۷/۲۰/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان مدرسه شهر زلزله وان ترکیه را به آتش کشیدند

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین سلسله اعمال خویش اقدام به آتش زدن مدارس ترکیه می نمایند به طوریکه در سال تحصیلی جدید بیش از 15 مدرسه توسط این سازمان فاشیست تماماً به آتش کشیده شده است و در بعضی از این حملات تروریستی آسیب هائی به معلمین و دانش آموزان نیز وارد گشته است.
در جدیدترین عمل به اصطلاح میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مدرسه ای در شهر زلزله زده وان ترکیه که توسط هنر مند معروف ترکیه ای تورکان شورای (Türkan Şoray) و با هزینه  شخصی اش ساخته شده بود را به آتش کشیدند و متاسفانه مدرس تماماً در آتش سوخت.
این حادثه تروریستی که چه عرض کنم فاشیستی و متحجر آمیز که تداوم جاهلیت و ترویج خشونت طلبی و تروریسم را در جامعه کرد نشانه گرفته است در شهر زلزله زده وان ترکیه و منطقه محمد عاکیف ارسوی و دیشب در حوالی ساعت 22:00 صورت گرفته است.
پس از خبررسانی مردم زلزله زده وان ترکیه آتش نشانی به منطقه گسیل شده و توانست آتش را خاموش کند ولی تمام مدرسه نوساز در آتش کینه و نفرت گروه تروریستی- فاشیستی حزب کارگران کوردستان سوخته و با خاک یکسان شد.
تصاویر مدرسه به آتش کشیده شد:
http://tinyurl.com/9l2sfy9
تصاویر ویدئوی مدرسه به آتش کشیده شده:
http://tinyurl.com/9jz4bqu
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9jaesqb
کودکان زلزله زده آزربایجان در دمای زیر صفر بدون داشتن کوچکترین امکانات رفاهی و آموزشی به سر می برند در عین حال مدارس کودکان کورد ترکیه ای در وان توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به آتش کشیده می شود.

۷/۱۹/۱۳۹۱

اصابت خمپاره حزب کارگران کردستان به مدرسه ای در ترکیه

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که با استفاده از انواع سلاح های دوربرد به مانند خمپاره، راکت انداز، آرپی جی و .. حمله ای را به یکی از پاسگاه های منطقه اروح از توابع شهر سیرت ترکیه محقق ساختند که در اثنای این حمله تروریستی چندین خمپاره ای که از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به سمت پاسگاه های منطقه شکلیک شده بود به یکی از مدارس نزدیک محل برخورد کرد. خوشبختانه به علت اینکه کودکان در زنگ تفریح بودند و در داخل کلاسها حضور نداشتند از یک فاجعه و قتل عام کودکان معصوم گذر شد.
این حمله تروریستی در روستای داغ دوشدوی ترکیه و پاسگاه نزدیک این روستا تحقق یافته است. خوشبختانه در اولین لحظات این حمله تروریستی نیروهای ترکیه ای موجود در محل به تروریستهای حزب کارگران کردستان آتش گشودند و سبب فرار تروریستها گشتند.
برای دستگیری اعضای حزب کارگران کوردستان در منطقه با حمایت چندین هلی کوپتر عملیاتی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/92fywj7
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در ایغدیر ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را نسبت به یکی از ماشین های نظامی موجود در منطقه تحقق ساختند، ماشین نظامی ترکیه به علت تغییر جهت به سبب عدم اصابت راکت منحرف شده و واژگون گشت.
خوشبختانه این حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان خسارات جانی بهمراه نداشت.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8okgbjj

۷/۱۸/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 9 مدرسه ترکیه را به آتش کشید: 2 دانش آموز زخمی

