۵/۱۷/۱۳۹۱

بشار اسد و تامین سلاح برای حزب کارگران کردستان

بر اساس ادعائی که از سوی روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است شخص بشار اسد و زیرمجموعه بروکرات وی تعلیمات متعددی را در جهت تامین سلاح برای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داده اند. بیشتر این تعلیمات از سوی المخابارت (سازمان اطلاعاتی سوریه) محقق شده است. سازمان اطلاعاتی سوریه پس از حکم بشار اسد مبنی بر حمایت همه جانبه از حزب کارگران کردستان اقدام به تامین 70 راکت انداز و چند پدافند و دوشگا نموده است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان که در عملیات تروریستی حمله به 3 پاسگاه چوکورجای ترکیه از راکت انداز نوع RPG-7 استفاده نموده و سبب کشته شدن 6 سرباز و 2 نگهبان روستای ترکیه شده بود از سوی تروریستهائی که از کمپ های متینا واقع در عراق وارد ترکیه شده و عملیات تروریستی را محقق ساخته بودند صورت گرفته است، بر اساس اخباری که روزنامه صباح ترکیه منتشر کرده است بیشتر تروریستهای شرکت کننده در این عملیات از تروریستهای سوریه ای حزب کارگران کردستان بوده اند. 
وجود تروریستهای متعدد سوریه ای در عملیاتهای تروریستی بر علیه ترکیه در اذهان عمومی دنیا تنها بیان کننده حمایت جامع و کامل بشار اسد و حزب بعث از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد. 
علارغم حمابت همه جانبه بشار اسد از حزب پ.ی.د (شاخه سوریه ای پ.ک.ک) در دیگر جبهه بشار اسد در تامین مهمات و سلاح های سنگین برای حزب کارگران کردستان نقشی اساسی را ایفا می کند. بشار اسد برای به منجلاب کشیدن ترکیه نیز چندین منطقه سوریه را به میلیتانهای مسلح حزب پ.ی.د / پ.ک.ک واگذار کرده است.
بر اساس منابع اطلاعاتی حزب کارگران کوردستان در شهرهای آفرین و عین العرب چندین انبار مهمات را تدارک دیده است و در بسیاری از حملات تروریستی بر علیه ترکیه از این انبار مهمات بهره می جوید.
منبع ترجمه مقاله:
http://tinyurl.com/cn7ozys

آیا ایران از حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) حمایت می کند؟

حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی روزهای گذشته عملیات های تروریستی متعددی را در مانطق شیمدینلی ترکیه داشته است. بسیاری از این عملیات ها بدون حساب کتاب بوده و گوئی میلیتانهای حزب کارگران کردستان قصد کشتن خود را با استفاده از عملیات انتهاری دارند. تمامی این موارد را نمی توان تنها به حزب کارگران کوردستان خلاصه کرد، شاید بعضی از دولتها با استفاده از ابزاری پ.ک.ک قصد شروع جنگی را با ترکیه در سر می پرورانند. هدف این دولتها مشخص هست: 1- ایستادن و درجا زدن ترکیه در منطقه 2- شروع بهاری دیگر در ترکیه که این دولتها آن را "بهار کردی" می نامند.
اگر سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بتواند در مناطق شیمدینلی، حکاری، چوکورجا، یوکسک اووا دولت ترکیه را با مشکل مواجه ساخته و قدم های اولیه یک حرکت مردمی را بنا نهد، بیمارستانها بسته شده، تجارت فلج میشود و اگر تمامی کنترل منطقه فوق به دست پ.ک.ک بیافتد پس از شمال عراق، شمال سوریه نوبت به ترکیه می رسد. در صورت تحقق این موضوعات هم به ترکیه درس خوبی داده می شود و هم پس از خم شدن کمر ترکیه تا سالها نمی تواند در تعادل و اوضاع خاورمیانه  حرفی برای گفتن داشته باشد.
حساب بزرگتر شده است، اکنون نیز در ادامه این حساب اصرار دارند... بسیار خوب، صاحب بازی کیست؟
در پشت پرده اتفاقات و برنامه ریزیهای فوق چه دولتی قرار دارد؟
بدون شک در پشت پرده لیست مذکور سوریه قرار دارد. بشار اسد در ازای حمایتی که ترکیه از مخالفین وی انجام داده و می دهد وی نیز به حمایت از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) و شاخه سوریه ای آن پ.ی.د پرادخته است. ولی به نظرم بازیگر اصلی افزایش عملیات های تروریستی حزب کارگران کردستان ایران می باشد.
ایران پس از خروج نیروهای امریکائی در عراق می تواند جغرافیائی شیعه ای تا لبنان را در حرکت عمل خود داشته باشد. دولت ایران مسئله سقوط بشار اسد را مسئله زیست و مرگ معنا می کند. دولتمردان ایران فکر می کنند که پس از سقوط اسد نوبت ایران خواهد شد. مسئولین ایران برای اینکه "بهار ایران" را تجربه نکنند از هر فرصتی استفاده می کنند.
متاسفانه دولت ایران برای حفاظت از خود ترکیه را به درون آتش می اندازد. تمامی حسابهای فوق بر اساس دوری ترکیه از عراق و سوریه بنا نهاده شده است. مالکی که شخصیتی تماماً ایران محور می باشد ترکیه را دشمن خود می پندارد. در سوریه نیز میلیتانهای ایرانی و لبنانی برای تداوم بشار اسد و رژیم بعث از هیچ کوشش دریغ نمی ورزند. ایران در سوریه در فکر ایجاد جبهه ای بر علیه ترکیه می باشد.
مسئولین دولت ایران بهترین ابزار برای دور کردن ترکیه از منطقه را استفاده از کارت کوردهای داخل ترکیه و سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) می بینند. در روزهای گذشته آب روانی مابین تهران و قندیل جاری می باشد. میلیتانهای حزب کارگران کوردستان طی ماههای گذشته مرزهای ایران را به مانند خاک های خودی پنداشته و استفاده می کنند. حملات تروریستی شیمدینلی و چوکورجا نیز دقیقاً از همان نقاط شمل گرفته است.
در دیگر سو پایه گذاری یک دولت بر اساس سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در ترکیه بکار اسرائیل نیز می آید. اسرایئل به تقسیم شدن سوریه به چند دولت کوچک، استقلال دولت کرد شمال عراق و ایجاد دولتی بر مبنای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را در راستای منافع خود ارزیابی می کند. نکته تامل برانگیز هر دو دولت اسرائیل و ایران وجود اعتماد به نفس فراوان در استفاده از همین کارت کورد بر لیه هر دوی این دولتها می باشد.
کدام ایران؟
در کنار این مسئله لیست احتیاجات ایران به ترکیه بسیار بیشتر از این موارد می باشد. وجود تجارت میلیارد دلاری مابین ترکیه و ایران برای زنده نگه داشتن دولت ایران شرط اساسی می باشد. در دیگر سو در مجامع بین المللی نیز سیاست ملایم ترکیه در قبال ایران به کار دولت ایران می آید. ایران در سایه سیاستهای هسته ای خود را پیش می برد. با توجه به این موارد با تعداد زیادی ایران مواجهیم.
در تهران دو جبهه وجود دارد، یکی تا حدودی رفتاری دیپلماتیک  دارد ولی جبهه دیگری سعی در برهم زدن روابط مابین ترکیه وایران می باشد. ولی جبهه سوم و پرقدرتی نیز در تهران وجود دارد که بدون کوچکترین صدائی از شیمدینلی، حکاری، یوکسک اووا وارد شده و تا به سوریه ادامه می یابد.
منبع ترجمه مقاله: روزنامه استار چاپ ترکیه ،به قلم سئدات لاچین اه ر
http://tinyurl.com/caxbxfy

