۱۰/۲۱/۱۳۹۰

حمله طرفداران حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به مدرسه و کتک زدن 3 معلم

بر اساس اخباری که در سایت خبر ترک ترکیه جای گرفته است گروهای از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر آدانا با حمله ای به یک مدرسه ابتدائی و خسارت زدن به اموال دولتی 1 ملعم زن و 3 معلم مرد را به شدت کتک زده و سپس فرار کردند.
طرفداران حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در گروهی 10 نفری به کادر مدرسه حمله ور شده و سپس آنها را کتک زده اند.
در حین ورود به مدرسه نیز شعارهائی بر لیه حزب کارگران کوردستان  با صدای بلند فریاد می زدند.
متاسفانه به علت زخمی شدن معلمه زن دست او شکسته است. 
پس از باخر شدن مدیر مدرسه از حمله طرفداران گروه تروریستی پ.ک.ک به مدرسه به پلیس خبر داده و پلیس ترکیه نیز به محل اعزام شد که طرفداران حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) با اخظار پلیس متفرق نشده بلکه با سنگ و چوب به سمت پلیس حمله کردند.
معلمین زخمی برای تداوی به بیمارستان منتقل شدند.
متاسفانه جامعه ائتنیک کرد در منطقه به شدت نژادپرست و میلیتاریست ببار آمده است، گروهای تروریست کردی به مانند پ.ک.ک، پژاک و ... به مدد اسلحه انسانها را می کشند و گروهی دیگر از ائتنیک کرد نیز در جامعه به مدد سلاح های پ.ک.ک، پژاک به بهترین وجه ممکن اعمال های غیرانسانی و به شدت نژادپرستانه مرتکب می شوند. 
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/83ov8qw

۱۰/۲۰/۱۳۹۰

تثبیت یک گروه از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در نقطه مرزی عراق

بر اساس اخبار منتشر شده در مدیای ترکیه نیروهای امنیتی ترکیه موفق به تثبیت یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در نقطه 0 مرزی عراق و در نزدیکی شهر چوکور اووا شده اند.
پس از تثبیت میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) نیروهای ویژه مبارزه با ترور و تروریسم با پشتیبانی هلیکوپترهای اسکورسکی منطقه مذکور را به آتش توپ قرار داده اند.
طی ساعات این عملیات ضد ترور ساعتها صدای اسلحه ها و توپ در منظقه شنیده شده است.
هنوز از کشته و یا زخمی شدن میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه خبری منتشر نشده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6uc8fp4

یکی از مسئولین رده بالای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسیده است

طی اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی -امنیتی ترکیه طی درگیری که در تاریخ 30-31 دسامبر سال 2011 با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) داشته اند موفق به هلاکت رساندن 7 میلیتان حزب کارگران کردستان شده بودند.
بنا به تشخیص هویت اجساد یکی از میلیتانهای هلاک شده فردی به نام عزیز درسیم با کد رمز محمد گونه ش می باشد که تروریست فوق شخص شماره 2 منطقه تونجلی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) می باشد.
تروریست محمد گونه ش یکی از اعضای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه تونجلی می باشد که تاکنون در بسیاری از عملیاتهای تروریستی شرکت داشته و مسبب کشته شدن چندین سرباز ترکیه می باشد.     
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/87cbehv