۸/۰۱/۱۳۹۱

روح زمان، حزب کارگران کردستان و انقلاب سوریه

هر حرکت و رفتاری که سبب دوری اقلیت کرد سوریه ای از شام به سمت قامشلو گردد بر علیه کردها می باشد. 
در این عصر جائی برای رژیم های کنونی نیست، دیر یا زود این رژیم سرنگون خواهد شد. این جملات از گزارش مراد کاراایلان رهبر فعلی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) برگرفته شده است. منظور تروریست کاراایلان از این رژیم ها حزب بعث سوریه می باشد. گزارشگر که نتوانسته جواب خود به علت طفره رفتن را از مراد کاراایلان بگیرد برای بار دوم سوال را به طور دیگری بیان می کند. مدیای جهانی و منطقه ای از همکاری بسیار نزدیک حزب کارگران کوردستان با بشار اسد اسد و حزب بعث سخن می گوید آیا شما با داشتن دلایل متعددی که از سوی مخابره کنندگان و تحلیل کنندگان این موضوع منتشر می گردد چه پاسخی برای سوال مذکور دارید؟ مراد در پاسخ باز چنین می گوید: حزب کارگران کردستان در سوریه حضور ندارد و هیچ همکاری با حزب بعث نداریم.
مدت زمانی زیاد هست که سخنان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با رفتارهائی که هر  روزه شدت، ترور، خشونت طلبی و ... را منعکس می کند تفاوت فاحشی نشان می دهد به طوریکه دیگر سیاسیونی که شاید بتوا نبا این سازمان رادیکال کورد به میز مذاکره نشست نیز هر روزه کاهش می یابد، روزی نیست که خبر از وقوع ترور، کشتار، آدم ربائی و گروگان گیری، خشونت طلبی و .. در یکی از مناطق ترک نشنویم. درحالی رهبر فعلی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در حال پاسخ گوئی به گزارش فوق می باشد گروهی اسلام گرای افراطی به نام Moro در فیلیپین پس از 40 سال ترویج خشونت و رادیکالیسم برای پایان دادن به جنگ داخلی اقدام آمادگی کرده است. در آن سوی آبها در کلمبیا گروههای انقلابی مسلح کلمبیا با نام FARC که 50 سالی می باشد به هر نوع خشونتی دست زده اند اکنون قراری مبتنی بر زمین گذاشتن سلاح را اعلام داشته اند. حماس از سال 2006 دست از سلاح کشیده و در حال مذاکره برای انتخاب رهبر جدید می باشد در اینسوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان هر روز از زبان سیاست به دور شده و اصرار بر تداوم انسان کشی و ترور می ورزد. به راستی علت اینکه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان سعی در ماندن در عصر گذشته و عدم گذر به عصر جدیدی دارد در چیست؟
در همان گزارش خبرنگار از مراد کارایلان با آوردن دلیل هائی از اثبات عدم همراهی سازمان حزب کارگران کردستان با بشار اسد و حزب بعث می پرسد. مراد در پاسخ تنها به کلمه "خیر" اکتفا می کند. این خیر کوچک در حالی بیان می گردد که مفهوم پ.ی.د (شاخه سوریه ای پ.ک.ک) بدون وجود سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان گنگ و بی معنا می باشد. گزارشگر در سوال دیگری از عدم انجام عملیات های تروریستی شاخه ایرانی پ.ک.ک که سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) باشد در طول 1 سال گذشته در ایران می پرسد که کاراایلان با تعجبی از تصادفی بودن این حادثه سخن می گوید. او در ادامه از سرنگونی رژیم بعث در مابین کردهای سوریه ای  جملات زیر بکار می برد: 
کوردها خواهان عدم سقوط رژیم شام اند و هدف اینچنینی ندارند.
کردهای سوریه ای که جزء یکی از مهمترین ستم دیده های دوران حاکمیت اسد در سوریه می باشند در نهایت شگفتی در عصیان نسبت به حکومت بشار اسد و حزب بعث هیچ جائی نداشتند و حتی عصیان اولیه نیز نه از مناطق کردنشین بلکه از مناطق عرب نشین شروع گردید. پس از شروع اولین ماههای اعتراضی کردها مهمترین موضوع جنگ داخلی سوره گردیدند که مهمترین آنها در دو هدف زیر بیان می گردد:
1- تغییر مسیر و جهت دهی به حرکت انقلابی معترضان سوریه که با سناریو های فلاکت پس زا سرنگون شدن بشار اسد به این موضوع نگریسته می شود.
2- تصویری از نهایت همکاری با حزب بعث و بشار اسد که از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان منتشر گردید.
این دو عنصر مهم سبب تفاوت موقعیت کوردهای سوریه ای در حرکت انقلابی سوریه و در دیگر سو سبب بیگانگی منطقه ای گردید.
کردهای سوریه با تدابیر بسیار متضادی که در برابر معترضان سوریه و حرکت انقلابی سوریه گرفتند برای دوران پس از بشار اسد روزهای بسیار دشواری را با مخالفان خواهند داشت و سیگنالهای این مسائل از اکنون قابل لمس می باشد. کردهای سوریه ای که تصویری از همراهی با سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که مهمترین حامی انقلاب سوریه و معترضان سوریه ای می باشد را نیز ارائه دادند و در حالی که هر روز خبر از کشتار ، ترور و قتل عام توسط این سازمان شنیده می گردد. در کنار رنجش ترکیه سبب رنجش شدید مخالفان حزب بعث و بشار اسد نیز گردیدند. به خاطر همین:
هر رفتار و عملی که سبب دور شدن کوردها از شام به سمت قامشلو گردد بر علیه کردها خواهد بود.
منبع ترجمه مقاله: مرکز تحقیقات سیاست، اقتصاد و اجتماع ترکیه
http://tinyurl.com/8r9vo8a

