۴/۲۳/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) : 1 شهید، 3 زخمی

براساس اخباری که دقایقی پیش از سوی مدیای ترکیه منتشر شد نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 سرباز ترکیه کشته و 3 سرباز دیگر زخمی شده اند.
بر اساس اخبار سایت nationalturk.com درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در کوه کاتو از توابع شهر حکاری و منطقه شیرناک صورت گرفته است.
برای دستگیری تروریستهای عملیات وسیعی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d8v5s66 

۴/۲۲/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 3 زخمی

میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترن عملیات تروریستی اقدام به گشودن آتش به سمت کارگران در حال فعالیت در سد شهر کاهرامان ماراش ترکیه نمودند در این حمله تروریستی 3 کارگر سد زخمی شدند.
حمله تروریستی فوق در ساعت 20:30 صورت گرفته است. هر سه کارگر برای تداوی به بیمارستانهای دولتی منتقل شدند.
برای دستگیری تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cuzjdfm
به آتش کشیدن ماشین های صنعتی توسط حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک
گروهی از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر دیاربکیر ترکیه اقدام به آتش کشیدن کامیون های صنعتی موجود در جاده که مشغول راه سازی بودند نموده اند. تروریستهای با تهدید اسلحه اقدام به گریز راننده ها نموده و سپس کامیون های راه سازی را به آتش کشیدند.
این حادثه تروریستی در ساعت 22:30 صورت گرفته است. نیروهای نظامی ترکیه پس از خبردار شدن از این حمله تروریستی عملیات وسیعی را در منطقه برای دستگیری تروریستها آغاز نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7yh6e9b
انفجار مین در شهر کاهرامان ماراش ترکیه: 3 زخمی
بر اساس اخبار روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه مین کار گذاشته شده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در حین حرکت ماشین نظامی منفجر شده و منجربه زخمی شدن 3 نظامی ترکیه گشت.
http://tinyurl.com/btf9qat

۴/۲۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 5 تروریست به هلاک ترسید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است نیروهای نظایم و امنیتی ترکیه طی درگیری که با میلیتانهای سازمان تروریست حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند موفق به هلاکت 5 تروریست عضو پ.ک.ک شده اند.
بر اساس گفته های فرمانداری شهر بینگول بنا بر اخبار دریافتی ارگانهای امنیتی و نظامی ترکیه مبنی بر وجود تروریستها در محله سانجاق و ساری گوموش نیروهای پلیس مبارزه با تروری و نیروهای ژاندارمری عملیاتی بر ضد سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را آغاز می کنند که طی تعقیب و گریزهای چند روز بالاخره در 10 جولای 2012 و در ساعت 23:50 با گروهی از تروریستها درگیری نزدیکی ایجاد می شود که علارغم درخواست تسلیم از سوی نیروهای ترکیه ای اعضای پ.ک.ک اقدام به گشودن آتش به سمت نیروهای نظام ترکیه می کنند که در این درگیری نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان می شوند. 
تروریستهای به هلاکت رسیده 3 زن و 2 مرد می باشند که مهمترین تروریست به هلاکت رسیده  فردی با کد رمز سرحات فیرات و نام م.د می باشد. از تروریستهای به هلاکت رسیده تعداد بسیار زیاد انواع مهمات، مرمی، بمب های دست ساز، بی سیم، پول، شارژر، دوربین و ...کشف و ضبط  شده است.
طی 1 ماهه گذشته 38 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده، 22 به صورت زنده تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/77a2zj2
6 عضو حزب کارگران کوردستان تسلیم شد
بر اساس اخبار منتشر شده در مدیای ترکیه 6 تروریست عضو حزب کارگران کردستان (PKK) از طریق شهر شیرناک ترکیه تسلیم نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه شده اند.
تروریستهای دستیگر شده اکثرا عضو حزب کارگران کوردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان م یباشند که در تاریخ 2012/07/10 تسلیم نیروهای ترکیه شده اند. 
تروریست های تسلیم شده برای انجام مراحل قانونی به دادگاه معرفی شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/89l3969
انفجار مین حزب کارگران کردستان: 1 سرباز زخمی شد
در شهر حکاری و در منطقه چوکورجا انفجار مینی که توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) جا سازی شده بود متاسفانه یک  سرباز ترکیه مجروح شد.
انفجار مین در ساعات بعد از ظهر اتفاق افتاده و سرباز مجروح به بیمارستان نظامی شهر حکاری ترکیه منتقل شده است.
برای دستگیری تروریستها در مطنقه عملیات وسیعی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnkwoqp

۴/۲۰/۱۳۹۱

تاسیس تلویزیون حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در سوریه

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که طی 16 ماهه گذشته پا به پای حکومت بشار و رژیم بعث در کشتار معترضین سوریه ای دست داشته در جدیدترین اقدام خود کانال تلویزیون با نام Ronahi TV که در خط ایدئولوژی و فکری Roj TV می باشد را تاسیس کرده است. در کنار تاسیس تلویزیون روناهی پ.ک.ک 2 بیمارستان نیز برای تداوی مجروحان سوریه ای تاسیس کرده است.
سرحات جولمرگ (Serhat Colemer) که در ماه مارس با فرار از کمپهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است طی اعترافات خود اسناد جدیدی را از همکاری حزب کارگران کوردستان و حکومت بشار اسد برملا ساخت. بر اساس گفته های وی پناهگاه پ.ک.ک در یکی از نواح شهر حتای و در منطقه ارزین بدست آمد که در این پناهگاه تعداد بسیار زیاد اسناد مرتبط با همکاری حزب کارگران کردستان (PKK) و حکومت بشار اسد کشف شد. بر اساس منابع بدست آمده حزب کارگران کوردستان در شهرهای شام و حلب سوریه اقدام به بازگشائی بیمارستانی برای تداوی میلیتانهای زخمی و مجروح پ.ک.ک نموده است. طی حملت 3 ماه گذشته نظامیان ترکیه و نیروهای هوائی ترکی هبه کمپ های حزب کارگران کردستان در مناطق زاپ، قندیل و ... بیش از 50 تروریست زخمی به این بیمارستانها برای تداوی منتقل شده و بعضی از تروریستهای نیز پس از تداوی به شمال عراق و کمپ های پ.ک.ک بازگشته اند. بر اساس همین منابع بدست آمده حزب کارگرام کوردستان تلویزیون به نام "Ronahi TV" که به معنای روشنگری می باشد را نیز در سوریه تاسیس کرده است. در کانال تلویزیونی حزب کارگران کردستان برنامه های حزب پ.ی.د شاخه سوریه ای پ.ک.ک پخش می گردد.
بر اساس اخباری که روزنامه صاباح چاپ ترکیه دست یافته و منتشر ساخته است در یکی از مناطق مرزی سوریه کمپی جدیدی به نام "Komelen Ciwan" برای جذب و تعلیم تروریستهای جوان تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. بسیاری از تروریست ها پس از تعلیم و آموزش بمب گذاری و ترور از طریق خاک ها و مرز عراق به ترکیه منتقل می شوند. شاخه نظامی حزب کارگران کردستان ک هبا نام ه.پ.گ فعالیت می کند پس از اعتراضات صورت گرفته در شهرهای سوریه به دو دسته تقیسم شده و هرماه با نیروهای المخابارات (اطلاعات) و نیروهای بشار اسد در غرب و شرق سوریه اقدام به سرکوب معترضین سوریه ای می نمایند. تعداد میلیتان حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی 2 ماه گذشته به بیش از 400 تروریست افزایش یافته است. 
منبع ترجمه مقاله: سایت روزنامه استار چاپ ترکیه
http://tinyurl.com/cdloj9v

