۷/۰۹/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان گروگان بی دفاع را کشت

میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین عمل ننگ خویش اقدام به کشتن یک گروگان غیرمسلح روستائی که چند روز پیش ربوده بودند نموده است.
آقای علی یوم که 50 ساله بوده و شهروند شهربیتلیس ترکیه می باشد حدود 10 روز پیش توسط میلیتانهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ربوده و به گروگان گرفته شده بود که با توجه به شواهد و قرائن موجود شخص مذکور را پ.ک.ک به قتل رسانده است، البته این اولین باری نیست که حزب کارگران کردستان انسان ربوده و شهرندان عادی را به قتل می رساندن بلکه پرونده سیاه این سازمان مخفوف و خشونت طلب لبریز از چنین کشتارهائی می باشد.
گروگانگیری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان پس از بازگشت آقای علی یوم از استانبول به شهر زادگاهش و در جاده مبادلاتی صورت گرفته است. پس از 10 روز خانواده فرد مذکور به ارگانهای حقوق بشری شهر بیتلیس مراجعه کرده و توسط مدیای ترکیه خواستار آزادی این شخص بیگانه تسوط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) گشتند. متاسفانه دیروز ساعت 21:00 جسد بی جان این شخص در کنار رودخانه ای رها شده در شهرش توسط پلیس کشف شد.
کشتار شخص بدون مسلح و کهن سال توسط حزب کارگران کردستان در شهر نیز سبب اعتراض شهروندان کرد گشت، تاکنون مدیای رادیکال کورد خبری از کشتار این شخص را منتشر نکرده و تنها ربودن و گروگانگیری شخص مذکور را پذیرفته بود. البته بارها حزب کارگران کوردستان قتل عام ها، بمب گذرای ها و کشتارهائی را تحقق ساخته و بر عهده نمی گیرد. علتش ناشی از جلوگیری از اعتراض جامعه کرد می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cvnl4rf
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 1 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخبار سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 1 تروریست گشته اند.
بر این اساس درگیری در کوه های آمانوس از توابع شهر حاتای ترکیه صورت گرفته است. خبر به هلاکت رسیدن یکی از اعضای حزب کارگران کوردستان توسط استادار شهر حاتای منتشر شد.
برای دستگیری دیگر تروریستها در منطقه عمیات وسیعی در حال جریان می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8e43unj

رقص کردی با میلیتانهای حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) کار دست نماینده سوئد داد

ائوین چتین که یکی از اعضای حزب سوسیال دمکرات سوئد که اکنون به عنوان مخالف اصلی اقتدار موجود می باشد جای گرفته است، طی ادعائی که در سایتهای معتبر جهانی منتشر شده است پس از منتشر شدن تصاویر رقص کوردی این نماینده با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê) شخص مذکور ملزم به استعفاء از سمت خویش شده است.
ائوین چتین (Evin Çetin) که نماینده کرد تبار منطقه Dalarna سوئد می باشد به علت انتشار تصاویر رقص کوردی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان (PJAK) که شاخه ایرانی حزب کارگران کردستان ترکیه می باشد مرد بازخواست واقع شده است.
تصاویر رقص کردی وی با اعضای پژاک توسط نشریه Expressen منتشر شده است.
آقای Stefan Löfven رئیس حزب سوسیال دمکرات سوئد علت برکناری این شخص کردتبار را ترویج خشونت، تروریسم و ارتباط با یک سازمان تروریستی معرفی کرده است.
در طرف مقابل خانم ائوین چتین هدف خود از مسافرت و ارتباط با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان (Party of Free Life of Kurdistan) را تحقیق برای نوشتن کتابی معرفی کرده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bvzvpwh  
سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان یا پژاک شاخه داخل ایران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) ترکیه می باشد که تاکنون ترورها و قتل عام هائی متعددی را در آزربایجان غربی و بر علیه ملت ترک محقق ساخته است، بسیاری از جوانان رعنای ترک 21 ساله در حین خدمت اجباری سربازی توسط میلیتانهای این سازمان سربریده شده اند. متاسفانه آمار ترورها و قتل عام های پژاک از سوی دولت ایران تاکنون منتشر نشده است ولی بی شک رقم کشتارهای این سازمان تروریست، نژادپرست، خشونت طلب و فاناتیک کورد دهشتناک خواهد بود.