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صبح امروز در حوالی ساعت 07:00 اقدام به آتش زدن چندین مدرسه موجود در شهر شیرناک ترکیه نمودند، متاسفانه به علت وجود دانش آموزان در مدرسه عده ای از آنان دچار زخم های متعددی گشتند.
مدارس ابتدائی آتاتورک، جمهوریت، آنافارتلار و Bener Cordan و چندین مدرسه راهنمائی و ... ترکیه امروز از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به آتش کشیده شد. کودکانی که در حال بازی در حیاط مدرسه بودند نیز دچار جراحاتی گشته اند، چندین معلم نیز به علت حفاظت از عدم جراحت در دانش آموزان خردسال زخمی گشته اند. 
اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان و حامیانش با مولوتوف کوکتل، فشفشفه های هوائی، سنگ، چوب و ..به مدارس ترکیه حمله نموده اند.  
در حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان در مدرسه ابتدائی جمهوریت 1 دانش آموز و در مدرسه ابتدائی فاتیح نیز 1 دانش آموز دختر 11 ساله بنام گولجان دچار زخم های متعددی کشته است. دانش اموزان زخمی برای تداوی به بیمارستان دولتی شهر شیرناک ترکیه منتقل گشته اند.
هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از آتش کشیدن 9 مدرسه تامین انسان برای کادر خود می باشد، چون با تحصیل و فراگیری علوم کودکان کرد شاید از ایدئولوژی سوخته ای که کودکان زیر 18 سال کورد را به مرگ می فرستد خبردار شوند و به جای انسان کشی و سربریدن انسانها سعی در آزمایش راههای انسانی تر و به دور از خشونت برای احقاق حقوق خود باشند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9qwa2rb 
1 عضو حزب کارگران کوردستان تسلیم شد
بنا به خبر سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه 1 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در شهر یوکسک اووای ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است.
تروریست مذکور د رسال 2011 به کادر نظامی پ.ک.ک پیوسته است ولی با قانون ندامت موجود در ترکیه جهت عفو خود تسلیم نیروهای امنیتی شهر یوکسک اووای ترکیه شده است.
تروریست مذکور 1 سال در کمپ شهیدان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بوده و سپس موفق به فرار شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/94wlug5
اسپانیا یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کردستان را به ترکیه تحویل می دهد  
بر اساس اخباری که در رسانه های اسپانیا منتشر شده حکومت اسپانیا یکی از اعضای بلند پایه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را به ترکیه تحویل خواهد داد.
شخص مذکور اکنون به علت جرمهائی که مرتکب شده در زندان شهر مادرید به سر می برد. وی در لیست سیاه کشور ترکیه نیز ثبت گردیده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/94fk3ek

۷/۱۷/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه را منفجر کرد

بر اساس گزارشاتی که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به منفجر کردن خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه نموده اند.
بنا به خبرهای منتشر شده تروریستهای حزب کارگران کردستان خط لوله گاز مبادلاتی در شهرهای آغری و منطقه دوغوبازید را منفجر کرده اند. 
بمب گذاری و انفجار خط لوله گاز ایران در ساعت 04:20 امروز صورت گرفته  است و به علت خرابی قسمتی از خط لوله فعلاً گاز صادراتی ایران به ترکیه قطع گردیده است.
بنا به بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان شرکت بوتاش ترکیه افنجار ناشی از بمب گذاری و از راه دور صورت گرفته است. به علت پخش گاز در منطقه نیروهای نظامی ترکیه به مردمان محلی خبر داده تا از وقوع حوادث ناخواسته جلوگیری گردد. 
میزان ماده انفجاری که از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) بکار گذاشته شده بود به حدی بوده است که گودالی به عمق 3 متر و طول 50 متر ایجاد گردیده است. 
در منطقه برای دستگیری تروریستها عملیاتی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9jpabya
یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کوردستان در فرانسه دستگیر شد
بر اساس منابع خبری فرانسوی بر اساس اطلاعاتی که طی ماههای گذشته از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) و فعالیتش در فرانسه بدست آورده صبح امروز اقدام به حمله به مقر چندین تن از اعضای پ.ک.ک در فرانسه نموده است که خوشبختانه پلیش مبارزه با ترور و تروریسم فرانسه یکی از اعضای بند پایه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را دستگیر کرده است، پلیس فرانسه به علت مسائل امنیتی از انتشار نام این شخص خودداری کرده است. بر اساس اخبار مدیای ترکیه شخص مورد نظر از جمله اشخاصی می باشد که در حوزه تامین منابع مالی و لوجستیک پ.ک.ک نقشی اساسی داشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8dkg3n2
تلفه انفجاری حزب کارگران کوردستان منفجر شد: 1 شهید، 1 زخمی
تلفه انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر شیرناک و منطقه اولودره منفجر شده که متاسفانه 1 شهروند غیرنظامی ترکیه شهید و 1 نفر دیگر زخمی گشته اند. حادثه به علت عدم توجه راننده یک تراکتور صورت گرفته است و به طور ناخواسته از روی تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان رد شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9dyva2j

