۶/۱۲/۱۳۹۱

گشایش کانال دینی حزب کارگران کردستان

بالاخره سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیز کانال دینی خود را تاسیس کرد، لوگوی کانال دینی حزب کارگران کردستان یکی از سمبل های زرتشت بوده و در خود اعلامت آتش و خورشید را نهفته است.
کانال دینی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از ماه آگوست تاسیس و به صورت آزمایشی برنامه های دینی خود را شروع کرده است.
بر اساس اطلاعات مندرج در سایت خبری فرات نیوز و دیگر ارگانهای پروپاگاندای سازمان ترویستی حزب کارگران کوردستان کانال تلویزیون دینی حزب کارگران کردستان به صورت 24 ساعته به زبان کردی برنامه دینی مرتبط با افکار و ایدئولوژی حزب کارگران کوردستان را پخش خواهد کرد. نام کانال دینی حزب کارگران کوردستان Chra Tv می باشد. 
کلمه Chra در زبان کردی به معنای روشنائی، نور، آتش می باشد، در کانال بیشتر به آئین ها، مراسمات، باورها و... کوردهای یزیدی پرداخته خواهد شد. از دیگر برنامه های کانال حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نقد اسلام و نور افکندن بر باورهای زرتشتی و یزیدی اعلام شده است.
فرکانس های کانال دینی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در ترکیه، ارمنستان، روسیه و در چندین کشور اروپا قابل دریافت می باشد. 
از دیگر برنامه های کانال دینی حزب کارگران کوردستان برنامه های آموزش دینی برای کودکان و جوانان کرد بیان شده است. در کنار ایجاد این کانال دینی مبلغ زرتشت توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان امامان جمعه قلابی نیز در بعضی از مناطق کوردنشین ترکیه ظهور کرده و مردم کورد را به دین زرتشت دعوت می کرده اند که حتی چندین شخص مرتبط با این ادعا نیز دستگیر شده اند. 
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/9eusar3

۶/۰۹/۱۳۹۱

آیا دومین شخص حزب کارگران کردستان در ایران بسر می برد؟

بر اساس ادعائی که در روزنامه یئنی شافاق از روزنامه های رسمی و سراسری ترکیه منتشر شده است جمیل باییک (Cemil Bayık) دومبن شخص بلند پایه حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در ایران و در منطقه آزربایجان غربی واقع شده است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که پس از روند دمکراتیک شدن ترکیه و تغییر مسائل منطقه ای با نبود ایدئولوژی و هدف مواجه شده در روزهای آتی برای مخابره کردن تصاویری از به اصطلاح جنگ های رودر رو با نظامیان ترکیه تلاش بسیاری می کند، حتی برای ارائه این تصویر بیش از 300 تررویست را در منطقه شیمدینلی به جنگ رودررو با ارتش ترکیه فرستاد تا همگی تروریستها کشته شوند بلکه بتواند تصویری از جنگ جبهه مانند ارائه کند، گرچه که با هوشیاری نیروهای نظامی ترکیه موفق به این عمل نگشت. حتی صحبتهای بی سیم رهبران بلند پایه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان نیز مبنی بر این می باشد که باید برای 1 دقیقه هم شده پرچم پ.ک.ک را در نقطه ای آویزان کنید، چون برای ترور و تروریسم پروپاگاندا بسیار مهم می باشد.
بر اساس منابع اطلاعاتی ترکیه در صورتی که سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) موفق به تحقق این عمل نشود نقشه ب که آنهم ایجاد وضعیتی به مانند آنچه که در سوریه می باشد در چندین شهر کورد نشین ترکیه می باشد. حتی برای تحقق این امر میلیتانهای حزب کارگران کردستان طی روزهای گذشته بارها از داخل شهرها و در کنار مردم به نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه شلیک کردند که خوشبختانه با خون سردی نیروهای ترکیه ای این نقشه بر آب شد. سازمان تروریستی حزب کارگرا کوردستان طی 1 ماه گذشته چندین بار عملیاتهای تروریستی بسار خشونت باری را که منجربه کشته شد غیرنظامیان ترکیه ای شد در چندین شهر ترکیه انجام داده است، گرچه که به مانند بعضی از دفعات گذشته به سب رفلکسی که از جامعه ترکیه گرفته خود مسئولیت حملات تروریستی به مانند قاضی آنتئپ ر ابر عهده نگرفته و به دیگر سازمانهای رادیکال کردی به ماند تاک (شاهین های آزاد کردستان) و .. حواله کرد. 
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از زمان شکل گیری اش بارها به عنوان ماشه ای بر علیه ترکیه چکانده شده است، این ماشه زمانی از سوی روسیه، آمریکا، سوریه، ایران، اسرائیل، بعضی کشورهای اروپائی و ...بوده است و اکنون نیز بعضی از کشورها به سبب مسائل منطقه ای و نوع رفتار ترکیه با بهار عربی دوباره شروع به حمایت لوجستیک خود از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان نموده اند.  بنا به ادعائی که در روزنامه http://yenisafak.com.tr ترکیه ابراز شده است جمیل باییک نفر دوم سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در ایران و در منطقه آزربایجان غربی به سر می برد. بیش از 45 روز می باشد که مراد کاراایلان در سکوت کامل به سر می برد و گوئی شخص دوم پ.ک.ک (جمیل باییک) در حال تامین مسائل مادی حزب کارگران کوردستان می باشد. جمیل باییک دارای بیماری کلیوی بوده و آنالیزی می باشد، بنا به منابع اطلاعاتی ترکیه وی اکنون در آزربایجان غربی و در شهر اورمیه در ویلائی که توسط دولت ایران برای وی محیا شده است ساکن می باشد. وی از نظر فکری بسیار به دولت ایران نزدیک می باشد و این اولین باری نیست که سخنانی در مورد بودنش در ایران در مدیای ترکیه و جهانی منتشر میشود. جمیل باییک در اورمیه برنامه ریزیهای حملات تروریستی که توسط شاخه سوریه ای به شدت خشونت طلب و رادیکال کورد می باشد را برنامه ریزی می کند. فهمان حسین با کد رمز دکتر از تروریستهای شناخته شده سوریه ای داخل حزب کارگران کردستان می باشد که بیشتر عملیات ها به شدت خشوت طلبانه زیر نظر وی برنامه ریزی و اجرا می گردند. چند روز پیش روزنامه اسرائیلی هاآرتص نیز گزارش مفصل اطلاعاتی از وجود کمپ های متعدد حزب کارگران کردستا ندر منطقه شهیدان ایران را منتشر کرده است.
هنوز دولت ایران در این مورد اظهار نظر رسمی نکرده است.   
منبع ترجمه مقاله: روزنامه رسمی و سراسری یئنی شافاق ترکیه
http://tinyurl.com/bmmcvqt

