xdb
بمباران کمپ های زاپ، متینای حزب کارگران کردستان در شمال عراق
براساس اخباری که در سایت روزنامه خبری استار چاپ ترکیه منتشر شده است پس از حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که منجربه کشته شدن 1 مامور پلیس ترکیه گشت اسکادران هوائی ترکیه گذرگاه ها و کمپ های زاپ و متینای حزب کارگران کردستان را در شمال عراق مورد هدف قرار داده است.
حمله میلیتانهای سازمان تروریستی پ.ک.ک در حوالی نیمه شب صورت گرفته است و متاسفانه ماموری پلیسی که در حال نگهبانی بود به علت اصابت گلوله ها در دم جان سپرده است، نیروی هوائی ترکیه پس از وقوع این حمله تروریستی در ساعت 20:30 اقدام به بمباران گذرگاه های مرزی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان و کمپ های متینا و زاپ در شمال عراق نموده است. 
در این حمله هوائی هواپیماهای جنگنده نوع F-16 ترکیه از پایگاه نظامی شهر دیاربکیر ترکیه حضور داشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9ehk6du

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 1 پلیس شهید، 3 زخمی

بر اساس اخباری که توسط سایت خبری 1news.com.tr  منتشر گردیده است میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به انجام عملیات تروریستی همزمانی بر علیه مواضع و مکانهای نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در شهر شیرناک نموده اند که متاسفانه در این حملات تروریستی 1 پلس ترکیه کشته و 3 نفر دیگر زخمی شده اند. در مورد وضعیت زخمی شدگان هنوز اطلاعاتی منتشر نگردیده است. 
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان علارغم وجود عید ملی در ترکیه طی 4 روز گذشته چندین حمله را درشهر شیرناک و دیگر شهرهای مرزی ترکیه به تحقق پیوسته است.
حمله تروریستی مذکور با استفاده از انواع راکت انداز صورت گرفته است. پس از انجام این عملیات تروریستی چندین اکیپ از گروههای کاماندو به همراهی نیروهای ژاندارمری و پلیس مبارزه مخصوص ترور و تروریسم به منطقه اعزام شده اند.
بر اساس اخبار منتشر شده عملیات در منطقه برای دستگیری تروریستها ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/8cyc4qe
درگیری مابین ارتش آزاد سوریه و شاخه سوریه ای حزب کارگران کوردستان: 24 کشته
بر اساس اخبار منتشر شده در مدیای منطقه ای و جهانی درگیری مابین ارتش آزاد سوریه و شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) درشهر حلب سوریه بوجود آمده است و بر اساس اخبار اولیه ارتش آزاد سوریه موف به هلاکت رساندن 5 نفر عضو حزب پ.ی.د گشته اند در مقابل نیز میلیتانهای سازمان تروریستی پ.ی.د اقدام به تله گذاری و کشتار 24 نفر از ارتش آزاد سوریه و گروگانگیری 5 نفر دیگر گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8sl9gah