۷/۱۶/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق

بر اساس ادعائی اسکادران هوائی ترکیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق را مورد هدف قرار داده است.
روزنامه حریت ترکیه به نقل از منابع رسمی مقامات حزب جلال طالبانی خبر بمابارن کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را منتشر ساخته است. 
بنا بر این ادعا هواپیماهای جنگنده ترکیه دیروز به هنگام شب با برخواست از دیاربکیر عازم شمال عراق گشته اند و دققایقی نیز به بمباران کمپ های بزرگ سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به ماندن قندیل، خاکورک و ... نموده اند. 
مهمترین کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق عبارت است از قندیل، آواشین، خاکورک، زاپ، هفتانین و ... 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8bncn8w
سه عضو حزب کارگران کوردستان دستگیر شد
پس از بازبینی فیلم های دوربین های شهری نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه موفق به دستگیری 3 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که در راه های مبادلتی اقدام به توقف خودروها و ترویج پروپاگاندا بر لیه حزب کارگران کوردستان نموده بودند گشت.
3 تروریست مذکور که در شهر حکاری ترکیه در حال به اصطلاح کنترل هویت شهروندان ترکیه ای بودند توسط دوربین های شهری تثبیت شده و دستگیر گشتند. 
پس از دستگیری تروریستها تعداد بسیاری زیادی اوراق رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان، چندین عدد اسلحه کمری، تعداد بسیار زیادی مهمات و فشنگ کشف و ضبظ شد.
تروریستها برای انجام مراحل قانونی به دادگاه شعبه مبارزه با ترور و تروریسم ترکیه منتقل گشتند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/93oqy9d

۷/۱۵/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید

نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در شهر تونجلی و منطقه هوزات با گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) برخورد کرده و علارغم ایست نیروهای ترکیه تروریستها اقدام به گشودن آتش نمودند ه اند که نیروهای نظامی ترکیه نیز در آن واحد پاسخ داده اند، در این درگیری 2 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده است.
بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است درگیری نیروهای نظامی ترکیه ای با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 16:00 صورت گرفته است، بنا به مشاهدات هدف تروریستها حمله مسلحانه به پاسگاه موجود در منطقه بوده است که با توجه به اخبار و گشت زنی های نیروهای نظامی ترکیه متوجه این امر گشته و گروهی از نظامیان که اغلب نیروهای مبارزه با مخصوص ترور و تروریسم بوده اند را از ژاندارمری شهرتونجلی ترکیه به منطقه اعزام شده است.  
در کنار اعزام نیروهای کاماندو چندید فروند هلی کوپتر نیز برای حمایت هوائی عازم منطقه شده و گذرگاه های میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) که در منطقه بودند نیز مورد بمباران هلی کوپترها واقع شده است.
پس از وقوع درگیری شدید در منطقه و به هلاکت رسیدن 2 تروریست صبح امروز نیروهای نظامی ترکیه ای موجود در منطقه به جستجوی بقیه تروریست هائی که موفق به فرار گشته اند پرداخته اند، عملیات در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8ch4ow4
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) یکی از رادیکالترین و خشونت طلب ترین سازمانهای تروریستی کرد موجود در منطقه می باشد که قتل عام ها و ترورهای وسیع غیرنظامیان، کودکان و ..را در کارنامه سیاه خود بهمراه دارد، این سازمان تروریست و فاشیست کورد طی حیات ننگین خود بیشتر چماغ قدرت های خارجی برای سرکوب ملل منطقه و اهرم فشار بر دولت ترکیه بوده است.

