۹/۲۷/۱۳۹۰

درگیری با حزب کارگران کردستان: یک میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید

درگیری در سیرت: 1 میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید
طی اخباری که در سایت ان سون خبر ترکیه منتشر شده نیروهای نظامی ترکیه در شهر سیرت با یک گروه از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) برخورد کرده و پیغام ایست داده اند که میلیتانهای پ.ک.ک اقدام به گشودن آتش به سمت نیروهای نظامی ترکیه کرده اند، در درگیری چند ساعته بوجود آمده نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 1 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (PKK) شده اند.
درگیری در مناطق چئوریم تپه از توابع شهر سیرت صورت گرفته است.
دیروز نیز در ساعت 22:00 نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشتند که منجربه هلاکت رسیدن 1 میلیتان شد. در همین راستا 3 شخصی که برای میلیتنها محل اقامت و آسایش فراهم کرده بودند نیز بازداشت شدند.
منبع خبر مترجم:  
http://tinyurl.com/85jkqvr

۹/۲۶/۱۳۹۰

بیش از 50 میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در محاصره نیروهای ترکیه

بیش از 50 میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در محاصره نیروهای ترکیه
طی اخباری که در مدیای ترکیه منتشر شده است اخبار حاکی از محاصره 50 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (PKK) توط نیروهای نظامی ترکیه می باشد. 
میلیتانهای حزب کارگران کردستان که در 4 غار موجود در بین منطقه دیجله از توابع شهر دیاربکیر ترکیه مخفی شده اند توسط هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه تشخصی داده شده و بلافاصله به منطقه هلیکوپترهای نظامی و بمب افکن اعزام شده اند، بنا به اخبار اکنون در حال بمباران 4 غار می باشند.
بعد از کشته شدن 2 میلیتان حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در تاریخ 29 نوامبر سال جاری اخباری مبنی بر شروع عملیات تروریستی توسط تیم تروریستی به رهبری حسین آک دوغان با کد رمز آرمانچ به منابع اطلاعاتی امنیتی ترکیه می رسد که نیروهای اطلاعاتی با شنود میلیتانهای حزب کارگران کردستان پی به انجام عملیات جدید پ.ک.ک در منطقه دیاربکیر می برند. درهمین حال نیروهای نظامی به سمت منطقه موجود حرکت می کنند و سبب مخفی شدن 50 میلیتان حزب کارگران کوردستان در 4 غار می شوند.
بر اساس اخباری که اکنون منتشر شد، هواپیماهای F-5 و F-16 ترکیه در حال بمباران هوائی غارها می باشند. هواپیماهای جنگنده ترکیه از طریق پایگاه هوائی شهر دیاربکیر پرواز کرده اند. نیروهای کاماندوی ترکیه نیز در حال انجام عملیات در منطقه می باشند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/7tagp89

۹/۲۵/۱۳۹۰

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر
بنا به مطالب منتشر شده در مدیای ترکیه، ایران و به طور کلی کشورهای منطقه بارها از همکاری حزب های کردی به مانند حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) ، حزب حیات آزاد کردستان (PJAK) با انواع تجارت های غیر قانونی اعمم از تجارت مواد مخدر به اروپا، تجارت انسان، تجارت اسلحه، سوخت و ... اسنادی منتشر شده است که گویای امرار معاش و کسب درآمد این گروههای به شدت رادیکال و تروریست از طریق ترانزیت مواد مخدر بوده است، در تازه ترین موردی که در مدیای ترکیه منتشر شده است حتی اوراق ترانزیت مواد مخدر با مهر مخصوص ه.پ.گ (نیروهای جنگی پ.ک.ک) نیز روی اوراق ترانزیت مواد مخدر حک شده اند.
این اخبار از سوی شعبه مبارزه با مواد مخدر ترکیه در شهر دیاربکیر منتشر شده و اوراق در اختیار رسانه های ترکیه قرار گرفته است. 
نیروهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) یا خود با استفاده از نیروهایشان در امر خرید و فروش مواد مخدراند و یا در ترانزیت مواد مخدر به گروهای قاچاقچی همکاری می کنند در عوض از آنها پولی به عنوان مالیات دریافت می کنند. اسناد پلیس بین الملل حاکی از ترانزیت بیش از 70% مواد مخدر اروپا از زیر دست و یا همکاری حزب کارگران کوردستان حاکی می باشد.  
بر اساس آمار رسمی اداره مبارزه با مواد مخدر شهر دیاربکیر ترکیه در سال 2009 بیش از 282 عملیات صورت گرفته است که در این عملیات ها بیش از 6 تن و639 کیلوگرم انواع مواد مخدر، 218 کیلو گرم هروئین و 347 نفر قاچاقچی بازداشت شده است، این ارقام در سال 2010 طی 338 عملیات صورت گرفته بیش از 7 تن و 282 کیلوگرم انواع مواد مخدر، بیش از 48 کیلوگرم هروئین و نزدیک به 326 قاچاقچی دستگیر شده است.
در سال 2011 پلیس مواد مخدر ترکیه در 560 عملیات شرکت داشته است که بیش از 10 تن و 780 کیلوگرم انواع مواد مخدر، بیش از 1 کیلوگرم هروئین، نزدیک به 410 گرم کوکائین، و بیش از 454 کیلو قرص های روان گردان کشف و ضبط کرده است، در این عملیات ها 1054 قاچاقچی نیز دستگیر شده است.
تصاویر مربوط به عملیات های کشف مواد مخدر از نیروهای حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک (PKK) را می توانید از لینک زیر مشاهده کنید: 
http://tinyurl.com/7alkn3k
منبع خبر مترجم+ کل مقاله:   
http://tinyurl.com/c4ynp7x