۸/۰۷/۱۳۹۱

درگیری مابین ارتش آزاد سوریه و شاخه سوریه ای حزب کارگران کردستان: 19 کشته

بر اساس اخبار منتشر شده در مدیای گروههای رادیکال و مسلح کورد موجود در منطقه درگیری مابین ارتش آزاد سوریه و سازمان تروریستی پ.ی.د که شاخه سوریه ای حزب کارگران کوردستان می باشد روی داده است.
 بر اساس اخبار اولیه منتشر شده سازمان تروریستی پ.ی.د اقدام به گذاشتن تله برای ارتش آزاد سوریه نموده و 19 نفر از اعضای ارتش آزاد سوریه را به قتل رسانده است، اخبار نشر شده حاکی از گروگان گیری و رباش 4 نفر دیگر از اعضای ارتش آزاد سوریه توسط پ.ی.د دارد.
پ.ی.د دقیقاً به مانند پژاک یا سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان (PJAK) یکی از زیر شاخه حزب کارگران کوردستان در سوریه می باشد که جزء مهمترین تامین کننده تروریست برای کادر کشتار پ.ک.ک را بر عهده دارد.  
پس از شروع جنگ داخلی در سوریه بشار اسد و حزب بعث چندین منطقه با اکثریت کردنشین را به سازمان تروریستی پ.ی.د که شاخه سوریه ای حزب کارگران کردستان می باشد واگذار کرد تا از حمایت ترکیه از ارتش آزاد سوریه و معترضین بشار اسد بکاهد. متاسفانه علارغم ستم ملی که بر کردهای سوریه ای توسط خاندان بشار اسد و حزب بعث روا داشته شده در یک حرکت تاکتیکی گروههای مسلح و رادیکال کرد زیر شاخه پ.ک.ک اقدام به حمایت همه جانبه از بشار اسد و حزب بعث نمودند بطوریکه طی 20 ماه گذشته تماماً در راستای اهداف بشار اسد و حزب بعث سوریه حرکت نموده و بنا به اسناد منتشر شده در بسیار از اوقات تماماً با نیروهای سرکوبگر سوریه ای برای سرکوب معترضین دست داشته اند. 
حزب پ.ی.د در راستای حمایت همه جانبه از بشار اسد و حزب بعث سوریه پس از آغاز جنگ داخلی با همکاری پ.ک.ک بر حملات خود بر ترکیه افزوده و روزی نیست که خبر از کشتار عده ای انسان بی گناه در ترکیه منتشر نگردد.

حزب کارگران کردستان (شاخه سوریه) دو نفر سیاستمدار کرد عراقی را ربوده و به گروگان گرفت

شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که با نام حزب اتحاد و برابری(Partiya Yekîtiya Demokrat) یا پ.ی.د فعالیت می کند اقدام به ربودن و گروگانگیری 2 نفر سیاست مدار کرد عراقی نموده است.
بر اساس اخبار منتشر شده 2 نفرسیاسی کرد عراقی عضو حزب به اصطلاح دمکرات کردستان عراق بوده و به نام های بهزاد دورسه ن و نیدال سالمی می باشند.
هدف سازمان تروریستی پ.ی.د خالی نمودن میدان رقابت سیاسی گروههای کرد در داخل سوریه و فشار آوری بر موازنه قدرت گروههای سیاسی و غیرسیاسی کورد موجود در منطقه و الخصوص سوریه بیان شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8tx3r64
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان از 5 موضع
بر اساس اخباری که دقایقی پیش از مدیای ترکیه منتشر شد گروهی از میلیتان های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به حمله همزمان و با استفاده از سلاح های دوبرد به چندین مکان نظامی و غیرنظامی ترکیه درشهر شیرناک نموده اند.
حمله تروریستی پ.ک.ک در ساعت 17:00 صورت گرفته است و بنا به اخبار منتشر شده اکنون نیز درگیری شدیدی مابین نیروهای نظامی ترکیه و میلیتان های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه شکل گرفته است.
بر اساس آخرین خبر نشر شده پلیس نگهبانی که در محل در حال نگهبانی بوده دچار جراحات گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/968j4he

۸/۰۶/۱۳۹۱

انفجار خط لوله کرکوک – یومورتالیق توسط حزب کارگران کوردستان

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه جمهوریت ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به منفجر کردن خط لوله انتقال نفت شهرکرکوک ترک نشین به یومورتالیق ترکیه نموده اند.
اخبار اولیه منتشر شده حاکی از نشت شدید نفت در محل انفجار و آتش سوزی می باشد که توسط آتش نشانی ها آتش تماماً کنترل گشته و عملیات برای عدم نشت نفت ادامه دارد.
حمله تروریستی مذکور در حوالی نیمه شب صورت گرفته است. انفجار خط لوله انتقال نفت با استفاده از بمب های منفجر شونده از راه دور صورت گرفته است. عملیاتی برای دستگیری تروریستها در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9u5gk5o
حزب کارگران کوردستان رئیس نگهبانان روستائی را ربوده و به گروگان گرفت
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به روبدن و گروگانگیری یکی از اعضای حزب عدالت و توسعه (آ.ک.پ) که وی رئیس نگهبانان روستائی را نیز بر عهده دارد نموده است.
آقای جمال آدییامان شخصی 38 ساله می باشد که توسط میلیتانهای پ.ک.ک 3 روز پیش ربوده و به گروگان گرفته شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8psarbw

