۵/۲۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان یکی از نمایندگان مجلس ترکیه را ربود

بر اساس گزارش سایت روزنامه حریت چاپ ترکیه دیروز گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به ربودن و گروگانگیری یکی از نمایندگان شهر تونلجی ترکیه نموده اند.
حسین آی گون نماینده ربوده سده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان عضو حزب جمهوریت خلق ترکیه می باشد. وی برای بازدید به روستای محل  زاده شدن خود رفته بود که در 35 کیلومتری شهر تونجلی توسط گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان ربوده می شود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دقایقی پیش با اعلام رسمی ربوده و گروگانگیری این وکیل ترکیه ای را بر عهده گرفت.
این اولین باری نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان اقدام به ربودن و گروگانگری اشخاص مهم ترکیه ای دست می زند ، پ.ک.ک طی حیات سیاه 30 ساله خود بارها انسانهای سیاسی مختلفی را ربوده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9a7pt8h

۵/۲۰/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری ترکیه

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز حمله تروریستی را به یکی از مناطق شهر حکاری محقق ساخته اند.
حمله تروریستی مذکور در شیمدینلی و در منطقه ده رهجیک که نقطه صفر مررزی ترکیه با عراق می باشد صورت گرفته است. بنا به اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه خوشبختانه این حمله تروریستی تلفات جانی نداشته است.
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان با استفاده از سلاح های سنگین و دوربرد صورت گرفته است.
عملیات ضد تروریستی بر عیه حزب کارگران کوردستان در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bos9q43
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در دیاربکیر ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) حمله تروریستی را به یکی از پاسگاه های منطقه یئنی شهیر دیاربکیر ترکیه انجام داده اند.  
تروریستها با استفاده از سلاح های دوربرد نگهبان پاسگاه را مورد هدف قرار داده اند. این حمله تروریستی در ساعت 20:40 صورت گرفته است. در محل پاسگاه نیز بسیاری از کودکان در حال بازی بودند که خوشبختانه در این حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان به هیچ یک از کودکان آسیبی نرسید و مامورین ترکیه کودکان را از منطقه دور ساختند.خوشبختانه این حمله تروریستی حزب کارگران کردستان نیز خسارت جانی به همراه نداشت، برای دستگیری تروریست یا تروریستها عملیات در منطقه آغاز شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c84kx2r
مین انفجاری حزب کارگران کوردستان در شهر ماردین ترکیه منفجر شد: 1 زخمی
مین انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر ماردین ترکیه منفجر شد، متاسفانه در این حمله تروریستی 1 سرباز ترکیه زخمی شده است.
مین انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در 20 کیلومتری شهر ماردین – دیاربکیر ترکیه منفجر شده است.
برای دستیگری تروریستها در منطقه عملیاتی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/bvork6z

۵/۱۹/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 2 زخمی

میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را در منطقه بیت الشباب از نواحی شهر شیرناک ترکیه محقق ساخته اند. متاسفانه در این حمله تروریستی 1 گروهبان ترکیه کشته و 2 گروهبان دیگر زخمی شده اند.
این گروه از تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان از طریق کوه کاتو و با استفاده از انواع سلاح های دوربرد این حمله تروریستی را محقق ساخته اند.
نیروهای نظامی ترکیه نیز پس از این حمله تروریستی نیروهای مبارزه مخصوص با ترور را با استفاده از هلیکوپترهای اسکورسکی به مانطق صعب العبور مذکور گسیل داشته اند.
عملیات ضد تروریستی در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/btkua3a
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان درشهر ازمیر ترکیه : 1 شهید، 4 زخمی 
دقایقی پیش مدیای ترکیه خبر از وقوع حمله تروریستی توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) را در شهر ازمیر و مطنقه فوچا مخابره کرده است.
بر اساس اخبار اولیه بمبی در کنار جاده هنگام عبور ماشین نظامی منفجر شده و تروریستهای عضو پ.ک.ک با استفاده از سلاح های دوربرد اقدام به گشودن آتش به سمت نیروهای نظامی ترکیه نموده اند.
بر اساس اخبار اولیه منتشر شده توسط روزنامه جمهوریت ترکیه در این حمله تروریستی متاسفانه 1 سرباز ترکیه کشته و 4 سرباز دیگر زخمی شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bt6egv6
حمله حزب کارگران کردستان به کارگاهی و آتش کشیدن چندین دستگاه
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) به کارگاه یک شرکت خصوصی واقع در جاده مبادلاتی سیرت – شیرناک ترکیه حمله نموده و 2 دستگاه این شرکت خصوصی را به آتش کشیده اند.
این حمله تروریستی در ساعت 12:45 صورت گرفته است، پس از اطلاع کارگران مجود در محل نیروهای امنیتی ترکیه به منطقه اعزام شده و عملیاتی بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cbnufyl
تسلیم شدن 3 تروریست عضو حزب کارگران کردستان در منطقه شیرناک ترکیه
بر اساس اخبار منتشر شده از سوی روزنامه استار چاپ ترکیه 3 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از ظریق منطقه شیرناک و مرز سینوپی تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند.
این 3 تروریست جزء اعضای سازمانهیا تروریستی حزب کارگران کردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان می باشند. تروریستهای مذکور برای ادامه بازپرسی به مراجع ذیربط گسیل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cgzkp6g

