۴/۲۹/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 9 کامیون را به آتش کشید

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین اقدام خود مبنی بر جبوگیری از افزایش پیرفت اقتصادی مناطق کردنشین ترکیه بار دیگر 9 کامیون را به آتش کشید.
این اقدام تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر قاضی آنتئپ ترکیه و در محله اصالحیه محقق شده است.
عمل تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در اوایل نیمه شب صورت گرفته است. کامیونهای به آتش کشیده منتصب به راه سازی و تولید انرژی از منابع بادی بوده اند که توسط میلیتانهای پ.ک.ک به آتش کشیده شده اند.
بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cmyz8em
1 تروریست از اضعای حزب کارگران کردستان تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شد
بر اساس اخبار منتشر شده 1 تروریست زن از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) تسلیم نیروهیا امنیتی ترکیه شده است. 
تروریست مذکور از طریق شهر تونجلی و طی فراری که از کمپ های آموزشی پ.ک. در شمال عراق داشته تسلیم نیروهای ترکیه ای شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8jmcz5

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر

بر اساس اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر ساخته است بزرگترین عملیات بر علیه منابع مالی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با شرکت 1700 مامور ترکیه ای شکل گرفته است.
در این عملیات وسیع که در 15 روستا و 3 منطقه صورت گرفته است بسیاری از منابع مالی حزب کارگران کردستان که از ظریق حمل و ترانزیت انواع مواد مخدر تامین می شود مورد حمله نیروهای ترکیه واقع شده است. 
در این عملیات بسیاری از مناطق و زمین هائی که توسط حزب کارگران کوردستان (PKK) به کشت خشخاش مشغول بودند اکثراً سوزانده شدند. بر اساس اخبار اعلام شده حزب کارگران کوردستان زمینی به ابعاد 300 هکتار را تحت کاشت خشخاش قرار داده بود. 
عملیات فوق با حمایت چندین هلیکوپتر اسکورسکی و کبری محقق شده و چنیدن تیم مبارزه با ترور و کاماندوی ترکیه نیز شرکت داشته اند.
هروئین کاشته شده در زمین های حزب کارگران کردستان برابر با 2 هزار تن و قیمت 20 هزار لیره ترکیه تخمین زده می شود، جزء اصلی ترین منابع مالی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان می باشد.
در این عملیات 400 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در کاشت خشخاش نقش داشتند نیز توسط پلیس ترکیه دستگیر شدند.
حزب کارگران کوردستان منابع مالی خود را بیشتر از ترانزیت انواع مواد مخدر، قاچاق انسان، فروش اسلحه و ... تامین می کند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/6lhb5zj

۴/۲۸/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید ، 3 زخمی

بر اساس اخباری که دقایقی پیش از سوی رسانه های ترکیه مخابره شده نیروهای نظامی ترکیه درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری ها 1 سرباز ترکیه کشته و 3 سرباز دیگر زخمی شده اند.
بر اساس منابع اطلاعاتی پس از گشودن آتش به سمت سربازانی که در حال نگهبانی بودند در و اولین دقایق حمله تروریستی 1 سرباز ترکیه کشته می شود، پس از اولین آتش ها نیروهای نظامی ترکیه نیز اقدام به گشودن آتش می کنند و درگیری سختی دقایقی مابین نیروهای ترکیه ای و میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بوجود می آید.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر زلزله زده وان و در منطقه روستای ائل آچماز صورت گرفته است.
درگیری ها در ساعت 15:00 صورت گرفته است. سربازان زخمی با استفاده از هلیکوپتر نظامی به بیمارستان شهر وان ترکیه منتقل شده اند.
پس از حمله مسلحانه و تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیروهای وسیع کاماندوی ترکیه به منطقه اعزام شده و عملیات بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در حال پیگیری می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bm23b5b