۸/۰۵/۱۳۹۱

گزارش یورونیوز از ترکیه: مدارس هدف جدید حزب کارگران کردستان

با شروع سال تحصیلی جدید در ترکیه مدارس به هدف جدید سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) مبدل گشته است و روزی نیست که خبر از به آتش کشیده شدن مدرسه ای در یکی از مناطق ترکیه در مدیا منتشر نگردد.
بر اساس آمارهای دولت ترکیه تنها طی 1 ماه گذشته بیش از 30 مدرسه در منطقه جنوب غربی ترکیه توسط میلیتانهای حزب کارگران کردستان به آتش کشیده شده اند.
اکثر مدارس به آتش کشیده شده با استفاده از مولوتوف کوکتل و یا ریختن بنزین به آتش کشیده شده است، متاسفانه به علت سوختن بسیاری از کلاس های و لوازم آموزشی در چندین منطقه از جمله منطقه زلزله زده وان ترکیه آموزش و تحصیل دانش آموزان برای مدتی متوقف گردیده است.
مهمترین شهرهائی که مدارس در آن به آتش کشیده شده شهرهای دیاربکیر، وان، شیرناک، حکاری و شهر زلزله زده وان ترکیه می باشد.
متاسفانه در بعضی از حملات تررویستی مذکور چندین کودک خردسال نیز دچار جراحات متعددی گشه اند و ترس و واهمه ای غریب در بین دانش آموزان ایجاد شده است.
مدرسه ای چند کلاسه که در شهر زلزله زده وان ترکیه توسط سازمان UNICEF تاسیس شده بود متوسط چند روز پیش هدف حملات تروریستی واقع شده و تماماً سوخت، سازمان یونیسف نیز با شدیدترین جملات این حمله تروریستی را که سبب وارد آوردن خسارات جدی به دانش آموزان و محیط آموزشی می گردد را به شدت محکوم کرد. 
حملات تروریستی حزب کارگران کردستان تنها به سوزاندن مدارس و کلاس های اموزشی بسنده نکرده و در چندین منطقه ترکیه اقدام به ربودن و گروگانگیری کادر آموزشی و معلمین نیز رسیده است، به طوریکه طی هفته گذشته 6 معلم از شهر ایغدیر ترکیه به زور سلاح هائی که توسط میلیتانهای پ.ک.ک بر سرشان گذاشته شده بود ملزم به همراهی با تروریستها گشتند.    
بنا به نظر کارشناسان مبارزه با ترور و تروریسم هدف حزب کارگران کردستان از به آتش کشیدن مدارس و ربودن و گروگانگیری ایجاد رعب و وحشت در منطقه و افزودن بر کادر خود می باشد.
پس از مورد هدف واقع شدن مدارس توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) دانش آموزان و عده ای از اولیا به این عمل متحجر آمیز پ.ک.ک معترض گشته اند.
لینک گزارش ویدئوی یورونیوز به زبان ترکی:
منبع ترجمه گزارش از صفحه یورونیوز ترکی:
http://tinyurl.com/cko8w8d

۸/۰۴/۱۳۹۱

طی 9 ماه 670 عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده است

بر اساس اخباری مستندی که از مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه طی درگیری هائی که با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی 9 ماه گذشته چه در کمپ های شمال عراق و چه در داخل ترکیه داشته اند موف قبه هلاکت رساندن 670 تروریست گشته اند.
در عملیات های نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه طی این مدت بیش از 3 تن انواع مواد منفجره، 400 اسلحه جنگی، 800 بمب دست ساز از میلیتانها و پایگاههای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان کف و ضبط گردیده است.
در عملیات های ضد تروریستی که از سوی کاماندوهای ترکیه، کاماندوهای پلیس مبارزه مخصوص با ترور و تروریسم محقق شده بیش از 400 اسلحه کلاشینکف و سلاح های M-16 کشف و ضبط گردیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cmljalc 
4 عضو حزب کارگران کوردستان تسلیم شد
بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است امروز 4 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان (PKK) تسلیم نیروهای نظامی ترکیه گشته اند، تروریستها از طریق شهر شیرناک تسلیم شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bp3tamh
ضربه ای به منابع فاینانس حزب کارگران کوردستان
نیروهای مبارزه با مواد مخدر ترکیه موفق به وارد ساختن ضربه مهلکی بر تن ناتوان و بیمار سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) شده اند، در عملیاتی نیروهای مبارزه با مواد مخدر ترکیه موفق به کشف 5 تن انواع مواد مخدر که از طریق شهر زلزله زده وان ترکیه قصد ورود و توزیع در ترکیه را داشت گشته اند.
یکی از مهمترین و عمده ترین منابع تامین منابع مالی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان تجارت انواع مواد مخدر و یا ترانزیت به اروپا می باشد که بنا به آمارهای پلیس بین الملل بیش از 70% مواد مخدره وارده به اروپا از طریق این سازمان رادیکال و خشونت طلب کرد منتقل می گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9fc57v6

