۱۱/۲۱/۱۳۹۰

میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در نقش حامی بشار اسد

بر اساس ادعائی که در بسیاری از منابع اطلاعاتی ترکیه منتشر شده است سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بسیاری از میلیتانهای خود را در نقش نیروی نظامی حامی بشار اسد به کشور سوریه اعزام کرده است.
منبع خبر روزنامه های ترکیه ای نیز منابع اطلاعاتی سوریه ای می باشد. میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در نزدیکی مرزهای شمالی سوریه که به ترکیه نزدیک تر اند و محل زندگی کردها می باشند مستقر شده و به عنوان نیروی حامی رژیم دیکتاتور بشار اسد کمک رسانی می کنند. 
میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (PKK) که چند ماه پیش 3 کمپ جدید در نزدیکی مرزهای ترکیه ای تاسیس کرده اند به امر تعلیم میلیتان های جدید و کنترل عبور و مرور مرزهای سوریه می پردازند. اگر شخصی در کنترل های حزب کارگران کردستان بنا به علتی مشکوک به نظر برسد میلیتانهای پ.ک.ک شخص مذکور را دستگیر کرده و به منابع اطلاعاتی سوریه (استخبارات) گزارش می دهند. به سبب وضعیت وخیم رژیم بسار اسد گروههای رادیکال کرد سعی در حمایت بی چون و چرای بشار اسد و رژیم وی دارند، علت این امر نیز بسیاری از مسائلی می باشد که بارهای در وبلاگ اخبار حزب کارگران کردستان ترجمه و منتشر شد است. کردها تا همین چند ماه پیش حتی شهروند سوریه نیز محسوب نمی شدند ولی اکنون با توجه به حمایتشان از بشار اسد دارای حق شهروندی، مدرسه به زبان کردی، کمپ های آموزش حزب کارگران کوردستان و ... شده اند.
یکی از کمپ های سازمان تروریستی و رادیکال حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر آفرین سوریه می باشد، آفرین دارای 8 ناحیه و 366 روستا بوده و دارای جمعیت مرکزی 80 هزار نفر می باشد، که با توجه به افزودن جمعیت روستاها به عدد 250 هزار نفر می رسد. بیشترین جمعیت این منطقه گروه ائتنیکی کرد می باشد. در گذشته نیز حزب کارگران کردستان به راحتی در حال تردد در منطقه آفرین بوده و امروزه نیز به سبب بسیاری از مسائل اتفاق افتاده مابین ترکیه و رژیم بشار اسد میلیتانهای پ.ک.ک به عنوان بازیچه مورد استفاده بشار اسد بر علیه ترکیه قرار گرفته اند و به راحتی در منطقه اقامت کرده و حتی با سلاحهای خود در منطقه رفت و آمد می کنند. در راه های عبوری آشکان و الحمام میلیتانهای حزب کارگران کوردستان امنیت منطقه را بر عهده گرفته اند. به مانند دیگر جغرافیای منطقه میلیتانهای حزب کارگران کردستان از مردم عادی کرد باجی با نام مالیات دریافت می کنند.  
خبرهای سیاسی منطقه حاکی از ایجاد منطقه حائل بین مرز ترکیه و سوریه می باشد که بشار اسد برای استفاده ابزاری از گروههای رادیکال و تروریست کورد چندین پایگاه نظامی را در نزدیکی مرز ترکیه و سوریه تاسیس کرده است که میلیتانها اجازه ورود مردم عادی به سمت مرزهای ترکیه را ندهند. بسیاری از معترضان و مردم عادی که از دست مامورین اطلاعاتی و نیروهای نظامی سوریه به سمت مرزهای ترکیه حرکت می کردند امروزه به سبب وجود میلیتانهای حزب کارگران کوردستان در منطقه حائل گذشتن از مرز کار چندان آسانی نمی باشد.   
مناطقی که در سوریه دارای جمعیت گروه ائتنیکی کرد می باشد پس از اوضاع آشفته سوریه مورد حمایت همه جانبه نیر وهای حزب بعث قرار گرفته اند. قبل از اتفاقات سیاسی حال حزب بعث در مناطق کردنشین سوریه دارای پایگاه سیاسی نبود ولی پس از همکاری حزب کارگران کوردستان با بشار اسد تمایل دو طرف به برقراری ارتباط دو جانبه بسیار بیشتر شده است.
منبع خبر مترجم:   
طی سالهای گذشته نیز رژیم دیکتاتور بشار اسد بارها از سازمان تروریستی و رادیکال حزب کارگران کوردستان حمایت آشکار و پنهانی داشت و حتی چند سال پیش کار به شروع جنگ با ترکیه نیز پیش رفت که پس از روی کار آمدن دولت اسلام گرای رجب طیب اردوغان اوضاع سیاسی بین ترکیه و سوریه به مراتب عادی تر شد و بشار اسد دست از حمایت آشکار پ.ک.ک برداشت.
حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بردار بزرگ حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک می باشد که طی حیات 27 ساله خود تاکنون بیش از 30.000 انسان را ترور و قتل عام کرده است. 
منبع ترجمه مقاله:
http://tinyurl.com/7hd8jqz