بشار اسد و تاکتیک استفاده از حزب کارگران کردستان

سخنگوی شورای انقلاب حموص سوریه که طی 1 ماه گذشته در ترکیه قرار دارد در جدیدترین اظهار نظرها در مورد سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) مطالب تامل برانگیزی را از رابطه مابین حزب کارگران کردستان و بشار اسد بازگو ساخت.
بر اساس گفته های خالد ابو صالح بشار اسد در جدیدترین اقدام حمایتی خود از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان اقدام به آزاد سازی 1.200 مییلتان پ.ک.ک که به انواع جرمهای سیاسی در زندان بوده اند پرداخته است، اکثر میلیتانهای دستگیر شده پ.ک.ک پس از توافق و امضاء تفاهم نامه آدانا در سال 1998 توسط بشار اسد دستیگر شده اند. در دیگر سو بر اساس ادعای وی نزدیک به 3000 زندانی دیگر نیز که در زندانهای مناطق شمالی سوریه قرار داشتند با فرار به میلیتانهای حزب کارگران کردستان پیوسته اند. زندانیان آزاد شده از سوی بشار اسد و سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به عنوان حافظ امنیتی 3 منطقه انتخاب شده اند. بیشتر مجرمان آزاد شده در مناطق آفرین و دریک دوش به دوش نیروهای مسلح حزب پ.ی.د(شاخه سوریه ای پ.ک.ک) در حال کنترل منطقه اند. 
با توجه به گفته وی شواری انقلاب سوریه علارغم درگیریهای شدید در حلب و شام با نیروهای مسلح بشار اسد در حال پیگیری و رصد اتفاقات افتاده شده در مناطق کردنشین سوریه می باشد. او سخنان ارتش آزاد سوریه را در مورد برخورد با شکل گیری هرگونه تهدید بر علیه امنیت ملی ترکیه را نیز دوباره تکرار کرد. او در مورد کوردهای سوریه ای چنین گفت:
بشار اسد و رژیم بعث با آزادی که به مناطق کردنشین داده است سعی در استفاده ابزاری از کردها و جلوگیری از پیوستن کوردهای سوریه ای به انقلابیون دارد. هدف دیگر بشار اسد پیغام به ترکان و اعراب ساکن این مناطق می باشد، که گوئی پس از سقوط بشار اسد ترکان و اعراب که تعداد آنها کمتر از کوردها نیست ملزوم و مجبور به زندگی در مناطق تحت کنترل کردها خواهند بود. عمل بشار اسد نوعی بازی با کارت کردها می باشد.
منبع ترجمه مقاله:
http://tinyurl.com/buhz2zh

۵/۱۶/۱۳۹۱

جمع آوری زکات و فطره از سوی حزب کارگران کردستان

بر اساس ادعائی که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) شروع به جمع آوری فطره و زکات کردها نموده است، البته این اولین باری نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی تحت عناونین مختلفی می کند مطمئناً آخرین بار نیز نخواهد بود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در زلزله وان ترکیه با حمله و چپاول بسیاری از ترانزیت های حامل اقلام دولتی برای زلزله زدگان نیز بار دیگر روی سیاه خود را نشان داده بود، در زلزله وان ترکیه در اوایل بسیاری از تریلرهای دولتی توسط مییلتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به غارت رفتند. بسیاری از اقلم دولتی به مانند پتوها، لوازم گرمایشی و ... به ناگهان سر از قندیل درآوردند.
جمع آوری فطره و زکات کرودهای ترکی های برای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) از سوی ارگانی نامشخص به نام ‘Hevya Sor a Kurdistan’ یا هلال احمر کردستان صورت می گیرد. این ارگان غیردولتی بوده و در هیچ جائی ثبت نگردیده است. فعایت های سازمان فوق از اروپا کنترل می گردد.
تبلیغات رسمی آغاز شده از سوی ارگان ‘Hevya Sor a Kurdistan’ امسال با هدفگذاری کردهای سوریه ای و مخصوصاٌ حزب پ.ی.د (شاخه سوریه ای پ.ک.ک) صورت می گیرد. منبع جمع آوری کمک های ارسالی در یکی از شهر آلمان مشخص گردیده است. 
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از هر فرصتی برای تامین نیازهای مادی خود بهره می جوید، جمع آوری فطره و زکات نیز یکی از این راهها می باشد. سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در اروپا بیش از 300 زیرمجموعه تحت عنواین مختلف دارند، که در تامین منابع مالی پ.ک.ک بسیار فعال اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnygq4x

