۴/۱۶/۱۳۹۱

اخطار ارتش آزادی بخش سوریه به اقدامات حزب کارگران کردستان

در ویدوئی که در سایت اشتراک ویدئوی یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است یکی از افسران شناخته شده ارتش آزادی بخش سوریه طی پیامی از اقدامات حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که همسو با دولت بشار اسد و رژیم بعث برای سرکوب معترضین می باشد به پ.ک.ک برای ادامه روند همکاری با بشار اسد برای سرکوب معترضین سوریه ای اخطار جدی داده شده است که در صورت ادامه همکاری در سرکوب معترضین توسط حزب کارگران کردستان نیروهای مسلح ارتش آزادی بخش سوریه نیز اقدامات متقابلی را انجام خواهند داد.
در پیام تلویزیون افسر عالی رتبه ارتش آزاد سوریه چنین آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به طور عمومی و اخص طی ماههای گذشته قتل عام های مشکوکی در بعضی از مانطق سوریه به مانند  آفرین آشکار شده است، بنا به ادله محکم و غیرقابل انکار این قتل عام ها توسط حزب کارگران کوردستان (PKK) صورت گرفته است و هدف از این کشتارهای هدف دار سعی در عدم مشارکت کردها در حرکت معترضین بوده است.
در مناطق کردنشین و مرزی که امروزه به صورت آشکارا تحت کنترل حزب کارگران کردستان می باشد آدم ربائیها، کشتار هدف دار، قتل عام هائی بر علیه کردهائی که در صف معترضین می باشند شاهد می باشیم. دیروز نیز چندین تن از برادران کردمان در شهر آفرین مورد حمله تروریست حزب کارگران کوردستان واقع شده اند.
همکاری نزدیک حزب کارگران کوردستان با حکومت بشار اسد و حزب بعث طی ماههای اخیر شدت بیشتری یافته است به طوریکه که بشار اسد کنترل چندین منطقه مرزی سوریه را به میلیتانهای حزب کارگران کردستان واگذار کرده است.
 ما دسته صلاح الدین عیوبی هرگر نمی خواهیم کوچکترین مشکلی برای کردهای سوریه ای بوجود آید، چون آنها برادران ما می باشند. مابه حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اخطار می دهیم که در صورت ادامه این روند ما نیز به صورت متقابل عمل خواهیم کرد. سوریه متعلق به تمامی سوریه ای هاست و مبارزه ما جنبه همگانی دارد. ما طرفدار خلق سوریه می باشیم.  
کوردها در سوریه جمعیتی برابر با 2 میلیون را  دارای می باشند.
منبع ترجمه بیانیه ارتش آزاد سوریه در مورد حزب کارگران کردستان: 
http://tinyurl.com/czugamz
ویدئوی بیانیه ارتش آزاد سوریه در سایت یوتیوب:
بيان صادر عن كتيبة صلاح الدين الأيوبي بخصوص الأعمال التشبيحية التي تقوم بها حزب العمال الكردستاني

همکاری حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) با بشار اسد و حزب بعث

بر اساس منابع اطلاعاتی ترکیه و منطقه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین اقدام حمایتی خود از بشار اسد و حزب بعث اقدام به گسیل چند صد تروریست به سوریه نموده است.
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه بیشتر تروریست های عضو حزب کارگران کردستان که به سوریه منتقل شده اند از کمپ های پ.ک.ک واقع در کوههای قندیل در شمال عراق و کمپ زاپ بوده اند که با استفاده از تریلرهائی به صورت مخفیانه به سوریه منتقل شده اند.
ورود اعضای حزب کارگران کوردستان (PKK) از عراق به سوریه توسط هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه و آمریکا مشخص شده است، بیشتر تروریست های وارده به سوریه با شاخه سوریه ای پ.ک.ک که با نام پ.ی.د به فعالیت می پردازد در شهرهائی به مانند آفرین و کمپ های نزدیک به این کمپ در داخل خاک سوریه منتقل شده اند. بر اساس منابع اطلاعاتی اینک بیش از 6000 تروریست عضو حزب کارگران کردستان در سوریه به همراهی با بشار اسد برای کشتار و سرکوب اعتراضات معترضین می پردازند.
در نزدیک شهر آفرین سوریه بیش از 360 روستا وجود دارد که اکنون کنترل بیشتر روستاها و ورود و خروج مردم بر اساس دستور بشار اسد و حزب بعث از سوی حزب کارگران کردستان واگذار گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ck5n7z9
حزب کارگران کردستان چندین ماشین را به آتش کشید
میلیتانهای سازمان تروریست حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در راه مبادلاتی شهر وان ترکیه – چالدیران آزربایجان غربی و آغری اقدام به بستن راه نموده و 10 ماشین را به آتش کشیدند.
این مسئله در ساعت 20:00 و توسط گروهی متشکل از 40 الی 50 تروریست عضو حزب کارگران کردستان محقق شده است. بر اساس اخبار منتشر شده پ.ک.ک اقدام به آتش زدن 11 تریلر، 1 تاکسی و 1 کامیون که از راه می گذشتند نموده است.
پس از گزارش رانندگان از به آتش کشیدن وسایل نقیله توسط پ.ک.ک عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری اعزای حزب کارگران کردستان آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bvcnqtq

