۶/۱۹/۱۳۹۱

kürdler kültürel Festivalda Almanya polisine saldırdı: 80 yaralı


dw.de düşərgəsinin (sitə) yaydığı bilgilərə görə Almanyanın bir şəhərində çox sayıda radikal kürdlər polisə saldırarq 80 polisin yaralnmasında nədən olublar.
Almanyanın Mannheim şəhərində keçirilən kürd kültürək festivalından bu saldırı gərçəkləşmiştir. alman qaynaqlarını verdiği bilgilərə Görə bir polisin durumu son dərəcə gərgindir.
Almanya polisinin dediğinə Görə 2500 radikal düşüncəni daşıyan kürd 600 Almanya polisi önündə durum sərgiləyərək polisə saldırmışdır, eləcə 31 radikal kürd tutusaq olmuş.
kürdləri nsaldır nədəni bir gəncin bayraq gətirməsi açıqlanmışdır, eləcə bu gəncə bir yasaq bayrağı bu festivala gətirmişdir.
Avrupdada bulunan 40.000 kürd bu kültürəl festival üçün bu şəhərə axın etmişlər.
farsca qaynaq:
http://tinyurl.com/9g8cwwc

بیش از مامور پلیس آلمان در درگیری با کردها زخمی شدند

در پی درگیری شدید در حاشیه یک فستیوال فرهنگی کردهای مقیم آلمان در شهر مانهایم ۸۰ مامور پلیس زخمی شدند. گفته می‌شود حال یکی از ماموران زخمی پلیس وخیم است.
پلیس آلمان گزارش داد که ۲۵۰۰ شهروند خشونت‌گرای کرد در مقابل ۶۰۰ مامور پلیس آلمان ساعت‌ها صف‌آرایی کرده و به ماموران پلیس حمله می‌کردند. ۳۱ تن به طور موقت دستگیر شده‌اند.
درگیری‌ها زمانی شروع شد که ماموران پلیس با ورود یک جوان ۱۴ ساله کرد به محوطه فستیوال مخالفت کردند. این جوان پرچمی ممنوع را با خود حمل می‌کرد.
۴۰ هزار تن از کردهای سراسر اروپا برای شرکت در این فستیوال هنری به شهر مانهایم آلمان آمده بودند.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/9g8cwwc

۶/۱۸/۱۳۹۱

بیش از 30 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید

پس از حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه بیت الشباب از توابع شهر شیرناک ترکیه که منجربه کشته شدن 10 سرباز ترکیه و زخمی شدن 8 نفر دیگر گردید نیروهای امنیتی- نظامی ترکیه در منطقه عملیات وسیعی را برای دستگیری تروریستها آغاز نمودند که بنا به آخرین خبرها تاکنون بیش از 30 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده است.
شروع عملیات نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه در منطقه شیرناک از تاریخ 2 سپتامبر شروع شده بود که هنوز هم عملیات در مناطق کوه کاتو در حال جریان می باشد.
یک گروه 30 نفره از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان که پس از حمله تروریستی شهر شیرناک به سمت کوه کاتو فرار کرده و در غاری مخفی شده بودند پس از اعلام تسلیم شدن از سوی نیروهای نظامی ترکیه تروریستها با آتش پاسخ دادند که نیروهای امنیتی ترکیه نیز طی درگیری چند ساعته موفق به هلاکت رساندن 30 تروریست گشته اند.      
هواپیماهای نظامی نیز با بمباران مناطق گذرگاهی تروریستها از فرار این گروه جلوگیری کردند.
عملیات در منطقه در حال اجرا می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8tjk3jn
بیش از 600 عضو حزب کارگران کردستان به صورت یکجا حمله تروریستی را می خواستند محقق سازند
بنا به منابع اطلاعاتی ترکیه 600 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) که از طریق مرز ایران وارد منطقه شیمدینلی ترکیه شده بودند قصد داشتند که به در یک ساعت معین حمله تروریستی چند جانبه ای را برای تصرف شهر ترکیه تحقق سازند که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه این نقشه بر آب شد.
بنا به تسلیم شدن 1 تروریست در روزهای گذشته نیروهای امنیتی طی بازپرسی هائی از تروریست دستگیر شده انجام دادند موفق به دست یافتن اطلاعاتی در مورد حمله بسیار بزرگ حزب کارگران کردستان گشتند که تروریست مذکور از حمله یکجانبه 100-150 تروریست موجود در نقاط صفر مرزی ایران خبر داده بود. ولی در عمل و پراتیک گروهی متشکل از 600-700 تروریست موجدو در شمال عراق و ایران طی چند روز و حتی چند ماه اسلحه های بسیار سنگین، راکت انداز چندین دوشگا و ...را به منطقه حمل کرده بودند و آماده عملیات شده بودند که خوشبختانه نقشه گروههای تروریستی بر آب گشت.
بنا به منابع اطلاعاتی نقشه فوق از سوی فهمان حسین و تروریست با کد رمز جیا کوبانی از تروریستهای سوریه ای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bn2h4bl

