۵/۰۱/۱۳۹۱

بشار اسد: سلاح ها و مهمات حزب کارگران کردستان را تامین کنید

بنا به گزارشی که از سوی مدیر عمومی ژاندرمری ترکیه منتشر شده است ادعائی مبنی بر تجهیز سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) از سوی ارگان اطلاعاتی سوریه (المخابرات) ، رژیم بعث و حاکمیت بشار اسد منتشر منتشر گردیده است. 
در حالیکه مسئله حمایت بشار اسد و رژیم بعث از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در روزهای گذشته ابعاد جدیدی به خود دیده، گزارش مفصل مدیر عمومی ژاندارمری ترکیه نیز خبر از تجهیز نظامی حزب کارگران کوردستان از سوی بشار اسد منتشر کرده و ابعاد جدیدی به مسئله افزود.
بنا به گزارش تجهیزات مالی، اسلحه، مهمات، غذائی، لوجستیک و ... حزب کارگران کردستان طی ماههای گذشته از سوی المخابارت و بشار اسد به صورت مستقیم تامین گردیده است، حتی دو انبار مهما تحزب کارگران کوردستان نیز در شهرهای آفرین و عین العرب نیز توسط گروههای اطلاعاتی ترکیه مشخص گردیده است، یادآروی کنیم که کنترل 2 شهر فوق طی 2 روز گذشته تماماً در علیه گروههای منتصب به حزب کارگران کردستان می باشد. وجدو 2 انبار مهمات نیز حاکی از آمادگی برای رویاروئی احتمالی در روزهای آتی با ارتش آزادی بخش سوریه می باشد.
بشار اسد طی ماههای گذشته کنترل شهرهای مرزی ترکیه – سوریه را به میلیتانهای مسلح حزب کارگران کوردستان (PKK) واگذار کرده است. در شهرهای آفرین و عین العرب نیز میلیتانهای سازمان تروریست حزب کارگران کردستان اقدام به تشکیل گروههای مسلح با نام نیروهای مدافع خلق نموده اند. البته طی ماههای گذشته گزارشاتی نیز مبنی بر آموزش چند صد میلیتان مسلح توسط مسعود بارزانی ناسیونالیست کرد به گوش می رسید. 
در دیگر سو کردهای سوریه با جمعیتی بالغ بر 1 الی 2 میلیون نفر دارای چندین تشکیلات کورد می باشند که طی ماههای گذشته ارگانیزاسیون این گروها به شدت افزایش یافته است. بیشتر گروههای کرد سوریه ای دو دسته اند یا همراه تفکرات ملی گرای نرم مسعود بارزانی و یا پیرو اقدامات تروریستی و مسلحانه حزب کارگران کردستان.
در گزارش نیروهای اطلاعاتی و امنتی ترکیه نام تک تک اشخاص سوریه ای که در تجهیز حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نقشی اساسی داشته اند ذکر گردیده است. برای مثال شخصی به نام احمد .ش.آ مسئول تدارکات مالی پ.ک.ک، طالع العرب مسئول و حنیف.ه مسئول تدارک زیرساخت های فعالیتی پ.ک.ک در سوریه و ... ذکر گردیده است.
در همین گزارش نام چندین قاچاقچی کورد سوریه ای که حامی مالی حزب کارگران کردستان نیز می باشند ذکر گردیده است. از مهمترین این نام ها قاچاقچیان شناخته شده کردی به مانند چاووش، انور، محمد امنی، واحد و ... می باشند.   
منبع ترجمه خبر: سایت روزنامه رادیکال چاپ ترکیه
http://tinyurl.com/crwfffd