۴/۱۵/۱۳۹۱

بهار عربی و حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

پروژه های حکومت ترکیه در رابطه با احقاق حقوق اقلیت کرد و شروع بهار عربی پایه های فکری و ایدئولوژی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را تضعیف ساخت. در حالیکه دولت ترکیه در حال تغییر نگرش در موضوع حل مشکل ائتنیک کرد و حزب کارگران کردستان می باشد و حتی کار به جائی رسید که حکومت رجب طیب اردوغان دیدارهائی را با سران فعلی حزب کارگران کوردستان آغاز کرد پ.ک.ک به بهانه هائی از میز مذاکره گریخته و به مانند سالهای 1990 شروع به حملات تروریستی شدیدتری که شهروندان ترکیه و توریستها و گردشگران را مورد هدف قرار می داد آغاز نمود.  
در دیگر سو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان امتحان خطاواری را در مسئله بهار عربی پس داد. روئسا و مجموعه حزب کارگران کوردستان در روزهای اول شروع بهار عربی با آنالیز خطادار فرض را بر رسیدن بهار عربی در ترکیه گذاشته بودند و برنامه های مدونی را نیز آماده سازی کرده بودند و حتی تزی با نام بهار ترکیه را نیز ادعا کرده و آغاز نمودند که واقعیت بسیار با این تخیل متفاوت بود. در صورتی که با شروع روند بهار عربی و اوضاع داخلی ترکیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان باید در مواضع رادیکال خود تغییری می داد.   
حزب کارگران کوردستان (PKK) در موضوع بهار عربی امتحان بسیار خطادارای را در سوریه گذارند. پ.ک.ک در سوریه علارغم اعتراضات 16 ماه بر علیه رژیم بعث و حاکمیت بشار اسد همچنان در صف نیروهای بشار اسد برای سرکوب معترضین و الخصوص کردهای سوریه ای قرار گرفته و حتی برای عدم پیوستن کردهای سوریه ای به صف مخالفان از هیچ توطئه و نیرنگی دریغ نکرده است. طی ماههای گذشته چندین رهبر گروههای کورد سوریه ای که خواهان پیوستن کردها به جمع معترضین بودند به سبب های مختلفی و مرموزی ترور و قتل عام شدند.
گرچه که روئسای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به ظاهر و به خیال خود مجاهدین آزادی و حریت می باشند ولی در عین تناقض در جهت منافع و خواسته های سازمان طی 16 ماه گذشته در سوریه پا به پای بشار اسد ، مخابرات(سیستم امنیتی و اطلاعاتی سوریه) و رژیم بعث در کشتار و قتل عام معترضین نقشی اساسی ایفا کرده است، در حالیکه دولت ترکیه از ماههای اول اعتراض به حق در سوریه در کنار معترضین ایستاده است. این وضعیت به عینه در عراق نیز تکرار شده است. ترکیه از شروع بهار عربی در منطقه به واقع فارغ از منافع ملی در جهت نفوذ دمکراسی در منطقه همواره از معرتضین بر حکومت های دیکتاتوری و توتالیتار حمایت کرده است.