۷/۰۸/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق

بر اساس اخباری که سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه منتشر کرده است هواپیماهای جنگی F-16 دیروز چندین بار کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق را بمباران کرده است.
بر اساس اخباری که از سوی ارگانهای ذیربط منتشر شده در این حمله هوائی کمپ های موجود در کوه های قندیل و منطقه زاپ مورد هدف وافع شده اند. 
http://tinyurl.com/8s88vjv
1 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان تسلیم شد
بنا به اخبار سازیت روزنامه استار ترکیه 1 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) از طریق سیرت تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است.
تروریست مذکور برای بازپرسی و ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی ترکیه عودت داده شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d42ztcn
تروریستی که قصد بمب گذاری داشت بمب در دستش منفجر شد
دیروز در ساعت 00:20 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که در حال بمب گذاری بود فتیله بمب در دستش منفجر شده و 2 نفر به هلاکت رسید.
بر اساس اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه این حمله تروریستی در شهر حکاری ترکیه و منطقه یوکسک اووا صورت گرفته است.       
به علت متلاشی شدن اجساد تروریست ها هنوز هویت شان مشخص نشده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/blq55q7

۷/۰۷/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 13 تروریست به هلاکت رسید

دره قازان که یکی از مهترین پناه گاههای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد روزهاست که محل انجام عملیات پاک سازی نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه از لوث وجود تروریستها گشته است، بر اساس اخبار اولیه منتشر شده تاکنون در این پاکسازی ها در درگیریهای صورت گرفته 13 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده اند.
متاسفانه در درگیری دره قازان 2 سرباز ترکیه نیز شهید شده اند، درگیرها و پاکسازی های نظامیان ترکیه تا نقطه 0 مرزی عراق نیز صورت گرفته است.
ویدئوئی از درگیریهای دره قازان:
http://tinyurl.com/c2n76vk
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c7guusa  
درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 شهید، 3 زخمی
بر اساس اخباری که روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است دیروز درگیری میان نیروهای نظامی ترکیه و میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر حکاری و منطقه چوکورجا صورت گرفته است.
متاسفانه در این درگیری 2 سرباز ترکیه شهید و 3 سرباز دیگر زخمی شده اند. درگیری در نزدیکی روستای قووشاق ترکیه در شب هنگام صورت گرفته است.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیتات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/coq9tgh
6 تروریست عضو حزب کارگران کردستان تسلیم شد
بر اساس گفته های شهردار شهر شیرناک ترکیه دیروز 6 تروریست از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند.
بر اساس بیانیه شهردار شیرناک ترکیه تسلیم شده گان جزء سازمانهای تروریستی حزب کارگران کردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان بوده اند. تسلیم شدگان برای بازپرسی و اجرای بقیه مراحل قانونی به دادسرای ترکیه منتقل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d2s8639
3 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان دستگیر شدند
بر اساس اخباری که از سوی آژانس خبری آناطولی ترکیه منتشر شده است دیروز 3 تروریست عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) توسط نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه طی عملیاتی دستگیر گشته اند. 
اعضای دستگیر شده حزب کارگران کوردستان 2 زن و 1 مرد بوده اند که در نزدیکی دوغ وبازید دستگیر شده اند. تروریستهای دستگیر شده برای ادامه مراحل قانونی به دادسرای شعبه ضد ترور ترکیه منتقل گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/conuxnl