۴/۳۱/۱۳۹۱

ابعاد مختلف حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

در ترکیه بعضی از انسانها هنوز حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را به مانند سازمانی که برای احقاق حق و حقوق اقلیت کرد تلاش و مبارزه می کند معرفی می کنند و خاوستار مذاکره دولت ترکیه با سازمان تررویستی حزب کارگران کردستان می باشند، به نظر آنان شاید با گفتگو بتوان مسئله کرد و حزب کارگران کوردستان را فیصله داد. آنان مسئله کرد را در هم آمیخته با مسئله ترور و حزب کارگران کردستان می بینند و به نظر آنان در صورتیکه بتوان با حزب کارگران کوردستان به توافقی رسید مشکل اقلیت کرد در ترکیه حل خواهد شد، درحالیکه به نظر چنین نیست. چون شاید حزب کارگران کردستان و اقلیت کورد ترکیه دارای شباهتهائی به هم باشند و پ.ک.ک از زمان تولد تا کنون نیز تماماً در فکر تنهاترین مرجع برای گفتگوی کوردها را در ذهن خود پرورانده باشد ولی به هیچ وجه چنین نیست.
میکرو ترور
حزب کارگران کردستان را به مانند گروههای تروریستی به مانند ائتا، ایرا و ... شمردن به نظر راه را به خطا رفتن می باشد. یکی از علت های عمده این خطا در علت تولد حزب کارگران کوردستان نهفته و دیگر به تفاوت ایرا، ائتا و ... با حزب کارگران کردستان برمی گردد، پ.ک.ک یک میکرو ترور می باشد. حزب کارگران کوردستان تنها از تجارت مواد مخدر میلیاردها دلار منابع مادی بدست می آورد.
دیروز فرماندار شهر دیاربکیر ترکیه طی مصاحبه تلویزیونی از کشف مواد مخدری به ارزش 1.7 میلیارد لیره (1 میلیارد دلار) تنها در یک عملیات چند روز گذشته خبر داد. این رقم به اندازه صادرات کشور ارمنستان در طول یک سال می باشد. به عبارت دیگر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان مقدار منابع مالی که از طریق کاشت، تجارت، ترانزیت و ... مواد مخدر بدست می آورد به اندازه صادرات بعضی از کشورها می باشد. تمامی ارگانهای امنیتی اروپا نیز آمار مربوط به تجارت مواد مخدر حزب کارگران کردستان را تایید می کند، به طوریکه 75% تجارت مواد مخد اروپا زیر نظر حزب کارگران کوردستان صورت می گیرد. بر اساس امار رسمی Interpol این آمار در بعضی از سالها حتی به 80% نیز رسیده است. این تجارت وابسته به شمال عراق، جنوب غربی ترکیه، اروپای غربی به شبکه های مافیای مناطق مذکور چه به طور مسلح و چه زیرشاخه سیاسی پ.ک.ک وابسته می باشد. کشت انواع مخدر توسط میلیتانهای حزب کارگران کوردستان و نگه داری از تاسیسات صنعتی بسیار وحشتناک می باشد. بزرگترین بخش شبکه در اروپای غربی و در دیاسپورای کرد می باشد که کودکان 8 تا 10 ساله در فروش و بازاریابی نقشی اساسی را بر عهده می گیرند. با این موارد مقدار پولی که از این تجارت غیرقانونی نسیب دیاسپورای و مافیای کرد می شود بی شک در راه تحقق خواسته های به حق اقلیت کرد ترکیه نمی باشد.
بسیاری از ارگانهای سیاسی، امنیتی، ملی و ... دنیا از وجود ارتباط عمیق حزب کارگران کردستان (PKK) با مافیای تجارت و ترانزیت مواد مخدر خبر داشته و راه کارهائی در این مورد داشته اند، تنها در ترکیه می باشد که ابعاد تجارت وسیع مواد مخدر پ.ک.ک لاپوشانی می گردد.
حزب کارگران کوردستان و قاچاق کودکان
بنا به آمار رسمی حزب کارگران کردستان و منابع امنیتی ترکیه و دنیا بیش از 80% به اصطلاح میلیتنهای حزب کارگران کوردستان از کودکان تامین می گردد و باید گفت پ.ک.ک دارای بزرگترین شبکه قاچاق و مافیای کودکان در دنیا را به خود اختصاص داده است. کودکان زیر 18 ساله مناطق کردنشین به عنوان میلیتان به کادر کوهی حزب کارگران کردستان افزوده می گردند. متاسفانه نه در ترکیه و نه در دنیا هیچ سازمانی علت استفاده ابزاری از کودکان زیر 18 سال کرد را در کوههای قندیل پیگیری نمی کند. در دنیا برای ازدواج کودکان زیر 18 سال با پیرمردان 60 ساله منابع و ارگانهای متعددی پیگیری می کنند در حالیکه هیچ ارگانی از به دست گرفتن اسلحه توسط کودکان و دختران کورد زیر 18 سال و شرکت این چنان کودکان در عملیات های انتحاری را پیگیری نمی کند. در دنیا و ترکیه هیچ ارگانی به موضوع حقوق کودکان کردی که به عنوان تروریست در کمپ های حزب کارگران کردستان آموزش م یبینند رسیدگی نمی کند. باید پرسید که چه تعداد از میلیتانهای ایرا و ائتا و ..را کودکان زیر 18 سال تشکیل می دادند؟
استفاده ابزاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) ازکودکان کورد بی شک ارتباطی با پرورش حرکتی تروریستی بر پایه ائتنیک مشخصی نبوده و پا را بسیار فراتر از این گذاشته و دقیقاً بنا به تعاریف و استانداردها جهانی در شبکه تجارت و قاچاق کودکان نقشی اساسی را ایفا می کند. 
حزب کارگران کردستان و ارتباطات خارجی
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی حیات 30 ساله خود همواره از قدرت های منطقه ای و خارجی برای ادامه حیات خود بهره جسته است. ارتباطات حزب کارگران کردستان با کشورهای ایران، سوریه، اسرائیل، آمریکا، روسیه و ... موضوع جدیدی نیست. حزب کارگران کردستان درسوریه با همکاری بشار اسد نقشی اساسی در کشتار معترضین سوریه ای را ایفا می کند و به قولی در کنار و همپای رژیم توتالیاتر و دیکتاتور بشار اسد به مبارزه با معترضین سوریه ای می پردازد در حالیکه هدف خود را در ترکیه مبارزه برای احقاق حقوق اقلیت کرد معرفی می کند، آیا این دو موضع می تواند در کنار هم قرار گیرد؟ به عبارت دیگر اعمال حزب کارگران کوردستان با اسلحه تنها زاویه ای مبتنی بر پان کردیسم نداشته و مسائل 30 سال گذشته دقیقاً ادعای فوق را ثابت می کند که پ.ک.ک به فراتر از ترکیه می اندیشد.
درک وجود حزب کارگران کوردستان با تمامی موارد مذکور امکان پذیر می باشد. 
منبع ترجمه مقاله: سایت روزنامه استار چاپ ترکیه – به قلم سئدات لاچین ار
http://tinyurl.com/cbpr2z2