حامیان حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) بیش از 11 ماشین را به آتش کشیدند

حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر مرسین 11 ماشین عمومی را به آتش کشیده و خسارتهای فراوانی را به اموال عمومی وارد ساختند.
حامیان ترور و تروریسم با ریختن بنزین بر روی ماشین های عمومی اقدام به آتش زدن آنها کردند. در این حادثه 2 فرد متهم توسط پلیس ترکیه دستگیر شده است.
آتش زدن ماشین ها و خسارت به اموال عمومی در شهر مرسین و در محله تورگات تورکالپ صورت گرفته است.
صاحبان ماشین پس از اطلاع از به آتش کشیده شدن ماشین های خود به بیرون ریخته و خود در اولین مورد اقدام به خاموش کردن آتش کردند که پس از دقایقی نیروهای آتش نشانی ترکیه به محل رسیدند.
تمامی ماشین های به آتش کشیده شده توسط حامیان سازمان تروریستی و نژادپرست حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به حال ت اوراغی درآمده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6ll28lt
متاسفانه حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهرهائی که دارای اقلیت کرد می باشند حداقل چندین بار ساختمان ها، بناها، اموال دولتی و عمومی، پمپ های بنزین، فروشگاههای زنجیره ای و ... به آتش می کشند. اگر روزی از شهر وان رده شده باشید به پمپ بنزین هائی که چندین بار در آتش این حامیان ترور و تورریسم سوخته اند روبه رو خواهید شد. 
ائتنیک کرد باید و باید به حقوق ملی خود در مناقطی که زندگی می کند دست یابد و باید برای این حقوق ملی مبارزات دمکراتیک واری که بر پایه دمکراسی و حقوق انسانی باشد شکل بگیرد، ولی متاسفانه ائتنیک کرد منطقه به علل تاریخ، روانشناختی و اجتماعی طی سالهای گذشته به شدت نژادپرست و دارای رفتارهای رادیکال مابانه رد یافته است به طوریکه با نگاهی به منطقه خاورمیانه با انواع مختلف از گروهای تروریست و نژادپرست کورد برخورد خواهیم کرد

۱۱/۲۰/۱۳۹۰

هلاکت 9 تروریست حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) در شهر بینگول

بر اساس درگیری که نیروهای نظامی- امنیتی ترکیه با یک از از تروریست های حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر بینگول و در منطقه Ilıcalar داشته اند نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 9 تروریست و زخمی کردن 3 تروریست دیگر شده اند.
علارغم درخواست ایست از سوی نظامیان ترکیه نیروهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با گشودن آتش به نیورهای ترکیه ای جواب داده اند و منجربه شروع درگیری شده اند.
در درگیری 1 تروریست دیگر نیز تسلیم نیروهای ترکیه شده است.
اخبار فوق از سوی استاندار شهر بینگول منتشر و تائید شده است.
درگیری نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از اواخر دیشب شروع شده است. در عملیات نیروهای ترکیه ای هلیکوپترهای کبری کماندوهای ترکیه را پشتیبانی می کنند. 
تروریستهای زخمی به بیمارستان دولتی شهر بینوگول منتقل شده اند.
عملیات جستجوی تروریستهای پ.ک.ک توسط نیروهای کاماندوی ترکیه در منطقه ادامه دارد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/8ysenr7