حزب کارگران کوردستان در سوریه مانع هم سوئی کوردهای سوریه ای با معترضین رژیم بعث شده و از دیگر سو سد راه احقاق حقوق ملی و شهروندی کردهای ترکیه می گردد. حکومت ترکیه ماههاست که به دنبال مرجعی برای نشستن بر سر میز مذاکره می باشد ولی هر بار پ.ک.ک با انجام عملیات تروریستی رادیکال تری فضا را به شدت میلیتاریزه می کند. به خاطر عدم همسوئی با فضای طنین انداز دمکراسی در منطقه حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به علت عدم همراهی با فضای فوق و خطر تصفیه شدن همواره سعی در برهم زدن فضای دمکراسی منطقه با استفاده ابزاری از مشکلات موجود بین دول منطقه ظاهر می گردد به طوریکه اکنون ماشه حزب کارگران کوردستان در دست بشار اسد و رژیم بعث قرار گرفته و علت آن نیز همراهمی ترکیه با معترضین بشار اسد و رژیم بعث می باشد. بسیاری از حملات تروریست خشن ماههای گذشته به واقع بر همین اساس محقق شده اند.  
برای مثال مسئولین رده بالای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان همواره از مشکلات بین دولتهای استفاده اساسی را در جهت منافع خود برده اند. زمانیکه بین دولت ترکیه و اسرائیل مشکل سیاسی بوجود آمد یکباره حزب کارگران کوردستانی که در آتش بس به سر می برد بر عملیات های تروریستی و خشونت بار خود افزود. در دیگر سو طی چند ماه گذشته که رابطه ترکیه به دول سوریه و ایران بر اساس نوع نگرش بر انقلاب های منطقه هم سو نمی باشد به یکباره حزب کارگران کردستان دست به خشونت بارترین حملات تروریستی خود می زند.     
به صورت خلاصه وار حزب کارگران کوردستان بر خلاف افزایش وزش نسیم دمکراسی در داخل ترکیه و قرارگیری سنگ ها در جغرافیای خاورمیانه به صورت دیگری در خلاف جهت این تفکرات شنا می کند. با افزایش دمکراتیک شدن ترکیه و احقاق حقوق به حق شهروندان کورد ترکیه ای حزب کارگران کردستان دچار تزلزل پایه های فکری و ایدئولوژی خود شده است. 
با اوضاعی که در منطقه خاورمیانه و کشورهای نزدیک به مرزهای ترکیه جاری می باشد بی شک حزب کارگران کوردستان روزهای سختی را برای شهروندان ترکیه با خواست تحقق انواع حملات به شدت رادیکال و خشن رقم خواهد زد. حزب کارگران کردستان در حال برنامه ریزی برای هر گونه رویاروئی ترکیه و سوریه می باشد تا از اوضاع بوجود آمده نهایت بهره را ببرد. متفقین حزب کارگران کوردستان نیز بر هر نحوی وسائل راحتی و امکانات لازم برای انجام عملیاتهای تروریست را فراهم می سازند، حتی فکر حمایت اسرائیل از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در برهه زمانی مشخص در جمع وزرای اسرائیلی نیز به صورت آشکارا مورد بحث واقع شده بود.  
سوریه  - دوستان سوریه و حزب کارگران کوردستان به علت عدم هماهنگی با فضا، جهت و نیت انقلاب های بهار عربی همکاری بسیار نزدیکی را با هم به اجرا گذاشته اند. از شواهد پیداست که این تابستان گرمتر از تابستانهای گذشته خواهد بود. امیدوارم که دول و حکومت هائی که با استفاده از هر طور راه ها غیرانسانی و غیرقانونی سعی در سد سازی در فضای ورود دمکراسی به منطقه می باشند خود در چاهی که می کنند بیافتند.
سئدات لاچین ار، روزنامه استار چاپ ترکیه