۷/۰۶/۱۳۹۱

توقیف کانال Roj TV ازمدیاهای حزب کارگران کردستان اعلام شد

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است کشور دانمارک و رادیو تلویزیون شهر کپنهاگ ممنوعت پخش کانال تلویزیون Roj TV که ارگان رسمی پروپاگاندای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد را برای مدتی اعلام کرده است. 
رادیو تلویزیون شهر کپنهاگ که تاکنون 3 بار درخواست ممنوعیت کانال تلویزیون روژ تی وی که ارگان رسمی پروپاگاندای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان می باشد را رد کرده بود، ولی با درخواست دادگاه شهر کپنهاگ اقدام به شروع بازرسی هائی در مورد فعالیت این شبکه که ارگان رسمی ترویج خشونت و رادیکالیسم می باشد را آغاز کرده است.
بر اساس گفته های آقای Christian Scherfig لیسانس پخش کانال رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای مدت 2 ماه فعلاً لغو شده است. سازمان تلویزیون دانمارک از روژ تی وی درخواست اسنادی کرده است که تاکنون این مدیای خشونت طلب کرد پاسخ مثبتی به خواست مسئولین دانمارک نداده است.
در کنار ممنوعیت پخش روژ تی وی کانال تلویزیونی NÛÇE TV که نقش تروج باورهای دینی مختص سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که بیش حول ترویج باور زرتشت در بین کردها بوده نیز به گفته های مسئولین دانمارکی به علت ترویج تروریسم، رادیکالیسم و خشونت طلبی ممنوع اعلام شده است. 
چندین کانال تلویزیونی با اسامی مختلف که ارگان رسمی و غیررسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای ترویج تروریسم، رادیکالیسم و خشونت می باشند در دانمارک مورد تعقیب قضائی واقع شده اند که روژ تی وی و کانال دینی NÛÇE TV تنها دو مورد از این ارگان پروپاگاندای تروریسم می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d2s2jar

درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 شهید

در شیمدینلی ترکیه و بخش دره قازان امروز صبح گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) درگیری با نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه دشاته اند که متاسفانه 1 سرباز ترکیه در این درگیریها کشته شده است. 
بر اساس اخبار اولیه که از سوی سایت خبری استار ترکیه منتشر شده است در 25 کیلومتری چوکورجا گروهی از نظامیان ترکیه با دسته ای از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برخورد کرده اند که درگیری چند دقیقه ای مابین تروریستها و نیروهای نظامی ترکیه بوجودآمده است، بنا به اخبار اولیه متاسفانه در این درگیریها 1 سرباز ترکیه کشته شده است.
در منطقه نیروهای متعدد نظامی گسیل شده و عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cnv2ods
تله انفجاری حزب کارگران کردستان منفجر شد: 2 زخمی
تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر تونجلی ترکیه و در هنگام تردد ماشین نظامی منفجر شده و منجربه زخمی شدن 2 سرباز ترکیه گشت.
مواد منفجره ای که سبب این انفجار شده در ماشین دزدی جاسازی شده بود که با منفجر شدنش سبب زخمی شدن 2 سرباز ترکیه و چندین غیرنظامی و وسایل نقلیه گشت.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bmfbtjq
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر تونجلی ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) دیروز و طی ساعات پایانی شب حمله تروریستی را به یکی از پایگاه های شهر تونجلی ترکیه تحقق ساختند.
این حمله تروریستی با استفاده از سلاح های سنگین – راکت انداز و در ساعت 17:30 صورت گرفته است. پس از این حمله تروریستی 2 هیلیکوپتر کبری مناطق گذرگاهی احتمالی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را مورد هدف قرار دادند. در منطقه عملیات وسیعی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cvzl3b5