۱۱/۱۹/۱۳۹۰

درگیری با حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک): 1 شهید

بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای امنیتی- نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(PKK) داشته اند 1 سرباز ترکیه شهید و 6 سرباز دیگر زخمی شده اند.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری و منطقه چوکورجا رخ داده است. 
بر اساس اطلاعات اولیه دسته ای از میلیتانهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در ساعت 02:03 اقدام به حمله به 10 نقطه امنیتی ترکیه کرده بودند که با جواب آتش نیروهای نظامی ترکیه روبه رو شده اند.
 بنا به اخبار اولیه که از طرف استاندار شهر حکاری منتشر شده است جسد 4 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان که در درگیری هلاک شده اند نیز توسط نیروهای نظامی ترکیه اثبات شده اند.
درگیریهای شدید در منطقه بیش از 1.5 ساعت ادامه داشته است، و عملیات نیروهای ضد ترور و کاماندوهای ترکیه در منطقه در حال پیگیری می باشد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/7xg3jxv

۱۱/۱۵/۱۳۹۰

حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) و استفاده ابزاری از کودکان

بر اساس ادعائی که در روزنامه بولتن دنیا مطرح شده است سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) کودکان 7 ساله را برای مبارزه با دولت ترکیه و آموزش انسان کشی به کمپ های خود می برد. علت این ادعای روزنامه مذکور نیز دستگیری چندین کودک خردسال در کمپ های حزب کارگران کردستان می باشد که تصاویر و ویدوهای این کودکان خردسال بارها در کانال های تلویزیونی و اینترنت منتشر شده است.
بر اساس آمار رسمی منتشر شده از سوی سازمان بین المللی مبارزه با تروریسم و اعمال غیرقانونی (UTSAM) تاکنون سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بیش از 3 هزار کودک 8 تا 12 ساله را به عنوان میلیتان یا مبارز در اختیار گرفته است که بسیاری از این کودکان خردسال در حملات انتحاری و بمب هائی که در بدنشان جاسازی شده است جان خود را از دست داده اند. بنا به گزارش بیشتر کودکانی که طعمه استفاده ابزاری این سازمان رادیکال و نژادپرست کرد شده اند اکثراً پس از وقوع درگیری و یا عملیات های تروریستی مبتلا به بیماری های متعدد روانی و روحی شده اند. 
بر اساس گزارشات سازمان International Center for Terrorism and Transnational Crime Studies بیش از 10 درصد میلیتانهای حزب کارگران کوردستان(PKK) دختران خردسال می باشند. حتی در گزارشات از ایجاد کمپی به نام Zaroken Sehit Agit که به معنی گردان شهید آگیت می باشد نام برده شده است.
بر اساس دیگر گزارشی که طی مصاحبه 1 تروریست زن برای اولین بار در روزنامه انگلیس گاردین منتشر شده است اولین بار در سن 7 سالگی به عضویت سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) درآمده و سپس پس از طی مراحل آموزشی اعمم از ایدئولوژیک و نظامی در سن 13 سالگی در اولین عملیات تروریستی شرکت می کنند. 
در سال 1997 نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه طی عملیاتی که در کوه جودی داشتند موفق به دستگیری ذختر بچه ای 14 ساله شدند که پس از دستگیری و بیان اعترافات مشخص شد کودک 14 ساله تنها 1 سال پیش به عضویت حزب کارگران کوردستان درآمده است. 
در سال 1997 طی درگیری که مابین دو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان و حزب دمکراتیک کردستان (ک.د.پ - شمال عراق) بوجود آمد سبب کشته شدن 100 تروریست از هر دو طرف شد که بر اساس منابع رسمی حزب دمکراتیک کردستان بیشتر کشته شدگان کودکان خردسال بوده اند. 
بر اساس منابع اطلاعاتی ترکیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان طعمه های کودک خود را بیشتر از مناطق جنوب غربی ترکیه که مناطق کردنشین می باشند انتخاب می کند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/8x7eua7