۱/۲۴/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان در شیرناک: 2 نظامی ترکیه کشته شد

بر اساس اخباری که دقایقی پیش در مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه دو نظامی ترکیه کشته شده است.
درگیری نظامیان ترکیه با تروریست های حزب کارگران کردستان در شهر شیرناک ترکیه و منطقه اولودره بوده است، هنوز از وجود و یا عدم وجود کشته و یا زخمی ها بیشتر خبری منتشر نشده است.
منبع خبر ترجمه: سایت روزنامه رادیکال ترکیه
http://tinyurl.com/cluqnhp
با فرارسیدن فصل بهار و یخ شدن برف ها به مانند سالهای گذشته سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) عملیاتهای تروریستی خود را افزایش داده و می دهد، علاوه بر مساعد بودن هوا به نظر بسیاری از کارشناسان ترور و تروریسم اوضاع نابسمان سوریه و حمایت بشار اسد از حزب کارگران کوردستان نیز بی تاثیر در افزایش حملات تروریستی بر علیه ترکیه نمی باشد. 
بشار اسد و حزب بعث پس از رفتار به حق ترکیه در مقابل با جنیاات های بشری بشار اسد اقدام به پناه دادن به آوارگان سوریه ای در داخل خاک خود کرده است که این رفتار ترکیه سبب حمایت های بشار اسد از حزب کارگران کردستان شده است، حتی همانطور که دیروز در خبری منتشر کردیم بشار اسد و و حزب بعث خواستار آزادی عبدالله اوجلان رهبر حزب کارگران کردستان و معاوضه آن با چند افسر ترکیه ای در سوریه می باشد.

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 تروریست کشته و 1 اسیر

دقایقی پیش رسانه های ترکیه از خبر به هلاکت رسیدن یکی از تروریست های حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در درگیری با نیروهای نامی و امنیتی ترکیه را منتشر ساختند.
بر اساس اطلاعات اولیه منتشر شده درگیری مابین نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه و میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر دیاربکیر ترکیه رخ داده است.
در عملیات وسیعی که در منطقه آغاز شده است خبرهای اولیه حاکی از به هلاکت رسیدن 1 تروریست و اسیر شدن 1 تروریست دیگر می باشد.
در اثنای عملیات نیز تاکنون 10 کیلو انواع مواد منفجره بدست آمده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/7voyrp7
حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) یکی از سازمانهای تروریستی و رادیکال کرد ترکیه می باشد که تاکنون سبب کشتار 30.000 شهروند ترکیه و بیش از 30.000 تلفات در خود بوده است که به حسابی 60.000 انسان فارغ از هویت خود جزء نتایج ایدئولوژی سوخته و نژادپرستانه گروههای رادیکال کرد تنها در ترکیه می باشد، به رقم 60.000 نفری فوق باید جنایات های حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک در غرب آزربایجان، قتل عامهای حزب دمکرات کردستان ایران و حزب کومله در اثنای جنگ با عراق ، کشتار 120 خانواده ترک شهر سولدوز (نقده) و ... را افزود.

جنایات حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به دنیا شناسانده خواهد شد

مدیر امنیت ملی ترکیه طی پروژه جدیدی که برای مبارزه با ترور و تروریسم درپی محقق شدن آن می باشد، برای اولین بار نشریه ای به موضوع قتل عام های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) و حزب اتحادیه جوامع کردستان پرداخته و به مردمان دنیا اطلاع رسانی خواهد کرد.
نشریه ای که به معرفی قتل عام های حزب کارگران کوردستان و حزب اتحادیه جوامع کردستان خواهد پرداخت به دو زبان ترکی و انگلیسی بوده و در تمامی کشورهای اروپائی منتشر خواهدشد.
علاوه بر کشورهای اروپائی تمامی ارگانها و ان.جی. او ها نیز در سرتاسر دنیا شماره ای از این نشریه را دریافت خواهند کرد.
نشریه ترکی قتل عام های حزب کارگران کردستان (PKK) و حزب اتحادیه جوامع کردستان بیشتر در مناطق کردنشین ترکیه منتشر خواهد شد و هدف آن اطلاع رسانی از وجود ترور و تروریسم و آثاری که تا به اکنون از این مشکل نصیب مردم کورد شده می باشد. 
در نشریه قتل عام های حزب کارگران کوردستان و حزب اتحادیه جوامع کردستان یا ک.ج.ک به مقتولین حوادث سالهای پیش که از در جریانهای پرتاب مولوتوف کوکتل از سوی هوادارن حزب پ.ک.ک و ک.ج.ک به قتل رسیده اند نیز به طور مفصل بحث خواهد شد. با پرتاب مولوتوف کوکتل تاکنون در ترکیه چند صد نفر از شهروندان عادی و کودکان (به مانند سراب اسر 17 ساله ) جان خود را از دست داده اند و بسیاری از این اشخاص دچار سوختگی های شدیدی شده اند.
در بخش هائی از نشریه قتل عامهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) و حزب اتحادیه جوامع کردستان نیز به طور مفصل به تغییر ایدئولوژی 5 سال گذشته پ.ک.ک که بیشتر به سوی قتل اشخاص عادی نشانه گرفته شده است نیز پرداخته شده است.
منبع خبرترجمه:
http://tinyurl.com/chr4zue