۴/۰۶/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید

بر اساس اخباری که دقایقی پیش خبرگزاری زمان منتشر کرد نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 سرباز ترکیه کشته شده است.
بنا به اخبا اولیه درگیری نیروهای نظامی ترکیه با تروریستهای حزب کارگران کردستان درشهر حکاری ترکیه بوقوع پیوسته است.
هنوز از تلفات احتمالی در حزب کارگران کوردستان خبری منتشر نشده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/cxqx6d5

۴/۰۵/۱۳۹۱

دو تروریست عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) دستگیر شد

بر اساس اخباری که سایت رسمی آناطولی ترکیه منتشر کرده است نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه موفق به دستیگری 2 تن از تروریست های عضو حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) شده اند.
بنا به اطلاعات منتشر شده 2 تروریست عضو حزب کارگران کردستان درشهر کایسری ترکیه توسط نیروهای مبارزه با ترور و تروریسم دستگیر شده اند.
یکی از تروریست ها س.آ 32 ساله و دیگری آ.ج 47 ساله می باشد.
تروریست های عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با اجاره کردن ماشین سعی در رفتن به شهر استانبول را داشته اند که اخبار این خبر به دست نیروهای اطلاعاتی ترکیه می رسد و عملیات ضد ترور آغاز می گردد که خوشبختانه موفق به دستگیری 2 تروریست شده ئ از حادثه تروریستی جلوگیری به عمل می آید.
تروریست های دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی به اداره امنیت شهرآیدین منتقل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c5j3j4w

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 شهید ، 3 زخمی

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه دقایقی پیش منتشر کرد نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 سرباز ترکیه کشته و 3 سرباز دیگر زخمی شده اند.
درگیری در شهر حکاری ترکیه و در منطقه کاواکلی صورت گرفته است.
درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در ساعت 22:00 صورت گرفته است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریستها آغاز شده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/7q2sn44

۴/۰۴/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شمال عراق

بر اساس اطلاعیه ای که از سوی فرماندهی کل نیروهای مسلح ترکیه منتشر شده است نیروهای هوائی ترکیه عملیاتی را بر علیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در کوههای قندیل واقع در شمال عراق با موفقیت انجام داده اند.
در سایت ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه چنین آمده است:
عملیاتی بر علیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان واقع در کوههای عراق در روزهای 22 تا 24 ژوئن 2012 از سوی اسکادران هوائی ترکیه صورت گرفته است. دراین عملیات ضد تروریستی 9 هدف مورد نظر که اغلب کمپ ها، انبارهای محمات، محل ها اختفاء و غیره سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بوده اند نابود شده اند.
هواپیماهای ترکیه پس از بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان (PKK) در کوههای قندیل عملیات خود را با موفقیت هر چه تمام به اتمام رسانده و به پایگاه هوائی مربطه باز گشته اند.
منبع ترجمه خبر:   
http://tinyurl.com/7xx48du
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با استفاده از شروع گرمی هوا و اوضاع متشنج در سوریه  بر تعداد عملیات تروریستی خود در ترکیه افزوده است، به طوریکه روزی نیست که خبر از حادثه تروریستی در یک از شهرهای ترکیه را در مدیای ترکیه نخوانیم. بسیاری از کارشناسان جهانی و منطقه ای مبارزه با ترور و تروریسم یکی از عمده علل فعالیت دوباره حزب کارگران کوردستان را روابط سرد ترکیه و رژیم توتالیتار سوریه معرفی می کنند. پس از شروع اعتراضات مردم سوریه بر علیه بشار اسد و رژیم بعث ترکیه به حمایت معنوی از مخالفین بشار اسد مثبت نگریست. حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به مانند حیات 30 ساله خود سعی در استفاده از موقعیت ها سیاسی داشته و اینبار نیز به فکر گسیل شدن به سوریه را در سر می پروراند. بشار اسد نیزبه این خواسته پ.ک.ک چراغ سبز نشان داده است به طوریکه چندین کمپ حزب کارگران کردستان در شهرهای مرزی ترکیه فعال گشته اند. سوریه سالها مامن امنی برای عبدالله اوجالان و تروریستهای حزب کارگران کوردستان بوده است، اکنون سعی در استفاده ابزاری از این سازمان تروریستی و نژادپرست دارد.

حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان به نیروهای راهنمای و رانندگی

