۴/۱۲/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) نگهبان زن را ربود / اخبار جدید

بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه گروهی از تروریستهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به ربودن زن نگهبان یکی از روستاهای شهر وان ترکیه نموده است.
این حادثه تروریستی در 15 کیلومتری شهر وان و در منطقه چاتلاک روی داده است. خانم زومیرا جان (Zümeyra Can) در ساعات پایانی روز به شیردوشی حیوانات خود مشغول بود که ناگهان از طرف عده ای اعضای حزب کارگران کردستان ربوده شده و به نواحی جنگلی گریختند. پس از این حادثه شوهر خانم جان نیز به دنبال آنان به جنگل گریخت که هنوز از هیچ یک از این دو خبری در دست نیست.
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه برای دستگیری اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در منطقه عملیات وسیعی را آغاز کرده اند . هنوز از 2 فرد ربوده شده خبری در دست نیست.
در بسیاری از مناطق روستائی با اقلیت کردنشین زنان دوشادوش مردان اقدام به محافظت و نگهبانی از روستا و احشام خود می کنند که دولت نیز در قبال محافظت و نگهبانی حقوق ماهانه اندکی را به آنان پرداخت می کند.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/73ptjya
سربازی که در عملیات تروریستی حزب کارگران کوردستان زخمی شده بود شهید شد
در حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که چند روز پیش شهر حکاری و منطقه داغلیجا که منجربه کشته شده 8 سرباز ترکیه و زخمی شدن 19 سرباز دیگر شده بود، متاسفانه یکی از سربازان زخمی شده دیروز در بیمارستان جان خود را از دست داد. 
مراد حاصیرجی اوغلو 27 ساله، سرباز پیاده و از شهر آفیون کارا حیصار ترکیه می باشد که دیروز در بیمارستان GATA دار فانی را وداع گفت.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/7tnnpc7
آن تروریستی عضو حزب کارگران کوردستان دستگیر شد   
هویت عملیات تروریستی که به دو مرکز پلیس ترکیه حملات مسلحانه ای را انجام داده و سبب کشته شدن چندین مامور پلیس ترکیه گشته بود مشخص شده و تروریست مذکور دستیگر شد.
تروریست ثروت.گ با توجه به رای حکم دادگاه شعبه 12 استانبول دستگیر و برای بازپرسی و ادامه مراحل قانونی به عدلیه سوق داده شد.
در تاریخ 28 ژوئن 2012 تروریست عضو حزب کارگران کردستان (PKK) که اقدام به آتش گشودن به سمت مامور نیروی پلیس ترکیه نموده و سبب کشته شدن 1 مامور پلیس ترکیه شده بود در حال فرار توسط پلیس ترکیه دستگیر شد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bllmswn

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق - 25 تروریست به هلاکت رسید

بنا به اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است نیروهای هوائی ترکیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را در شمال عراق مورد هدف خود قرار داده اند.
بر این اساس کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق و در نواحی زاپ و قندیل مورد هدف هواپیماهای بمب افکن ترکیه واقع شده اند، و پس از نابودی سه کمپ عملیات را با موفقیت به پایان رسانده اند.
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق در تاریخ های 26 تا 30 ژئن 2012 صورت گرفته است.
یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دارای کمپ های متعددی نظامی و آموزشی درشمال عراق می باشد و این روزها با شکر آب شدن اوضاع سیاسی مابین ترکیه و سوریه و حمایت معنوی ترکیه از معترضین حاکمیت دیکتاتوری بشار اسد، رژیم بعث شروع به حمایت و بازی با کارت کردها گرفته و حمایت بی دریغی را از حزب کارگران کردستان انجام می دهد. به طوریکه هر روزه شاهد عملیات های تروریستی در ترکیه از سوی پ.ک.ک می باشیم.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cxencu3
بنا به اخباری که دقایقی پیش در مدیای ترکیه منتشر شده است بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان درشمال عراق هرماه با به هلاکت رسیدن 25 تروریست و زخمی شدن 23 تروریست دیگر همراه بوده است. 