۸/۰۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان در 48 روز 24 مدرسه را به آتش کشیده

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی - فاشیستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) طی روزهای گذشته مدرسه ای که در شهر زلزله زده وان ترکیه به مت سازمان جهانی UNICEF ساخته و بازسازی شده بود را در نهایت حماقت به آتش کشیدند، متاسفانه دیروز نیز یکی از مدارس ابتدائی حاجی بکیر شهر وان ترکیه را دوباره به اتش کشیده اند. مدرسه فوق دارای 600 دانش اموز می باشد که تروریستهای حزب کارگران کردستان شب هنگام به مدرسه وارد شده و به کلاس ها و کلیه ابزارالات آموزشی را با ریختن بنزین به آتش کشیده اند.
براسی هدف این سازمان تروریست – فاشیست کورد از به اتش کشیدن مدارس ابتدائی در مناطق کردنشین ترکیه آیا چیزی به جزء ترویج و تداوم جاهلیت خویش و جذب کودکان زیر 18 سال کورد برای آموزش سربریدن انسانها نمی باشد؟ برای مثال کدام یک از سازمانهای تروریستی در دنیا بدین صورت احمقانه مدارس و مناطق آموزشی که به دور از هر گونه خشونت و ... اند را به آتش می کشیده و می کشد؟ چرا جامعه کرد اعمم از به اصطلاح روشنفکران، اشخاص تحصیل کرده و ... در برابر این سازمان به شدت خشونت طلب و فاناتیک کرد اعتراضی نمی کنند؟ آیا هدف سازمان تروریستی – فاشیستی حزب کارگران کردستان عدم آگاهی در بین کودکان کورد می باشد؟ پ.ک.ک با به آتش کشیدن مدارس در پی جذب قربیانیان جدید کودک کورد از جامعه بی سواد و بدون درک از حیات و زندگی می باشد، چون انسانی که حداقل مراحل تحصیلی را طی کند بی شک لحظه ای به ایدئولوژی سوخته و تاریخ مصرف گذشته سازمانهای تروریستی – فاشیستی کوردی به مانند پ.ک.ک که تنها از جهان پیرامون کشتن انسانها را به بهترین وجه ممکن می داند فکر می کند. و صدها سوال دیگر که ذهن هر انسانی را می آزارد...
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8naxdvw
تسلیم 10 عضو حزب کارگران کوردستان در شیرناک ترکیه
بنا به اخباری که توسط سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است 10 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) و سازمان تروریستی اتحادیه جوامع کردستان (ک.ج.ک) از طریق شهر شیرناک ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/99vxcea
درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخباری که توسط سایت روزنامه آخشام ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی –امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر بیتلیس ترکیه داشته اند که در این درگیری ها موفق به هلاکت رساندن 1 تروریست گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8z9sv4j
درگیری با حزب کارگران کوردستان : 4 تروریست به هلاکت رسید
نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر تونجلی ترکیه داشته اند که نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 4 تروریست گشته اند.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان پس از حمله مسلحانه این سازمان کرد به یکی از پاسگاه های شهر تونجلی آغاز گردید و با تعقیب و گریزها نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 4 تروریست گشته اند، نکته قابل توجه در اجساد تروریست کشف سلاح های جدید در دست اعضای پ.ک.ک بوده است که طی حیات ننگین 30 ساله این سازمان فاناتیک کرد بی سابقه بوده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8g4c58x