۴/۱۴/۱۳۹۱

دستگیری 2 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شهر وان ترکیه

بر اساس اخباری که در سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه طی عملیاتی که برای دستگیری اعضای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند موفق به دستیگری 2 تروریست شده اند.
عملیات ضد ترور در منطقه باغچه شهیر شهر وان محقق شده است.
از 2 تروریست عضو حزب کارگران کردستان 1 بمب دست سازنیز کشف شده است. 2 تروریست برای بررسی و ادامه جریان اداری به ژاندرامری منطقه اعزام شدند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cqcx4nh
حمله تروریستی در شهر مرسین ترکیه
بر اساس اخباری که در سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است عملیات تروریستی و بمب گذاری در شهر مرسین و در مقر نگهبانی پلیس شهر صورت گرفته است. 
بر این اساس 1 بمب در نزدیکی محل نگهبانی با صدای مهیبی منفجر شده و سبب ترس شهروندان گشته است. خوشبختانه در ایت حادثه تروریستی کشت هو یا زخمی وجود ندارد و فقط شیشه های خانه ها و ماشین های پارک شده خسارت دیده است.
بمب دیگر در کنار مسجد موغدات و نزدیکی سوپرمارکت منفجر شده است که خوشبختانه این بمب نیز خسارت مالی به بار نیاورده و تنها شیشه های اطراف خسارت دیده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dys37vb
کشف 5 پناهگاه حزب کارگران کردستان در شهر ارزروم
پلیس شهر ارزروم پس از دستگیری چند تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (PKK) و پس از بازجوئی از تروریست ها بر اساس گفته های اعضای پ.ک.ک اقدام به جستجوی مناطق مشخصی از شهر ارزروم ترکیه نموده است و در این جستجوها 5 پناهگاه پ.ک.ک کشف شده است.
در پناهگاهها 4 بمب دست ساز، 3 کیلوگرم آمونیوم نیترات، 13 عدد فتیله، کابلی به اندازه 500 متر، 1 بی سیم، کیت های بمب ، وسائل زندگی و ...بدست آمده است.
در آدرس دیگری در روستای قارایازی گوک سو 35 کیلوگرم آمونیوم نیترات نیز کشف شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/crr92uj
اعضای حزب کارگران کردستان کامیون را به آتش کشیده و راننده را ربودند
گروهی از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر شیرناک و در منطقه بیت الشباب 2 کامیونی که در راه آوردن شن به منطقه برای راه سازی بودند را به آتش کشیده و 2 راننده را نیز ربودند.
این حادثه تروریست دیشب روی داده است، نیروهای نظامی ترکیه برای دستیگی تروریستها اقدام به آغاز عملیات در منطقه نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d987k23
در قبرس 3 هزار میلیتان حزب کارگران کردستان وجود دارد
درویش اراوغلو رئیس بخش ترک نشین قبرس در برنامه زنده ای که قرار داشت از تحرکات اسرائیل بر علیه ترکیه در قبرس جنوبی مطالب قابل تاملی را یاد کرد و در پایان از وجود 3 هزار تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در بخش رم نشین قبرس خبر داد.
درویش اراوغلو که در برنامه تلویزیونی کانال A ترکیه حضور داشت از هم سو شدن با برنامه ترکیه در این زمینه یاد کرد.
بنا به گفته ها درویش اراوغلو اسرائیل پس از شکر آب اوضاع سیاسی با ترکیه اقدام به تعلیم و آموزش تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان در بخش رم نشین قبرس نموده و اکنون بیش از 3 هزار تروریست در بخش روم نشین قبرس وجود دارند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d5vmwj4