۷/۳۰/۱۳۹۱

انفجار خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه توسط حزب کارگران کردستان

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) دیروز نیز انفجاری را در خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه انجام داده است و بنا به اخبار منتشر شده از سوی روزنامه استار چاپ ترکیه انتقال گاز قطع گردیده است.
حمله تروریستی میلیتانهای پ.ک.ک به خط لوله انتقال گاز در شهر آغری ترکیه و منطقه دوغو بایزید صورت گرفته است. بر اساس گفته های استاندار شهر آغری این حمله تروریستی در ساعت 16:32 صورت گرفته است و اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با استفاده از چند صد کیلو بمب اقدام به منفجر کردن خط لوله گاز نموده اند. 
خوشبختانه در اثر این حمله تروریستی خسارات جانی به شخصی وارد نشده و تنها انتقال گاز ایران به ترکیه متوقف گردیده است.
این اولین باری نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان اقدام به منفجر کردن خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه دست می زند و در سال جاری حداقل بیش از 20 بار این حمله تروریستی صورت گرفته است و آخرین بار نیز چند روز گذشته سبب زخمی شدن 28 سرباز ترکیه در حین انفجار گشته اند. 
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیاتی شروع گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9hd3av2

پ.ک.ک مسئولیت حملات تروریستی به خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه را بر عهده گرفت
دقایقی پیش سایت رسمی ارگان های مرتبط با مدیای رادیکال کرد با انتشار خبری مسئولیت حمله تروریستی به خط لوله گاز ایران به ترکیه را بر عهده گرفته و با آب و تاب فراوان حمله تروریستی مذکور را تشریح کردند.

۷/۲۹/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 7 شهید، 17 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که از سوی سایتهای روزنامه حریت چاپ ترکیه و سایت نشریه سیاسی منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه پس از انجام عملیات های تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در منطقه آغاز کرده اند موفق به هلاکت رساندن 17 تروریست گشته اند، متاسفانه در حمله تروریستی که در شهر حکاری ترکیه صورت گرفته 3 پلیس و 3 نگهبان روستا کشته شده اند.
درگیری که در منطقه ای از شهر حکاری ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کردستان صورت گرفته است 3 پلیس ترکیه کشته شده اند، در دیگر درگیری که در منطقه بیتلیس ترکیه روی داده 3 نگهبان روستا توسط اعزای پ.ک.ک کشته شده اند.
علت درگیری پلیس با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارکران کوردستان آمادگی برای انجام حمله تروریستی اعضای پ.ک.ک در منطقه بوده است که متاسفانه نیروهای پلیس در عین ورود به منطقه توسط انواع سلاح های دوربرد مورد هدف واقع شده و منجربه کشته شدن 3 نفر گشت اند.
در شهر بیتلیس ترکیه نیز در عین جستجوی منطقه از وجود اعضای حزب کارگران کردستان (PKK) به ناگاه دچار تله گشته و مورد هدف اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان گشته اند که متاسفانه در این حمله تروریستی نیز 3 نگهبان روستا کشته شده است.
عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریستها با حمایت نیروهای هوائی ترکیه آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8krvdzw
پاک سازی دره قازان ترکیه از اعضای حزب کارگران کردستان
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در دره قازان ترکیه ضربه مهلکی را بر تن بیمار سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) وارد کردند. بر اساس اخباری که دقایقی پیش منتشر شد 17 تروریست در درگیری با نظامیان ترکیه به هلاکت رسیده اند.
عملیات نیروهای نظامی ترکیه که طی روزهای پیش در دره قازان که یکی از اصلی ترین پناه گاههای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای مخفی شدن می باشد آغاز شده است تا به امروز سبب به هلاکت رسیدن 50 تروریست گشته و عملیات پاک سازی منطقه هنوز هم ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8fnzvuo

۷/۲۷/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان خط لوله گاز ایران به ترکیه را منفجر ساخت: 28 زخمی