۶/۱۷/۱۳۹۱

عاملان حمله تروریستی شهر شیرناک ترکیه ایرانی اند

هویت 4 نفر از عاملان حمله تروریستی شهر شیرناک ترکیه مشخص شد، بر اساس اخباری که از سوی رسانه های ترکیه منتشر شده است در این حمله تروریستی 4 عضو سازمان تروریسیت حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) حضور داشته اند که بنا به مدارک موجود 3 نفر از این اشخاص دارای تابعیت ایران می باشند.
نام تروریستهای ایرانی عضو حزب کارگران کوردستان که در این حمله تروریستی شرکت داشته اند به ترتیب زیر می باشد:
داریوش هوسی با کد رمز Hewrê Kelhor
مهرداد تیموری با کد رمز فرهاد آیهان
رحمان محمد پور با کد رمز متین آلان
تروریست ابراهیم قیلیج با کد رمز Şoreş Malazgirt نیز تابعیت ترکیه دارا دارد.
در این حمله تروریستی که در شهر شیرناک و منطقه بیت الشباب ترکیه صورت گرفته است 1 سرباز ترکیه کشته شده است. 
بنا به ادعاهائی که این روزها در مدیای ترکیه هر روز منتشر می گردد ایران برای تغییر و فشار در راستای سیاسیت های دولت ترکیه در مقابل سوریه دوباره از ابزار و اهرم سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) بهره می برد، به طوریکه رد حملات چند هفته گذشته اخباری مبنی بر ورود 200 تروریست با اسلحه ها بسیار سنگین از طریق مرزهای ایران در مدیای ترکیه منتشر شد. سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان تا سال 1999-1998 آشکارا مورد حمایت ایران بود ولی پس از روی کار آمدن حاکمیت حزب اردوغان به سبب گرمی روابط چند سالی ایران از حمایت لوجستیک – مادی خود از حزب کارگران کردستان دست برداشته بود. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cdkajpm
در همین رابطه:
تصاویر ویدئوئی دیدار جاسوان و مامورین اطلاعاتی ایران با اعضای حزب کارگران کردستان در اینترنت منتشر شد:

درگیری با حزب کارگران کردستان : 1 شهید
بر اساس اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در منطقه بیت الشباب – کوه کاتو با گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) برخوردی داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 گروهبان ترکیه شهید شده است. 
نظامی کشته شده ترکیه 27 ساله و دارای یک فرزند 3 ساله بوده است.
بر اساس اخبار روزنامه زمان در این عملیات تاکنون 18 تروریست به هلاکت رسیده اند. عملیات نیروهای نظامی ترکیه از 2 سپتامبر و به سبب وقوع عملیات تروریست بدست حزب کارگران کردستان که سبب کشته شدن 10 نظامی ترکیه داشت آغاز شده است. عملیات نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه در منطقه با حمایت هلیکوپترهای اسکورسکی – کبری و هواپیماهای جنگی ترکیه در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cqtrjw8
حمله تروریستی در شهر یوکسک اووا: 1 نگهبان روستا کشته شد
بر اثر حمله تروریستی که در شهر حکاری و منطقه یوکسک اووا بدست میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) تحقق یافته است 1 نگهبان روستا کشته شده است.
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به پاسگاه منطقه مذکور که در حال ساخت و تعمیرات بوده اند حمله کرده اند. 
کنان تاش اه ل 28 ساله از ناحیه سر مورد اثابت قرار گرفته ور در دم جان سپرده است.
نیروهای نظامی موجود در منطقه برای دستگیر تروریستها عملیات وسیعی را در منطقه آغاز نموده اند
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnkadpj
حمله تروریستی در شهر دیاربکیر ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با استفاده از راکت انداز و سلاح های دربرد حمله تروریستی را به یکی از پاسگاه های شهر دیاربکیر ترکیه تحقق ساخته اند. 
حمله تروریستی اعضای حزب کارگران کردستان در ساعت 20:00 صورت گرفته است. خوشبختانه این حمله تروریست تلفات جانی نداشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c9yu3u4

