۶/۲۰/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) در شمال عراق

دهها فروند هواپیمای جنگنده نوع F-16 ترکیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) واقع در شمال عراق را بمباران کردند.
بنا به اخبار روزنامه سایت زمان چاپ ترکیه هواپیماهای جنگنده F-16 ترکیه از پایگاه هوائی شهر دیاربکیر ترکیه برخواسته و به سوی شمال عراق پرواز کرده اند.
بر اساس اخبار اولیه منتشر شده در این بمباران بیشتر کمپ های زاپ، متینا و .. سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مورد هدف واقع شده اند.
عملیات بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان واقع در شمال عراق دیشب در ساعت 24:00 صورت گرفته و دهها هواپیمای جنگنده ترکیه به قرارگاه های اصلی پ.ک.ک حمله ور گشته اند.
بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان 1 ساعت به طول کشیده است. هنوز از تعداد به هلاکت رسیده گان خبری منتشر نشده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cfbrpo7
کاماندوهای ترکیه به منطقه شیمدینلی برای مبارزه با حزب کارگران کردستان گسیل شدند
پس از حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه شیمدینلی ترکیه که سبب کشته شدن 2 نظامی و زخمی شدن 7 نظامی دیگر ترکیه گشت تعداد بسیار زیادی از کاماندوهای ترکیه برای مبارزه و دستگیری تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان به منطقه اعزام شده اند.
کاماندوهای ترکیه از طریق تیپ 3 شهر شیمدینلی و با استفاد از هلکوپترهای اسکورسکی و کبری به منطقه گسیل شده اند. 
دیشب نیز 10 تانک و 30 کامیون نظامی همراه با سربازان زبده مبارزه با ترور و تروریسم به منطقه اعزام شده اند.
خبرهائی مبنتی بر به هلاکت رسیدن 20 تروریست تاکنون منتشر گشته است، عملیات در منطقه اکنون نیز در حال پیگیری می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cdgh63m

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 شهید ، 7 زخمی

بر اثر درگیری که در میان نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه شیمدینلی از توابع شهر حکاری ترکیه صورت گرفته است متاسفانه 2 نظامی ترکیه کشته و 7 سرباز دیگر زخمی گشته اند.
سربازان زخمی به بیمارستان شهر حکاری ترکیه برای تداوی منتقل گشته اند. نیروهای کاماندوی ترکیه برای دستگیری این گروه از تروریستها به منطقه گسیل شده اند و بنا به خبرها درگیریهای متعددی نیز طی ساعات گذشته رخ داده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c6avwuw
حزب کارگران کردستان 3 نگهبان روستا را ربوده و به گروگان گرفت
بر اساس اخباری که از طریق سایت روزنامه ملی و سراسری استار ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در جدیدترین عمل فاناتیک اور خود اقدام به ربودن 3 نگهبان روستا در شهر بیتلیس ترکیه نموده است، میلیتانهای پ.ک.ک با بستن قسمتی از جاده اقدام به زخمی کردن 1 نفر و گروگانگیری و ربودن 3 نگهبان روستا نموده اند. 
این عمل تروریستی در ساعت 15:00 صورت گرفته است، متاسفانه در این حمله تروریستی یک شهروند ترکیه نیز از سوی میلیاتنهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مورد آزار و اذیت واقع شده و مجروح گشته است.  
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cxydduk
شیرناک: 7 تروریست عضو حزب کارگران کردستان تسلیم شد
در شهر شیرناک ترکیه 7 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) از طریق مرزی سیلوپی ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه گشته اند.
بنا به اخبار منتشر شده از این 7 تروریست 1 زن و 6 مرد میباشند. تروریستهای مذکور برای بازپرسیو انجام مراحل قانونی به عدلیه سوق شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8sgtqy
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به مدرسه ای در منطقه بیت الشباب
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) برای درجا زدن ائتنیک کرد منطقه در جاهلیت و عدم آشتی با مدرنیته و دنیای آزاد سالهاست که مدارس موجود در مناطق کوردنشین ترکیه را به آتش می کشد و در جدیدترین اقدام خود دیروز یکی از مدارس شهر بیت الشباب ترکیه در منطقه شیرناک را به آتش کشیده است. هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در چنین مواردی ترویج خشونت، رادیکالیسم، فاشیسم کرد، افراطی گری و.. در بین کودکان معصوم کرد میباشد، به طوریکه امروزه بیشترین به اصظطلاح میلیتانهائی سازمان های متعدد ترورویستی، خشونت طلب، مسلح کورد موجوددر منطقه از کودکان زیر 18 سال کورد تامین می گردد، کودکانی که بجای تدریس علوم در کوهها سربرین انسانها و نحوه بمب گذاری را آمزوش می بینند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c5pf2l9
علت این همه انسان کشی، رادیکالیسم، فاشیسم، خشونت طلبی، نژادپرستی و .. در گروههای به ظاهر سیاسی ولی در باطن ماشه دول استعمارگر در منطقه برای سرکوب ملت ترک و مشکل سازی برای دولت های منطقه در چیست؟ آیا این گروهها برای رسمی شدن زبان کوردی سر برمی برند؟ یا اینان از نظر ایدئولوژی همپیمانان جداناشدنی طالبانها، القاعده ها و ... در منطقه میباشند؟ سکوت جامعه کرد در برابر این انسان کشی ها چگونه بوده؟ آیا جامعه کرد صلح طلب می باشد؟ چرا روشنفکران کرد در مورد قتل عام های احزاب مسلح کرد در تاریخ، اکنون و به احتامل بسیار زیاد رد آینده با نامنی در مطنقه سکوت اختیاز کرده اند؟ آیا این همراهی با گروههای به شدت خشونت طلب و تروریست کرد موجود در منطقه نمی باشد؟

