۵/۲۵/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه دیروز درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که در این درگیریها موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست عضو پ.ک.ک شده اند.  
درگیری نظامیان ترکیه با تروریستهای حزب کارگران کردستان در منطقه زلزله زده وان ترکیه و در منطقه اوزلاپ صورت گرفته است.
نیروهای امنیتی ترکیه موجود در محل پس از تثبیت 2 تروریست و اخطاری مبنی بر ایست از سوی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان مورد هدف آشت قرار می گیرند و نیروهای نظامی ترکیه ینز مجبور به درگیری می شوند که در این درگیری پس از دقایقی موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست میشوند.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان 20 دقیقه طول کشیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bqx3kb2
تروریستی عضو پ.ک.ک که عامل انفجار ازمیر ترکیه بود دستگیر شد
نیروهای امنیتی ترکیه موفق به دستیگری یکی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) شده اند، تروریست مذکور طی روزهای گذشته عامل انفجار بمب در ازمیر ترکیه بود که سبب کشته شدن 2 نظامی ترکیه و زخمی شدن 11 شهروند دیگر ترکیه شده است می باشد.
تروریست مذکور برای ادامه بازپرسی به شعب ضد ترور ترکیه اعاده شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/boazsew
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان به کارگران معدن سنگ 
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی اقدامی جدید حمله ای به کارگران معدن موجود در کوه های آمانوس ترکیه نموده و 3 ماشین موجود در محل را به آتش کشیدند.
حمله تروریستی میلیتانهای مسلح حزب کارگران کوردستان در ساعات افطار صورت گرفته است. تروریستها پس از به آتش کشیدن دستگاهها و آزار و اذدیت کارگران به مانند همیشه فرار کرده اند.
برای دستگیری تروریستها عملیاتی وسیعی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bqpq4wd
ضربه به منابع مادی حزب کارگران کردستان
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) برای ادامه حیات خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورد، برای مثال تجارت انواع مواد مخدر، تجارت انسان، تجارت اسلحه، انواع قاچاق و .. جزء درآمدزاترین اعمال غیرقانونی برای کسب سود سرشار برای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان می باشد.
نیورهای امنیتی ترکیه در جدیدترین ضربه خود به حزب کارگران کوردستان موفق به کشف انواع مواد مخدر به ارزش 2.0 میلیارد دلار شده اند. 
نیروهای مبارزه با مواد مخدر ترکیه در سال 2011 بیش از 366 عملیات انجام داده اند که موفق به کشف هزاران تن انواع مواد مخدر شده اند.
بیشتر زمین های کشت انواع مواد مخدر پ.ک.ک در نقاط مرزی و صعب العبور به مانند لیجه، هزرو، کوجا کوی و ... می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cuxtrjk

۵/۲۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان یکی از نمایندگان مجلس ترکیه را ربود

بر اساس گزارش سایت روزنامه حریت چاپ ترکیه دیروز گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به ربودن و گروگانگیری یکی از نمایندگان شهر تونلجی ترکیه نموده اند.
حسین آی گون نماینده ربوده سده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان عضو حزب جمهوریت خلق ترکیه می باشد. وی برای بازدید به روستای محل  زاده شدن خود رفته بود که در 35 کیلومتری شهر تونجلی توسط گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان ربوده می شود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دقایقی پیش با اعلام رسمی ربوده و گروگانگیری این وکیل ترکیه ای را بر عهده گرفت.
این اولین باری نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان اقدام به ربودن و گروگانگری اشخاص مهم ترکیه ای دست می زند ، پ.ک.ک طی حیات سیاه 30 ساله خود بارها انسانهای سیاسی مختلفی را ربوده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9a7pt8h