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به پلیس شهر وان: 3 زخمی

بر اساس اخباری که سایت روزنامه مان چاپ ترکیه منتشر ساخته است گروهی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به گشودن آتش به سمت پلیس شهر وان ترکیه نموده اند که متاسفانه در این عملیات تروریست 2 پلیس و 1 شهروند ترکیه دچار جراحت شده اند.
حمله تروریستی فوق در شهر وان و در محله کاپی کوی صورت گرفته است، به طوریکه ماشین پلیس های که در حال رفتن به محل کار خود بودند ناگهان در اثر انفجار مینی که توسط پ.ک.ک در جاده جاسازی شده بود ماشین حمل مامورین پلیس کنترل خود را از دست داده و به بیرون از جاده پرت می شود، در همین اثنا گروهی از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان اقدام به شلیک گلوله با استفاده از سلاح های دوربرد می کنند که با آتش متقابل نیروهای پلیس ترکیه مواجه شده و در اولین لحظات آتش 2 مامور پلیس و 1 شهروند ترکیه دچار جراحات می شوند. 
مامورین پلیس ترکیه برای تداوی به بیمارستان شهر وان ترکیه منتقل شده و عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریستها آغاز می شود.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/cj8lbl2 
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اینبار کارگران را مورد هدف قرار داد
بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از تروریستهای حزب کارگران کوردستان (PKK) در عملیات تروریست اقدام به گشودن آتش به سمت کارگران سد دیاربکیر ترکیه نموده اند.
بر این اساس کارگران سد شهر دیاربکیر منطقه سیلوان که مشغول کار در سد بوده اند به ناگهان مورد هدف آتش از سوی اعضای حزب کارگران کردستان واقع می شوند. خوشبختانه در این حمله تروریستی خسارت جانی و مالی به کارگران وارد نمی شود.
حمله تررویستی حزب کارگران کوردستان به مانند گذشته با استفاده از سلاح های دوربرد صورت گرفته است. 
در حادثه تروریستی مشابهی در همان منطقه گروهی از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به بستن راه مبادلاتی و اقدام به متوقف کردن مینی بوسی می نمایند، که راننده مینی بوس با دیدن افراد مسلح عضو پ.ک.ک به سرعت از منطقه و جاده دور می شود. اعضای حزب پ.ک.ک نیز اقدام به آتش گشودن به سمت ماشین می کنند که خوشبختانه این حادثه تروریست نیز تلفات جانی را در بر نداشت.
نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه پس از آگاهی از این حملات تروریستی عملیات وسیعی را در منطقه برای دستگیری تروریسهای عضو حزب کارگران کوردستان آغاز کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cd576jw

۴/۱۳/۱۳۹۱

هلاکت 2 ترویست از اعضای حزب کارگران کردستان

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه دقایقی پیش منتشر کرد، نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه طی درگیری که با میلیتانهای عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست شده اند.
بر این اساس درگیری با تروریستها در شهر تونجلی ترکیه و منطقه اوواجیک صورت گرفته است.
اعضای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با مشاهده نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه که در حال بازرسی و جستجوی منطقه بودند اقدام به گشودن آتش به مست نیروهای ترکیه ای می کنند که با پاسخ آنی نیروهای ترکیه مواجه شده و در اولین درگیری 2 تروریست به هلاکت می رسد.
بر اساس خبرهای منتشر شده در مدیای ترکیه عملیات در مطنقه برای دستگیری دیگر تروریست ها ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bn7fkku

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به پلیس ترکیه: 1 پلیس شهید و 1 زخمی

بر اساس اخباری که سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر کرده است دیروز فرد یا گروهی از اعضای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به صورت ناگهانی اقدام به گشودن آتش با استفاده از سلاح های دوربرد به مست پلیس شهر وان ترکیه نموده اند که متاسفانه در این حادثه تروریست 1 پلیس ترکیه شهید و 1 پلیس دیگر زخمی شده است.
پلیس های ترکیه پس از زلزله وان برای امنیت زلزله زدگان در حال نگهبانی و کنترل عبور و مرور در منطقه زلزله زده بودند که ناگهان از سوی فرد یا اشخاصی که به احتمال زیاد عضو حزب کارگران کردستان (PKK) بوده اند مورد هدف حمله تروریستی واقع می شوند.
پلیس های زخمی شده حاصل از عملیات تروریست فوق با استفاده از آمبولانس به مرکز درمانی وان منتقل شدند. 
متاسفانه در این حمله تروریستی مراد دیلماج 31 ساله به علت جراحت وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
مراد دیلماج عضو پلیس شهر استانبول بود که پس از زلزله وان به طور داوطلبانه به شهر زلزله زده وان منتقل شده بود که در این عملیات تروریستی به شهادت رسید.
عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریست و یا تروریستهای احتماعی عضو حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه آغاز شده و ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cw2jcvz

۴/۱۲/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) نگهبان زن را ربود / اخبار جدید

بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه گروهی از تروریستهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به ربودن زن نگهبان یکی از روستاهای شهر وان ترکیه نموده است.
این حادثه تروریستی در 15 کیلومتری شهر وان و در منطقه چاتلاک روی داده است. خانم زومیرا جان (Zümeyra Can) در ساعات پایانی روز به شیردوشی حیوانات خود مشغول بود که ناگهان از طرف عده ای اعضای حزب کارگران کردستان ربوده شده و به نواحی جنگلی گریختند. پس از این حادثه شوهر خانم جان نیز به دنبال آنان به جنگل گریخت که هنوز از هیچ یک از این دو خبری در دست نیست.
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه برای دستگیری اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در منطقه عملیات وسیعی را آغاز کرده اند . هنوز از 2 فرد ربوده شده خبری در دست نیست.
در بسیاری از مناطق روستائی با اقلیت کردنشین زنان دوشادوش مردان اقدام به محافظت و نگهبانی از روستا و احشام خود می کنند که دولت نیز در قبال محافظت و نگهبانی حقوق ماهانه اندکی را به آنان پرداخت می کند.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/73ptjya
سربازی که در عملیات تروریستی حزب کارگران کوردستان زخمی شده بود شهید شد
در حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که چند روز پیش شهر حکاری و منطقه داغلیجا که منجربه کشته شده 8 سرباز ترکیه و زخمی شدن 19 سرباز دیگر شده بود، متاسفانه یکی از سربازان زخمی شده دیروز در بیمارستان جان خود را از دست داد. 
مراد حاصیرجی اوغلو 27 ساله، سرباز پیاده و از شهر آفیون کارا حیصار ترکیه می باشد که دیروز در بیمارستان GATA دار فانی را وداع گفت.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/7tnnpc7
آن تروریستی عضو حزب کارگران کوردستان دستگیر شد   
هویت عملیات تروریستی که به دو مرکز پلیس ترکیه حملات مسلحانه ای را انجام داده و سبب کشته شدن چندین مامور پلیس ترکیه گشته بود مشخص شده و تروریست مذکور دستیگر شد.
تروریست ثروت.گ با توجه به رای حکم دادگاه شعبه 12 استانبول دستگیر و برای بازپرسی و ادامه مراحل قانونی به عدلیه سوق داده شد.
در تاریخ 28 ژوئن 2012 تروریست عضو حزب کارگران کردستان (PKK) که اقدام به آتش گشودن به سمت مامور نیروی پلیس ترکیه نموده و سبب کشته شدن 1 مامور پلیس ترکیه شده بود در حال فرار توسط پلیس ترکیه دستگیر شد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bllmswn

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق - 25 تروریست به هلاکت رسید

بنا به اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است نیروهای هوائی ترکیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را در شمال عراق مورد هدف خود قرار داده اند.
بر این اساس کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق و در نواحی زاپ و قندیل مورد هدف هواپیماهای بمب افکن ترکیه واقع شده اند، و پس از نابودی سه کمپ عملیات را با موفقیت به پایان رسانده اند.
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق در تاریخ های 26 تا 30 ژئن 2012 صورت گرفته است.
یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دارای کمپ های متعددی نظامی و آموزشی درشمال عراق می باشد و این روزها با شکر آب شدن اوضاع سیاسی مابین ترکیه و سوریه و حمایت معنوی ترکیه از معترضین حاکمیت دیکتاتوری بشار اسد، رژیم بعث شروع به حمایت و بازی با کارت کردها گرفته و حمایت بی دریغی را از حزب کارگران کردستان انجام می دهد. به طوریکه هر روزه شاهد عملیات های تروریستی در ترکیه از سوی پ.ک.ک می باشیم.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cxencu3
بنا به اخباری که دقایقی پیش در مدیای ترکیه منتشر شده است بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان درشمال عراق هرماه با به هلاکت رسیدن 25 تروریست و زخمی شدن 23 تروریست دیگر همراه بوده است. 