بمباران گذرگاه های حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

بر اساس اخباری که روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است دیروز عملیاتی بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) صورت گرفته است.
دراین عملیات چندین هلیکوپتر ترکیه مناطق گذرگاهی سازمان تروریتی حزب کارگران کردستان را در منطقه حکاری ترکیه برای ساعاتی مورد هدف قرار داده اند.
عملیات انجام شده بیشتر در 7 کیلومتری شهر حکاری و روستای اوتلوجا صورت گرفته است.
در این عملیات 5 هلیکوپتر کبری شرکت داشته اند.
حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) پس از شروع اعتراضات معترضین سوریه ای به بشار اسد عملیات های تروریست خود را در ترکیه افزایش داده است، بر اساس نظر عده ای از استراتژیست ها افزایش حملات تروریستی حزب کارگران کردستان بی ارتباط با اوضاع داخلی سوریه نیست.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cx5enml

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) کنترل شهر آفرین سوریه را بدست گرفت

شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که با نام حزب برابری و دمکراتیک (پ.ی.د) فعالیت می کند کنترل شهر آفرین از شهرهای کوردنشین سوریه را بر عهده گرفت.
شاخه سوریه ای حزب کارگران کردستان پس از کنترل شهر عین العرب کنترل شهر آفرین را بر عهده گرفته است.
این در حالی می باشد که درگیری های شدیدی در شهر های مرکزی سوریه مابین نیروهای ارتش آزادی بخش سوریه و رژیم بعث صورت می گیرد و هر روزه بر ناامنی و گسترش جنگ داخلی افزوده می شود، شاخه سوریه ای حزب کارگران کوردستان (PKK) از خلع سیاسی و قدرت بوجود آمده سعی در کنترل شهرها و مناطق کردنشین را دارد. 
درگیری های ارتش آزاد سوریه با نیروهای مسلح بشار اسد به اکثر نقاط سوریه کشیده شده است ولی تنها نقاط کردشین به علت وجود میلیتانهای متعدد مسلح پ.ک.ک و حمایت از بشار اسد در حاشیه امن قرار دارند. تاکتیک شاخه سوریه ای حزب کارگران کوردستان استفاده از موقعیت بوجود آمده و تثبیت کنترل شهرها و مناطق کوردنشین می باشد که دو نمونه فوق بهترین مثال از این نوع تفکر می باشند.
بنا به اخباری که در مدیای منطقه و جهانی منتشر شده است در مناطق کوردنشینی که تحت کنترل حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشند کمیته هائی با نام کمیته مدافع خلق ایجاد گردیده است، هدف از ایجاد این کمیته تشکیل سازمان و نیروی مسلح برای درگیریهای احتمالی با معترضین سوریه ای می باشد.
حزب کارگران کوردستان از 17 ماه پیش تا به اکنون با تمام وجود از بشار اسد و حزب بعث حمایت کرده و در کشتار معترضین سوریه ای نقشی اساسی ایفا کرده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c4np9db