۴/۱۸/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 3 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که در این درگیری موفق به هلاکت 3 تروریست از اعضای پ.ک.ک گشته اند.
بر اساس گفته های فرماندار شهر آغری ترکیه در تاریخ 5 جولای 2012 در دوغوبایزیت 11 ترانزیت به وسیله اضعای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به آتش کشیده شده بود که نیروهای نظامی ترکیه پس از این موضوع اقدام به شروع عملیات نظامی در منطقه نمودند. در تاریخ 8 جولای 2012 طی درگیری که نیروهای نظامی ترکیه با تروریست های حزب کارگران کردستان  در ساعت 16:45 داشته اند موفق به هلاکت 3 تروریست شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cywbfwq
به علت انفجار مین یکی از سربازان ترکیه کشته شد 
بنا به اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه 1 سرباز ترکیه که در حال بررسی و جستجوی تروریست های حزب کارگران کردستان (PKK) بود از انفجار حاصل از مین کارگذاشته شده توسط حزب کارگران کوردستان جان خود را از دست داد.
پس از به آتش کشیدن چندین ترانزیت از سوی حزب کارگران کوردستان در مطنقه تونجلی عملیات وسیعی آغاز شده بود که متاسفانه یک سرباز ترکیه به نام احمد داغلیغی در این عملیات کشته شد.
تروریست های عضو حزب کارگران کردستان طی روزهای گذشته در راه های مبادلاتی مرزی ترکیه اقدام به آتش کشیدن چندین تزانزیت ترکیه نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ctofno2
درگیری با حزب کارگران کردستان در شهر بیتلیس ترکیه: 3 زخمی
در شهر بیتلیس ترکیه و در منطقه تاتوان نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه دریگری با میلتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 3 سرباز ترکیه مجروح شده است.
درگیری با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پس از به آتش کشیده شدن ترانزیت های ترکیه ای و آغاز عملیات در منطقه شروع شد. سربازان مجروح شده بنا به اخبار روزنامه جمهوریت ترکیه به بیمارستان شهر بیتلیس ترکیه منتقل شده اند.
عملیات با استفاده از حمایت هلیکوپترها در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bpz3cl4
هدف جدید حزب کارگران کوردستان در منطقه آسیب زدن به اقتاد مردم کرد و منطقه می  باشد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان طی چند روز گذشته اقدام به آتش زدن 16 ترازنیت ترکیه نموده است، هدف ترکیه بدون کوچکترین شکی جلوگیری از اجرای پروژه ای توسعه مناطق کردنشین ترکیه می باشد. مناطق کوردنشین ترکیه طی 10 ساله گذشته میزبانی سرمایه گذاری بسیار زیادی بودند که بنا به آمار رسمی این سرمایه گذاری را با سرمایه گذاری 62 سال پیش می توان مقایسه نمود. انواع تشویق ها و ماده قانون هائی که دولت ترکیه برای جذب سرمایه گذرای داخلی و خارجی در مناطق ترکیه تصویب کرده و به اجرا رسانده هست همگی در جهت تشویق سرمایه گذاری در مناطق کردنشین و جلوگیری از استعمار کردهای ترکیه ای توسط حزب کارگران کردستان (PKK) می باشد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای استعمار شهروندان کورد ترکیه ای از هیچ عملی غیرانسانی و تروریست مابانه دریغ نمی کند، در جدیدترین این سلسله اقدامات شروع به آتش کشیدن ترانزیت های ترکیه می نماید. 
طی روزهای گذشته در همین وبلاگ اخبار اورمیه خبری مبنی بر گشودن آتش به سمت کارگران سد سازی سیلوان را منتشر کردیم، تاکنون 40 شرکت سرمایه گذاری بنا به تهدیدهائی که از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دریافت نموده اند برای حفظ جان و سرمایه خود از سرمایه گذاری در مناطق کوردنشین دست کشیده اند.
http://tinyurl.com/cl2duyf
بمباران گذرگاه های حزب کارگران کوردستان
بنا به اخبار سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه پس از به آتش کشیدن 16 ترانزیت ترکیه نیروهای نظامی ترکیه اقدام له شروع عملیات بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان نموده اند و در این عملیات اکثر گذرگاه های پ.ک.ک توسط هلیکوپترهای کبری و اسکورسکی ترکیه بمباران می شود. بیشتر مواضع بمباران شده حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در مناطق تونجلی – ارزینجان صورت گرفته است.
http://tinyurl.com/74lt2yy

۴/۱۷/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 شهید ، 1 زخمی

براساس اخباری که سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر کرده است دیروز در شهر وان و در منطقه باغچه شهیر گروهی از تروریستها عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) درگیری با نیروهای نظامی ترکیه داشته اند که متاسفانه در این حادثه تروریستی 2 نگهبان روستا کشته و 1 سرباز گروهبان دیگر زخمی شده اند.
محمد امین یابالاک و مدنی تایلاک دو نگهبان روستا بودند که توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان کشته شدند.
سرباز زخمی نیز به بیمارستان دولتی شهر وان ترکیه منتقل شده و در حال تداوی می باشد.
بر اساس اخبار درگیری شدیدی بین تروریستهای حزب کارگران کوردستان و نیروهای نظامی ترکیه در منطقه در حال پی گیری می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d6r6cjb
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به کامیون نظامی ترکیه
بر اساس اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در اثنای گذرکامیونهای نظامی ترکیه اقدام به گشودن آتش با استفاده از راکت انداز و دیگر سلاح های دوربرد نموده اند.
خوشبختانه در این حادثه تروریست خسارت جانی و مالی محقق نشد.
حمله تررویستی حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی و در راه مبادلاتی تونجلی – پولومور- ارزینجان صورت گرفته است.
نیروهای نظامی ترکیه پس از آگاهی از این عملیات تروریستی عملیات وسیعی را در منطقه برای دستیگری تروریستها آغاز کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c2vny8h
2 تروریست عضو حزب کارگران کردستان دستگیر شد
بر اساس منابع منتشر شده در مدیای ترکیه 2 تروریست عضو کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در حال برنامه ریزی برای انجام عملیات تروریستی بودند خوشبختانه تسوط نیروهای نظامی اطلاعاتی ترکیه دستگیر شده اند.
2 تروریست مذکور در شهر دیاربکیر ترکیه دستگیر شده اند، هر دو از اعضای نظامی پ.ک.ک می باشند. 
از تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان مقدار بسیار زیادی بمب دست ساز، اسلحه و ... بدست آمده است.
افراد دستگیر شده پس از معاینه پزشکی برای ادامه مراحل قانونی به دادگاه شهر دیاربکیر منتقل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bm26avc