۶/۰۷/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان طی 1 ماه گذشته 325 تلفات داده است

بر اساس اخباری که از سوی سازمان نیروهای مسلح ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه طی درگیریهائی که با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته ادن موفق به هلاکت 325 تروریست عضو پ.ک.ک گشته اند.
روزنامه وطن چاپ ترکیه امروز به قلم مراد چلیک گزارش کاملی از درگیریهای نظامی نیروهای ترکیه ای با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را منتشر ساخت. در نوشته مذکور نکا تقابل تاملی وجود دارد که توسط وبلاگ اخبار پ.ک.ک – پژاک ترجمه می گرد:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه خبر کشته شدن 318 تروریست در درگیری چند روزه نظامیان ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را به اطلاع حکومت ترکیه رساند. در گزارش مذکور مرگ 7 تروریست به صورت تائید نشده ذکر گردیده است.
این تعداد تروریست تنها در درگیری 13 روزه نظامیان ترکیه با  میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در منطقه شیمدینلی ترکیه تحقق یافته است.
چندی قبل رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه نیز خبر از به هلاکت رسیدن 115 تروریست تنها در منطقه شیمدینلی ترکیه خبر داده بود. ولی در آن زمان نیز نیروهای ترکیه ای در منطقه در حال درگیری با تروریستها بودند، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه طی گزارشی عملکرد نیروهای ترکیه را از تاریخ 23 جولای تا 23 آگوست 2012 را منتشر ساخت که در این گزارش به طور دقیق رقم 318 کشته منتشر شده بود. این تعداد کشته در سخنان دریافتی از بی سیم های تروریستهای نیز تثبیت گردیده است.
بنا به گفته کارشناسان، سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با همکاری نیروهای اطلاعاتی چندین کشور منطقه برای دور نگه داشتن ترکیه از اوضاع سوریه دست به انتهار عظیمی زده بود که شیمدینلی نقطه آغاز این انتهار بود. البته این اولین باری نیست که حزب کارگران کردستان به عنوان ماشه توسط یکی از دولتهای مخالف ترکیه چکانده می شود بلکه ماهیت وجودی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از آغاز بدین روز همیشه این چنین بوده، گاهی یونان، روسیه، سوریه، ایران، سارائیل، عراق، آمریکا، دانمارک و ... برای فشار آوری به ترکیه از پ.ک.ک بهره جسته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8wus7yv

۶/۰۶/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 1 زخمی

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با حمله تروریستی به بنای شهرداری و پاسگاه نظامی موجود در منطقه یوکسک اووا از توابع شهر حکاری ترکیه سبب زخمی شدن 1 شهروند ترکیه گشتند.
حمله تروریستی فوق در ساعت 22:00 تحقق یافته است. در این حمله تروریستی پ.ک.ک شهروند ترکیه ای غیرنظامی با نام اسکندر زیدان دچار جراحات شده است.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8o4wd6z
میلیتانهای حزب کارگران کردستان قسمتی از راه مبادلاتی شیمدینلی ترکیه را بسته و سبب اختلال رفت و آمد وسایل نقلیه گشتند
دسته ای از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) قسمتی از راه مبادلاتی شیمدینلی از توابع شهر حکاری ترکیه را برای دقایقی بسته و اقدام به توقف نموده اکثر وسایل نقلیه در منطقه نمودند.
اعضای حزب کارگران کردستان پس از دقایقی اقدام به پروپاگاندای بر لیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نموده و پس از آگاهی نیروهای نظامی ترکیه ای و حرکت به دین سبب به مانند همیشه از منطقه فرار کردند.
برای دستگیری اعضای پ.ک.ک در منطقه عملیاتی شروع شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9ngwm3x
حزب کارگران کردستان یک راننده را ربوده وبه گروگان گرفت
گروهی از میلیتانهای سازمان ترورویستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) یک از رانندگان غیرنظامی که در حال حمل مواد غذائی برای اردوگاه نظامیان ترکیه بود ربود.
ربودن و گروگان گیری مذکور در شهر شیرناک ترکیه و منطقه فیندیق صورت گرفته است. خلیل اسه ن دمیر 55 ساله توسط گروهی از میلیتانهای پ.ک.ک ربوده شده و به گروگان گرفته شده است.
برای نجات این راننده غیرنظامی عملیاتی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:  
http://tinyurl.com/99krqvf