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و حکومت بشار اسد

بر اساس اطلاعاتی که طی ماههای گذشته هر از چندگاهی منتشر می شود گروهی از کردهای سوریه ای در کنار بشار اسد و حزب بعث قرار گرفته و در قتل عام معترضین نقشی اساسی را ایفا کرده اند.
از جمله گروههای کورد سوریه ای پ.ی.د می باشد که زیر شاخه سوریه ای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد و در کشتار معترضین سوریه ای نقشی اساسی را داشته است به طوریکه امروز بیشتر مناطق مرزی ترکیه – سوریه توسط میلیتانهای این حزب به شدت خشونت طلب، رادیکال، نژادپرست و ارتجاعی کنترل می گردد. 
بشار اسد و پدرش حافظ اسد سالهای گذشته تجربه استفاده ابزاری از گروههای تروریست کورد را در اندوخته دارند و این اولین باری نیست که دست به حمایت و استفاده ابزاری از گروههای تروریستهای به مانند حزب کارگران کردستان (PKK) دست می زنند، بلکه صحبت از همکاری وسیع سازمان تروریستی به مانند حزب کارگران کوردستان می باشد که علارغم به اصطلاح مبارزه برای آزادی کردهای ترکیه یا اکنون در قتل عامهای معترضین سوریه ای که برای برابری و دمکراسی مبارزه می کنند نقشی اساسی را بر عهده گرفته است. این نشان از هدف واقعی گروههای تروریست و رادیکالی به مانند پ.ک.ک، پژاک، پ.ی.د، اشغال کنندگان کرکوک ترک نشین و ... می باشد که در صورت ایجاد شرایط و منابع خویش دست از هیچگونه کشتاری برنمی دارند.
حمایت سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از حکومت بشار اسد تنها برای استفاده از فای بوجود آمده می باشد، و به نظر می رسد نوعی شکاف مابین جامعه کرد سوریه ای بوجود امده است. عده ای طرفدار مسعود بارزانی ناسیونالیست شناخته شده کورد و عده ای دیگر حامی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) گشته اند. سوریه محل تقابل دو تفکر رادیکال، نژادپرست و ارتجاعی پ.ک.ک و قدرت سیاسی و ملی گرائی نرم مسعود بارزانی شده است. غرب نیز به علت انقضاء تاریخ مصرف سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان خواستار پیروزی مسعود بارزانی در سوریه و منطقه می باشد. 
پیروزی حزب کارگران کردستان بر مسعود بارزانی  در سوریه می تواند زیرساختهای قندیل جدیدی را در سوریه بنا نهد و این بزرگترین مانع برای تحقق و تثبیت استقلال حکومت کورد شمال عراق می باشد و این نیز به نوبه خود سبب تضعیف رابطه مابین ترکیه و حکومت کرد شمال عراق خواهد گشت.