۷/۰۵/۱۳۹۱

تله انفجاری حزب کارگران کردستان منفجر شد: 6 شهید

بر اساس اخباری که از سوی روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است دیروز بر اثر تله انفجاریی که از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بکارگذاشته شده بود متاسفانه 6 سرباز ترکیه شهید شده اند بر اساس اخبار اولیه 1 نفر شهروند زن غیرنظامی ترکیه نیز متاسفانه در این عملیات تروریستی کشته شده است.
تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در حین حرکت ماشینی نظامی و اتوبوسی غیرنظامی منفجر گشته است.    
تلفه انفجاری حزب پ.ک.ک در 3 کیلومتری از مرکز شهر تونجلی ترکیه بکار گذاشته شده بود.
در حمله تروریستی مذکور شوهر فرد کشته شده نیز به شدت دچار جراحات عمیقی گشته است. حدود 6-7 ساعت قبل از این حمله تروریستی در نزدیکی این شهر خودروئی به سرقت رفته بود که بنا به شواهد خودروئی که سبب بمب گذاری شده همین خودروی مسروقه بوده است.
ویدئوئی از این عملیات تروریستی:
http://tinyurl.com/92t38uk
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d38uqvm
حزب کارگران کوردستان و تجارت انواع مواد مخدر
نیروهای مبارزه با مواد مخدر ترکیه دیروز ضربه سختی بر پیکر بی جان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) وارد ساخته اند، نیروهای ترکیه ای موفق به کشف صدها تن انواع مواد مخدر که از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان کشت، ترانزیت می شده گشته اند.
بر اساس آمار رسمی استاندار شهر دیاربکیر ترکیه پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه در سال 2012 موفق به کشف 3 تن مواد مخدر و حدود 4 میلیون عدد درختچه انواع مواد مخدر کاشتنی گشته اند.
در سال 2011 نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه موفق به کشف 15 تن انواع مخدر از زیرمجموعه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان گشته بود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بنا به آمار پلیس بین الملل در تجارت، ترانزیت، حمل و نقل 70% مواد مخدر صاده به اروپا نقشی اساسی دارد، در کنار این مورد پ.ک.ک در انواع مسائل غیرقانونی به مانند خرید و فروش انسان، انواع قاچاق، قاچاق انسان و ...فعالیتی گسترده دارد به طوریکه بدون این موارد نمی توان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را تصور کرد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9l4m6ep

۷/۰۴/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان احشام و حیوانات یکی از اعضای حزب آ.ک.پ را ربود

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که این روز از هیچ عمل غیرعادی و فاناتیکی دریغ نمی ورزد، در جدید ترین عمل خویش اقدام به ربودن احشام و حیوانات یکی از اعضای حزب عدالت و توسعه در شهر شیرناک ترکیه را ربوده است.
شاید می شد ربودن و گروگانیگری معلمین، مهندسین، سربازان، کارگران و ... ترکیه را از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به علت افکار مرتجعش شرح داد ولی احشام دزدی نیز یکی از جدیدترین اقدامات این سازمان تروریستی می باشد که بی شک در تاریخ سازمانهای تروریستی دنیا ثبت خواهد شد.
بنا به اخباری که از سوی سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) تمامی حیوانات و احشام یکی از اعضای روستائی حزب عدالت و توسعه را در شهر شیرناک و منطقه بیت الشباب ترکیه روبوده و به گروگان گرفته است!.
بنا به منابع رسمی منتشر شده میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان 120 گوسفند را ربوده اند. 
علت این عمل پ.ک.ک فشار بر صاحب احشام برای جدا شدن از حزب عدالت و توسعه معرفی شده است.
تمامی گوسفندان جزء دارائ های خانواده قیلیج میباشد.
به راستی که سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به پایان عمر خویش نزدیک شده و با این نوع اعمال احمقانه سعی در ادامه حیات دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dy5hmdu

۷/۰۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) چندین کامیون را در ترکیه به آتش کشید

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز در ساعت 09:00 به چندین پایگاه ترکیه حمله تروریستی را محقق ساخت، ولی در عین حال نیز گروه دیگری از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی با ورود به تونلی اقدام به آتش زدن 2 ترانزیت موجود در تونل نمودند.
بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه گروهی از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان با بستن راه ورودی و خروجی تونل اقدام به آتش زدن 2 ترانزیت کرده اند.
در دیگر سو رد شهر تونجلی و در یکی از پایگاه های ترکیه بمبی انفجاری کار گذاشته شده بود که خوشبختانه بدون خسارت جانی توسط مامورین امنیتی ترکیه خنثی شده.
در منطقه برای دستگیری اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان () عملیات وسیعی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d95rcx3
حمله حزب کارگران کوردستان در شهر زلزله زدن وان ترکیه
بر اساس اخباری که از مدیای ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را به پاسگاه شهر زلزله زده وان ترکیه و منطقه گورپینار انجام داده اند.
این حمله تروریستی در ساعت 21:50 و با استفاده از انواع سلاح های دوربرد صورت گرفته است. خوشبختانه با پاسخ سریع سربازان ترکیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان مجبور به فرار شده اند، ولی بنا به اخبار منتشر شده نیروهای ترکیه ای توانسته اند جراحاتی به تروریستها وارد کنند.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cnxxuy3