۶/۰۷/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان طی 1 ماه گذشته 325 تلفات داده است

بر اساس اخباری که از سوی سازمان نیروهای مسلح ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه طی درگیریهائی که با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته ادن موفق به هلاکت 325 تروریست عضو پ.ک.ک گشته اند.
روزنامه وطن چاپ ترکیه امروز به قلم مراد چلیک گزارش کاملی از درگیریهای نظامی نیروهای ترکیه ای با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را منتشر ساخت. در نوشته مذکور نکا تقابل تاملی وجود دارد که توسط وبلاگ اخبار پ.ک.ک – پژاک ترجمه می گرد:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه خبر کشته شدن 318 تروریست در درگیری چند روزه نظامیان ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را به اطلاع حکومت ترکیه رساند. در گزارش مذکور مرگ 7 تروریست به صورت تائید نشده ذکر گردیده است.
این تعداد تروریست تنها در درگیری 13 روزه نظامیان ترکیه با  میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در منطقه شیمدینلی ترکیه تحقق یافته است.
چندی قبل رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه نیز خبر از به هلاکت رسیدن 115 تروریست تنها در منطقه شیمدینلی ترکیه خبر داده بود. ولی در آن زمان نیز نیروهای ترکیه ای در منطقه در حال درگیری با تروریستها بودند، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه طی گزارشی عملکرد نیروهای ترکیه را از تاریخ 23 جولای تا 23 آگوست 2012 را منتشر ساخت که در این گزارش به طور دقیق رقم 318 کشته منتشر شده بود. این تعداد کشته در سخنان دریافتی از بی سیم های تروریستهای نیز تثبیت گردیده است.
بنا به گفته کارشناسان، سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با همکاری نیروهای اطلاعاتی چندین کشور منطقه برای دور نگه داشتن ترکیه از اوضاع سوریه دست به انتهار عظیمی زده بود که شیمدینلی نقطه آغاز این انتهار بود. البته این اولین باری نیست که حزب کارگران کردستان به عنوان ماشه توسط یکی از دولتهای مخالف ترکیه چکانده می شود بلکه ماهیت وجودی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از آغاز بدین روز همیشه این چنین بوده، گاهی یونان، روسیه، سوریه، ایران، سارائیل، عراق، آمریکا، دانمارک و ... برای فشار آوری به ترکیه از پ.ک.ک بهره جسته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8wus7yv

۶/۰۶/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 1 زخمی

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با حمله تروریستی به بنای شهرداری و پاسگاه نظامی موجود در منطقه یوکسک اووا از توابع شهر حکاری ترکیه سبب زخمی شدن 1 شهروند ترکیه گشتند.
حمله تروریستی فوق در ساعت 22:00 تحقق یافته است. در این حمله تروریستی پ.ک.ک شهروند ترکیه ای غیرنظامی با نام اسکندر زیدان دچار جراحات شده است.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8o4wd6z
میلیتانهای حزب کارگران کردستان قسمتی از راه مبادلاتی شیمدینلی ترکیه را بسته و سبب اختلال رفت و آمد وسایل نقلیه گشتند
دسته ای از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) قسمتی از راه مبادلاتی شیمدینلی از توابع شهر حکاری ترکیه را برای دقایقی بسته و اقدام به توقف نموده اکثر وسایل نقلیه در منطقه نمودند.
اعضای حزب کارگران کردستان پس از دقایقی اقدام به پروپاگاندای بر لیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نموده و پس از آگاهی نیروهای نظامی ترکیه ای و حرکت به دین سبب به مانند همیشه از منطقه فرار کردند.
برای دستگیری اعضای پ.ک.ک در منطقه عملیاتی شروع شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9ngwm3x
حزب کارگران کردستان یک راننده را ربوده وبه گروگان گرفت
گروهی از میلیتانهای سازمان ترورویستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) یک از رانندگان غیرنظامی که در حال حمل مواد غذائی برای اردوگاه نظامیان ترکیه بود ربود.
ربودن و گروگان گیری مذکور در شهر شیرناک ترکیه و منطقه فیندیق صورت گرفته است. خلیل اسه ن دمیر 55 ساله توسط گروهی از میلیتانهای پ.ک.ک ربوده شده و به گروگان گرفته شده است.
برای نجات این راننده غیرنظامی عملیاتی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:  
http://tinyurl.com/99krqvf