پنج تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر ساخته است طی درگیری که نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست شده اند. 
در تاریخ 30 آوریل 2010 عملیات تروریستی از سوی حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی و منطقه نظامیه صورت می گیرد که در این عملیات تروریست پ.ک.ک 4 سرباز ترکیه را کشته و 7 سرباز دیگر را مجروح می کند، فاعلین این حمله تروریستی طی عملیاتی که در تاریخ 9 جولای 202 از سوی نیروهای نظامی ترکیه درمنطقه بینگول صورت می گیرد به هلاکت می رسند. بدین ترتیب 16 تروریستی که در کشتار نظامیان ترکیه دخالت داشتند همگی به هلاکت رسیدند.
طی سالهای متوالی چندین تروریست شناخته شده حزب کارگران کردستان (PKK) که مسئول انجام عملیات های مسلحانه و تروریستی پ.ک.ک در منطقه بینگول بودند سرانجام طی عملیاتهای نیروهای نظامی ترکیه بر علیه سازمان تروریستی  حزب کارگان کوردستان به هلاکت رسیدند.
بر اساس منابع بدست آمده از اجساد و مخفیگاه های میلیتانهای به هلاکت رسیدن تمامی حملات تروریستی که منجربه کشته شدن سربازان ترکیه در پایگاه های نظام می شده حساب شده و بر پایه برنامه ریزی قبلی محقق می شگته است، به طوریکه طی بازرسی های انجام شده تعداد بسیار زیادی تصاویر از حملاتی که میلیتانهای حزب کارگران کوردستان در صدد حمله به آن موضع بودند کشف شده است. 
بر اساس عملیاتهائی که از آن موقع شروع شده است 16 تروریست حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به هلاکت رسیده، 5 تروریست تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده و در تاریخ 9 جولای 2012 نیز 5 تروریست دیگر به هلاکت رسیده اند که رد مجموع 31 تروریست شناسائی شده است.
از تروریستهای کشته شده 2 نفر زن بوده اند، اسامی تروریستهای زن Rojen Gever و Pelin Koçer می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ccxlymt

۴/۲۷/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید

طی درگیری که نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند متاسفانه 1 نگهبان روستا کشته شدند.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با تروریستهای حزب کارگران کردستان در شهر شیرناک و مطنقه باب الشباب صورت گرفته است که متاسفانه در این درگیری عصمن گوک نگهبان روستا کشته شده است.
نگهبان کشته شده 35 ساله بوده و دارای 5 فرزند می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/czqf9hw
تله افنجاری حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر وان ترکیه
تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که در شهر وان ترکیه و منطقه باشکاله بکار گذاشته شده بود در اثنای حرکت ماشین های نظامی منفجر گشت، خوشبختانه این حادثه تروریستی خسارات جانی و مالی درپی نداشت.
بر اساس اطلاعات منتشر شده تله انفجاری حزب کارگران کردستان در راه مبادلاتی روستای کوچ داغ کار گذاشته شده بود. پس از منفجر شدن این تله انفجاری گودالی به عرض 2 متر و به عمق 1 متر ایجاد شد.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات آغاز شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cr8c5u3
شروع عملیات وسیع بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان
وجود یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر دیابکیر ترکیه توسط تیم های اطلاعاتی ترکیه مشخص شده و سریعاً تیم های کاماندو با حمایت هلی کوپترهای اسکورسکی و کبری برای انجام عملیات وسعی به منطقه اعزام شده اند.
تروریستهای حزب کارگران کردستان در منطقه لیجه شهر دیاربکیر ترکیه تثبیت شده اند. شروع عملیات در ساعت 04:30 گزارش شده است. هلیکوپترهای کبری هم اکنون نیز در حال گسیل کاماندوهای ترکیه به مناطق فوق می باشند.
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه از شروع عملیات چندین دفعه درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به وقوع پیوسته است.
عملیات همچنان ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/84fhh6u

حمله حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به کارگران معدن

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به حمله به کارگران معدن سنگی در شهر حاتای ترکیه نموده اند.
معدن سنگ در دامنه کوههای آمانوس واقع شده و مربوط به شرکت خصوصی می باشد که در حال بهره برداری از سنگ معدن بوده است.
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به حمله به معدن سنگ فوق اقدام به آتش زدن چندین کامیون و دیگر وسال نقلیه شرکت خصوصی شده اند، نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه نیز پس از اگاه شدن از این حمله تروریستی اقدام به گسیل به منطقه نموده اند که طی اخباری مخابره شده درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان تا روشن شدن هوا داشته اند.
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) به کارگران سنگ معدن دیشب در ساعت 01:00 صورت گرفته است. 
حزب کارگران کوردستان طی ماههای گذشته چندین ترانزیت، کامیون و ... را که در حوزه اقتصاد مناطق کردنشین ترکیه فعالیت داشتند به آتش کشیده و حتی چندین بار کارگران شرکتهای راه سازی، سد سازی و ...را ربوده و یا به روی آنان آتش گشوده است. 
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) برای عقب مانده نگه داشتن مناطق کوردنشین ترکیه اقدام به هر عمل شنیعی می زند که تهدید، ارعاب، آدم ربائی، اخاذی، به آتش کشیدن وسائل شرکت ها خصوصی و ... نمونه های انگشت شماری از اعمال این سازمان به شدت رادیکال و خشونت طلب می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bvpbuky