ربودن یک راننده توسط حزب کارگران کردستان / استفاده ابزاری بشار اسد از پ.ک.ک

بر اساس اطلاعاتی که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است گروهی از تروریست های حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین اقدام ضد انسانی خود اقدام به ربودن راننده یکی از ماشین های حمل نان نموده اند.
بر این اساس دسته ای از اعضای حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی و در منطقه اوواجیک راننده ماشین حمل نان را به زور اسلحه ربوده اند.
بر اساس منابع خبری عملیات  وسیعی در منطقه برای دستگیری اعضای حزب کارگران کوردستان  و راننده ربوده شده آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/8x4g8ce
بشار اسد و رژیم بعث اجازه برافراشتن پرچم حزب کارگران کردستان را در نقطه صفر مرزی صادرکرد
بشار اسد و حزب بعث برای کشیدن ترکیه به سمت جنگ از هر گونه توطئه ای دست برنمی دارند، در جدیدترین اقدام پروواکاسیونوار اینبار بشار اسد اجازه برافراشته شدن پرچم حزب کارگران کوردستان (PKK) در نقطه صفر مرزی با ترکیه را صادر کرد به طوریکه که اکنون پرچم این سازمان تروریستی در نقطه صفر مرزی برافراشته شده است.
این اقدام پس از ساقط کردن جنگنده F-4 بدون سلاح ترکیه در آب های بین المللی دومین نیرنگ رژیم دیکتاتور سوریه می باشد. 
پرچم حزب کارگران کردستان در شهر عین العرب که هم مرز با شهر شانلی اورفای ترکیه می باشد بر فراز تپه ای 15 متری قرار گرفته به طوریکه با چشم غیر مسلح از ترکیه قابل روئیت می باشد. در فاصله 200 متری از پرچم حزب کارگران کوردستان نیز پرچم رسمی دولت ترکیه برافراشته شده است. 
بسیاری از اهالی منطقه طرف سوریه ای (مورشد پینار) از 16 ماه پیش میلیتانهای حزب کارگران کردستان را با چشم خود می دیدند که به طور مسلح و آزاد در حال گردش در طرف سوریه اند ولی اکنون با برافراشته شدن پرچم پ.ک.ک بر همراهی رژیم بعث و حزب کارگران کوردستان به مانند گذشته یقین داریم.
بستگان ترکیه ای که در آنسوی خاک سوریه اقامت دارند نیز از اعمال تروریست مدارانه و نژادپرستانه حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اظهار انزجار می کنند. به گفته آنان روزی نیست که تروریستهای حزب کارگران کوردستان اقدام به عمل خشونت بار از جمله کشتار، ترویج خشونت، راهزنی، آدم ربائی و .. در منطقه نداشته باشند. بیشتر مواضع سوریه ای نزدیک به نقطه مرزی ترکیه طی چند ماه گذشته از سوی حزب کارگران کوردستان حفاظت می شود و این انسانها برای جلوگیری از ورود آوارگان سوریه ای به خاک ترکیه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
باتوجه به منابع اطلاعاتی عملیات تروریستی ماهها گذشته که منجربه کشته شدن 17 سرباز ترکیه شد نیز از همین منطقه به خاک ترکیه نفوذ کرده است. برافراشته شدن پرچم حزب کارگران ردستان تنها چند روز پس از اقدام تروریستی پ.ک.ک در کشته شدن 8 سرباز ترکیه ای می باشد و به نظر کارشناسان مبارزه با ترور و تروریسم این عمل بشار اسد حاوی پیامی برای دولت ترکیه می باشد.
البته شایان ذکر هست سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) طی سالهای گذشته به طور متمادی از سوی حزب بعث و رژیم بشار اسد حمایت می شد، حتی در گذشته و امروز نیز تعدد بسیار زیادی از کمپ های آموزش و نظامی پ.ک.ک در نقاط مرزی سوریه می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7k2z2rz