۶/۱۶/۱۳۹۱

گروه مسلح کرد- ارمنی شیرهای آرارات در ایران اعلام موجودیت کرد

با توجه به خبرهائی که در مدیای رادیکال و خشونت طلب کورد منطقه منتشر شده است گروه تروریستی جدیدی به گروههای خشونت طلب کرد منطقه افزوده شده و اعلام موجودیت نمود است.
گروه تروریستی جدید متشکل از ائتنیک های کورد - ارمنی بوده و با نام شیرهای آرارات (احتمالاً آغری داغ) با نام کردی Şêrên Araratê اعلام موجودیت نموده و هدف خود را مبارزه مسلحانه با دولت ایران ابراز نموده است. 
گروه تروریستی Şêrên Araratê در بیانیه اعلام موجودیتش مبارزه مسلحانه در برابر حاکمیت دیکاتور و توتالیتار ایران ابراز داشته و هدف از مبارزه مسلحانه را برای تحقق اهداف کوردها بیان داشته است. 
گروه تروریستی و مسلح شیرهای آرارات بیانیه اعلام موجودیت خود را در اکثر سایتهای اجتماعی به مانند فیبسبوک، یوتیو، کانال تلویزیون رادیکال کرد و ... منتشر ساخته است. 
در قسمتی از بیانیه اعلام موجودیت این سازمان تروریستی ارمنی – کرد مسلح چنین آمده:
کردستان غربی (احتمالاً مناطق کردنشین ایران) در سکوت مطلقی به سر می برد. احزاب کورد در این منطقه بسیار ساک تبوده و هیچ عکس العملی را نشان نمی دهند. به همین سبب ما جمعی از میهن دوستان کوردستانی گروهی مسلح، نظامی، سیاسی را با نام شیرهای آرارات را ایجاد کرده ایم.
حرکت ما یه هیچ حزبی وابسته نبوده و تماماً آزاد می باشد. ما به دولت ترکیه هشدار میدهیم که در کار ما دخالت نکند، وگرنه ما نیز پاسخ مناسبی خواهیم داد. راه ما راه سیمیتقو، قاسملو و قاضی محمد میباشد. هدف ما ایرانی دمکراتیک و فدرال میباشد.
کردهای منطقه دارای دهها گروه و سازمان تروریستی بزرگ و کوچک می باشد و ایجاد یک سازمان جدید تروریستی زیاد قابل تامل نیست، تنها نکته قابل تامل همکاری نزدیک گروههای رادیکال ارامنه با این گروه تروریستی میباشد. قبلها سازمان تروریستی آسالای ارمنی (Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia) با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان همکاری بسیار نزدیکی داشت، آسالا در زمان وجودش بسیاری از دیپلماتهای ترکیه و آزربایجان شمالی را تنها به سبب ترک بودنشان قتل عام می کرد. پس از آزادی رامیل صفر اوف بیانیه ای با نام آسالا در مدیای رادیکال ارمنی منتشر شده است که نشان از آغاز دور جدید فعالیت های این سازمان بسیار خشونت طلب و رادیکال می باشد.

درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 شهید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است متاسفانه به علت درگیری میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با نیروهای امنیتی ترکیه 1 سرباز ترکیه کشته شده است. 
درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه بیت الشباب از توابع شهر شیرناک ترکیه صورت گرفته است. 
این درگیری در ساعت 20:00 صورت گرفته است، بنا به اخبار اولیه منتشر شده چندین تروریست نیز در این درگیری به هلاکت رسیده اند.
عملیات نیروهای نظامی ترکیه در منطقه کوه کاتو برای دستگیری تروریست ها ادامه دارد.
منبع ترجمع خبر:
http://tinyurl.com/cyxzj7x 
عضو حزب کارگران کردستان در حالی که بمبی را جاسازی می کرد دستگیر شد
در شهر آدانای ترکیه شخص عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان در حالیکه بمبی را برای انفجار در زیر ماشینی جاسازی می کرد توسط نیروهای امنیتی ترکیه دستگیر شد.
تروریست عضو حزب کارگران کردستان (PKK) در شهر چوکورجا مورد ظن نیروهای اطلاعاتی ترکیه واقع شده و پس از چند روی تعقب و گریز در حالیکه در حال بمب گذاری در ماشینی بوده تسوط نیروهای نظامی ترکیه دستگیر می گردد. تروریست مذکور برای انجام بازپرسی و سیر مراحل قانونی به عدلیه سپرده شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cf2pal4 
حزب کارگران کردستان 3 کامیون را به آتش کشید
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با توقف قسمتی از راه مبادلاتی ترکیه اقدام به پروپاگاندا بر لیه حزب کارگران کردستان و سپس آتش زدن چندین ماشین نموده است.
تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان در راه مبادلاتی بیتلیس – بایکان اقدام به بستن قسمت کوچکی از جاده نموده و 3 ماشین را به آتش کشیدند. این عملیات تروریستی در ساعت 18:55 تحقق یافته است. به مانند همیشه پس از اطلاعات نیروهای نظامی ترکیه و گسیل به منطقه دوباره فرار کردند.
برای دستگیری تروریستها عملیاتی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8onhhj

۶/۱۵/۱۳۹۱

سازمان تروریستی آسالای ارمنی دیپلمات های آزربایجان شمالی را تهدید به مرگ کرد

پس از آزادی رامیل صفر اف (Ramil Seferov) افسر آزربایجان شمالی که در ادعائی به جرم اهانت یک افسر ارمنی به پرچم آزربایجان شمالی در مجارستان وی را با تبر کشته و سپس به حبس ابد محکوم شده بود خبرهائی از تهدیدات متعدد سازمان تروریستی آسالای ارمنی (Armenian Secret Army for the Liberation of Armenia) در مدیای رادیکال ارمنی و منطقه دوباره منتشر شده است.
در بیانه ای که از سوی سازمان تروریستی آسالای ارمنی منتشر شده است دیپلماتهای آزربایجان شمالی در خارج از کشور به مرگ تهدید گشته اند. 
سازمان تروریستی ASALA ارمنی در دهه های 70 تا 80 با عملیات های تروریستی که بر علیه دیپلماتهای ترکیه و آزربایجان شمالی انجام داده بود ظهور کرد، این سازمان در آن سالها سبب مرگ صدها دیپلمات ترکیه و آزربایجان شمالی تنها به علت وجود هویت ترک شان گشت. 
در نکته قابل تاملی که در بیانیه سازمان تروریستی آسالای ارمنی آمده از قتل عام ترکان خوجالی به شدت با غرور یاد شده و سخنان تحقیر و توهین آمیزی نسبت به آزربایجان و ترکیه ابراز شده است.
سازمان تروریستی آسالای ارمنی در پایان بیانیه اش نام 2 زن و 5 مرد دیپلمات آزربایجان شمالی را که در فهرست کشتار این سازمان واقع شده اند را نیز ذکر کرده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cqbx34y
همکاری نزدیک حزب کارگران کردستان و سازمان تروریستی آسالای ارمنی
در زمان اوج فعالیت سازمان تروریستی آسالای ارمنی همکاری این سازمان با سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) بارها توسط منابع و اسناد متعددی ثابت شده بود و هر دوی این سازمانهای تروریست، خشونت طلب و رادیکال هویت ترک را موضوع مشترک و هدف معرفی می کردند.
در جدیدترین اقدام پس از آزادی رامیل صفر اوف و بیانیه گروههای منتثب به آسالای ارمنی از فعالیت های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در مقابل ترکیه تقدیر شده و این حرکت را انتقامی از ترکان معرفی کرده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cc9pfe2
ارتش مخفی آزادی بخش ارمنستان یا آسالا در سالهای 1973 تا 1985 در ترکیه، آزربایجان شمالی و 16 کشور جهان دست به عملیات های تروریستی بر علیه دیپلماتهائی که دارای هویت ترک بودند می زد. در سال 1980 آسالا در لیست سازمانهای تروریستی آیالات متحده آمریکا واقع شد.