۴/۲۶/۱۳۹۱

کودکان مصدومین اصلی مین های حزب کارگران کردستان

همه روزه در مدیای ترکیه اخباری مبنی بر انفجار مین های کارگذاشته شده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) و کشته و یا قطع عضو های متعدد حاصل از این انفجارها را مرور می کنیم. مین های کارگذاشته شده توسط حزب کارگران کردستان بیشترین صدمه را طی 30 سال گذشته بر کودکان و جوانان وارد ساخته است. کودکان و جوانان روستائی که به هنگام چرای گاو گوسفندگان خود به ناگاه پا بر رو مین ها می گذارند و نتیجه ....
در جدیدترین خبر از این دست وقایع 2 روز کودک چوپانی در نزدیکی منطقه آغری و دوغوبازید که نزدیک به مرز ایران می باشد پا بر روی مین های حزب کارگران کردستان گذاشته و سبب زخمی شدن 2 کودک به نام های ارتان دیلور و آدم ایگید که یکی 10 و دیگری 12 ساله می باشند گشت.
مین های حزب کارگران کوردستان (PKK) در 30 کیلومتری کوه تندورک و روستای قیزیل کوی کار گذاشته شده بود.
متاسفانه با وجود جراحت های شدیدی که یکی از کودکان در اثر مین انفجاری پیدا کرده بود جان خود را از دست داد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان همیشه پس از اجرای عملیات تروریستی به هنگام فرار مین های انفجاری متعددی را کار می گذارد که اکثراً این مین های در صورتیکه کشته نظامی نداشته باشند کودکان و جوانان محلی به دام این تله های انفجاری می افتند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ckhvqwn
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر شیمدینلی ترکیه
بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر ساخته است دیشب در ساعات پایانی درگیری شدیدی مابین نیروهای نظامی ترکیه و گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری  و منطقه شیمدینلی ترکیه صورت گرفته است. 
بر این اساس درگیری پس از حمله تروریستی به پاسگاه آغاز شده است که گروهی از تروریستهای حزب کارگران کردستان اقدام به گشودن آتش به سمت پاسگاه شیمدینلی نموده اند، خوشبختانه در این حادثه تروریستی خسارت جانی و مالی به نیروهای ترکیه وارد نشده است.
برای دستگیری میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cc4vrrg

۴/۲۵/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) : 2 شهید

دیروز در ساعات صبح طی درگیری  که مابین نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه و گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) بوجود آمده است متاسفانه 2 سرباز ترکیه به شهادت رسیده اند.
بنا به اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه درگیری با تروریستهای در نواحی شهر شیرناک ترکیه صورت گرفته است. درگیری با تروریستها در منطقه بیت الشباب و کوه کاتو صورت گرفته است.
اسامی سربازان کشته شده ترکیه عبارتند از:
گروهبان حسن اضی از شهر عثمانیه، گروهبان سئودت دنیز اوزدمیر از شهر قاضی پاشا 
جنازه سربازان شهید شده به پزشکی قانونی شهر دیاربکیر ترکیه منتقل شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cxc9cd7
اعضای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) جاده را بسته و 2 ماشین را به آتش کشیدند
بر اساس اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه گروهی از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان در جدیدترین اقدام خود 2 ماشین را به آتش کشیدند.
میلیتانهای حزب کارگران کردستان برای دقایقی قسمتی از راه مبادلاتی شهرهای سیرت – شیرناک ترکیه را بسته و اقدام به آتش زدن 1 تراکتور و یک کامیونت نمودند.
برای دستگیری تروریست ها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7cx987m

۴/۲۴/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید

بر اساس خبری که در سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 محافظ روستا کشته شده است.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در نزدیکی شهر حاتای و مناطق اسکندرون و کوههای کاتو صورت گرفته است.
عملیات ضد ترور از اواخر دیشب شروع شده بود، علت آنهم بکارگذاشتن مین های متعددی در مانطق اسکندرون و راههای عبوری کوه کاتو بود. که متاسفانه یکی از نگهبانان روستا به نام عمر سالیک بر اثر انفجار مینی که توسز حزب کارگران کوردستان کار گذاشته شده بود جان خود را از دست داد.   
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/7y5d4md
انفجار مینی دیگری در شهر وان ترکیه: 15 پلیس زخمی شد
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه امروز انفجار مینی که  در راه مبادلاتی وان – ائدیرمیت توسط حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) کار گذاشته شده بود متاسفانه 15 پلیس ترکیه زخمی ده اند.
مین در نزدیکی محل نگهبانی نیروهای پلیس کار گذاشته شده و با استفاده از کلید راه دور منفجر گشته است. اسامی پلیس های زخمی شده ترکیه از این حادثه تروریستی نیز مشخص شده است.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات گسترده ای آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/73ojo5f

۴/۲۳/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) : 1 شهید، 3 زخمی

براساس اخباری که دقایقی پیش از سوی مدیای ترکیه منتشر شد نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 سرباز ترکیه کشته و 3 سرباز دیگر زخمی شده اند.
بر اساس اخبار سایت nationalturk.com درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در کوه کاتو از توابع شهر حکاری و منطقه شیرناک صورت گرفته است.
برای دستگیری تروریستهای عملیات وسیعی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8v5s66