گروهی از تروریست های حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین حمله تروریستی چند روز گذشته اینبار اقدام به حمله به نیروهای امنیتی ترکیه در شهرهای بیتلیس، شیرناک و تونجلی نمودند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی خبرگزاری رسمی آناطولی ترکیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دیروز در جاده مبادلاتی شهر بیتلیس اقدام به تیراندازی با استفاده از سلاح های دوربرد نسبت به پلیس راهنمائی و رانندگی نموده اند. خوشبختانه در این حمله تروریستی کشته و یا زخمی نبوده و پس از این حمله تروریستی نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه عملیات وسیعی را برای دستگیری تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (PKK) در منطقه آغاز نموده اند.
در دیگر عملیات تروریستی که د
ر شهر تونجلی ترکیه صورت گرفت، حزب کارگران کردستان اقدام به گشودن آتش به سمت پاسگاه نیروی ژاندارمری ترکیه نمودند. این حمله تروریستی در ساعت 14:00 و با استفاده از سلاح های دوربرد محقق شده است. خوشبختانه در این عملیات تروریستی نیز کشته و یا زخمی موجود نمی باشد. بر اساس اخباری که سایت خبری آژانس آناطولی ترکیه منتشر کرده است در منطقه مذکور درشهر تونجلی عملیات وسیعی با حمایت هلیکوپترهای اسکورکی آغاز شده است.
درگیری در شهر شیرناک ترکیه
بر اساس اخباری که فرماندار شهر شیرناک ترکیه منتشر کرده است دیروز درگیری در حینساعت 23:00 و در منطقه اولودره نیروهای امنیتی ترکیه با آتش گشودن 2 تروریست از اعضای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) نسبت به نیروهای امنیتی درگیری بین تروریست ها و نیروهای امنیتی ترکیه آغاز شده است که در این درگیری 1 تروریست از اعضای پ.ک.ک به هلاکت رسیده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/74qyjra

۴/۰۲/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 2 معلم و 1 سرباز ترکیه را ربود

بر اساس اخباری که روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر کرده است میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز 1 سرباز و 2 معلم ترکیه را در شهر بیتلیس ربوده و گروگان گرفته اند.
فرماندار شهر بیتلیس ترکیه در بیانیه ای که منتشر کرده است ساعت ربوده شدن 1 سرباز و 2 معلم ترکیه را به دست حزب کارگران کردستان در حوالی ساعت 20:00 و در حین دفن جنازه یکی از نگهبانان منطقه که در مبارزه با حزب کارگران کوردستان کشته شده بود اعلام کرده است.
بر اساس اعلام فرماندار شهر بیتلیس پس از ربوده شدن 2 معلم و 1 سرباز ترکیه ای در مطنقه برای دستیگری تروریستهای حزب کارگران کردستان (PKK) عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/czolhao
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر تونجلی ترکیه
بنا به اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است در شهر تونجلی ترکیه حمله تروریستی مسلحانه ای از سوی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بر علیه پلیس ترکیه صورت گرفته است. 
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در منطقه اوواجیک و در حاولی ساعت 21:00 صورت گرفته است.
این حمله تروریستی با استفاده از سلاح های دوربرد محقق شده است. پس از حمله تروریستی فوق عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریستهای پ.ک.ک آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7gwjrru

دستگیری 3 عضو حزب کارگران کردستان در شهر تونجلی ترکیه

بر اساس اطلاعاتی که روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشرساخته است 3 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party ) در شهرتونجلی ترکیه توسط نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه دستیگر شده اند.
تروریست های مذکور در لباس عادی بوده و در منطقه اوواجیک دستگیر شده اند.
یکی از دستگیرشدگان قبلاً در درگیری که با نیروهای نظامی ترکیه داشته اند زخمی شده و دو تروریست دیگر برای مداوا قصد داشتند وی را به بیمارستان ارزینجان منتقل کنند که مامورین نظامی و امنیتی ترکیه موف قبه دستگیری این 3 تروریست می شوند.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/c8ebsd8

۴/۰۱/۱۳۹۱

پانزده عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) تسلیم شد

بر اساس اخباری که سایت آژانس آناطولی ترکیه منتشر ساخته است 15 تروریست عضو سازمان های حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) و حزب اتحادیه جوامع کردستان یا ک.ج.ک دیشب از طریق شهر و مرز سینوپی ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده اند.
اخبار فوق از سوی فرماندار شهر سینوپی نیز مورد تائید واقع شده است. 
منبع خبر:
http://tinyurl.com/d6k8eu3
حمله تررویستی حزب کارگران کوردستان به پلیس ترکیه
دیشب ماشین نیروهای پلیس ترکیه در شهر دیاربکیر مورد هدف حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) واقع شد. حمله تروریستی با استفاده از اسلحه های دوربرد تحقق گشته است.
متاسفانه در این حمله تروریستی 2 پلیس ترکیه و 1 شهروند زخمی شده اند.
پس از حمله تروریستی نیروهای پلیس و امنیتی به منطقه اعزام شدند که درگیری بین دو طرف نیز رد و بدل شد.
مامورین پلیس و شهروند ترکیه ای زخمی شده برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d64zhqa

