۴/۰۷/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید، 1 تروریست دستگیر شد

بر اساس اخباری که سایت خبری آناطولی ترکیه منتشر کرده است دیروز نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) داشته اند که در این درگیری موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست و دستگیری 1 تروریست دیگر از اعضای پ.ک.ک شده اند.
بر اساس منبع خبری درگیری با تروریست ها در منطقه مالازگرد صورت گرفته است.
در همین روز 1 تروریست دیگر از اعضای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه سیلوپی ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است.
تروریست تسلیم شده در منطقه سینوپی ترکیه نیز در ساعت 13:00 دیروز تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است.
http://tinyurl.com/6vvlasv
چندی می باشد که رژیم بعث و بشار اسد به صورت آشکارا اقدام به حمایت همه جانبه از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) روی آورده اند. بر این اساس بسیاری از شهرهای مرزی سوریه - ترکیه امروز در کنترل میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان می باشد. حمایت بشار اسد و رژیم بعث  از پ.ک.ک بیشتر رفلکسی در مقابل حمایت معنوی ترکیه از معترضین به حاکمیت دیکتاتور بشار اسد می باشد.

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) : 3 شهید

بر اساس اخباری که مدیای ترکیه دقیقای پیش مخابره کرده است نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 3 سرباز ترکیه کشته شده است.
بر اساس اخبار اولیه منتشر شده درگیری در شهر سیرت و منطقه اروح شکل گفته است.
بر این اساس گروهی از تروریستهای حزب کارگران کردستان (PKK) اقدام به گشودن آتش به به سمت سربازانی که در حال کنترل راه مبادلاتی بوده اند صوت گرفته است. در اولین لحظات گشودن آتش از سمت تروریست های حزب کارگران کوردستان 1 سرباز ترکیه کشته و 2 نفر نیز به شدت زخمی می شوند. 2 سرباز زخمی به بیمارستان منتقل شده اند.
در ادامه درگیری ها برای دستگیری تروریستهای حزب کارگران کوردستان 2 سرباز دیگری ترکیه نیز به دست تروریستها کشته می شوند.
پس از درگیری  3 ساعته نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها آغاز می گردد. در این عملیات نیروهای هنگ های واقع در شهرهای شیرناک و سیرت به هرماهی هلی کوپترهای کبری به منطقه اعزام می شوند. بر اساس اخبار اولیه درگیری های شدیدی بین دو طرف رد و بدل شده و عملیات ضد ترور در حال انجام می باشد.
هویت یکی از شهدای ترکیه معلوم شد. بر این اساس گروهبان پیاده مسعود گون آی 28 ساله از شهر بالیک اسیر ترکیه می باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d6ser7v

۴/۰۶/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید

بر اساس اخباری که دقایقی پیش خبرگزاری زمان منتشر کرد نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 سرباز ترکیه کشته شده است.
بنا به اخبا اولیه درگیری نیروهای نظامی ترکیه با تروریستهای حزب کارگران کردستان درشهر حکاری ترکیه بوقوع پیوسته است.
هنوز از تلفات احتمالی در حزب کارگران کوردستان خبری منتشر نشده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/cxqx6d5

۴/۰۵/۱۳۹۱

دو تروریست عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) دستگیر شد

بر اساس اخباری که سایت رسمی آناطولی ترکیه منتشر کرده است نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه موفق به دستیگری 2 تن از تروریست های عضو حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) شده اند.
بنا به اطلاعات منتشر شده 2 تروریست عضو حزب کارگران کردستان درشهر کایسری ترکیه توسط نیروهای مبارزه با ترور و تروریسم دستگیر شده اند.
یکی از تروریست ها س.آ 32 ساله و دیگری آ.ج 47 ساله می باشد.
تروریست های عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با اجاره کردن ماشین سعی در رفتن به شهر استانبول را داشته اند که اخبار این خبر به دست نیروهای اطلاعاتی ترکیه می رسد و عملیات ضد ترور آغاز می گردد که خوشبختانه موفق به دستگیری 2 تروریست شده ئ از حادثه تروریستی جلوگیری به عمل می آید.
تروریست های دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی به اداره امنیت شهرآیدین منتقل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c5j3j4w

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید ، 3 زخمی

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه دقایقی پیش منتشر کرد نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 سرباز ترکیه کشته و 3 سرباز دیگر زخمی شده اند.
درگیری در شهر حکاری ترکیه و در منطقه کاواکلی صورت گرفته است.
درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در ساعت 22:00 صورت گرفته است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریستها آغاز شده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/7q2sn44