۶/۰۵/۱۳۹۱

کودکان زیر 18 کورد قربیانیان ایدئولوژی سوخته حزب کارگران کردستان

طی مروری چند دقیقه ای که از سایت های وابسته به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشتم با نکته قابل تامل و توجهی روبرو شدم و آنهم تعدد کودکان کرد زیر 18 سال که به عنوان به اصطلاح گریلا در خدمت تئوری ها و ایدئولوژی سوخته حزب کارگران کردستان در حال جان دادن و پرپر شدن می باشند.
کودکانی زیر 18 سال کوردی که به جای تحصیل علوم و فراگیری دوره های آموزشی در کوه های سربه فلک کشیده مهمترین سالهای عمر خویش را در جهت کشتن انسانها و سربریندشان گذرانده و به احتمال بسیار زیاد در یکی از عملیات های تروریستی حزب کارگران کوردستان کشته خواهند شد.
تعداد تصاویر زیر مجموعه کوچکی از به اصطلاح میلیتانهای زیر 18 سال کرد می باشد که در عرض چند دقیقه از مدیای رادیکال کرد جمع اوری کرده ام، تصایور مربوط به کشته شدکان 2 ماه پیش اند، تنها تامل کنید که طی حیات سیاه 30 ساله حزب های متعدد تروریست کرد چند کودک معصوم کورد قربانی این خشونت طلبی و ایدئولوژی سوخته ی اینان گشته اند.
براستی تاکنون چرا هیچ سازمان حقوق بشر کرد و یا دیگر سازمانهای حقوق بشری جهانی در مورد بکارگیری کودکان زیر 18 سال کرد لب نگشود اند براین جای سوال بسیار بزرگی میباشد.
ایدئولوژی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بدین جهت تاریخ مصرف گذشته می باشد که نزدیک ترین و موازی ترین گروه به تفکر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان امروزه با 35 نماینده در مجلس ترکیه حضور دارد و حتی بحث هائی به مانند خودمختاری ، داشتن پرچم ملی، ارتش ملی و .. را به راحتی هر چه تمامتر در مجلس ترکیه بر زبان می آورد، در کجای دنیا قبل از لغو سازمان تروریستی ائتا چنین موردی را می توان یافت؟ آیا امروزه در ترکیه بدست آوردن حقوق ملی ائتنیک کرد با دیگر راههای دمکراتیک تری به غیر از انسان کشی قابل دست یافتن نیست؟ ترکیه ای که از سیاست های ترک کوهی به جائ یرسیده که امروزه حتی در قانون اساسی که در شرف نوشتن دارد حقوق کردها را با استانداردهای اروپائی در حال ضمانت کردن هست، آیا سازمان تروریستی حزب کارگران کوردتان، حزب شاهین های آزاد کردستان و دهها سازمان خشونت طلب و رادیکال کرد برای زبان کردی 30.000 انسان را کشته اند یا تنها ماشه ای در دست دیگر قدرتها بر علیه رشد و وتوسعه ترکیه بودند.
چرا نویسندگان، اندیشمندان، روزنامه نگاران، فعالین حقوق کودک، فعالین حقوق زن، فعالین حقوق انسان و ... کورد در مقابل بکارگیری کودکان زیر 18 سال کرد مهر سکوت را برگزیده اند؟ آیا با این سکوت خود مهر تائیدی بر سیاست های سوخته سازمانهای رادیکالی به مانند حزب کارگران کردستان، حزب حیات آزاد کردستان، حزب شاهین های آزاد کردستان و ... نمی زنند؟      
چرا جامعه کرد از بکار گیری ابزاری کودکان زیر 18 سال کورد توسط این سازمانهای خشونت طلب، نژادپرست، ضد انسانی و ... به ارگانهای بین المللی شکایت نمی کنند؟ کودکانی که حتی علت وجود خویش را در کوهها و کمپ های حزب کارگران کردستان نمی دانند به چه گناهی باید تاوان ایدئولوژی سوخته احزاب خشونت طلب و نژادپرست کرد را پس دهند... 
