۵/۱۸/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان برای کادر میلیتان خود کودکان روستائی کرد را بکار می گیرد

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) پس از حمله تروریستی در شیمدینلی ترکیه و تلفات زیادی  که در اثر هلاکت چند صد تروریست خود در این حمله متوجه شده ، اکنون شروع به جمع آوری کودکان روستائی کورد برای کادر میلیتان نموده است.
بر اساس اخباری که توسط روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است میلیتانهای حزب کارگران کردستان پس از تهدید و ارعاب خانواده ها اقدام به گروگانگیری و ربودن کودکان کرد پس خانواده های در جهت استفاده ابزاری به عنوان میلیتان می نمایند. 
میلیتانهای مسلح حزب کارگران کوردستان در صورتیکه خانواده کودک راضی به تحویل کودک نباشد با استفاده از زور، تهدید، ارعاب، ضرب و شتم و ... کودکان خردسال 13-18 ساله خانواده را می رباید. 
پس از شروع عملیات ارتش ترکیه در مناطق شیمدینلی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای اینکه نیروهای نظامی ترکیه نتوانند به روستاها وارد شوند بسیاری از روستاهای اطراف را به عنوان سپر استفاده نموده و به آتش می کشند. 
بر اساس اخباری که زا سوی ائردیس ناییم شاهین منتشر شده است در عنملیات 14 روز گذشته ارتش ترکیه بیش از 120 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان به هلاکت رسیده است.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8hzqtfx
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان 3 سرباز ترکیه را ربوده و به گروگان گرفت
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) با بستن راه مبادلاتی در شهر دیاربکیر ترکیه اقدام به خالی نمودن مسافرین اتوبوسی نموده که بر حسب تصادف 3 سرباز ترکیه نیز در اتوبوس حضور داشتند، سربازان ترکیه در حال مرخصی و رفتن به خانه خود بوده اند که متسفانه توسط میلیتانهای  مسلح حزب کارگران کردستان ربوده شده و به گروگان گرفته میشوند. 
تروریستها پس از گروگانگیری 3 سرباز با ماشینی که در محل بوده به مانند همیشه فرار کرده اند، برای دستگیری تروریستها و نجات سربازان ترکیه ای عملیات وسیعی در منطقه آغاز شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/brd7599
اعضای حزب کارگران کردستان که در حالت آماده برای بمب گذاری بودند دستگیر شدند
5 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در حالت آماده باش برای بمب گذاری در شهر ازمیر ترکیه بودند توسط گروهاهی اطلاعاتی – امنیتی ترکیه دستگیر شدند. 
از تروریستهای دستگیر شده مقدار بسیار زیادی انواع مهمات از جمله مولوتف کوکتل، ببم های دست ساز، اسلحه های متعدد و ... کشف و ضبط شده است.
ترویستهای مذکور پس از دستگیری برای ادای بازپرسی به مراجع قانونی ترکیه گسیل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cnkcwkq
کشف پناه گاه حزب کارگران کردستان در شهر ماردین ترکیه
نیروهای نظامی ترکیه یکی از پناه گاه های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را در شهر ماردین ترکیه کشف کرده اند. پناه گاه مذکور در مطنقه نصایبین ماردین کشف شده است.
در پناهگاه حزب کارگران کردستان مقدار بسیار زیادی مهمات کشف و ضبط شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8gn8fzp
میلیتانهای حزب کارگران کردستان کودک شهید را ربوده و به گروگان گرفتند
گروهی از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) با بستن قسمتی از راه مبادلاتی حکاری – شیمدینلی ترکیه اقدام به ربودن و گروگانگیری یکی از فرزندان شهدا کرده اند. نجدات دیمر 26 ساله فرزند یکی از نگهبانان روستای دمیر می باشد که پدرش در سال 1990 تسوط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان کشته شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8vksbuh
بمباران مواضع حزب کارگران کردستان
بر اساس خبر روزنامه استار چاپ ترکیه از دیروز نواحی گذرگاهی در منطقه شیمدینلی و نقطه صفر مرزی ترکیه – ایران بارها هدف بمباران واقع شده اند.
بر اساس اطلاعات ارگانهای امنیتی ترکیه گروهی متشکل از 500 تروریست حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) جهت تصرف منطقه صعبب العبور و نقطه 0 رمزی شیمدنلی به منطقه وارد شده اند، که خوشبختانه با مطلع شدن نیروهای ترکیه ای عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریستها آغاز شده است.
امروز 14 روز درگیری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با ارتش ترکیه می باشد. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9ta3qoc
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان به ماشین نظامی
مین جاسازی شده توسط حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در جاده حکاری – شیمدینلی ترکیه با استفاده از کنترل از راه دور و هنگام تردد ماشین های نظامی ترکیه منفجر شد. این حمله تروریستی رد 35 کیلومتری مرکز شهر و در ساعت 16:30 محقق شده است.
پس از انفجار مین گروهی دیگر از میلیتانهیا حزب کارگران کوردستان اقدام به گشودن آتش به سمن سربازان موجود در محل نموده و سبب درگیری چند دقیقه ای شده اند. حمله تروریستی حزب کارگران کردستان با استفاده از سلاح های دوربرد صورت گرفته است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/92v64fe