۴/۱۱/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر حکاری ترکیه

بر اساس اطلاعاتی که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است امروز حمله تروریستی از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به نیروهای نظامی ترکیه صورت گرفته است.
بر این اساس حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر حکاری و در منطقه چوکورجای محقق شده است. گروهی متشکل از تروریستهای پ.ک.ک اقدام به تیراندازی با استفاده از سلاح های دروبرد و راکت انداز نموده اند.
خوشبختانه در این عملیات تروریستی خسارت جانی صورت نگرفت، در منطقه نیز عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7xghbgr
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به همراه چندین گروه دیگر تروریستی و نژادپرست از جمله گروههای رادیکال و خشونت طلب کرد ترکیه می باشند که برای مثال در ترکیه طی حیات 30 ساله خود سبب مرگ بیش از 30.000 شهروند ترکیه که 700 کودک نیز در لیست کشته شدگان قرار دارند نقش اساسی داشته اند. این گروههای تروریست، رادیکال و نژادپرست کورد به خیال خود با کشت انسانها سعی در حفظ زبان کردی و سیاست کردستانیزه کردن منطقه دارند، در حالیکه برعکس دولتها به علت تعدد گروههای تروریستی کرد سعی در سرکوب حقوق اقلیت کرد در کشورها داشته و اعمال نژادپرستانه و سیاست های کردستانیزه کردن منطقه به زور اسلحه نیز سبب ایجاد حس کینه و نفرت در ملت ترک و دیگر گروههای ائتنیکی منطقه گشته است

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر وان ترکیه

در شهر وان و در منطقه اوزآلپ حمله تروریستی از سوی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بر علیه نیروهای امنیتی ترکیه با استفاده از سلاح های دوربرد و راکت انداز صورت گرفت.  
حمله تررویستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 21:30 و استفاده از فضای تاریک هنگام شب صورت گرفته است. پس از اولین دقایق تیراندازی خوشبختانه نیروهای نظامی موجود در محل آتش متقابل گشوند و دقایقی نیز آتش بین دو طرف رد و بدل شد. خوشبختانه این حادثه تروریستی تلفات جانی و مالی در بر نداشت.
در منطقه مذکور عملیات وسیعی بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان شروع شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/86ytbof
شروع عملیات ضد ترور در شهر تونجلی ترکیه
صبح امروز گروهی متشکل از 15 تروریست از اعضای حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر تونجلی ترکیه اقدام به بستن راه مبادلاتی نموده و به تبلیغ و پروپاگاندای حزب کارگران کردستان پرداخته اند.
پس از اطلاع نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه و گسیل به محل به مانند همیشه تروریستها اقدام به فرار به سمت جنگ نمودند.  
با اطلاع دهی شهروندان منطقه مذکور عملیات وسیعی از سوی نیروهای نظامی ترکیه بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر تونجلی ترکیه آغاز شده است. نیروهای کاماندوی ترکیه با حمایت هلی کوپترهای اسکورسکی و کبری در حال جستجوی تروریستهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه می باشند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8xesqzw