۴/۳۰/۱۳۹۱

حمله حزب کارگران کردستان به خط لوله نفت کرکوک

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) دیروز طی عملیات تروریستی خط لوله انتقال نفت کرکوک – یومورتالیق را مورد هدف قرار داده و به آتش کشید.
بنا بر اخبار منتشر شده حزب کارگران کردستان اقدام به بمب گذاری در محل انتقال خط لولوه نفت کرکوک شده و پس از انفجار آتش سوزی وسیعی در خط لوله ایجاد شده است.
فرماندار شهر ماردین ترکیه طی مصاحبه ای از نبود خسارات جانی در حادثه تروریستی مذکور خبر داده و از خاموش سازی محل انفجار خبر داد.
نیروهای آتش نشانی و اکیپ مخصوص نیز نشت نفت خط لوله کرکوک را ترمیم کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d5veayn
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر زلزله زده وان ترکیه
بر اساس اخباری که سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر ساخته است دیروز حمله مسلحانه ای از سوی میلیتانهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) صورت گرفته است.
این حمله تروریستی به محل پلیس امنیتی شهر وان بوده که با استفاده از راکت انداز محقق شده است.
خوشبختانه در این حمله تروریستی خسارت جانی وجود نداشته است.
نیروهای نظامی ترکیه در حال انجام عملیات بر ضد سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dxjdohb
انفجار تروریستی در شهر حکاری ترکیه
بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه دیروز تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در اثنای حرکت ماشین پلیس منفجر شده است. این حمله تروریستی در شهر حکاری ترکیه صورت گرفته است.
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در این حمله تروریتی اقدام به بمب گذاری و ایجاد تله های انفجاری در محل نزدیک نگهبانی پلیس نموده بودند.
خوشبختانه در این حادثه تروریستی خسارت جانی بهمراه نداشته و نیروهای ترکیه در حال انجام عملیات بر ضد سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ctqbs7g

۴/۲۹/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 9 کامیون را به آتش کشید

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین اقدام خود مبنی بر جبوگیری از افزایش پیرفت اقتصادی مناطق کردنشین ترکیه بار دیگر 9 کامیون را به آتش کشید.
این اقدام تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر قاضی آنتئپ ترکیه و در محله اصالحیه محقق شده است.
عمل تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در اوایل نیمه شب صورت گرفته است. کامیونهای به آتش کشیده منتصب به راه سازی و تولید انرژی از منابع بادی بوده اند که توسط میلیتانهای پ.ک.ک به آتش کشیده شده اند.
بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cmyz8em
1 تروریست از اضعای حزب کارگران کردستان تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شد
بر اساس اخبار منتشر شده 1 تروریست زن از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) تسلیم نیروهیا امنیتی ترکیه شده است. 
تروریست مذکور از طریق شهر تونجلی و طی فراری که از کمپ های آموزشی پ.ک. در شمال عراق داشته تسلیم نیروهای ترکیه ای شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8jmcz5

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر

بر اساس اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر ساخته است بزرگترین عملیات بر علیه منابع مالی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با شرکت 1700 مامور ترکیه ای شکل گرفته است.
در این عملیات وسیع که در 15 روستا و 3 منطقه صورت گرفته است بسیاری از منابع مالی حزب کارگران کردستان که از ظریق حمل و ترانزیت انواع مواد مخدر تامین می شود مورد حمله نیروهای ترکیه واقع شده است. 
در این عملیات بسیاری از مناطق و زمین هائی که توسط حزب کارگران کوردستان (PKK) به کشت خشخاش مشغول بودند اکثراً سوزانده شدند. بر اساس اخبار اعلام شده حزب کارگران کوردستان زمینی به ابعاد 300 هکتار را تحت کاشت خشخاش قرار داده بود. 
عملیات فوق با حمایت چندین هلیکوپتر اسکورسکی و کبری محقق شده و چنیدن تیم مبارزه با ترور و کاماندوی ترکیه نیز شرکت داشته اند.
هروئین کاشته شده در زمین های حزب کارگران کردستان برابر با 2 هزار تن و قیمت 20 هزار لیره ترکیه تخمین زده می شود، جزء اصلی ترین منابع مالی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان می باشد.
در این عملیات 400 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در کاشت خشخاش نقش داشتند نیز توسط پلیس ترکیه دستگیر شدند.
حزب کارگران کوردستان منابع مالی خود را بیشتر از ترانزیت انواع مواد مخدر، قاچاق انسان، فروش اسلحه و ... تامین می کند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/6lhb5zj