۷/۱۴/۱۳۹۱

به راستی هدف گروههای فاشیست کرد چیست؟

همکاری دو ائتنیک کرد و فارس زبان بر علیه هویت ترک منطقه و ترکان ساکن ایران مورد جدیدی نیست و فارس زبانان چه به صورت اپوزوسیون مرکزگرا و چه به صورت سیستم سیاسی 88 ساله گذشته همیشه از گروههای تروریستی، نژادپرست و فاناتیک کرد به عنوان آلت بازی و اهرم فشار بر علیه ملت ترک منطقه و ترکان ساکن ایران بهره جسته و می جویند. تغییر بافت دمگرافی آزربایجان غربی با چراغ سبز دولت ایدئولوژیک فارس، سکوت مدیای فارس زبان که برای تمامیت ارضی حتی حاضر به کاسه لیسی سیستم فعلی نیز می گردد در قبال تغییر بافت دمگرافی آزربایجان غربی و سیاست کردستانیزه کردن بسیاری از شهرهای ترک نشین به مانند بیجار، قروه و ... از مهمترین مثالهای قابل تاملی می باشد که سبب بیداری هر چه بیشتر ملت ترک در قبال همکاری دیرینه دو گروه ائتنیکی فارس زبان و کرد زبانان می گردد.
گروههای متعددی تروریستی موجود در منطقه که تعدادشان نیز به تعداد که چه بیشتر از گروههای حقوق بشری موجود در جامعه کرد و دیگر ملل منطقه می باشد خود نشان و حاکی از جامعه کرد و نوع نگرش به مسائلی همچون دمکراسی، هم زیستی، انسان دوستی، صلح طلبی، عدم خشونت و ..می باشد، برای مثال سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در ترکیه 30.000 انسان را طی 27 سال گذشته ترور و قتل عام نموده است که 750 کودک خردسال و بیش از 800 شهروند غیرنظامی نیز در لیست کشته شدگان این سازمان تروریستی کورد جای می گیرند، پژاک در غرب آزربایجان تاکنون صداها جوان ترک را سر بریده که متاسفانه آمار دقیق ترور ها و قتل عام این سازمان خشونت طلب و تروریست کرد از سوی دولت ایران هیچ گاه مشخص نشده است ولی آنچه که مشخص می باشد تعداد این آمارها دهشتناک خواهد بود، در انقلاب 57 سرکرده تروریست عبدالرحمان قاسملو و حزب به اصطلاح دمکرات کردستان با میتینگی مسلحانه ای که در شهر ترک سولدوز برگزار کردند سبب قتل عام بیش از 120 خانواده ترک سولدوزی گشتند، در سوریه شاخه سوریه ای پ.ک.ک با نام پ.ی.د در حال همکاری برای کشتار و قتل عام معترضین سوریه ای می باشد و بشار اسد و حاکمیت سوریه نیز در قبال این همکاری گروههای تروریست کورد مسلح قسمتی از خاکهای سوریه را برای فشار آوری بر ترکیه به کردهای مسلح تقدیم کردند، در عراق مسعود بازانی ناسیونالیست شناخته شده کورد با اشغال شهر ترک نشین کرکوک توسط 20.000 پیشمرگه مسلح کرد بار دیگر صفحه سیاسی را بر تاریخ توسعه طلبی و سیاست قتل عام گروههای تروریستی و نژادپرست کرد افزود.
مدیای رادیکال کورد به علت حمایتی که از دولت های استعمارگر و قدرتهای منطقه ای و جهانی گرفته و می گیرد بسیار قدرتمند م باشد و متاسفانه در بسیاری از اوقات سیاسیتهای بسیار ضد انسانی و کثیفی که در برگیرنده سیاست های پاک سازی ائتینیکی می باشد را در قبال ترکان منطقه در پیش گرفته و می گیرد، از سیاست کردستانیزه کردن منطقه، پاک سازی ائتنیکی ، ترویج ترور و قتل عام، ترویج خطونت طلبی، ترویج انواع قاچاق تحت لوای واژه نو ساخت بی بی سی فارسی به نام "کولبری"، سیاست زمین سوخته، پروپاگاندا بر علیه ملت ترک و مناطق ملی ترک نشین و ... از جمله اعمال زشت و غیرانسانی مدیای رادیکال و تروریست کورد موجود در منطقه می باشد.     
بسیاری از این گروههای تروریستی و نژادپرست کرد موجود در منطقه به خیال و توهمات خود در سال 2012 قصد فتح مناطق ترک نشین و آزربایجان جنوبی را در اذهان بیمار و نژادپرست خود می پرورانند و روزی نیست که نقشه ای که دربرگیرنده صدها و هزاران شهر ترک نشین باشد را منتشر نکنند، به نظر اینان هر کجا خدائی ناکرده شخصی دارای هویت کرد زندگی کند باید به کردستان خیالی اینان افزوده شود، مهم نیست این جغرافیای شهر های ترک نشین اورمیه، سولدوز، قوشاچای، بیجار، قروه، ماکو، خوی، و ..باشد یا برای مثال واشنگتن، گوتنبرگ، آلاسکا و .. مهم وجود شخص و یا گروهی متشکل از 100 تا چندصد نفر که هویت کورد را به یدک بکشند می باشد نه چیز دیگری...   
در جدیدترین عمل ننگ آمیز گروههای تروریستی و نژادپرست کرد خبری در یکی از سایتهای منتصب به مدیای رادیکال و نژادپرست کورد مبتنی بر شروع اعتراضات در شهر اورمیه منتشر شده است که هدف این خبر جعلی و شایعه نه تنها پوشش رسانه ای این به اصطلاح اعتراضای که هیچ وقت صورت نگرفته و خیالی می باشد بلکه تحت لوای این خبر جعلی سیاست کردستانیزه کردن شهر اورمیه نگین آزربایجان توسط این گروههای به شدت نژادپرست و رادیکال کرد تبلیغ می گردد، متاسفانه مدیای فارس زبان نیز به مانند همیشه به همکاری این گروههای تروریست و نژادپرست کرد پرداخته و خبر را بارها منتشر کرده است بدون اینکه کوچکترین عکس، ویدئو، فایل صوتی و .. از این تجمعات کذائی  را منتشر کند ویا منبع موثقی بخواهد...
ملت ترک با توجه به قتل عام ها، ترور ها، نژادپرستی ها و ...که از تاریخ گروههای مسلح کرد منطقه در قبال خویش دیده و گرفته به خوبی دشمنان دیرینه خود را می شناسد...
در زبان ترکی مثلی هست: کوردون چوره ئی دیزی اوستونده اولور
یعنی نان کرد همیشه بر روی رانش می باشد و در حین بلند شدن می افتد، پدران و مادران ترکمان به خوبی گروههای مسلح، یاغیان و گروههای تروریستی را چه از حادثه اسماعیل سیمیتقو یاغی، چه از قاسملوی تروریست و ... دانسته و می شناختند.      
لینک خبر جعلی فوق در مدیای فارس زبان:
https://balatarin.com/permlink/2012/10/4/3163838