۶/۰۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان و قتل کودکان

میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در عملیات های تروریستی که تنها از سال 2007 تا به اکنون محقق ساخته اند سبب قتل عام 23 کودک و 65 شهروند عادی ترکیه ای شده اند. در این عملیاتهای تروریستی 424 نفر از شهروندان ترکیه نیز مجروح گشته اند.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یکی از خشونت طلب ترین و رادیکالترین سازمانهای تروریستی در دنیا می باشد، مهمترین دلیل این خشونت طلبی را می توان در تعداد کشته های شهروندان غیرنظامی، کودکان، زنان حامله، کهنسالان  و ..دیده و بیان کرد.
آخرین قربان آلمینا
آلمینا فرزند یک نظامی ترکیه ای بود که متاسفانه در آخرین عملیات تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر قاضی آنتئپ ترکیه به قتل رسید. آلمینا تنها 1 سال داشت، او بهمراه مادر و پدرش متاسفانه در عملیات تروریستی حزب کارگران کردستان قتل عام شدند. آلمینا در کنار خواهر زاده 11 ساله اش قتل عام شدند.
البته قتل عام آلمینا اولین قتل کودکان خردسال توسط حزب کارگران کوردستان نبود و به احتمال بسیار زیاد آخرین نیز نخواهد بود.        
برای مثال در  تاریخ 26 سپتامبر 2011 میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به ماشین غیرنظامی واقع در یکی از جاده های ترکیه آتش گشوده و سبب قتل عام خانواده ای گشتند، زن موجود در ماشین حامله بود و مادر 4 فرزند که توسط پ.ک.ک قتل عام شد.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/cjgmwgk

درگیری با حزب کارگران کردستان: 30 تروریست کشته شد

بر اساس اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است، نیروهای نظامی ترکیه در عملیاتی ضد تروریستی که بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر حکاری و منطقه شیمدینلی ترکیه داشته اند موفق به هلاکت رساندن 30 تروریست عضو پ.ک.ک گشته اند.
درگیری نیروهای ترکیه ای با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دیشب در ساعت 20:40 صورت گرفته ، علت این درگیری نیز حمله تروریستی همزمان میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به ژاندارمری بوده است که درگیری دو طرفه صورت گرفته است.
در درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست شده اند.
پس از این درگیری عملیات وسعی در منطقه برای دستگیری دیگر اعضای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در منطقه بودند شروع شد که نیروهای مبارزه با مخصوص ترور و تروریسم ترکیه موفق به هلاکت 25 تروریست عضو حزب کارگران کردستان گشتند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/chhd833

PJAK Batı Azerbaycanda Saldırdı


Alınan bilgilərə görə PKK Terör Örgütünün iran qolu olan PJAK keçmişdəki günlərdə 30 kişilik bir qrupla Batı Azərbaycanın Maki şəhəri yaxınlığında olan Avacıq kəndı və çevredəki kənədlərə saldırmışdır.
yayınlanan bilgilərə Görə Terör Örgütü PJAK üyələri bölgə Ulusunun təhdid edərək pul toplamaya çalışmışlar və eləcə kəndlilərlə aralarında gərginlik yaşanmışdır.
1 ilə yaxın olur PJAK irana Qarşı saldırmamışdır və eləcə səszilikdədir, çoxslu siyasətçilərə Görə iran dövlətinin Terör örgüt PKK'ilə anlaşdığından dolayı PJAK indilik olaraq iranla ilgilənməyərək tərsinə PKKnın alt yapısında Türkiyəyə saldırmaqdadır.
bu qonuda aylrdır iranin pkkya yardım etdiği gündəmə tutulmuşdur ancaq iran rəsmi olaraq bunu rəd etməkdədir, nəysə ki iran dünya da çeşidli amaclara Görə Terör kartını qullanmış və qullanmaqdadır.
eləcə PJAKın iranin kürdistan əyaləti yox Batı Azərbaycan kimin Türk bölgəsində yaranması bu maşanın kimə qarşı Qullandıldığının göstərgəsidir.