۵/۱۵/۱۳۹۱

115 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید

بر اساس بیانیه ای که از سوی ائدریس ناییم شاهین وزیر داخلی ترکیه منتشر شده، طی عملیات های ارتش ترکیه بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) تاکنون بیش از 115 تروریست به هلاکت رسیده اند.
عملیات های ارتش ترکیه بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان از 24-24 جولای 2012 پس از حمله پ.ک.ک به یک پاسگاه نظامی در منطقه شیمیدنلی ترکیه شروع شده است.
ائدریس ناییم شاهین در مورد حمله تروریستی امروز حزب کارگران کوردستان نیز مطالبی را منتشر کرده است، بر اساس اطلاعاتی که وی منتشر کرده است حمله تروریستی امروز حزب کارگران کردستان که سبب شهید شدن 6 سرباز و 2 نگهبان محلی روستا شده است در ساعت 22:40 به وقوع پیوسته است. 
اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در این حمله تروریستی از سلح های سنگینی به مانند دوشقای روسی و چند سلاح دیگر روسی بهره جسته اند که حجم این سلاح های در حدود 300 الی 500 کیلوگرم می باشد. 
پس از حمله صبح امروز حزب کارگران کردستان 12 تروریست نیز به هلاکت رسیده است، ائدریس ناییم شاهین از وجود مهماتی به مانند 11 عدد کلاشینکف، آرپی جی و راکت انداز نوع RPG7 و مقدار بسیار زیادی انواع مهمات خبر داد.  
عملیات نیروهای نظامی ترکیه بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در منطقه شیمیدنلی، حکاری، چوکورجا ادامه دارد.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9gdodeo 
http://tinyurl.com/cxxmyxe

۵/۱۴/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 8 شهید، 11 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که دقایقی پیش منتشر شده میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) طی چندین حمله همزمان به پاسگاه های شهر حکاری و چوکورجای ترکیه متاسفانه 6 سرباز ترکیه و 2 نگهبان روستا شهید شده اند.
اخبار فوق از سوی فرماندار شهر حکاری منتشر شده است. در اطلاعیه فرمانداری شهر حکاری ترکیه خبر  از هلاکت 11 تروریست در درگیری نیز منتشر شده است. 
در حمله تروریستی حزب کارگران کردستان 15 سرباز دیگر نیز زخمی شده اند.
این حمله تروریستی با استفاده از سلح های سنگین و به صورت همزمان صورت گرفته است.  
بنا به اخبار سایت رسمی آناطولی ترکیه عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9g5v4c4

درگیری با حزب کارگران کردستان: 20 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکه منتشر کرده است، طی عملیات نیروهای نظامی ترکیه بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) ارتش ترکیه موفق به هلاکت 6 تروریست از میلیتانهای پ.ک.ک شده است.
درگیریهای نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه شیمیدنلی از توابع شهر حکاری ترکیه صورت گرفته است. 
تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان قصد حمل و جاسازی انواع سلاح های سنگین در کوهها و تپه های اطراف گاومن داشته اند که با استفاده از دوربین های ترمال و هواپیماهای بدون سرنشین (هرون) تثبیت شده و عملیات ضد تروریستی آغاز می گردد، که خوشبختانه با هلاکت 6 تروریست خاتمه می یابد.
عملیات در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9ogk9el
شروع عملیات ضد تروریستی بر علیه حزب کارگران کردستان
دیروز و در حوالی بعد از ظهر نیروهای نظامی ترکیه عملیات وسیعی را در کوهها جودی بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) آغاز کرده اند. نیروهای زمینی درگیر در منطقه از طریق هلیکوپترهای جنگنده ترکیه حمایت می شوند.
کوه جودی به علت نوع توپوگرافی یکی از پناه گاههای امن برای مخفی شدن حزب کارگران کردستان می باشد. تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان از کوه جودی برای گذر امن از شمال عراق و ورود به ترکیه نیز بهره می جویند. در این عملیات فوق کاماندوهای ارتش ترکیه و نیروهای مبارزه مخصوص ترور نیز حضوری فعال دارند. چندین منطقه از گذرگاههای کوه جودی پس از تثبیت وجود و گذر تروریستها بمباران شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8o9np7h
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر حکاری ترکیه: 2 شهید
بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است چندین دسته از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در عملیات همزمانی چند پاسگاه نظامی منطقه حکاری، چوکورجا را مورد هدف حملات تروریستی قرار داده اند. متاسفانه در این حملات تروریستی 2 نگهبان ترکیه شهید و چندین نظامی و غیرنظامی نیز زخمی شده اند.
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 13:00 و به صورت همزمان صورت گرفته است. این حمله تروریستی با استفاده از سلاح های سنگین صورت گرفته است و نشان از نزدیکی تروریستها به محل می باشد.
پس از حمله تروریستی اولیه حزب کارگران کردستان نیروهای ترکیه ای نیز در عین حال پاسخ دادند که برای دقایقی بین تروریستهای پ.ک.ک و نیروهای نظامی ترکیه  آتش مستقیمی رد و بدل شده است. پس از درگیریهای هلیکوپترهای نوع اسکورسکی و کبری نیز به منطقه اعزام شدند تا گذرگاههای احتمالی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان برای ورود به شمال عراق را بمباران کنند.   
عملیات بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه ادامه دارد. بر اساس آخرین اخبارها تعداد کشته شده گان ترکیه ای 8 و تعداد به هلاکت رسیدگان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بیش از 14 تروریست شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bou5j3l