۵/۲۰/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری ترکیه

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز حمله تروریستی را به یکی از مناطق شهر حکاری محقق ساخته اند.
حمله تروریستی مذکور در شیمدینلی و در منطقه ده رهجیک که نقطه صفر مررزی ترکیه با عراق می باشد صورت گرفته است. بنا به اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه خوشبختانه این حمله تروریستی تلفات جانی نداشته است.
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان با استفاده از سلاح های سنگین و دوربرد صورت گرفته است.
عملیات ضد تروریستی بر عیه حزب کارگران کوردستان در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bos9q43
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در دیاربکیر ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) حمله تروریستی را به یکی از پاسگاه های منطقه یئنی شهیر دیاربکیر ترکیه انجام داده اند.  
تروریستها با استفاده از سلاح های دوربرد نگهبان پاسگاه را مورد هدف قرار داده اند. این حمله تروریستی در ساعت 20:40 صورت گرفته است. در محل پاسگاه نیز بسیاری از کودکان در حال بازی بودند که خوشبختانه در این حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان به هیچ یک از کودکان آسیبی نرسید و مامورین ترکیه کودکان را از منطقه دور ساختند.خوشبختانه این حمله تروریستی حزب کارگران کردستان نیز خسارت جانی به همراه نداشت، برای دستگیری تروریست یا تروریستها عملیات در منطقه آغاز شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c84kx2r
مین انفجاری حزب کارگران کوردستان در شهر ماردین ترکیه منفجر شد: 1 زخمی
مین انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر ماردین ترکیه منفجر شد، متاسفانه در این حمله تروریستی 1 سرباز ترکیه زخمی شده است.
مین انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در 20 کیلومتری شهر ماردین – دیاربکیر ترکیه منفجر شده است.
برای دستیگری تروریستها در منطقه عملیاتی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/bvork6z

۵/۱۹/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 2 زخمی

میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را در منطقه بیت الشباب از نواحی شهر شیرناک ترکیه محقق ساخته اند. متاسفانه در این حمله تروریستی 1 گروهبان ترکیه کشته و 2 گروهبان دیگر زخمی شده اند.
این گروه از تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان از طریق کوه کاتو و با استفاده از انواع سلاح های دوربرد این حمله تروریستی را محقق ساخته اند.
نیروهای نظامی ترکیه نیز پس از این حمله تروریستی نیروهای مبارزه مخصوص با ترور را با استفاده از هلیکوپترهای اسکورسکی به مانطق صعب العبور مذکور گسیل داشته اند.
عملیات ضد تروریستی در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/btkua3a
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان درشهر ازمیر ترکیه : 1 شهید، 4 زخمی 
دقایقی پیش مدیای ترکیه خبر از وقوع حمله تروریستی توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) را در شهر ازمیر و مطنقه فوچا مخابره کرده است.
بر اساس اخبار اولیه بمبی در کنار جاده هنگام عبور ماشین نظامی منفجر شده و تروریستهای عضو پ.ک.ک با استفاده از سلاح های دوربرد اقدام به گشودن آتش به سمت نیروهای نظامی ترکیه نموده اند.
بر اساس اخبار اولیه منتشر شده توسط روزنامه جمهوریت ترکیه در این حمله تروریستی متاسفانه 1 سرباز ترکیه کشته و 4 سرباز دیگر زخمی شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bt6egv6
حمله حزب کارگران کردستان به کارگاهی و آتش کشیدن چندین دستگاه
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) به کارگاه یک شرکت خصوصی واقع در جاده مبادلاتی سیرت – شیرناک ترکیه حمله نموده و 2 دستگاه این شرکت خصوصی را به آتش کشیده اند.
این حمله تروریستی در ساعت 12:45 صورت گرفته است، پس از اطلاع کارگران مجود در محل نیروهای امنیتی ترکیه به منطقه اعزام شده و عملیاتی بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cbnufyl
تسلیم شدن 3 تروریست عضو حزب کارگران کردستان در منطقه شیرناک ترکیه
بر اساس اخبار منتشر شده از سوی روزنامه استار چاپ ترکیه 3 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از ظریق منطقه شیرناک و مرز سینوپی تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند.
این 3 تروریست جزء اعضای سازمانهیا تروریستی حزب کارگران کردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان می باشند. تروریستهای مذکور برای ادامه بازپرسی به مراجع ذیربط گسیل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cgzkp6g