۶/۰۲/۱۳۹۱

PKK'li Teröristler Batı Azerbaycanin Yarımqaya Bölgesinden Eyitilir


Batı Azərbaycanin Maki şəhərinin yeri insanlarindan alınan bilgilərə Görə 2000 civarindan PKK'li Terörist iran Dövləti tərəfindən Yarımqaya adlı bölgədə barındırılmışdır.
Yarımqaya Bölgəsi Batı Azərbaycanin Maki şəhərindən 25 km uzaqdadır.
Yerli böıgə Ulusu PKK'li Teröristlərin iran Devrim mühafizlərilə ortaq iş birliği içində olduğnu savunurlar.
eləcə Maki və Bölgə Ulusunun dediğinə Görə PKK'li Teröristlər Quzey iraqdan iran sınırına keçərək Güney Azərbaycanin Urmiye şəhərindənm bölgəyə göndərilib və yerləşdirməktədirlər.
PKK'li Teröristlər iran devrim mühafizləri tərəfindən eyitilib və silahlandıqdan sonra Türkiyə - iran sınırına yaxın kamplara yerləşdirilərək Türkiyyə saldırmaqdadırlar.
3 ay içində iranin çeşidli bölgələrində olan həbsxanalardan minlərcə pkk,pjak və baqşa radikal kürd örgütlərı bölgəyə sevq edilmişdir.
iran Türkiyənin Suriyə qonusunda tutuduğu tavırdan çox rahatsızdır və Suriyədə bir sovuq savaş yürütməktədir, bunun yanısıra Türkiyənin içində olan sorunları tetikləmək üçün ötəki illər kimin Terör örgütü PKK nı qullanmaya başlamışdır.
bölgə Türk Ulusu illərdi çeşidli radikal və Terörist kürd örgütlərindən hasar görmüş, iran dövləti Türk kimliyinə qarşı olaraq çox sayıda kürd batı Azərbaycana yerləştirməkdədir.

درگیری با حزب کارگران کردستان: 5 شهید

بر اساس اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه طی درگیری های که نظامیان ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردسستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند 5 نیروی نظامی ترکیه شهید و 7 نفر دیگر زخمی شده اند. آمار مذکور از طریق فرمانداری شهر حکاری منتشر شده است.
درگیری نیروهای امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر شیمدینلی ترکیه و منطقه زورگئچیت بوده است.
نیروهای امنیتی ترکیه نیز موفق به هلاکت رساندن 16 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان گشته اند. عملیات نیروهای ترکیه ای با حامیت هلیکوپترها در حال پیگیری می باشد.
عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در منطقه مذکور پس از بستن قسمتی از راه مبادلاتی شیمدینلی توسط دسته از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d7nuef3
حزب کارگران کردستان رئیس انجمن نگهبانان را ربود
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) رئیس انجمن نگهبانان شهر حکاری ترکیه را ربوده  وبه گروگان گرفت.
رئیس انجمن نگهبانان روستائی شخصی با نام صادی اوزآتاک می باشد که توسط چند میلیتان حزب کارگران کردستان ربوده و به گروگان گرفته شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9vm5q66
بمباران کمپ های حاکورک، زاپ حزب کارگران کردستان
هواپیماهای جنگنده F-16 ترکیه که از پایگاه هوائی دیاربکیر برخواسته بودند کمپهای سازمان تروریستی  حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) واقع در شمال عراق را بمباران کرده اند.
بیشتر مناطق بمباران شده کمپ های حاکورک و زاپ که جزء نزدیک ترین کمپها به مرزهای ترکیه می باشد صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cxc6344
سازمان تروریستی آسالای ارمنی ترکیه را تهدید کرد
سازمان تروریستی آسالای ارمنی که در سالهای 1973 تا 1985 در سالهای اوج فعالیت تروریستی خود بود صدها دیپلمات، سیاست مدار و .. ترکیه ای را به سبب تنها ترک بودن ربوده و ترور می کرد دوباره شروع به تهدید های خود بر علیه ترکیه نموده است.
آسالا مخفف ارتش مخفی برای آزادی ارمنستان بزرگ می باشد که متشکل از سازمانها و اشخاص به شدن نژادپرست و با افکار رادیکال متشکل شده است.
بتازگی پس از اوضاع سوریه در یکی از ارگانهای خبری خارج نشین ارمنی سازمان تروریستی آسالا ادعاهائی مبنی بر تهدید ترکیه و پس گرفتن خاک های به اصطلاح اشغال شده ارمنی توسط ترکیه ابراز کرده است، آسالا بیشتر تهدید خود را استفاده ابزاری از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان متمرکز ساخته است. آسالا و حزب کارگران کوردستان سالها بر علیه ترکیه هزاران انسان را قتل عام کرده اند.       
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cwuytkd