۴/۲۸/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید ، 3 زخمی

بر اساس اخباری که دقایقی پیش از سوی رسانه های ترکیه مخابره شده نیروهای نظامی ترکیه درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری ها 1 سرباز ترکیه کشته و 3 سرباز دیگر زخمی شده اند.
بر اساس منابع اطلاعاتی پس از گشودن آتش به سمت سربازانی که در حال نگهبانی بودند در و اولین دقایق حمله تروریستی 1 سرباز ترکیه کشته می شود، پس از اولین آتش ها نیروهای نظامی ترکیه نیز اقدام به گشودن آتش می کنند و درگیری سختی دقایقی مابین نیروهای ترکیه ای و میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بوجود می آید.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر زلزله زده وان و در منطقه روستای ائل آچماز صورت گرفته است.
درگیری ها در ساعت 15:00 صورت گرفته است. سربازان زخمی با استفاده از هلیکوپتر نظامی به بیمارستان شهر وان ترکیه منتقل شده اند.
پس از حمله مسلحانه و تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیروهای وسیع کاماندوی ترکیه به منطقه اعزام شده و عملیات بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در حال پیگیری می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bm23b5b

پنج تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر ساخته است طی درگیری که نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست شده اند. 
در تاریخ 30 آوریل 2010 عملیات تروریستی از سوی حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی و منطقه نظامیه صورت می گیرد که در این عملیات تروریست پ.ک.ک 4 سرباز ترکیه را کشته و 7 سرباز دیگر را مجروح می کند، فاعلین این حمله تروریستی طی عملیاتی که در تاریخ 9 جولای 202 از سوی نیروهای نظامی ترکیه درمنطقه بینگول صورت می گیرد به هلاکت می رسند. بدین ترتیب 16 تروریستی که در کشتار نظامیان ترکیه دخالت داشتند همگی به هلاکت رسیدند.
طی سالهای متوالی چندین تروریست شناخته شده حزب کارگران کردستان (PKK) که مسئول انجام عملیات های مسلحانه و تروریستی پ.ک.ک در منطقه بینگول بودند سرانجام طی عملیاتهای نیروهای نظامی ترکیه بر علیه سازمان تروریستی  حزب کارگان کوردستان به هلاکت رسیدند.
بر اساس منابع بدست آمده از اجساد و مخفیگاه های میلیتانهای به هلاکت رسیدن تمامی حملات تروریستی که منجربه کشته شدن سربازان ترکیه در پایگاه های نظام می شده حساب شده و بر پایه برنامه ریزی قبلی محقق می شگته است، به طوریکه طی بازرسی های انجام شده تعداد بسیار زیادی تصاویر از حملاتی که میلیتانهای حزب کارگران کوردستان در صدد حمله به آن موضع بودند کشف شده است. 
بر اساس عملیاتهائی که از آن موقع شروع شده است 16 تروریست حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به هلاکت رسیده، 5 تروریست تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده و در تاریخ 9 جولای 2012 نیز 5 تروریست دیگر به هلاکت رسیده اند که رد مجموع 31 تروریست شناسائی شده است.
از تروریستهای کشته شده 2 نفر زن بوده اند، اسامی تروریستهای زن Rojen Gever و Pelin Koçer می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ccxlymt

۴/۲۷/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید

طی درگیری که نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند متاسفانه 1 نگهبان روستا کشته شدند.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با تروریستهای حزب کارگران کردستان در شهر شیرناک و مطنقه باب الشباب صورت گرفته است که متاسفانه در این درگیری عصمن گوک نگهبان روستا کشته شده است.
نگهبان کشته شده 35 ساله بوده و دارای 5 فرزند می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/czqf9hw
تله افنجاری حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر وان ترکیه
تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که در شهر وان ترکیه و منطقه باشکاله بکار گذاشته شده بود در اثنای حرکت ماشین های نظامی منفجر گشت، خوشبختانه این حادثه تروریستی خسارات جانی و مالی درپی نداشت.
بر اساس اطلاعات منتشر شده تله انفجاری حزب کارگران کردستان در راه مبادلاتی روستای کوچ داغ کار گذاشته شده بود. پس از منفجر شدن این تله انفجاری گودالی به عرض 2 متر و به عمق 1 متر ایجاد شد.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات آغاز شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cr8c5u3
شروع عملیات وسیع بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان
وجود یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر دیابکیر ترکیه توسط تیم های اطلاعاتی ترکیه مشخص شده و سریعاً تیم های کاماندو با حمایت هلی کوپترهای اسکورسکی و کبری برای انجام عملیات وسعی به منطقه اعزام شده اند.
تروریستهای حزب کارگران کردستان در منطقه لیجه شهر دیاربکیر ترکیه تثبیت شده اند. شروع عملیات در ساعت 04:30 گزارش شده است. هلیکوپترهای کبری هم اکنون نیز در حال گسیل کاماندوهای ترکیه به مناطق فوق می باشند.
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه از شروع عملیات چندین دفعه درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به وقوع پیوسته است.
عملیات همچنان ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/84fhh6u