۶/۱۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان یکی از مسئولین دولتی ترکیه را ربوده و به گروگان گرفت

بر اساس اخباری که در سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به ربودن و گروگان گیری یکی از مسئولین دولتی شهر حکاری ترکیه نموده اند.
مجید تارهان یکی از اعضای حزب عدالت و توسعه بوده و همزمان وکیل می باشد که بنا به شواهد موجود بارها از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مورد شانتاژ و تهدید به مرگ قرار گرفته بود.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/craxssg
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 3 زخمی
بر اساس اطلاعات مندرج در سایت خبری جمهوریت ترکیه گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به حمله تروریستی به سمت نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه نموده اند که متاسفانه در این حمله تروریست 3 نیروی نظامی ترکیه زخمی شده اند.
خوشبختانه نیروهای نظامی ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 1 تروریست ، زخمی کردن 1 تروریست دیگر و دستگیری 3 تروریست گشته اند.
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان در شهر شانلی اورفا و منطقه ویران شهیر صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/blvtugf

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 10 شهید، 8 مجروح

بنا به اخباری که دقایقی پیش بر روی مدیای ترکیه منتشر شد گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با تحقق حمله مسلحانه و تروریستی اقدام به کشتن 10 سرباز ترکیه نمودند.
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان در منطقه بیت الشباب از توابع شهر شیرناک ترکیه صورت گرفته است.
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان دیشب در ساعت 22:00 و با استفاده از انواع سلاح های دوربرد و راکت انداز به مناطق نظامی و پلیسی شهر شیرناک ترکیه صورت گرفته است. 
پس از حمله تروریستی حزب کارگران کردستان نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه در آن واحد با آتش باسخ دادند که متاسفانه تا بدین لحظه 10 سرباز ترکیه در اولین لحظات درگیری کشته شده است. 
وحد الدین اوزکان استاندار شهر شیرناک ترکیه خبر شهید شدن 9 سرباز ترکیه را بازگو کرده و خبر از زخمی شدن 8 سرباز دیگر نیز در این درگیری داده است.     
بر اساس آمار اولیه 20 تروریست عضو سازمان حزب کارگران کردستان (PKK) نیز به هلاکت رسیده اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dxgwqhh
حزب کارگران کردستان در ترکیه، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک در آزربایجان غربی ، حزب پ.ی.د در سوریه، اشغال کنندگان کرکوک ترک نشین در عراق، شاهین های آزاد کردستان یا تاک در ترکیه و ...صدها گروه تروریستی کرد موجود در منطقه سالهاست که بلای جای ملل منطقه شده و قتل عامهای وسیعی را محققق ساخته اند. حزب کارگران کوردستان طی حیات سیاه 30 ساله خود سبب مرگ 30.000 شهروند ترکیه که نزدیک به 700 کودک نیز در این لیست جای گرفته اند شده است، پژاک برادر تنی پ.ک.ک در آزربایجان غربی سبب کشته شدن هزاران جوان رعنای ترک گشته است، 20.000 پیشمرگه مسلح کرکوک ترک نشین را اشغال کرده اند، پ.ی.د شاخه سوریه ای و مسلح پ.ک.ک کنترل چند شهر سوریه را به سبب فشار آوردن بر ترکیه بدست گرفته است و ... تمامی این موارد نشان می دهد گروههای تروریست و مسلح کورد موجود در منطقه تنها چماغ قدرتهای بزرگ در منطقه اند و تا زمانیکه این گروههای به شدت نژادپرست، رادیکال، خشونت طلب و فاناتیک وجود داشته باشند شاهد قتل عام های وسیعی خواهیم بود. 
مردم کرد منطقه باید به تمامی حقوق خود برسند ولی آیا می خواهند با کشتن هزاران انسان به حقوق خود دست یابند یا با مبارزه دمکراتیک وار؟ چرا در منطقه صدها گروه مسلح و تروریست کورد وجود دارد؟ آیا این گروههای مسلح و تروریست کرد در طول حیات خود تنها ماشه ای برای چکاندن به سمت ملت های منطقه نبوده اند؟