۴/۰۴/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شمال عراق

بر اساس اطلاعیه ای که از سوی فرماندهی کل نیروهای مسلح ترکیه منتشر شده است نیروهای هوائی ترکیه عملیاتی را بر علیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در کوههای قندیل واقع در شمال عراق با موفقیت انجام داده اند.
در سایت ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه چنین آمده است:
عملیاتی بر علیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان واقع در کوههای عراق در روزهای 22 تا 24 ژوئن 2012 از سوی اسکادران هوائی ترکیه صورت گرفته است. دراین عملیات ضد تروریستی 9 هدف مورد نظر که اغلب کمپ ها، انبارهای محمات، محل ها اختفاء و غیره سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بوده اند نابود شده اند.
هواپیماهای ترکیه پس از بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان (PKK) در کوههای قندیل عملیات خود را با موفقیت هر چه تمام به اتمام رسانده و به پایگاه هوائی مربطه باز گشته اند.
منبع ترجمه خبر:   
http://tinyurl.com/7xx48du
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با استفاده از شروع گرمی هوا و اوضاع متشنج در سوریه  بر تعداد عملیات تروریستی خود در ترکیه افزوده است، به طوریکه روزی نیست که خبر از حادثه تروریستی در یک از شهرهای ترکیه را در مدیای ترکیه نخوانیم. بسیاری از کارشناسان جهانی و منطقه ای مبارزه با ترور و تروریسم یکی از عمده علل فعالیت دوباره حزب کارگران کوردستان را روابط سرد ترکیه و رژیم توتالیتار سوریه معرفی می کنند. پس از شروع اعتراضات مردم سوریه بر علیه بشار اسد و رژیم بعث ترکیه به حمایت معنوی از مخالفین بشار اسد مثبت نگریست. حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به مانند حیات 30 ساله خود سعی در استفاده از موقعیت ها سیاسی داشته و اینبار نیز به فکر گسیل شدن به سوریه را در سر می پروراند. بشار اسد نیزبه این خواسته پ.ک.ک چراغ سبز نشان داده است به طوریکه چندین کمپ حزب کارگران کردستان در شهرهای مرزی ترکیه فعال گشته اند. سوریه سالها مامن امنی برای عبدالله اوجالان و تروریستهای حزب کارگران کوردستان بوده است، اکنون سعی در استفاده ابزاری از این سازمان تروریستی و نژادپرست دارد.

حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان به نیروهای راهنمای و رانندگی

گروهی از تروریست های حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین حمله تروریستی چند روز گذشته اینبار اقدام به حمله به نیروهای امنیتی ترکیه در شهرهای بیتلیس، شیرناک و تونجلی نمودند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی خبرگزاری رسمی آناطولی ترکیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دیروز در جاده مبادلاتی شهر بیتلیس اقدام به تیراندازی با استفاده از سلاح های دوربرد نسبت به پلیس راهنمائی و رانندگی نموده اند. خوشبختانه در این حمله تروریستی کشته و یا زخمی نبوده و پس از این حمله تروریستی نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه عملیات وسیعی را برای دستگیری تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (PKK) در منطقه آغاز نموده اند.
در دیگر عملیات تروریستی که د
ر شهر تونجلی ترکیه صورت گرفت، حزب کارگران کردستان اقدام به گشودن آتش به سمت پاسگاه نیروی ژاندارمری ترکیه نمودند. این حمله تروریستی در ساعت 14:00 و با استفاده از سلاح های دوربرد محقق شده است. خوشبختانه در این عملیات تروریستی نیز کشته و یا زخمی موجود نمی باشد. بر اساس اخباری که سایت خبری آژانس آناطولی ترکیه منتشر کرده است در منطقه مذکور درشهر تونجلی عملیات وسیعی با حمایت هلیکوپترهای اسکورکی آغاز شده است.
درگیری در شهر شیرناک ترکیه
بر اساس اخباری که فرماندار شهر شیرناک ترکیه منتشر کرده است دیروز درگیری در حینساعت 23:00 و در منطقه اولودره نیروهای امنیتی ترکیه با آتش گشودن 2 تروریست از اعضای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نسبت به نیروهای امنیتی درگیری بین تروریست ها و نیروهای امنیتی ترکیه آغاز شده است که در این درگیری 1 تروریست از اعضای پ.ک.ک به هلاکت رسیده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/74qyjra

۴/۰۲/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 2 معلم و 1 سرباز ترکیه را ربود

بر اساس اخباری که روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر کرده است میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز 1 سرباز و 2 معلم ترکیه را در شهر بیتلیس ربوده و گروگان گرفته اند.
فرماندار شهر بیتلیس ترکیه در بیانیه ای که منتشر کرده است ساعت ربوده شدن 1 سرباز و 2 معلم ترکیه را به دست حزب کارگران کردستان در حوالی ساعت 20:00 و در حین دفن جنازه یکی از نگهبانان منطقه که در مبارزه با حزب کارگران کوردستان کشته شده بود اعلام کرده است.
بر اساس اعلام فرماندار شهر بیتلیس پس از ربوده شدن 2 معلم و 1 سرباز ترکیه ای در مطنقه برای دستیگری تروریستهای حزب کارگران کردستان (PKK) عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/czolhao
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر تونجلی ترکیه
بنا به اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است در شهر تونجلی ترکیه حمله تروریستی مسلحانه ای از سوی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بر علیه پلیس ترکیه صورت گرفته است. 
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در منطقه اوواجیک و در حاولی ساعت 21:00 صورت گرفته است.
این حمله تروریستی با استفاده از سلاح های دوربرد محقق شده است. پس از حمله تروریستی فوق عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریستهای پ.ک.ک آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7gwjrru

دستگیری 3 عضو حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی ترکیه

بر اساس اطلاعاتی که روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشرساخته است 3 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party ) در شهرتونجلی ترکیه توسط نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه دستیگر شده اند.
تروریست های مذکور در لباس عادی بوده و در منطقه اوواجیک دستگیر شده اند.
یکی از دستگیرشدگان قبلاً در درگیری که با نیروهای نظامی ترکیه داشته اند زخمی شده و دو تروریست دیگر برای مداوا قصد داشتند وی را به بیمارستان ارزینجان منتقل کنند که مامورین نظامی و امنیتی ترکیه موف قبه دستگیری این 3 تروریست می شوند.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/c8ebsd8