5 کانال مبلغ حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

امروزه تبلیغات و پروپاگاندا یکی از ابزارهای گروها و سازمانهای تروریستی در دنیا می باشد، به طوریکه بیشتر سازمانهای تروریستی تلویزیون های متعدد، صفحات سایت شخصی متعدد،حساب های یوتیوب، اکانت فیسبوک و .. متعددی را دارند. سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نیز به مانند دیگر گروههای رادیکال و خشونت طلب رفتار کرده و دارای چندین کانال تلویزیونی، انواع سایت ها ووبلاگها، صفحات فیسبوک، حساب های یوتیوب و ... متعددی می باشد.
ارگان تبلیغاتی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان علاوه بر تبلیغ ایدئولوژی و ایجاد پروپاگاندا در کانالی به مانند Roj TV که به زبانهای ترکی ترکیه، کردی، عربی اکنون با هدف گزاری کوردهای ساکن سوریه، عراق، ایران و ترکیه دست به اقدامات جدیدی در عرصه تولید پروپاگاندا نموده است.
پس از ممنوع الپخش شدن کانال تلویزیونی Roj TV که لیسانس پخش خود را از دانمارک در سال 2004 گرفته بود ارگان تبلیغاتی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با خرید لیسانس تلویزیون جیدید در سال 2009 از نروژ به نام  Sterk TV پخش ماهواره ای تلویزیون فوق را آغاز کرد. هدف تلویزیون فوق احیاء فرهنگ و زبان مردم کرد و کردستان بیان شده بود. برنامه های  Sterk TV به زبانهای ترکی ترکیه و کردی می باشد. پس از کانال تلویزیونی فوق کانال دیگری که ارگان غیررسمی حزب کارگران کردستان محسوب می شد با نام Nüçe TV برنامه های خود را به صورت 24 ساعته از ماهواره آغاز کرد. برنامه های Nüçe TV متشکل از آنالیز و اخبار می باشد. 
پس از ایجاد تلویزیون فوق های کوردهای ایران و سوریه مورد هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان واقع شد و تلویزونی با نام Newroz TV در همان فرکانس برنامه های خود را آغاز کرد. هدف نوروز تی وی ایجاد پروپاگاندا و تبلیغات برای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان (PJAK) بنا نهاده شده است. نوروز تی وی صبح ها برای کردهای ایران و بعد از ظهرها برای کوردهای سوریه برنامه هائی را در جهت ایجاد و بسط تفکر خشونت طلبی و ملی گرائی افراطی کرد (پان کوردیسم) پخش می کند. پس از جنگ داخلی در ترکیه مسئولین نوروز تی وی کانال جدیدی در همان فرکانس را برای تبلیغ حزب برابری و دمکراسی با نام Ronahi TV  ایجاد کردند. در این کانال تلویزیونی که برنامه هایش به صورتی تستی می باشد افکار و ایدئولوژی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان، افکار آپویسم و عبدالله اوجالان رهبر پیشین پ.ک.ک، تبلیغ حزب پ.ی.د در بین کردهای سوریه و ... تبلیغ می گردد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) برای تبیغ خود در جغرافیای خاورمیانه در تمامی کانال های فو هر از چند گاهی نیز به پخش موزیک می پردازد؛ ولی عمده ترین موزیک هائی که مبلغ ملی گرائی افراطی کرد و سازمانهای تروریستی پ.ک.ک، پژاک، ه.پ.گ، پ.ی.د و ... می باشند در کانالی با نام Mesopotamia Music Channel یا با نام اختصاری MMC TV پخش می گردد.
منبع ترجمه مقاله:
http://tinyurl.com/csrtpox

