۱۰/۳۰/۱۳۹۰

ماهواره یوتل ست برنامه های تلویزیونی کانال روژ تی وی را متوقف خواهد کرد

بر اساس رای دادگاه کپنهاگ برنامه های تلویزیونی کانال Roj TV که ارگان رسمی پروپاگاندای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) می باشد از سوی ماهواره شرکت فرانسوی Eutelsat روز یک شنبه به طور کامل متوقف خواهد شد.
به سبب شناخته شدن تلویزیون Roj TV به عنوان آلت ابزاری حزب کارگران کوردستان (PKK) برای ترویج خشونت و تروریسم شکایتی که از سوی دولت ترکیه مبنی بر ترویج رادیکالیسم و حمایت از تروریسم شده بود دادگاه شهر کپنهاگ رائی مبنی بر جریمه نفدی سنگین و متوقف کردن برنامه های تلویزین روژ تی وی صادر کرد.
متاسفانه امروزه پروپاگاندا یکی از ابزارهای اصلی تروریسم، نژادپرستی و رادیکالیسم کرد منطقه شده است. به طوریکه هر یک از گروه های سیاسی کرد در ازای خوش خدمتی به اربابان خارج نشین خود دارای تلویزیون و رسانه ای شده اند. 
کانال های روژ تی وی ، تیشک، نوروز تی وی و دیگر ارگانهای پروپاگاندای تروریسم و نژادپرسیت کورد منطقه که روزی نیست ادعای اراضی نسبت به خاکهای ملی ترکان منطقه را مطرح نکنند از نمونه های بارز ارگانهای پروپاگاندای نژادپرستی کرد منطقه می باشند. گروهی از این تلوزیونها بدون ابا داشتن شهرهای آزربایجان و ترک نشین را کردستانی می نامند و گروهی به طور خجالتی این موضوع را تبلیغ می کنند. 
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/7bepq3u
متاسفانه گروههای به شدت نژادپرست و رادیکال کرد با در دست داشتن اسلحه و انسان کشی به تمام معنا در حال ایجاد رعب و وحشت در منطقه می باشند. 
برای مثال در ترکیه 27 سالی می باشد که حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) تاکنون 30.000 انسان را قتل عام و ترور کرده است، برادر کوچکترش حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) نزدیک به 10 سالی می باشد که در آزربایجان غربی و ایران در کار انسان کشی مشغول می باشد(دیگر احزاب کرد مسلحی که تا دیروز به کار انسان کشی مشغول بوده اند را نیز باید به لیست فوق افزود)، از دیگر سو در عراق نیروهای پیشمرگه در حال اشغال سرزمین ترکمانان و اعراب سنی (کرکوک و ...) می باشند روزی نیست که خبری از ترور و کشتار در این مناطق نداشته باشیم و اما در سوریه وضعیت به مراتب بدتر می باشد میلیتانهای حزب کارگران کردستان به تمام معنا به حمایت از حکومت بشار اسد پرداخته و سعی در کشتار بی رحمانه معترضان سوری دارند. در مقاله ای که چند روز پیش در همین وبلاگ منتشر شد به خوبی از همکاری 500 تا 2000 میلیتان پ.ک.ک با حکومت بشار اسد مطالبی را منتشر ساختیم.
به نظر راقم این سطور در روزها، ماهها و سالهای اخبار متعددی از نژادپرستی و قتل عام هائی که توسط این گروههای کرد صورت خواهد گرفت خواهیم شنید و رادیکالیسم و نژادپرستی کورد یکی از عمده مشکلات جامعه عقب مانده خاورمیانه خواهد بود.

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شهر حکاری ترکیه

بر اساس بمبی که در اثنای حرکت ماشین های پلیس ترکیه در شهر حکاری منفکر شد 1 نفر کشته و بیش از 26 نفر زخمی شدند.
بر اساس اخبار اولیه 3 پلیس و 24 نفر شهروندی ترکیه ای که در کنار اتومبیل ها بودند زخمی شده اند.
در اثر انفجار بمب زکی یئشیل دانشجوی 21 ساله زبان انگلیسی مجروح شده  و پس از انتقال به بیمارستان کشته شد.
6 نفر از مجروحین که در کنار آنها 1 دخر کوچک نیز به چشم می خورد در بیمارستان شهر حکاری مورد تداوی قرار گرفتند.
بر اساس گفته های منابع اطلاعاتی ترکیه طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) مسببین این بمب گذرای می باشند.
به نظر بسیاری از استراتژیست ها سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) با این بمب گذاری به اصطلاح قصد انتقام گیری کشته شدن 35 قاچاقچی کرد که به اشتباه مورد هدف هواپیماهای ترکیه ای قرار گرفته است را داشته است.
تیم های تحقیقات ضد ترور ترکیه از وجود 5 کیلوگرم ماده انفجاری TNT در بمب خبر دادند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/7ctqpyg