۳/۳۱/۱۳۹۱

سیصد تروریست حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) محاصره شده

بر اساس اخباری که فرماندار شهر حکاری منتشر کرده است با توجه به عملیات ارتش ترکیه بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در مانطق شیمدینلی، حکاری، یوکسک اووا با توجه به منابع امنیتی – نظامی بیش از 300 تروریست عضو حزب کارگران کردستان در محاصره نیروهای امنیتی ترکیه می باشند.
بر این اساس تعداد به هلاکت رسیدگان حزب کارگران کوردستان به عدد 26 افزایش یافته و احتمال افزایش نیز وجود دارد.
بر اساس منابع اطلاعاتی علت مشاهده نشدن ورود عده ی کثیری تروریست عضو حزب کارگر ان کردستان (Kurdistan Workers' Party) از خاک شمال عراق استفاده از چترهای سیاه رنگ بوده است که توسط هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین های ترمال مشاهده و حس نشده اند. 
در روز 19 ژوئن 2012 بیش از 300 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان با ورود از خاک شمال عراق به پاسگاه مرزی در منطقه صفر مرزی ترکیه – ایران از 3 نقطه به سمت سربازان و پادگان آتش گشوده بودند که متاسفانه در این حمله تروریست 8 سرباز ترکیه کشته و 15 سرباز دیگر زخمی شده بودند.
بنا به اخبار منتشر شده عملیات وسیعی با استفاده از 4000 هزار نیروی تعلیم دیده مبارزه با ترور عملیات وسیع در منطقه مذکور ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bqzesdw

حملات تررویستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) ادامه خواهد داشت

بر اساس نظرات کارشناسان حوزه ترور و تروریسم حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که منجربه کشته شدن 8 سرباز ترکیه شد سیگنالی از روند ادامه دار افزایش حملات تروریستی حزب کارگران کردستان می باشد.
بر اساس گفته های رئیس دانشگاه استراتژیک باغچه شهیر ترکیه حزب کارگران کوردستان در داخل خود دارای شاخه های فکری متعددی می باشد و طرز حرکت و نوع برخود این گروهها نیز با هم متفاوت می باشد، این تفاوت بیشتر پس از دستگیری عبدالله اوجالان رهبر پیشین سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان خود را به عنوان مجادله برای رهبری پ.ک.ک نشان داد. افزایش حملات تروریستی نسبت به پلیس و سربازان به این شدت تنها نشان از ادامه این روند می باشد.
مورد و سوال دیگری که باید پرسید چرا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در زمانی که گروههای سیاسی ترکیه در حال برنامه ریزی در مجلس ترکیه برای تحقق حقوق ائتنیک کرد ترکیه می باشند و هر روزه قدمی در راه دمکراتیک شدن ترکیه اعمم از تدریس به زبان کردی، افزایش کانال های تلویزیون به زبان کردی، روزنامه های کردی و در حال محقق شدن می باشد عملیات تروریستی به مانند دیروز که سبب کشته شدن 8 سرباز ترکیه شد شکل می گیرد؟
بی شک حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) از روند دمکراتیک شدن ترکیه و تحقق حقوق ائتنیک کرد ترکیه ای ناراضی می باشد، چون با تحقق هر چه بیشتر این موارد پ.ک.ک چاره ای جزء تصفیه شدن ندارد و از تصفیه شدن و اتمام مسئله کرد و ترور در ترکیه می گریزد. در دیگر سو بنا به مواضع به حق ترکیه در قبال قتل عام های رژیم سوریه و بشار اسد حزب کارگران کردستان در حال برنامه ریزی برای گسیل به سوریه می باشد که این خواسته پ.ک.ک نیز با چراغ سبز حزب بعث و بشار اسد مواجه شده است. حزب کارگران کوردستان در حال برنامه ریزی شکلی به مانند آنچه که در شمال عراق اتفاق افتاده است می باشد. برای تحقق این امر افزایش فشار و ایجاد رعب و وحشت در ترکیه لازمه این امر می باشد.
منبع خبر ترجمه:
روزنامه جمهوریت ترکیه
http://tinyurl.com/bts8pub

تعداد تروریست های کشته شده حزب کارگران کردستان 24 شد

بر اساس اطلاعات روزنامه زمان چاپ ترکیهخ از شروع عملیاتی که بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه حکاری، یوکسک اووا و نقطه مرزی ترکیه – عراق صورت گرفته است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه موفق به هلاکت 24 تروریست عضو حزب کارگران کردستان شده اند.
بنا به خبرها 10 تروریست در اولین لحظه ای که به پایگاه شهر حکاری حمله کرده بودند یا آتش سربازان ترکیه مواجه شده و به هلاکت رسیده بودن پس از آن در درگیریهائی که به صورت پراکنده در منطقه مذکور ادامه داشت نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت 10 تروریست دیگر تا نیمه های پایانی دیشب شده اند. 
صبح امروز نیز با محاصره منطقه ازسوی کاماندوی ها ترکیه نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت 4 تروریست دیگر شدند. در همین حال 1 تروریست عضو حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیز تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شد.
با احتساب تلافات سنگین حزب کارگران کوردستان به عدد 24 می رسد. یاد آور می شوم که دیروز بر اثر حمله ناجوانمردانه ای که از سوی تروریست های حزب کارگران کوردستان در منطقه حکاری ترکیه صورت گرفته متاسفانه 8 سرباز ترکیه کشته و 15 سرباز دیگر زخمی شدند.
تمامی تروریستها از خاک شمال عراق و کمپ های موجود در کوه قندیل وارد ترکیه شده بودند. بر اساس اخبار اطلاعاتی بیشتر تروریستهای کشته شده تابع سوریه ای می باشند.
بر اساس اطلاعات روزنامه زمان عملیات وسیعی در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cgkpduq