ربودن یک راننده توسط حزب کارگران کردستان / استفاده ابزاری بشار اسد از پ.ک.ک

بر اساس اطلاعاتی که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است گروهی از تروریست های حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین اقدام ضد انسانی خود اقدام به ربودن راننده یکی از ماشین های حمل نان نموده اند.
بر این اساس دسته ای از اعضای حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی و در منطقه اوواجیک راننده ماشین حمل نان را به زور اسلحه ربوده اند.
بر اساس منابع خبری عملیات  وسیعی در منطقه برای دستگیری اعضای حزب کارگران کوردستان  و راننده ربوده شده آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/8x4g8ce
بشار اسد و رژیم بعث اجازه برافراشتن پرچم حزب کارگران کردستان را در نقطه صفر مرزی صادرکرد
بشار اسد و حزب بعث برای کشیدن ترکیه به سمت جنگ از هر گونه توطئه ای دست برنمی دارند، در جدیدترین اقدام پروواکاسیونوار اینبار بشار اسد اجازه برافراشته شدن پرچم حزب کارگران کوردستان (PKK) در نقطه صفر مرزی با ترکیه را صادر کرد به طوریکه که اکنون پرچم این سازمان تروریستی در نقطه صفر مرزی برافراشته شده است.
این اقدام پس از ساقط کردن جنگنده F-4 بدون سلاح ترکیه در آب های بین المللی دومین نیرنگ رژیم دیکتاتور سوریه می باشد. 
پرچم حزب کارگران کردستان در شهر عین العرب که هم مرز با شهر شانلی اورفای ترکیه می باشد بر فراز تپه ای 15 متری قرار گرفته به طوریکه با چشم غیر مسلح از ترکیه قابل روئیت می باشد. در فاصله 200 متری از پرچم حزب کارگران کوردستان نیز پرچم رسمی دولت ترکیه برافراشته شده است. 
بسیاری از اهالی منطقه طرف سوریه ای (مورشد پینار) از 16 ماه پیش میلیتانهای حزب کارگران کردستان را با چشم خود می دیدند که به طور مسلح و آزاد در حال گردش در طرف سوریه اند ولی اکنون با برافراشته شدن پرچم پ.ک.ک بر همراهی رژیم بعث و حزب کارگران کوردستان به مانند گذشته یقین داریم.
بستگان ترکیه ای که در آنسوی خاک سوریه اقامت دارند نیز از اعمال تروریست مدارانه و نژادپرستانه حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اظهار انزجار می کنند. به گفته آنان روزی نیست که تروریستهای حزب کارگران کوردستان اقدام به عمل خشونت بار از جمله کشتار، ترویج خشونت، راهزنی، آدم ربائی و .. در منطقه نداشته باشند. بیشتر مواضع سوریه ای نزدیک به نقطه مرزی ترکیه طی چند ماه گذشته از سوی حزب کارگران کوردستان حفاظت می شود و این انسانها برای جلوگیری از ورود آوارگان سوریه ای به خاک ترکیه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
باتوجه به منابع اطلاعاتی عملیات تروریستی ماهها گذشته که منجربه کشته شدن 17 سرباز ترکیه شد نیز از همین منطقه به خاک ترکیه نفوذ کرده است. برافراشته شدن پرچم حزب کارگران ردستان تنها چند روز پس از اقدام تروریستی پ.ک.ک در کشته شدن 8 سرباز ترکیه ای می باشد و به نظر کارشناسان مبارزه با ترور و تروریسم این عمل بشار اسد حاوی پیامی برای دولت ترکیه می باشد.
البته شایان ذکر هست سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) طی سالهای گذشته به طور متمادی از سوی حزب بعث و رژیم بشار اسد حمایت می شد، حتی در گذشته و امروز نیز تعدد بسیار زیادی از کمپ های آموزش و نظامی پ.ک.ک در نقاط مرزی سوریه می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7k2z2rz