۵/۱۲/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 13 زخمی

بر اساس اخباری که سایت روزنامه حریت چاپ ترکیه منتشر کرده است دیروز گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را به ژاندارمری منطقه اروح از توابع شهر سیرت محقق ساخته اند. 
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در هنگام افطار و در ساعت 19:30 صورت گرفته و متاسفانه سبب کشته شدن 1 سرباز و زخمی شدن  13 سرباز دیگر شده است.
بر اساس گفته های رسمی استانداری شهر سیرت ترکیه 5 سرباز مجروح به بیمارستان دولتی شهر سیرت منتقل شده و 2 سرباز دیگر با استفاده از هلیکوپتر به بمارستان شهر دیاربکیر ترکیه منتقل گشته اند.
گروه دومی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در همان دقایق حمله تروریست دیگری را در منطقه پرواری صورت داده اند. این حمله تروریستی با استفاده از سلاح های دوربرد صورت گرفته است. خوشبختانه با پاسخگوئی سریع آتش از سوی نظامیان ترکیه در این حمله تروریستی خسارت جانی وجود نداشته است. 
برای دستگیری میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ccvwd49
تله انفجاری حزب کارگران کوردستان در شهر ماردین ترکیه
تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر ماردین ترکیه با استفاده از کنترل از راه دور منجر شد. خوشبختانه این حادثه تروریست تلفات جانی به همراه نداشت. نیروهای نظامی ترکیه پس از انفجار عملیات وسیعی را در منطه برای دستگیری تروریستها آغاز نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ctlo3j5
اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به روستاها وارد شدند
بر اساس اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است  پس از درگیری های شدید در نواحی مرزی شیمدینلی ترکیه گروهی از تروریستهای مسلح حزب کارگران کردستان به دو روستای نزدیک به محل گریخته اند. درگیریهای شدید مابین تروریستهای حزب کارگران کوردستان / حزب حیات آزاد کردستان و نیروهای نظامی ترکیه 12 روز می باشد که ادامه دارد. بر اساس ارقام غیر رسمی تاکنون 60 تروریست از اعضای این دو حزب رادیکال و خشونت طلب به هلاکت رسیده اند.
نکته قابل تامل در این درگیرهای وجود تروریستها عضو حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک در درگیریها می باشد. بر اساس ادعائی که از سوی ارگانهای امنیتی و اطلاعاتی ترکیه منتشر شده است طی چند روز گذشته 100 تروریست عضو حزب حیات آزاد کردستان (PKK) نیز در عملیات های پ.ک.ک پیوسته و اشتراک داشته اند. تروریستها عضو پژاک از طریق کمپ حاکورک و کمپ شهیدان واقع در ایران به منطقه اعزام شده اند.
عملیات همچنان در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cogveks
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به خانه های مسکونی در شیمدنلی ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین اقدامات تروریستی خود حمله ای را به خانه های نظامیان در شهر حکاری و منطقه شیمدینلی ترکیه متوجه ساخته اند. خوشبختانه در این حمله تروریستی خسارت جانی به هیچ یک از اعضای خانه های مسکونی وارد نشده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cqfxvaj

جایگیری 500 عضو حزب کارگران کردستان در مرزهای ایران

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) برای نجات و کمک به 200 تروریست محصور شده در محاصره نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه در شیمیدنلی ترکیه 500 تروریست دیگر را به همراهه انبوه در کنار مرزهای ایران جای داده است. 
پس از آنکه گروهی 200-300 نفره از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای انجام عملیات تروریستی بزرگی اقدام به نزدیک شدن به مناطق مرزی ترکیه از طریق شیمیدنلی نمودند با مشاهده و تثبیت به موقع تروریستها توسط هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه ای (هرون) نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه اقدام به اجرای عملیات ضد تروریستی بر علیه پ.ک.ک در منطقه نمودند که خوشبختانه موفق به هلاکت نزدیک به 50 تروریست شده اند. درگیریهای شدیدی در مطنقه شیمدینلی در نقطه صفر مرزی ترکیه و عراق طی 10 روز گذشته ادامه داشته است و متاسفانه 2 سرباز ترکیه نیز در این درگیریهای کشته شده اند.
نکته قابل توجهی که توسط هواپیماهای بدون سرنشین و ارگانهای امنیتی تثبیت شده است جای گری گروهی از تروریستهای حزب کارگران کوردستان (PKK) در مرزهای ایران و در منطقه شهیدان می باشد، گروه تروریستی مذکور بیش از 500 تروریست بوده و دارای سلاح های سنگین همراه با مهمات بیشمار تثبیت شده است. 
گروهی از کارشناسان استراتژیست و آکادمیسین ها احتمال همکاری و حمایت ایران را از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به علت همکاری ترکیه  با مخالفین بشار اسد دور از تصور نداسنته اند، به نظر آنان چون ایران طی سالهای گذشته چندین بار حامی حزب کارگران کوردستان بوده است و از این سازمان تروریستی به عنوان ابزار و اهرمی  برای فشار بر ترکیه استفاده نموده است همکاری با پ.ک.ک در موقعیت کنونی دور از ذهن نیست.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cds4q2s
ضربه دیگری بر منابع مالی حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک
نیروهای امنیتی همراه با ارگان مبارزه با مواد مخدر ترکیه طی روزهای گذشته موفق به کشف 4 تن انواع مواد مخدر منتصب به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر دیاربکیر ترکیه شده اند. 
مزارع کشت انواع مواد مخدر در روستاهای لیجه، هازرو، کوجا کوی، فیس اوواسی و .. بوده اند که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در این مناطق حضوری فعال دارد.
بر اساس آمار پلیس بین الملل سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بزرگترین مافیای حمل و ترانزیت مواد مخدر در دنیا می باشد، به طوریکه اکنون 70% مواد مخدره وارده به اروپا از زیر دست میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ترانزیت می گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnqlc7d

