۱۱/۲۰/۱۳۹۰

هلاکت 9 تروریست حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) در شهر بینگول

بر اساس درگیری که نیروهای نظامی- امنیتی ترکیه با یک از از تروریست های حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر بینگول و در منطقه Ilıcalar داشته اند نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 9 تروریست و زخمی کردن 3 تروریست دیگر شده اند.
علارغم درخواست ایست از سوی نظامیان ترکیه نیروهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با گشودن آتش به نیورهای ترکیه ای جواب داده اند و منجربه شروع درگیری شده اند.
در درگیری 1 تروریست دیگر نیز تسلیم نیروهای ترکیه شده است.
اخبار فوق از سوی استاندار شهر بینگول منتشر و تائید شده است.
درگیری نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از اواخر دیشب شروع شده است. در عملیات نیروهای ترکیه ای هلیکوپترهای کبری کماندوهای ترکیه را پشتیبانی می کنند. 
تروریستهای زخمی به بیمارستان دولتی شهر بینوگول منتقل شده اند.
عملیات جستجوی تروریستهای پ.ک.ک توسط نیروهای کاماندوی ترکیه در منطقه ادامه دارد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/8ysenr7

۱۱/۱۹/۱۳۹۰

درگیری با حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک): 1 شهید

بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای امنیتی- نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(PKK) داشته اند 1 سرباز ترکیه شهید و 6 سرباز دیگر زخمی شده اند.
درگیری نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری و منطقه چوکورجا رخ داده است. 
بر اساس اطلاعات اولیه دسته ای از میلیتانهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در ساعت 02:03 اقدام به حمله به 10 نقطه امنیتی ترکیه کرده بودند که با جواب آتش نیروهای نظامی ترکیه روبه رو شده اند.
 بنا به اخبار اولیه که از طرف استاندار شهر حکاری منتشر شده است جسد 4 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان که در درگیری هلاک شده اند نیز توسط نیروهای نظامی ترکیه اثبات شده اند.
درگیریهای شدید در منطقه بیش از 1.5 ساعت ادامه داشته است، و عملیات نیروهای ضد ترور و کاماندوهای ترکیه در منطقه در حال پیگیری می باشد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/7xg3jxv

۱۱/۱۵/۱۳۹۰

حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) و استفاده ابزاری از کودکان

بر اساس ادعائی که در روزنامه بولتن دنیا مطرح شده است سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) کودکان 7 ساله را برای مبارزه با دولت ترکیه و آموزش انسان کشی به کمپ های خود می برد. علت این ادعای روزنامه مذکور نیز دستگیری چندین کودک خردسال در کمپ های حزب کارگران کردستان می باشد که تصاویر و ویدوهای این کودکان خردسال بارها در کانال های تلویزیونی و اینترنت منتشر شده است.
بر اساس آمار رسمی منتشر شده از سوی سازمان بین المللی مبارزه با تروریسم و اعمال غیرقانونی (UTSAM) تاکنون سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بیش از 3 هزار کودک 8 تا 12 ساله را به عنوان میلیتان یا مبارز در اختیار گرفته است که بسیاری از این کودکان خردسال در حملات انتحاری و بمب هائی که در بدنشان جاسازی شده است جان خود را از دست داده اند. بنا به گزارش بیشتر کودکانی که طعمه استفاده ابزاری این سازمان رادیکال و نژادپرست کرد شده اند اکثراً پس از وقوع درگیری و یا عملیات های تروریستی مبتلا به بیماری های متعدد روانی و روحی شده اند. 
بر اساس گزارشات سازمان International Center for Terrorism and Transnational Crime Studies بیش از 10 درصد میلیتانهای حزب کارگران کوردستان(PKK) دختران خردسال می باشند. حتی در گزارشات از ایجاد کمپی به نام Zaroken Sehit Agit که به معنی گردان شهید آگیت می باشد نام برده شده است.
بر اساس دیگر گزارشی که طی مصاحبه 1 تروریست زن برای اولین بار در روزنامه انگلیس گاردین منتشر شده است اولین بار در سن 7 سالگی به عضویت سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) درآمده و سپس پس از طی مراحل آموزشی اعمم از ایدئولوژیک و نظامی در سن 13 سالگی در اولین عملیات تروریستی شرکت می کنند. 
در سال 1997 نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه طی عملیاتی که در کوه جودی داشتند موفق به دستگیری ذختر بچه ای 14 ساله شدند که پس از دستگیری و بیان اعترافات مشخص شد کودک 14 ساله تنها 1 سال پیش به عضویت حزب کارگران کوردستان درآمده است. 
در سال 1997 طی درگیری که مابین دو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان و حزب دمکراتیک کردستان (ک.د.پ - شمال عراق) بوجود آمد سبب کشته شدن 100 تروریست از هر دو طرف شد که بر اساس منابع رسمی حزب دمکراتیک کردستان بیشتر کشته شدگان کودکان خردسال بوده اند. 
بر اساس منابع اطلاعاتی ترکیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان طعمه های کودک خود را بیشتر از مناطق جنوب غربی ترکیه که مناطق کردنشین می باشند انتخاب می کند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/8x7eua7

۱۱/۱۴/۱۳۹۰

حمله هوائی ترکیه به پایگاههای حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک)در شمال عراق

براساس اخبار منتشر شده از سوی سایت رسمی نیروهای مسلح ترکیه، حمله هوائی را به شمال عراق و کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(PKK) محقق ساخته اند.
بر اساس اخبار اولیه نیروهای هوائی ترکیه 3 کمپ حزب کارگران کردستان را در شمال عراق مورد هدف قرار داده اند، کمپ های مورد هدف قرار گرفته شده در نواحی زاپ بوده اند.
کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بیشتر در نواحی شمال عراق در مناطق قندیل، زاپ، خنیره، حاکورک، هاورن و ... می باشند.
منبع خبر ترجمه: 
http://tinyurl.com/6nmw2nw

درگیری با میلیتانهای حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک): 5 تروریست هلاک شد

 بر اساس اخباری که دقایقی پیش در مدیای ترکیه منتشر شد نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه طی بازرسی منطقه ای در شهر باتمان با گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) برخورد کرده اند.
طی برخورد نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای حزب کارگران کردستان درگیری شدیدی بین دو طرف بوجود آمده است که نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت 5 تروریست شده اند.
بر اساس اخبار منتشرشده میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(Partiya Karkerên Kurdistan) در داخل غاری پنهان شده بودند که با درخواست تسلیم شدن از سوی نیروهای نظامی ترکیه با آتش پاسخ داده و سبب بروز درگیری شده اند.
نیروهای نظامی بیشتری به منطقه اعزام شده اند و درگیری ها در حال ادامه می باشد، بنا به گزارشات احتمال ازدیاد اجساد تروریست ها ممکن می باشد.
نیروهای نظامی مستقر در شهر باتمان جزء تیمهای کاماندوی ترکیه و نیروهای مخصوص مبارزه با ترور و تروریسم می باشند.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/6oozd7g