۶/۱۹/۱۳۹۱

kürdler kültürel Festivalda Almanya polisine saldırdı: 80 yaralı


dw.de düşərgəsinin (sitə) yaydığı bilgilərə görə Almanyanın bir şəhərində çox sayıda radikal kürdlər polisə saldırarq 80 polisin yaralnmasında nədən olublar.
Almanyanın Mannheim şəhərində keçirilən kürd kültürək festivalından bu saldırı gərçəkləşmiştir. alman qaynaqlarını verdiği bilgilərə Görə bir polisin durumu son dərəcə gərgindir.
Almanya polisinin dediğinə Görə 2500 radikal düşüncəni daşıyan kürd 600 Almanya polisi önündə durum sərgiləyərək polisə saldırmışdır, eləcə 31 radikal kürd tutusaq olmuş.
kürdləri nsaldır nədəni bir gəncin bayraq gətirməsi açıqlanmışdır, eləcə bu gəncə bir yasaq bayrağı bu festivala gətirmişdir.
Avrupdada bulunan 40.000 kürd bu kültürəl festival üçün bu şəhərə axın etmişlər.
farsca qaynaq:
http://tinyurl.com/9g8cwwc

بیش از مامور پلیس آلمان در درگیری با کردها زخمی شدند

در پی درگیری شدید در حاشیه یک فستیوال فرهنگی کردهای مقیم آلمان در شهر مانهایم ۸۰ مامور پلیس زخمی شدند. گفته می‌شود حال یکی از ماموران زخمی پلیس وخیم است.
پلیس آلمان گزارش داد که ۲۵۰۰ شهروند خشونت‌گرای کرد در مقابل ۶۰۰ مامور پلیس آلمان ساعت‌ها صف‌آرایی کرده و به ماموران پلیس حمله می‌کردند. ۳۱ تن به طور موقت دستگیر شده‌اند.
درگیری‌ها زمانی شروع شد که ماموران پلیس با ورود یک جوان ۱۴ ساله کرد به محوطه فستیوال مخالفت کردند. این جوان پرچمی ممنوع را با خود حمل می‌کرد.
۴۰ هزار تن از کردهای سراسر اروپا برای شرکت در این فستیوال هنری به شهر مانهایم آلمان آمده بودند.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/9g8cwwc

۶/۱۸/۱۳۹۱

بیش از 30 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید

پس از حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه بیت الشباب از توابع شهر شیرناک ترکیه که منجربه کشته شدن 10 سرباز ترکیه و زخمی شدن 8 نفر دیگر گردید نیروهای امنیتی- نظامی ترکیه در منطقه عملیات وسیعی را برای دستگیری تروریستها آغاز نمودند که بنا به آخرین خبرها تاکنون بیش از 30 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده است.
شروع عملیات نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه در منطقه شیرناک از تاریخ 2 سپتامبر شروع شده بود که هنوز هم عملیات در مناطق کوه کاتو در حال جریان می باشد.
یک گروه 30 نفره از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان که پس از حمله تروریستی شهر شیرناک به سمت کوه کاتو فرار کرده و در غاری مخفی شده بودند پس از اعلام تسلیم شدن از سوی نیروهای نظامی ترکیه تروریستها با آتش پاسخ دادند که نیروهای امنیتی ترکیه نیز طی درگیری چند ساعته موفق به هلاکت رساندن 30 تروریست گشته اند.      
هواپیماهای نظامی نیز با بمباران مناطق گذرگاهی تروریستها از فرار این گروه جلوگیری کردند.
عملیات در منطقه در حال اجرا می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8tjk3jn
بیش از 600 عضو حزب کارگران کردستان به صورت یکجا حمله تروریستی را می خواستند محقق سازند
بنا به منابع اطلاعاتی ترکیه 600 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) که از طریق مرز ایران وارد منطقه شیمدینلی ترکیه شده بودند قصد داشتند که به در یک ساعت معین حمله تروریستی چند جانبه ای را برای تصرف شهر ترکیه تحقق سازند که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه این نقشه بر آب شد.
بنا به تسلیم شدن 1 تروریست در روزهای گذشته نیروهای امنیتی طی بازپرسی هائی از تروریست دستگیر شده انجام دادند موفق به دست یافتن اطلاعاتی در مورد حمله بسیار بزرگ حزب کارگران کردستان گشتند که تروریست مذکور از حمله یکجانبه 100-150 تروریست موجود در نقاط صفر مرزی ایران خبر داده بود. ولی در عمل و پراتیک گروهی متشکل از 600-700 تروریست موجدو در شمال عراق و ایران طی چند روز و حتی چند ماه اسلحه های بسیار سنگین، راکت انداز چندین دوشگا و ...را به منطقه حمل کرده بودند و آماده عملیات شده بودند که خوشبختانه نقشه گروههای تروریستی بر آب گشت.
بنا به منابع اطلاعاتی نقشه فوق از سوی فهمان حسین و تروریست با کد رمز جیا کوبانی از تروریستهای سوریه ای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bn2h4bl