۵/۱۱/۱۳۹۱

وضعیت حزب کارگران کردستان در گزارش سالیانه تروریسم آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا به مانند روال سالهای گذشته آمار سالیانه تروریسم را برای سال 2011 منتشر کرده است. در گزارش وزارت خارجه آمریکا بخش مفصلی نیز به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اختصاص داده شده است، که گوشه هائی از این گزارش را در زیر می خوانیم:
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که طی 40 سال گذشته همواره با دولت ترکیه به جنگ مسلحانه پرداخته است، درعملیات های تروریستی حزب کارگران کوردستان علاوه بر تابعین ترکیه تابعین بسیاری از دیگر کشورها نیز مورد حمله مسلحانه، آدم ربائی، گروگان گیری و ... واقع شده اند. سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان جزء مهمترین گروههای تروریستی و خشونت طلب در داخل ترکیه می باشد، ولی در کنار پ.ک.ک گروه های تروریست حزب الله، سازمان DHKP-C و دیگر گروههای مارکسیست – لنینیست واقع شده اند.
بیشتر عملیات های تروریستی حزب کارگران کوردستان در مناطق جنوب غربی ترکیه و بعضاً در شهرهای بزرگ صورت می گیرد، بیشتر میلیتانهای وارده برای انجام عملیات های تروریست از طریق مرزهای شمال عراق و کمپ های موجود در شمال عراق وارد ترکیه می شوند. بیشتر اهداف سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) اشخاص نظامی، پایگاه های نظامی، کلانتری ها، ژاندارمری و ... و بعضاً نیز در بسیاری از مواقع اشخاص غیرنظامی نیز در عملیات های مسلحانه و تروریست پ.ک.ک کشته می شوند.
برای مثال در کاستامنون ترکیه حمله تروریستی که از سوی حزب کارگران کوردستان صورت گرفت سبب کشته شدن محافظ رجب طیب اردوغان شد و یکی از خشونت بارترین حملات تروریستی پ.ک.ک بوده است. علوه بر کاستامنون عملیات های تروریستی سیروان، چکورجا، آنکارا، باتمان، حکاری از جمله مهمترین حملات تروریستی حزب کارگران کردستان طی سال 2011 بوده است.
در گزارش سالیانه ترور وزارت امور خارجه آمریکا از اعمال قانونی مجلس ترکیه در جهت کاهش منابع مالی حزب کارگران کوردستان نیز مطالبی نقل شده ولی اعمال فوق برای خشکانیدن منابع مالی تروریسم ناکافی ذکر شده اند.
در گزارش از اعمال دولت ترکیه در سطح جهانی مبارزه با تروریسم نیز به خوبی یاد شده و از همکاری نزدیک ترکیه و آمریکا در مبارزه با تروریسم مطالبی بیان شده است.
در گزارش هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) ایجاد کردستان در داخل مرزهای ترکیه بیان شده است. بر مبنای گزارش وزیر امور خارجه آمریکا تعداد تروریست حزب کارگران کوردستان 4 الی 5 هزار تروریست یاد شده که تعداد 3 الی 3500 تروریست در کمپ های شمال عراق مسکون اند. 
در سالهای 2006، 2007، 2008 بر اثر عملیات های مسلحانه و تروریستی حزب کارگران کوردستان سبب کشته های بیشماری در ترکیه شده است. برای مثال حزب کارگران کردستان در سال 2011 بیش از 61 عملیات تروریستی داشته است که آمار ارائه شده مبنی بر کشته شدن 88 نفر و زخمی شدن 216 نفر می باشد.
حزب کارگران کوردستان در سال 1999 از کشورهای ایران، سوریه، عراق حمایت مالی و لوجستیک می شده است. 
حزب کارگران کردستان دارای شاخه مالی بسیار قوی در اروپا می باشد که منابع مالی را برای سازمان از طریق تجارت و ترانزیت مواد مخدر تامین می کنند. 
منبع ترجمه مقاله:
http://tinyurl.com/dy9hrjr

