۲/۲۸/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شهر حکاری

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایتهای خبری ترکیه در ساعات اولیه بعد از ظهر امروز نیروهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) طی عملیات تروریستی اقدام به حمله به مواضع نیروهای نظامی ترکیه نموده اند که متاسفانه در این عملیات تروریستی 1 سرباز ترکیه کشته شده است.
عملیات تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری و منطقه شیمدینلی صورت گرفته است، بر اساس اخبار اولیه منتشر شده عملیات تروریستی از طریق پرتاب راکت انداز و سلاح های دوربرد محقق گشته است.
در دیگر عملیات تروریستی که صبح امروز در منطقه حاتای ترکیه بوقوع پیوسته است دسته ای از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) با استفاده از راکت انداز اقدام به آتش گشودن به ماشین نظامیان در حال حرکت در نواحی جنگلی نموده اند که متاسفانه در این حمله تروریستی 2 سرباز و 1 کادر ارشد ترکیه کشته شد، پس از این عملیات تروریستی حزب کارگران کردستان نیروهای وسیع کاماندوی ترکیه به محل اعزام شدند که بنا به آمار اولیه موفق به هلاکت رساندن 4 تروریست شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ctvyf3r
پس از شروع فصل گرم سال و اوضاع نابسامان سوریه حملات تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) افزایش چشمگیری داشته است، به نظر بسیاری از استراتژیست ها بشار اسد و دولت سوریه به احتمال بسیار زیاد در فعال شدن دوباره حزب کارگران کردستان نقشی فعال دارد.
برادر کوچکتر پ.ک.ک در غرب آزربایجان و ایران با نام حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک شناخته می شود که دستش به خون بسیاری از جوانان ترک آلوده می باشد.

درگیری با حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک: 3 شهید

بر اساس اخباری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه لحظاتی پیش منتشر شاخت نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر ختای ترکیه داشته اند که متاسفانه در این درگیری ها 3 نظامی ترکیه به دست تروریستها کشته شده است.
درگیری نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه با دسته ای از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه دورت یول و در نزدیکی پارک آتاتورک شهر خاتای ترکیه بوقوع پیوسته است.
تروریست های حزب کارگران کوردستان (PKK) به مانند همیشه در نواحی جنگلی پنهان شده و نابهنگام به ظرف نیروهای نظامی ترکیه آتش گشوده اند که در درگیری ها 3 نظامی ترکیه کشته شده اند.
بر اساس اخبار سایت روزنامه زمان ترکیه درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه جریان دارد.
بر اساس اخبار اولیه نیز 4 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) نیز به هلاکت رسیده اند.  
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/73npvr2
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یکی از سازمان های رادیکال، نژادپرست و تروریست کرد منطقه می باشد که طی حیات 30 ساله خود سبب مرگ 30.000 شهروند ترکیه شده است. حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک زیر شاخه داخل ایران پ.ک.ک می باشد.