حزب کارگران کردستان 2 کامیون را به آتش کشید، راننده گان ناپدید گشتند

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز در شهر شیمدینلی  از توابع شهر حکاری ترکیه اقدام به آتش کشیدن 2 ترانزیت نموده است، متاسفانه بعد از این حمله تروریستی رانندگاه هر دو ترانزیت ناپدید شده اند.
مییلتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با بستن قسمت کوچکی از راه مبادلاتی شیمدینلی- آغ توتون ترکیه اقدام به توقف 2 ترانزیت نموده و هر دو ترانزیت را به آتش کشیدند. برای دستگیری تروریستها و پیدا کردن راننده گان عملیاتی توسط نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه در منظقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/95eat5t
حزب کارگران کوردستان و تجارت انواع مواد مخدر
بر اساس عملیاتی که از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه صورت گرفته است، پلیس ترکیه توانسته ضربه مهلکی بر تن بی جان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) و منافع فاینانسش وارد سازد، به طوریکه طی 1 عملیات پلیس ترکیه موفق به کشف 2 تن و 245 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله هروئین گشته است.
عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه در شهر لیجه صورت گرفته است، این حجم از مواد مخدر تحت ترانزیت سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به ترکیه وارد شده و قصد داشته اند که به اروپا صادر کنند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9ho56ua
تله ناجوانمردانه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان
تروریسم در دنیا و الخصوص تروریسم کرد در منطقه به مانند چماغ قدرتهای خارجی و دول استعمارگر در منطقه عمل کرده و می کند، از جمله این گروههای تروریست، نژادپرست، فاناتیک سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد که طی حیات ننگ خویش بارها دست آویز انواع سازمانهای اطلاعاتی منطقه و دنیا بوده و می باشد. این گروه تروریستی کورد برای تحقق نیات ضد انسانی و فاناتیک خویش دست به هر عملی می زند.
درجدترین حیله های این سازمان شیاد در شهر خاتای ترکیه روی داده است و گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پس از کشتن یک چوپانی اقدام به گذاشتن تله انفجاری در زیر جسد این چوپان نموده بودند که خوشبختانه با هوشیاری مامورین ترکیه ای این تلفه انفجاری خنثی شده است.
پس از حمله تروریستی که اعضای حزب کارگران در پاسگاه قیریخان- حاصا انجام داده و با 2 تلفات رهسپار شده بودند در راه چوپانی 40 ساله به نام حسن دال را کشته و از جسد این انسان به عنوان تله انفجاری استفاده نموده بودند، این یکی از ننگترین اعمالی هست که یک اعضای یک سازمان تروریستی می توانند به یدک بکشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9dedj8p