درگیری با حزب کارگران کردستان: 39 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه طی درگیری هائی که از 5 روز گذشته در مانطق شیمدینلی و اروح ترکیه داشته اند موفق به هلاکت رساندن 39 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) شده اند.
از تاریخ 22 جولای 2012 نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه پس از تثبیت گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که قصد ورود به خاک ترکیه از طریق مرز عراق را داشتند عملیات وسعی با شرکت 2000 نیروی نظامی ترکیه در مناطق صفر مرزی ترکیه و عراق آغاز شده است. 
طی روزهای متوالی نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه بارها به تعقیب و گریز میلیتانهای حزب کارگران کوردستان پرداخته و دقایق و ساعاتی نیز به رد و بدل شدن آتش سنگین مشغول بوده اند ،بنا به اخبار ارسالی از مطنقه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه موفق به هلاکت 39 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان شده اند. متاسفانه در این عملیات های چند روزه 2 گروهبان ترکیه نیز کشته شده است.
علاوه بر تروریستهای کشته شده بسیاری از میلیتانهای مسلح حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نیز دچار جراحت های متعددی ناشی از درگری های چند روز گذشته شده اند، بنا به تصاویر گروههای امنیتی و اطلاعاتی ترکیه میلیتانهای زخمی به روستاها و شهرهای نزدیک به نقاط صفر مرزی ترکیه منتقل شده اند.
کوهها گامون که در نزدیکی نقطه صفر مرزی ترکیه واقع شده اند طی روزهای گذشته محل عملیاتهای مختلفی از سوی نظامیان ترکیه بر علیه مییلتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بود، به طوریکه بارها گذرگاه های خروجی و ورودی تروریتسها توسط هلیکوپترها مورد هدف واقع شده و مناطق خاصی بمباران شدند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ck8vnc7
بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه پس از تشدید عملیات های تروریستی توسط حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیروهای نظامی ترکیه نیز در حال اجرای عملیات های متعددی بر علیه این سازمان فاناتیک و خشونت طلب کرد می باشند.
در جدیدترین عملیات های ضد ترور و تروریست هواپیماهای ترکیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق را برای چندین بار مورد هدف بمباران قرار داده ند.
هنوز جزئیات عملیاتهای بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ا زسوی ارگانهای ذیربط نظامی ترکیه منتشر نشده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8aeb6j
میلیتانهای حزب کارگران کردستان مسئول اداری روستا را ربوده و به گروگان گرفتند
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در جدیدترین سلسله اقدامات متحجر آمیز اقدام به روبودن و گروگان گیری یکی از مسئولین اداری روستائی در شهر زلزله زده وان ترکیه نموده اند.
روستای سارای که در 30 کیلومتری شهر زلزله زده وان ترکیه می باشد دیروز در ساعت 16:00 مورد هدف یک گروه از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان واقع شده و اقدام به ربودن و گروگانگیری یکی از مسئولین اداری روستای فوق گشته اند. 
برای بازپس گیری شخص ربوده شده عملیاتی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dybtsla
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 2 سرباز ترکیه کشته شد
بنا به اخباری که سایت روزنامه زمان دقایقی پیش منتشر کرد متاسفانه طی حمله تروریستی که از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه لیجه از توابع شهر دیاربکیر ترکی هانجام داده اند 2 سرباز ترکیه کشته شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cvo9pzq