۹/۲۴/۱۳۹۰

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 8 میلیتان پ.ک.ک کشته شد

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 8 مییلتان پ.ک.ک کشته شد
بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه از درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) منتشر شده است خبرها حاکی از به هلاکت رسیدن 8 تروریست از میلیتانهای پ.ک.ک می باشد. بر اساس اخبار منتشر شده در سایت روزنامه ملیت ترکیه 5 نفر از تروریست ها میلیتان زن بوده اند. 
بر اساس حدس های اولیه این گروه از میلیتانهای حزب کارگران کردستان به احتمال زیاد در عملیات تروریستی شهر تونجلی که منجربه کشته شده 6 سرباز شده است شرکت داشته است.
درگیری نیروهای نظامی امنیتی ترکیه با میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر بینگول صورت گرفته است. اخبار مبنی بر وجود یک گروه از میلیتانهیا پ.ک.ک توسط نیروهای اطلاعاتی و دستگاه شنود ترکیه بوده است. بر اساس اخبار منتشر شده در مدیای ترکیه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه 2 ساعت به تروریست ها صحبت می کرده اند تا تسلیم شوند ولی با گشودن آتش به نیروهای ترکیه جواب داده اند که طی درگیری دو طرفه و چند ساعته 8 تروریست به هلاکت رسیده اند.
بر اساس بیانیه استاندار شهر بینگول نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه به اجساد 8 تروریست دست یافته اند. 
نیروهای نظامی امنیتی ترکیه در حال انجام ماموریت و جستجوی بقیه میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (PKK) در منطقه می باشند. 
در سال 2009 طی عملیات تروریستی که بر علیه یکی از ژاندارمری های ترکیه در شهر تونجلی صورت گرفته بود 6 سرباز ترکیه کشته و 6 سرباز دیگر زخمی شده بودند، اخبار منتشر شده مبنی بر دخالت و یا شرکت تروریست های کشته شده فوق در عملیات یاد شده دارد. 
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/85b6x7b

۹/۲۳/۱۳۹۰

طی 1 ماه 34 میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) دستگیر شده اند

طی 1 ماه 34 میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک)دستگیر شده اند
نیروهای امنیتی ترکیه طی ماههای گذشته در عملیاتهای مختلف ضد ترور ضربه های متعددی را بر پیکره سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) وارد ساخته اند، به طوری که فقط در ماه گذشته 34 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کردستان دستگیر شده اند.
نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه طی عملیاتی که بر علیه میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهرهای مختلف انجام داده اند موفق به دستگیری تعداد میلیتانهای زیر شده اند:
4 تروریست در شهر مرسین، 1 تروریست در شهر تونجلی، 3 تروریست در شهر آغری، 9 تروریست که یکی از آنها اعزای بلندپایه حزب کارگران کوردستان می باشد در شهر موش، 3 تروریست در شهر شیرناک منطقه جودی، 7 تروریست دیگر در شهر بینگول 
در دیگر سو طی اطلاعاتی که به نیروهای امنیتی ترکیه در شهر موش رسیده بود موفق به دستگیری 6 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) شده اند که 5 تروریست دیگر قصد داشته اند یکی از میلیتانها را برای تصویه حساب شخصی و داخلی پ.ک.ک بکشند. با نگاهی به کارنامه ننگین و سیاه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در کارنامه ننگینآن بارها تصویه حسابهای شخصی و سازمانی را می بینیم که به انواع راهها صداهای مختلف و متفاوت و جوانانی که بر علیه سازمان شورش کرده اند به انواع راهها به قتل رسانده اند.
طی عملیاتی که در شهر موش صورت گرفت 3 عدد اسلحه کلاشینکف، 450 عدد مرمی، 1 عدد تپانچه، 250 گرم ماده منفجره، 8 عدد بمب دست ساز و مقدار بسیار زیادی موارد دیگر کشف شده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/8y2g5uz

۹/۲۲/۱۳۹۰

سه میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) دستگیر شد

سه میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) دستگیر شد
بر اساس اخباری که در مدیای ترکیه جای گرفته است نیروهای امنیتی ترکیه موفق به دستگیری 3 تروریست از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (PKK) شده اند.
میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر موش و در منطقه بولانیک مخفی شده بودند که نیروهای امنیتی ترکیه بر اساس اخبار دریافتی از مردم به منطقه اعزام شده و طی عملیاتی موفق به دستگیری میلیتانهای حزب کارگران کوردستان شده اند.
طی اخبار اطلاعاتی 1 میلیتان دیگر در منطقه بوده است که نیروهای امنیتی ترکیه در حال تعقیب و اجرا عملیات در منطقه می باشند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/btacp7z

۹/۲۱/۱۳۹۰

یک از اعضای بلند پایه حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) که در تعقیب بود دستگیر شد

یک از اعضای بلند پایه حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) که در تعقیب بود دستگیر شد
طی عملیاتی که نیروهای کاماندوی ترکیه در کوه و شهر آغری انجام دادند موفق به دستگیری یکی از اشخاص رده بالای حزب کارگران کوردستان (PKK) به کد رمز سرکش و به اصطلاح مسئول تعلیم و جذب شهر آغری شده است.
تروریست مورد نظر در شهر آغری و در روستای یوواجیک دستگیر شده است. 
سرکش 17 سالی بود که تحت تعقیب نیروهای قضائی ترکیه بوده است، بهمراه وی 7 میلیتان حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیز دستگیر شده اند.
در محل دستگیری تروریست ها مقدار زیادی ماده منفجره و بمب دست ساز، سلاح ههای دور برد و بسیاری از ملزومات زندگی کشف شده است.
میلیتانهای دستگیر شده بهمراه سرکش به ضعب قضائی مبارزه با ترور ترکیه ارجاع شده اند تا به صورت قانونی به حکم آنها رسیدگی شود.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/d2j36od