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) با منفجر کردن قسمتی از خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه در مسیر آغری و منطقه Eleşkirt سبب زخمی شدن 28 سرباز ترکیه که در حال برقراری امنیت خط لوله بودند گشت.
بر اساس اخبار منتشر شده در سایت روزنامه استار چاپ ترکیه و گزارشات استاندار شهر آغری تمامی سربازان به بیمارستانهای مناطق نزدیک شهر فوق منتقل گشته اند. نظامیان ترکیه به علت انفجار شدید دارای جراحات های متعددی گشته اند. 3 سرباز نیز دارای سوختگی شده است. خوشبختانه در این عملیات تروریستی کشته ای موجود نمی باشد.
بنا به اخبار اولیه منتشر شده میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) با استفاده از بمب های کنترل از راه دور سبب انفجار مهیبی در خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه گشته اند. پس از انفجار تروریستی نیروهای آتش نشانی به منطقه اعزام گشته اند و اتش را خاموش کرده اند، به علت خاساراتی که از انفجار در خط لوله ایجاد شده اکنون انتقال گاز به ترکیه متوقف گردیده است.
این اولین باری نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به بمب گذاری در خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه را تحقق می سازد و 1 ماه پیش دقیقاً در منطقه ای مشابه سبب انفجار دیگری گشته بود.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8zxandd

درگیری با حزب کارگران کردستان: 15 تروریست به هلاکت رسید

پس از حمله تروریستی که توسط حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صورت گرفته و سبب کشته شدن 3 سرباز ترکیه در منطقه چوکورجا از توابع شهر حکاری ترکیه شد نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه عملیات وسیعی را برای دستگیری اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه شروع کردند که امروز در دگیری های صورت گرفته نیروهای نظامی ترکیه از به هلاکت رسیدن 15 تروریست خبر دادند.
شب گذشته دسته ای چند نفره از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در منطقه مذکور نسبه پاسگاه ایشیقلی عملیات تروریستی را تحقق ساخته بودند که متاسفانه سبب کشته شدن 3 سرباز ترکیه گشته بود، در همان لحظه بر اثر پاسخ درجای نیروهای نظامی ترکیه 3 تروریست نیز به هلاکت رسیده بود، پس از این حمله تروریستی با حمایت نیروی هوائی ترکیه در منطقه عملیات وسیعی برای پاک سازی تروریستها صورت گرفته که امرزو خبر به هلاکت رسیدن 15 تروریست عضو حزب کارگران کردستان درمدیای ترکیه منتشر شد.
در عملیات 13 مخفیگاه حزب کارگران کوردستان نابود گشت
در حین پاک سازی منطقه از وجود اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) بیش از 13 مخفیگاه عمده پ.ک.ک نیز در نواحی مختلف توسط نیروهای نظامی ترکیه به کلی نابود گشت. 
در اکثر مخفیگاه هایی حزب کارگران کردستان ملزومات بسیاری همراه با انواع سلاح، بمب های دست ساز، اسلحه و ....کشف و ضبط گردید.
تداوم عملیات در کوه های کیلیس ترکیه
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه اکنون برای پاک سازی کوه های کیلیس ترکیه به مبارزه با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پرداخته اند، هلیکوپترها کامانادوهای ترکیه را به مسیرهای صعب العبور منتقل داده و کاماندوهای ترکیه در حال پاک سازی کوه کیلیس از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/935dg7w

۷/۲۶/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 6 معلم را ربوده و به گروگان گرفت

بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه گروهی از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز در شهر ایغدیر ترکیه اقدام به حمله مسلحانه به مدرسه ای نموده و از 16 معلم موجود در مدرسه 6 معلم آقا را ربوده و به گروگان گرفت.
این حمله تروریستی در ساعت 12:00 و در 21 کیلومتری شهر ایغدیر ترکیه صورت گرفته است، اعضای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با تهدید به کشتن معلمین سبب همراهی 6 معلم با تروریستها گشته اند. 
اسامی معلمین ربوده و به گروگان گرفته شده توسط اعضای پ.ک.ک عبارتند از:
اومود گورکه م، اه رسین قاراقایا، سونه ر اه ر، محمد قوجابابا، لطفی آتیلمیش و عبدالله انه س
پس از ربایش و گروگانگیری 6 معلم توسط سازمان تروریستهی حزب کارگران کوردستان نیروهای ژاندارمری ترکیه به محل اعزام شده و عملیات وسیعی را برای دستگیری تروریستها و نجات معلمین شروع کرده اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/blo9ms2
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 3 شهید
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) حمله ای را به یکی از پاسگاه های شهر چوکورجای ترکیه واقع در منطقه حکاری با استفاده از انواع سلاح ههای دوربرد به مانند راکت انداز و آزپی جی انجام داده اند که متاسفانه 3 سرباز ترکیه در این حمله تروریستی شهید شده اند.
پس از این حمله تروریستی عده ای بسیار زیاد از نیروهای نظامی مخصوص مبارزه با ترور و تروریسم به منتطقه اعزام گشته اند و عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها در جریان می باشد.
منبع ترجمه خبر:   
http://tinyurl.com/btnzy7s
دستگیری 1 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با استفاده از عمیات ضد ترور و تروریسم بر علیه حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) موفق به دستگیری یکی از تروریستها که برای انجام عملیات تروریستی آماده می شده گشته اند، در کنار این تروریست بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد منفجره کشف و ضبط شده است.
تروریست مذکور در منطقه داغلیجای ترکیه دستگیر شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bwtst9b