حمله حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به کارگران معدن

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به حمله به کارگران معدن سنگی در شهر حاتای ترکیه نموده اند.
معدن سنگ در دامنه کوههای آمانوس واقع شده و مربوط به شرکت خصوصی می باشد که در حال بهره برداری از سنگ معدن بوده است.
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به حمله به معدن سنگ فوق اقدام به آتش زدن چندین کامیون و دیگر وسال نقلیه شرکت خصوصی شده اند، نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه نیز پس از اگاه شدن از این حمله تروریستی اقدام به گسیل به منطقه نموده اند که طی اخباری مخابره شده درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان تا روشن شدن هوا داشته اند.
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) به کارگران سنگ معدن دیشب در ساعت 01:00 صورت گرفته است. 
حزب کارگران کوردستان طی ماههای گذشته چندین ترانزیت، کامیون و ... را که در حوزه اقتصاد مناطق کردنشین ترکیه فعالیت داشتند به آتش کشیده و حتی چندین بار کارگران شرکتهای راه سازی، سد سازی و ...را ربوده و یا به روی آنان آتش گشوده است. 
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) برای عقب مانده نگه داشتن مناطق کوردنشین ترکیه اقدام به هر عمل شنیعی می زند که تهدید، ارعاب، آدم ربائی، اخاذی، به آتش کشیدن وسائل شرکت ها خصوصی و ... نمونه های انگشت شماری از اعمال این سازمان به شدت رادیکال و خشونت طلب می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bvpbuky

۴/۲۶/۱۳۹۱

کودکان مصدومین اصلی مین های حزب کارگران کردستان

همه روزه در مدیای ترکیه اخباری مبنی بر انفجار مین های کارگذاشته شده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) و کشته و یا قطع عضو های متعدد حاصل از این انفجارها را مرور می کنیم. مین های کارگذاشته شده توسط حزب کارگران کردستان بیشترین صدمه را طی 30 سال گذشته بر کودکان و جوانان وارد ساخته است. کودکان و جوانان روستائی که به هنگام چرای گاو گوسفندگان خود به ناگاه پا بر رو مین ها می گذارند و نتیجه ....
در جدیدترین خبر از این دست وقایع 2 روز کودک چوپانی در نزدیکی منطقه آغری و دوغوبازید که نزدیک به مرز ایران می باشد پا بر روی مین های حزب کارگران کردستان گذاشته و سبب زخمی شدن 2 کودک به نام های ارتان دیلور و آدم ایگید که یکی 10 و دیگری 12 ساله می باشند گشت.
مین های حزب کارگران کوردستان (PKK) در 30 کیلومتری کوه تندورک و روستای قیزیل کوی کار گذاشته شده بود.
متاسفانه با وجود جراحت های شدیدی که یکی از کودکان در اثر مین انفجاری پیدا کرده بود جان خود را از دست داد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان همیشه پس از اجرای عملیات تروریستی به هنگام فرار مین های انفجاری متعددی را کار می گذارد که اکثراً این مین های در صورتیکه کشته نظامی نداشته باشند کودکان و جوانان محلی به دام این تله های انفجاری می افتند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ckhvqwn
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر شیمدینلی ترکیه
بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر ساخته است دیشب در ساعات پایانی درگیری شدیدی مابین نیروهای نظامی ترکیه و گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری  و منطقه شیمدینلی ترکیه صورت گرفته است. 
بر این اساس درگیری پس از حمله تروریستی به پاسگاه آغاز شده است که گروهی از تروریستهای حزب کارگران کردستان اقدام به گشودن آتش به سمت پاسگاه شیمدینلی نموده اند، خوشبختانه در این حادثه تروریستی خسارت جانی و مالی به نیروهای ترکیه وارد نشده است.
برای دستگیری میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cc4vrrg