۴/۱۱/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر حکاری ترکیه

بر اساس اطلاعاتی که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است امروز حمله تروریستی از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به نیروهای نظامی ترکیه صورت گرفته است.
بر این اساس حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر حکاری و در منطقه چوکورجای محقق شده است. گروهی متشکل از تروریستهای پ.ک.ک اقدام به تیراندازی با استفاده از سلاح های دروبرد و راکت انداز نموده اند.
خوشبختانه در این عملیات تروریستی خسارت جانی صورت نگرفت، در منطقه نیز عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7xghbgr
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به همراه چندین گروه دیگر تروریستی و نژادپرست از جمله گروههای رادیکال و خشونت طلب کرد ترکیه می باشند که برای مثال در ترکیه طی حیات 30 ساله خود سبب مرگ بیش از 30.000 شهروند ترکیه که 700 کودک نیز در لیست کشته شدگان قرار دارند نقش اساسی داشته اند. این گروههای تروریست، رادیکال و نژادپرست کورد به خیال خود با کشت انسانها سعی در حفظ زبان کردی و سیاست کردستانیزه کردن منطقه دارند، در حالیکه برعکس دولتها به علت تعدد گروههای تروریستی کرد سعی در سرکوب حقوق اقلیت کرد در کشورها داشته و اعمال نژادپرستانه و سیاست های کردستانیزه کردن منطقه به زور اسلحه نیز سبب ایجاد حس کینه و نفرت در ملت ترک و دیگر گروههای ائتنیکی منطقه گشته است

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر وان ترکیه

در شهر وان و در منطقه اوزآلپ حمله تروریستی از سوی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بر علیه نیروهای امنیتی ترکیه با استفاده از سلاح های دوربرد و راکت انداز صورت گرفت.  
حمله تررویستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 21:30 و استفاده از فضای تاریک هنگام شب صورت گرفته است. پس از اولین دقایق تیراندازی خوشبختانه نیروهای نظامی موجود در محل آتش متقابل گشوند و دقایقی نیز آتش بین دو طرف رد و بدل شد. خوشبختانه این حادثه تروریستی تلفات جانی و مالی در بر نداشت.
در منطقه مذکور عملیات وسیعی بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان شروع شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/86ytbof
شروع عملیات ضد ترور در شهر تونجلی ترکیه
صبح امروز گروهی متشکل از 15 تروریست از اعضای حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر تونجلی ترکیه اقدام به بستن راه مبادلاتی نموده و به تبلیغ و پروپاگاندای حزب کارگران کردستان پرداخته اند.
پس از اطلاع نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه و گسیل به محل به مانند همیشه تروریستها اقدام به فرار به سمت جنگ نمودند.  
با اطلاع دهی شهروندان منطقه مذکور عملیات وسیعی از سوی نیروهای نظامی ترکیه بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر تونجلی ترکیه آغاز شده است. نیروهای کاماندوی ترکیه با حمایت هلی کوپترهای اسکورسکی و کبری در حال جستجوی تروریستهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه می باشند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8xesqzw

۴/۱۰/۱۳۹۱

تله انفجاری حزب کارگران کردستان: 1 شهید

بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر شیرناک منفجر شده و یک نگهبان روستا کشته شد.
بر این اساس نگهبان منطقه پینار باشی از توابع شهر شیرناک ترکیه که در حال نگهبانی از روستا بود به ناگاه در تله انفجاری حزب کارگران کردستان افتاده و کشته شد.
نگهبان روستا شخصی 37 ساله به نام یونس چین می باشد.
تله انفجاری حزب کارگران کوردستان (PKK) در ساعت 06:15 منفجر شده است.
جنازه نگهبان کشته شده با استفاده از هلیکوپتر نظامی به اداره عدلیه شهر دیاربکیر ترکیه منتقل شد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/84utb66
بیشتر نگهبانان روستاهای مناطق کوردنشین ترکیه از خود مناطق محلی انتخاب می گردد، به طوریکه دولت با پرداخت ماهیانه ای سعی در حفاظت منطقه از سوی اهالی منطقه را در پیش می برد. بسیاری از نگهبانان کشته شده خود نوع دیگری از بعد مسئله را آشکار می سازد که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) حتی به هم نوعان خود نیز رحم نمی کند. 
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی 30 سال گذشته سبب مرگ بیش از 30.000 شهروند ترکیه شده است که بنا به آمار حداقل نیم یا یک سوم از شهروندان ترکیه ای کشته شده به دست سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان دارای هویت کرد بوده اند. کوچکترین شکی نیست که کشتار هم نوع به دست پ.ک.ک تنها ناشی از تئورس سوخته فاشیست مدار این سازمان کورد می باشد.