۴/۱۰/۱۳۹۱

تله انفجاری حزب کارگران کردستان: 1 شهید

بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر شیرناک منفجر شده و یک نگهبان روستا کشته شد.
بر این اساس نگهبان منطقه پینار باشی از توابع شهر شیرناک ترکیه که در حال نگهبانی از روستا بود به ناگاه در تله انفجاری حزب کارگران کردستان افتاده و کشته شد.
نگهبان روستا شخصی 37 ساله به نام یونس چین می باشد.
تله انفجاری حزب کارگران کوردستان (PKK) در ساعت 06:15 منفجر شده است.
جنازه نگهبان کشته شده با استفاده از هلیکوپتر نظامی به اداره عدلیه شهر دیاربکیر ترکیه منتقل شد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/84utb66
بیشتر نگهبانان روستاهای مناطق کوردنشین ترکیه از خود مناطق محلی انتخاب می گردد، به طوریکه دولت با پرداخت ماهیانه ای سعی در حفاظت منطقه از سوی اهالی منطقه را در پیش می برد. بسیاری از نگهبانان کشته شده خود نوع دیگری از بعد مسئله را آشکار می سازد که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) حتی به هم نوعان خود نیز رحم نمی کند. 
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی 30 سال گذشته سبب مرگ بیش از 30.000 شهروند ترکیه شده است که بنا به آمار حداقل نیم یا یک سوم از شهروندان ترکیه ای کشته شده به دست سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان دارای هویت کرد بوده اند. کوچکترین شکی نیست که کشتار هم نوع به دست پ.ک.ک تنها ناشی از تئورس سوخته فاشیست مدار این سازمان کورد می باشد.

۴/۰۷/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید، 1 تروریست دستگیر شد

بر اساس اخباری که سایت خبری آناطولی ترکیه منتشر کرده است دیروز نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) داشته اند که در این درگیری موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست و دستگیری 1 تروریست دیگر از اعضای پ.ک.ک شده اند.
بر اساس منبع خبری درگیری با تروریست ها در منطقه مالازگرد صورت گرفته است.
در همین روز 1 تروریست دیگر از اعضای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه سیلوپی ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است.
تروریست تسلیم شده در منطقه سینوپی ترکیه نیز در ساعت 13:00 دیروز تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است.
http://tinyurl.com/6vvlasv
چندی می باشد که رژیم بعث و بشار اسد به صورت آشکارا اقدام به حمایت همه جانبه از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) روی آورده اند. بر این اساس بسیاری از شهرهای مرزی سوریه - ترکیه امروز در کنترل میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان می باشد. حمایت بشار اسد و رژیم بعث  از پ.ک.ک بیشتر رفلکسی در مقابل حمایت معنوی ترکیه از معترضین به حاکمیت دیکتاتور بشار اسد می باشد.

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) : 3 شهید

بر اساس اخباری که مدیای ترکیه دقیقای پیش مخابره کرده است نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 3 سرباز ترکیه کشته شده است.
بر اساس اخبار اولیه منتشر شده درگیری در شهر سیرت و منطقه اروح شکل گفته است.
بر این اساس گروهی از تروریستهای حزب کارگران کردستان (PKK) اقدام به گشودن آتش به به سمت سربازانی که در حال کنترل راه مبادلاتی بوده اند صوت گرفته است. در اولین لحظات گشودن آتش از سمت تروریست های حزب کارگران کوردستان 1 سرباز ترکیه کشته و 2 نفر نیز به شدت زخمی می شوند. 2 سرباز زخمی به بیمارستان منتقل شده اند.
در ادامه درگیری ها برای دستگیری تروریستهای حزب کارگران کوردستان 2 سرباز دیگری ترکیه نیز به دست تروریستها کشته می شوند.
پس از درگیری  3 ساعته نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها آغاز می گردد. در این عملیات نیروهای هنگ های واقع در شهرهای شیرناک و سیرت به هرماهی هلی کوپترهای کبری به منطقه اعزام می شوند. بر اساس اخبار اولیه درگیری های شدیدی بین دو طرف رد و بدل شده و عملیات ضد ترور در حال انجام می باشد.
هویت یکی از شهدای ترکیه معلوم شد. بر این اساس گروهبان پیاده مسعود گون آی 28 ساله از شهر بالیک اسیر ترکیه می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d6ser7v

۴/۰۶/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید

بر اساس اخباری که دقایقی پیش خبرگزاری زمان منتشر کرد نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 سرباز ترکیه کشته شده است.
بنا به اخبا اولیه درگیری نیروهای نظامی ترکیه با تروریستهای حزب کارگران کردستان درشهر حکاری ترکیه بوقوع پیوسته است.
هنوز از تلفات احتمالی در حزب کارگران کوردستان خبری منتشر نشده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/cxqx6d5