۶/۰۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 6 تروریست به هلاکت رسید

پس از انجام عملیات تروریستی توسط حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر شیرناک ترکیه نیروهای امنیتی ترکیه برای دستگیری تروریستها عملیاتی را آغاز کردند، این عملیات بیشتر در کوه های نماز صورت گرفته است. بنا به اخبار اولیه منتشر شده در این عملیات درگیری مابین نیروهای امنیتی ترکیه و میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بوجود آمده است که نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 6 تروریست شده اند.   
گروهی 10 نفره از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان چند روز پیش حمله مسلحانه ای را به پاسگاه شهر شیرناک ترکیه محقق ساخته بود.
عملیاتهای نظامی ترکیه در منطقه برای دستگیری 4 تروریست دیگر در حال جریان می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cfc5jaw
حمله طرفداران حزب کارگران کوردستان به پایگاه شنای المپیک
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) دیروز حمله ای را به پایگاه شنای المپیک شهر زلزله زده وان ترکیه انجام داده اند، این حمله تروریستی با استفاده از مولوتف کوکتل صورت گرفته است.
بنا به تصاویر دوربینهای مداربسته این حمله از سوی 5 نفر صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cgo36ln
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر شیرناک ترکیه: 1 پلیس مجروح شد
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) حمله تروریستی را به محل نگهبانی نیروهای پلیس شهر شیرناک ترکیه انجام داده اند که متاسفانه در این حمله تروریستی 1 پلیس ترکیه زخمی شده است.
تروریستهای با استفاده از سلاح های دوبرد اقدام به شلیک به سوی منطقه نموده اند.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cdtjk48
حزب کارگران کردستان یکی از اعضای حزب عدالت و توسعه را در شهر دیاربکیر ترکیه ربود.
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر دیاربکیر ترکیه و منطقه سور اقدام به ربودن و گروگانگیری یکی از اعضای حزب عدالت و توسعه در منطقه نموده اند.
مهندس حمید گلیک کانات شخص مورد نظر ربوده شده توسط اعضای پ.ک.ک می باشد.
برای دستگیری تروریستها و آزادی شخص ربوده شده عملیاتی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bqzragt
عامل عملیات تروریستی شهر قاضی آنتئپ ترکیه دستگیر شد
عملیات تروریستی که چند روز پیش در شهر قاضی آنئتپ ترکیه توسط حزب کارگران کردستان صورت گرفته و سبب کشته شدن 9 شهروند (4 کودک) ترکیه ای و زخمی شدن 66 نفر دیگر شده بود توسط ارگانهای امنیتی و نظامی ترکیه دستگیر شد.
شخص مذکور با کد رمز محمد طاهر و اسم واقعی عرفان آمد می باشد. 
وی در چندین عملیات تروریستی دیگر نیز دست داشته است و یکی از اعضای باسابقه حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cny2fxk